Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:39160000-1 - Шкільні меблі Стінки для кабінетів
Очікувана вартість
386 360,00 UAH
UA-2020-11-23-003034-b ddfc51879a3c4cb796bd3c533d47b89e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васіліна Аліна Вікторівна

+380384561196 nsr_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04403444
Місцезнаходження: 31260, Україна , Хмельницька обл., смт Наркевичі, Незалежності, 2
Контактна особа: Васіліна Аліна Вікторівна
+380384561196
nsr_otg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 14:57
Очікувана вартість: 386 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 931,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Стінка для кабінету 4800х400х2200 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31260, Україна, Хмельницька область, смт. Наркевичі, вул. Незалежності, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 шт
Стінка для кабінету 5600х400х2200/1100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31235, Україна, Хмельницька область, с. Бубнівка, вул. Шкільна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Стінка для кабінету 2400х400х2200 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31260, Україна, Хмельницька область, смт. Наркевичі, вул. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 шт
Стінка для НУШ 3200х350х2050 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31260, Україна, Хмельницька область, смт. Наркевичі, вул. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 шт
Стінка для НУШ 3200х350х2050 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31235, Україна, Хмельницька область, с. Бубнівка, вул. Шкільна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником видаткової накладної на оплату за поставлений товар Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:32
Додаток 4 до Тендерної документації .docx
23 листопада 2020 16:19
Додаток 3 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 16:19
Додаток 2 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 16:19
Додаток 1 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 16:19
ТД_Стінки для кабінетів.docx
23 листопада 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:32
Додаток 4 до Тендерної документації .docx
23 листопада 2020 16:19
Додаток 4 до Тендерної документації .docx
23 листопада 2020 16:19
Додаток 3 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 16:19
Додаток 2 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 16:19
Додаток 1 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 16:19
ТД_Стінки для кабінетів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-003034-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мещишин Віталій Васильович, Код ЄДРПОУ:2462900173
Дата подання: 11 грудня 2020 20:33
всі доументи відповідно до умов були надані
Звертаю увагу, що в тендерній документації не вказувалась кількість договорів які мають бути надані для підтвердження досвіду виконання подібних замовлень. Також умови тендерної документації дають можливість обирати документ, який має підтверджувати його виконання. Для розгляду пропозиції достатньо одного з наданих договорів та підтверджень відповідно до умов тендерної документації. Я для одного з договорів надав накладну для іншого відгук.
Тому я подав два договори про успішне виконання замовлення:
1. Договір поставки №258 від 30.06.2020 року та відгук на договір про якісне виконання.
2. Договір про закупівлю №509 від 15 вересня 2020 року та видаткову накладну про його виконання.
Всі документи відповідають даним зазначеним у довідці та якісне виконання договорів.
Таким чином тендерна пропозиція відповідає всім умовам тендерної документації і не може бути відхилена. Відповідно до мене не може бути застосований п.2 ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 09:58
При повторному розгляді вашої тендерної пропозиції були виявленні наступні помилки:
в "Інструкції з експлуатації виробів" вказаний гарантійний термін - 24 місяці, а в гарантійному листі - 12 місяці
Номер вимоги: UA-2020-11-23-003034-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мещишин Віталій Васильович, Код ЄДРПОУ:2462900173
Дата подання: 15 грудня 2020 19:31
підставою для дискваліфікації порушення пункту 1. додадку 2, Де не має порушень.
підставою для дискваліфікації порушення пункту 1. додатку 2, Де не має порушень.
тому мене дискваліфікували не законно з порушенням процедури. оскільки в протоколі вказана необґрунтована причина.
для меблів Вашого тендеру гарантійний термін ми зазначили в гарантійному листі, як і просилось в тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2020 15:45
При розгляді вашої вимоги тендерним комітетом Вашу вимогу не задоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мещишин Віталій Васильович 356 300,00
UAH з ПДВ
352 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 357 972,00
UAH з ПДВ
354 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " 372 000,00
UAH з ПДВ
372 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 20:45
Електронний підпис
06 грудня 2020 20:44
Наркевичі.rar

Публічні документи

18 грудня 2020 16:06
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:05
Довідка МВС.pdf
15 грудня 2020 11:04
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:59
17_Проект договору (1).pdf
08 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:40
10_Довідка_стаття 17.pdf
08 грудня 2020 16:40
17_Проект договору.pdf
08 грудня 2020 16:40
3_Порівняльна таблиця.pdf
08 грудня 2020 16:40
9_Аналогічні договори.pdf
08 грудня 2020 16:40
6_ISO 9001_14001_Аншар Груп.pdf
08 грудня 2020 16:40
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:17
Договір М19-42.pdf
09 грудня 2020 14:17
Договір М19-32.pdf
09 грудня 2020 14:17
Договір М19-14.pdf
09 грудня 2020 14:17
Договір М19-07.pdf
09 грудня 2020 14:17
Договір М19-03.pdf
09 грудня 2020 14:17
Договір М19-01.pdf
09 грудня 2020 14:17
Договір М18-51.pdf
09 грудня 2020 14:17
Договір М18-39.PDF
09 грудня 2020 14:17
Лист-відгук М18-51.pdf
09 грудня 2020 13:54
Технічні умови.pdf
09 грудня 2020 13:54
Технічні паспорти.pdf
09 грудня 2020 13:54
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 13:54
Порівняльна таблиця.pdf
09 грудня 2020 13:54
Лист-відгук М19-07.pdf
09 грудня 2020 13:54
Лист-відгук М18-51.pdf
09 грудня 2020 13:54
Лист щодо Санкцій.pdf
09 грудня 2020 13:54
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2020 13:54
Висновки ДСЕЕ.pdf
09 грудня 2020 13:54
Паспорт та код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мещишин Віталій Васильович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Мещишин Віталій Васильович
#2462900173
Відхилено 352 430,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Рішення скасоване 354 100,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 09:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Переможець 354 100,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 09:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:00
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
354 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:03
Договір стінки.PDF укладений
28 грудня 2020 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 354 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 016,67 UAH)