Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго»)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2020-11-23-002978-b 2283dc2af1cd49659a3d0a77a7cf1cc6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 13 січня 2021 11:13
Початок аукціону: 13 січня 2021 11:13
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Послуги з добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго»

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66516500-5 — Послуги зі страхування професійної відповідальності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата страхового платежу здійснюється протягом 10 банківських днів з моменту отримання відповідного рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 14:37
Додаток №1 зі змінами.doc
23 грудня 2020 14:36
Додаток №3 зі змінами.doc
23 грудня 2020 14:36
Додаток №4 зі змінами.doc
23 грудня 2020 14:35
Додаток №5 зі змінами.doc
23 грудня 2020 14:35
Тендерна документація зі змінами.doc
23 грудня 2020 14:35
Зміни до тендерної документації.pdf
23 листопада 2020 16:12
Додаток №2.doc
23 грудня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 14:37
Додаток №1 зі змінами.doc
23 листопада 2020 17:14
Додаток №1.doc
23 листопада 2020 16:12
Додаток №1.doc
23 грудня 2020 14:36
Додаток №3 зі змінами.doc
23 листопада 2020 16:12
Додаток №3.doc
23 грудня 2020 14:36
Додаток №4 зі змінами.doc
23 листопада 2020 16:12
Додаток №4.doc
23 грудня 2020 14:35
Додаток №5 зі змінами.doc
23 листопада 2020 16:12
Додаток №5.doc
23 грудня 2020 14:35
Тендерна документація зі змінами.doc
23 листопада 2020 16:12
Тендерна документація.doc
23 грудня 2020 14:35
Зміни до тендерної документації.pdf
23 листопада 2020 16:12
Додаток №2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-002978-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Прат "Українська транспортна страхова компанія", Код ЄДРПОУ:22945712
Дата подання: 27 листопада 2020 11:55
вимога про усунення дискримінаційних умов
Замовником – Приватним акціонерним товариством «Укргідроенерго» було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Послуги з добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго».
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.4.2 Таблиці №3 Додатку №1, Замовник вимагає надати гарантійний лист від учасника про те, що він зобов’язується забезпечити перестрахування на міжнародному ринку страхових послуг. Перестраховики – нерезиденти мають відповідати Вимогам до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів та порядок їх підтвердження, затвердженим розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг 11.07.2013 № 2262.
Звертаємо Вашу увагу, що вказані вимоги є дискримінуючими та обмежуючими з огляду на наступне: зокрема, в п.4.2 Таблиці №3 Додатку №1, Замовником встановлено вимогу забезпечити перестрахування на міжнародному ринку страхових послуг виключно у перестраховиків нерезидентів. Така вимога є дискримінаційною, обмежуючою та такою, що не відповідає законодавству. Формулювання пункту допускає участь в торгах лише страховиків, які забезпечать перестрахування на міжнародному ринку страхових послуг, при цьому виключає можливість перестрахування страхового ризику на українському ринку страхових послуг за участі страховиків-резидентів.
Крім того, згідно статті 12 Закону України «Про страхування», під перестрахуванням розуміють страхування одним страховиком (цедентом, перестрахувальником) на визначених договором умовах ризику виконання частини своїх обов’язків перед страхувальником у іншого страховика (перестраховика) резидента АБО нерезидента, який має статус страховика або перестраховика, згідно з законодавством країни, в якій він зареєстрований.
Також, згідно п.2 «Порядку добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі», затвердженого Постановою КМУ №535 від 04.07.2018 року, страховиком визначено фінансову установа, яка має право проваджувати страхову діяльність на території України згідно із Законом України “Про страхування”, переможець процедури закупівлі відповідно до положень закону у сфері публічних закупівель.
При цьому, у жодному пункту «Порядку добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі», затвердженого Постановою КМУ №535 від 04.07.2018 року не ставиться вимога до страховика перестраховувати ризики виключно у нерезидента.
Тобто, чинні норми законодавства дають право страховику на свій власний розсуд визначитись у якою у резидента чи нерезидента перестрахувати власні ризики.
Таким чином, зазначена вимога Замовника спрямована на обмеження конкуренції та усунення від участі в торгах всіх інших страховиків-резидентів, що прямо порушує вимоги ст. 12 Закону України «Про страхування», «Порядку добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі», ст.ст.5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж Закону.
З метою усунення дискримінації та обмеження, формулювання вказаного пункту мають бути приведені у відповідність до положень Закону для надання можливості страховикам (учасникам закупівлі) перестраховувати власні ризики у резидента.
В протилежному випадку будемо змушені звернутися зі скаргами у контролюючі інстанції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 16:55
Згідно із ст 627 ЦКУ «Свобода договору» «відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.»
Відповідно до ст 1. Закону України «Про страхування» страхування - це вид цивільно-правових відносин щодо захисту майнових інтересів фізичних осіб та юридичних осіб у разі настання певних подій (страхових випадків), визначених договором страхування або чинним законодавством, за рахунок грошових фондів, що формуються шляхом сплати фізичними особами та юридичними особами страхових платежів (страхових внесків, страхових премій) та доходів від розміщення коштів цих фондів.
Відповідно до ст 12. «Перестрахування» Закону України «Про страхування» перестрахування - страхування одним страховиком (цедентом, перестрахувальником) на визначених договором умовах ризику виконання частини своїх обов’язків перед страхувальником у іншого страховика (перестраховика) резидента або нерезидента, який має статус страховика або перестраховика, згідно з законодавством країни, в якій він зареєстрований. Перестрахування у страховика (перестраховика) нерезидента здійснюється згідно з вимогами та в порядку, встановленими Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Порядку та вимог щодо здійснення перестрахування у страховика (перестраховика) нерезидента, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2004 р. N 124, ці Порядок та вимоги спрямовані на посилення захисту інтересів страхувальників, забезпечення платоспроможності страховиків, надійності, безпечності та диверсифікованості розміщення страхових резервів.
Звідси, вимога потенційного страхувальника щодо наявності за його оригінальним договором страхування перестрахування у іноземного страховика з міжнародним рейтингом не є дискримінаційним, оскільки:
1) Відповідає принципу свободи договору, зокрема, в частині права на вибір контрагента;
2) Перестраховик є контрагентом оригінального страхувальника, тому що у разі неплатоспроможності перестрахувальника саме він несе відповідальність за виплату страхового відшкодування на користь страхувальника.
3) Перестрахування у страховика-нерезидента є способом, зокрема, посилення захисту інтересів страхувальника та забезпечення платоспроможності страховиків, як це визначено Постановою КМУ №124 від 04.02.2004р. При цьому, чинне законодавство не містить жодного нормативного документу, який би зазначав, що перестрахування у страховика-резидента теж є, як мінімум, способом посилення захисту інтересів страхувальника та забезпечення платоспроможності страховиків.
Звідси, умова щодо наявності міжнародного рейтингового перестрахування є не обмеженням права страховика на вибір контрагента-перестраховика, а правом страхувальника забезпечити свої майнові інтереси більш надійним страховим захистом, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України та стандартам практики з даного виду страхування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002978-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Прат "Українська транспортна страхова компанія", Код ЄДРПОУ:22945712
Дата подання: 27 листопада 2020 16:13
вимога про усунення дискримінаційних умов
Замовником – Приватним акціонерним товариством «Укргідроенерго» було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Послуги з добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго».
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В свою чергу, згідно умов Тендерної документації, а саме п.3 (пп.3.1) Таблиці №1 Додатку №1, Замовник вимагає від Учасників «надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з лімітом відповідальності наближеним до наявного у проекті договору Замовника (еквівалент 3 млн. доларів) та покриття на весь світ.
Але зазначені вимоги щодо надання аналогічного договору з лімітом еквівалентному сумі 3 млн. доларів вважаємо дискримінаційними і мають ознаки прописування даної вимоги під конкретного учасника, оскільки:
1) Про намагання змінити та прописати дискримінаційні вимоги під конкретного учасника свідчить і той факт, що в жовтні – листопаді 2020 року Замовник вже проводив аналогічну закупівлю, але за наявності обґрунтованих пропозицій якій підлягали задоволенню, за дивним збігом обставин 09.11.2020 року з’являється повідомлення про відміну торгів.
При цьому, в 9.2 Повідомлення Замовника від 09.11.2020 року підставою для відміни торгів було зазначено ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Але відразу після відмови закупівлі з вищезазначених підстав, Замовником в чергове розміщується повідомлення про проведення аналогічної закупівлі, тобто станом на 09.11.2020 року підстав передбачених ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» не було і дана інформація в повідомленні Замовника від 09.11.2020 року НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСІ, у зв’язку з цим не виключаємо ініціювання перевірки уповноважених органів з цього приводу.
Отже, Замовник своїми подальшими діями (організація чергових торгів) вказує на той факт, що в повідомленні від 09.11.2020 року посилання ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» було незаконним та надуманим.
2) Відмінивши незаконно попередні торги (за відсутності реальних, а не вигаданих підстав), після 09.11.2020 року Замовником було ініційовано аналогічні торги, якими без жодного законного обґрунтування та пояснень дещо змінюються вимоги в тендерній документації, в тому числі стосовно надання аналогічного договору з лімітом еквівалентним сумі 3 млн. доларів.
Але ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» має виключно вимогу про надання документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (тобто з аналогічним предметом договору), і не містить вимоги по зазначенню конкретній суму або ліміту.
При цьому, хотілося б звернути увагу Замовника, що в Додатку №4 до тендерної документації (п.4 проекту договору добровільного страхування), під предметом договору страхування визначено виключно «майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать законодавству та пов’язані з обов’язком особи, відповідальність якої застрахована, відшкодувати завдані неї збитки ….», що відповідає вимогам ст. 4 Закону України «Про страхування».
Предметом договору страхування ліміт не встановлюється.
Тобто, вимагаючи надання аналогічного договору, Замовник під наданням аналогічного договору міг вимагати виключно надання копії договорів з аналогічним предметом, але не лімітом (на фіксовану суму).
За загальним правилом (з даною позиціє погоджується АМКУ) під «аналогічним договором» слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.
Таким чином, зазначена вимога Замовника спрямована на обмеження конкуренції та усунення від участі в торгах всіх інших страховиків-резидентів, що прямо порушує вимоги ст. 4 Закону України «Про страхування», п.4 проекту договору страхування (долученого у якості додатку до тендерної документації), вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» висновкам АМКУ з цього приводу.
Крім того, термінова організація аналогічної закупівлі Замовником , вказує на той факт що в у повідомлення Замовника від 09.11.2020 року посилання на ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» було незаконним і не відповідало дійсності.
З метою усунення дискримінації та обмеження, формулювання п.3 (пп.3.1) Таблиці №1 Додатку №1 мають бути приведені у відповідність до положень Закону без прив’язки до ліміту еквівалентному 3 млн. доларів в аналогічному договорі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 16:59
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про страхування» страхова сума є істотною умовою договору страхування, тобто умовою, без якої договір не може вважатися укладеним та відповідно— чинним. Крім цього, відповідно до ст. 30 ЗУ «Про страхування» розмір прийнятих на себе страховиком зобов’язань у формі страхової суми за договором має відповідати спеціальним умовам забезпечення платоспроможності страховика. Звідси, вимога до спроможності страховика забезпечити виконання своїх договірних зобов’язань жодним чином не носить дискримінаційного характеру, оскільки існують чіткі законодавчі процедури забезпечення платоспроможності страховика, невиконання яких з одного боку ставить під сумнів спроможність страховика надавати страхові послуги якісно, а з іншого, відповідно до вимог ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», інших законодавчих та спеціальних підзаконних актів є підставою для вжиття компетентними державними органами заходів впливу до такого страховика, включаючи позбавлення ліцензії на право здійснення страхової діяльності за відповідним видом страхування.
З метою забезпечення повноцінного захисту майнових інтересів більш надійним страховим захистом, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України та стандартам практики з даного виду страхування , до умов Технічної специфікації та кваліфікаційних критеріїв тендерної документації в частині наявного аналогічного досвіду у Страховика включені істотні умови договору (страхова сума та територія покриття).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002978-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: Прат "Українська транспортна страхова компанія", Код ЄДРПОУ:22945712
Дата подання: 27 листопада 2020 16:51
вимога про приведення тендерної документації у відповідність до чинного Законодавства України
Замовником – Приватним акціонерним товариством «Укргідроенерго» було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Послуги з добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго».
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме Додатком № 4, Замовником подано проект Договору добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядової ради в якому визначено:
- Страхувальника – підприємство, товариство;
- Застрахованих осіб – генеральний директор, члени наглядової ради Страхувальника (вищі посадові особи);
- Вигодонабувача – який є Страхувальником за Договором, а також особи згідно з умовами Договору та з урахуванням вимог чинного законодавства України.
Тобто, відповідно до проекту Договору, який запропоновано Замовником тендерної документації, Вигодонабувачами можуть виступати особи відмінні від Страхувальника, що явно суперечить предмету договору страхування та Постанові Кабінету Міністрів України від 04 липня 2018 року № 535 про затвердження Порядку добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50% акцій (часток) належить державі (далі – Постанова № 535).
Відповідно до пункту 9 Постанови № 535 визначено, що предметом договору страхування згідно з цим Порядком є майнові інтереси страхувальника, що не суперечить закону та пов’язані з обов’язком особи, відповідальність якої застрахована, відшкодувати нею збитки страхувальнику внаслідок дій або бездіяльності, під час виконання нею своїх повноважень як керівника або члена наглядової ради у зв’язку з пред’явленням обґрунтованої претензії страхувальником.
В свою чергу пунктом 2 Постанови № 535 визначено, що страхувальник – підприємство, товариство. Тобто предметом договору страхування є майнові інтереси страхувальника, які мають бути відшкодовані страховиком за завдані збитки страхувальнику особами, відповідальність яких застрахована внаслідок дій або бездіяльності, під час виконання своїх повноважень як керівника або члена наглядової ради (вищих посадових осіб).
Таким чином, вигодонабувачем у відповідності до Постанови № 535 може бути виключно страхувальник.
Отже, враховуючи норми чинного законодавства України пропонуємо пунт Договору «Вигодонабувач» викласти у наступній редакції: Вигодонабувач: _________________, що є Страхувальником за Договором.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 16:59
Відповідно до ст.4 ЗУ «Про страхування» предметом договору страхування можуть бути майнові інтереси які, зокрема, пов’язані з відшкодуванням страхувальником заподіяної ним шкоди особі або її майну, а також шкоди, заподіяної юридичній особі (страхування відповідальності).
Відповідно до Постанови Держкомфінпослуг №565 від 09.07.2010 «Характеристика та класифікаційні ознаки добровільних видів страхування» 3.15 страхування відповідальності перед третіми особами (іншої, ніж передбачена пунктами 12-14 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/85/96-%D0%B2%D1%80) статті 6 Закону України "Про страхування") - вид страхування, інший, ніж страхування цивільної відповідальності власників наземного, повітряного та водного транспорту (включаючи відповідальність перевізника), за яким предметом договору страхування є майнові інтереси, що не суперечать закону, пов'язані з відшкодуванням шкоди, заподіяної страхувальником або іншою особою, цивільна відповідальність якої застрахована, життю, здоров'ю, працездатності, майну третіх осіб.
Даний вид страхування передбачає обов’язок страховика за встановлену договором страхування плату (страховий внесок, страховий платіж, страхову премію) здійснити виплату страхового відшкодування відповідно до умов договору страхування за шкоду, яка була заподіяна життю, здоров’ю і працездатності та/або майну третьої особи особою, цивільна відповідальність якої застрахована, внаслідок здійснення нею діяльності, яка визначена в правилах та договорі страхування.
Таким чином, чинне законодавство України з питань страхування, включаючи підзаконні нормативні акти, прийняті спеціально уповноваженим державним органом в сфері державного регулювання фінансових послуг, визначає обов’язковою кваліфікаційною умовою договору страхування відповідальності перед третіми особами можливості страхової виплати не тільки страхувальнику, але і самій третій (іншій) особі, майнові інтереси якої можуть постраждати від дій чи бездіяльності застрахованих осіб.
Також відповідно до п.2 ПКМУ 535 від 4 липня 2018 «Про затвердження Порядку добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі» - особа, відповідальність якої застрахована, - керівник, голова колегіального виконавчого органу або особа, що здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу, голова або член наглядової ради підприємства, товариства (далі - керівник та член наглядової ради), що передбачає обов’язок страховика здійснити страхову виплату як страхувальнику, так і третім особам.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-23-002978-b.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: Прат "Українська транспортна страхова компанія", Код ЄДРПОУ:22945712
вимога про усунення дискримінаційних умов
Замовником – Приватним акціонерним товариством «Укргідроенерго» було оголошено про закупівлю страхових послуг. Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно умов Тендерної документації передбачено подання окремий розділ під назвою «Документи, що відображають фінансових стан учасника (баланс підприємства за 2019 рік та 9 місяців 2020 року та цілого рядку довідок). З цього приводу слід зазначити, що діяльність у сфері страхування регулюється Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», Законом України «Про страхування» та іншими нормативними актами. Вимогами статті 30 та 31 Закону України «Про страхування» визначено умови діяльності страховиків, яким він повинен відповідати щодо формування статутного фонду, забезпечення платоспроможності та резервів. Жодним нормативним документом до страховиків не встановлюються вимоги щодо можливості здійснювати страхову діяльність виключно при дотриманні якогось значення показника «Нерозподіленого прибутку», чи якогось певного рівня виплат за добровільним страхуванням, чи покриття зобов’язань високоліквідними активами певної величини, чи якоїсь не обгрунтованої суми страхових резервів тощо. Крім того, з 1 липня 2020 року Національний банк України перейняв на себе функції регулятора ринку небанківських фінансових послуг: страхових, лізингових, факторингових компаній, кредитних спілок, ломбардів та інших фінансових компаній та став уповноваженим органом. Абсолютна більшість витребуваної Вами інформації з цього приводу відображається та перевіряється НБУ і міститься у довідці НБУ, яка під зазначений тендер отримується його учасником і надаються Замовнику для ознайомлення. Замовник не може перекладати на себе функції Національного банку України, яку відповідну фінансову документацію детально перевіряє. Так, в останній довідці НБУ наданій страховику для прийняття участі у тендері зазначається, що за результатами аналізу звітності Товариства за 9 місяців 2020 року, Товариством дотримано вимоги до платоспроможності страховика (в тому числі обов’язкові фінансові нормативи), встановлені законодавством в частині: - Наявності сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів та наявності гарантійного фонду страховика; - Перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності; - Перевищення фактичного запасу платоспроможності (нетто-активів) над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності не менше ніж на 25 відсотків, але не менше 1 млн. євро за офіційним валютним курсом на дату розрахунку зазначених показників; - Нормативу платоспроможності та достатності капіталу; - Нормативу якості активів. Щодо достатності формування Товариством страхових резервів у довідці НБУ зазначалося, що відповідно до актуарного звіту за 2019 рік щодо адекватності та достатності сформованих Товариством страхових резервів, складеного актуарієм, який відповідає вимогам законодавства, останнім підтверджено адекватність зобов’язань на конкретну дату. Отже, перелічені у тендерній документації документи під назвою «Документи, що відображають фінансових стан учасника» (баланс підприємства за 2019 рік та 9 місяців 2020 року та цілого рядку довідок) вважаємо незаконним та дискримінаційним, оскільки уся вище перелічена інформація перевірена та відображена в офіційному листі (довідці) НБУ, яким підтверджується відсутність будь-яких застережень стосовно здійснення страхової діяльності страховиком та виконання вимог чинного законодавства страховиком у попередніх періодах. Враховуючи наведене, вимагаємо в розділі тендерної документації під назвою «Документи, що відображають фінансових стан учасника» виключити запропонований Замовником для надання перелік документів та обмежитись виключно отримання офіційного листа (довідки) з НБУ.
Розгорнути Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-11-23-002978-b.c6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «БЕНЄФІТ», Код ЄДРПОУ:38927423
Усунення дискримінаційних умов у тендерній документації ID Закупівлі UA-2020-11-23-002978-b
3. Зобов’язати Приватне акціонерне товариство «Укргідроенерго» внести зміни до тендерної документації (ID Закупівлі UA-2020-11-23-002978-b), з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-11-23-002978-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «БЕНЄФІТ», Код ЄДРПОУ:38927423
Дата подання: 04 грудня 2020 16:19
Щодо скасування дискримінаційних умов у закупівлі UA-2020-11-23-002978-b
1. Призупинити відкриті торги, що проводяться Приватним акціонерним товариством «Укргідроенерго» (ID Закупівлі UA-2020-11-23-002978-b) на строк до винесення рішення за скаргою. 2. Встановити факт порушення Приватним акціонерним товариством «Укргідроенерго» процедури закупівлі (ID Закупівлі UA-2020-11-23-002978-b). 3. Зобов’язати Приватне акціонерне товариство «Укргідроенерго» внести зміни до тендерної документації (ID Закупівлі UA-2020-11-23-002978-b), з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 19:45
рішенняв від 09.12.2020 № 22744 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 19:44
рішення від 15.12.2020 № 23188.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 20:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПрАТ «Укргідроенерго» прийняло рішення про внесення змін до тендерної документації з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго»), (оголошення № UA-2020-11-23-002978-b), а саме: Пункт 3.1 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації викласти у новій редакції. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій призначити на 12.01.2021 до 09:00.
Дата виконання рішення замовником: 23 грудня 2020 16:30

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 14:43
Рисунок_(4).jpg
04 грудня 2020 14:43
Рисунок_(5).jpg
04 грудня 2020 14:43
Рисунок_(6).jpg
04 грудня 2020 14:44
Рисунок_(7).jpg

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2021 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС" 1 000 000,00
UAH
1 000 000,00
UAH
Документи
ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна" 1 350 000,00
UAH
1 350 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 січня 2021 15:55
Електронний підпис
08 грудня 2020 21:27
Електронний підпис
08 грудня 2020 21:09
Протокол Н1.7Z
08 грудня 2020 21:09
Наказ Фролова Ю.1.7Z
08 грудня 2020 21:09
Лист для клієнті1.7z
08 грудня 2020 21:09
Гарантія 12009-20.7z
08 грудня 2020 21:09
Витяг із Статут1.7z
08 грудня 2020 21:09
Банківська ліцензі1.7z
08 грудня 2020 21:09
П_2.1_табл.2_Згода.Левина.pdf
08 грудня 2020 21:09
П_5.1_табл.3(фін.рез.).pdf
08 грудня 2020 21:09
П_5.1_табл.3(баланс).pdf
08 грудня 2020 21:09
П_5.1_табл.3 (квитанція).pdf
08 грудня 2020 21:09
П_5.3_табл.3 Норматив.pdf
08 грудня 2020 21:09
П_5.2_табл.3 НП.pdf
08 грудня 2020 21:09
П_5.1_табл.3 Баланс.pdf
08 грудня 2020 21:09
Додаток 5.pdf
08 грудня 2020 21:09
Додаток 4.pdf
08 грудня 2020 21:09
Додаток 3.pdf

Публічні документи

12 січня 2021 08:19
Електронний підпис
11 січня 2021 12:39
Електронний підпис
11 січня 2021 12:00
Опис реєстратора.pdf
11 січня 2021 12:00
Довідка ст. 17 Закону.pdf
11 січня 2021 12:00
Лист-відгук.pdf
08 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:06
Банк гарантія.pdf
08 грудня 2020 16:05
IG_251120_006.pdf.p7s.p7s.zip
08 грудня 2020 15:28
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:05
Додаток _5.pdf
08 грудня 2020 15:05
Додаток _3.pdf
08 грудня 2020 15:05
Баланс 2019.pdf
08 грудня 2020 15:05
Баланс 09.2020.pdf
08 грудня 2020 15:05
XL Re Europe SE.pdf
08 грудня 2020 15:05
SCOR SE.pdf
08 грудня 2020 15:05
Polskie Towarzystwo Reasekuracji S.A..pdf
08 грудня 2020 15:05
Odyssey.pdf
08 грудня 2020 15:05
Nacional de Reaseguros_ S.A..pdf
08 грудня 2020 15:05
Munich Reinsurance Company.pdf
08 грудня 2020 15:05
Liberty.pdf
08 грудня 2020 15:05
Hannover R_ck SE.pdf
08 грудня 2020 15:05
Everest Reinsurance Company (Ireland).pdf
08 грудня 2020 15:05
Deutsche Re.pdf
08 грудня 2020 15:05
Berkley.pdf
08 грудня 2020 15:05
Aspen Bermuda Limited.pdf
08 грудня 2020 15:05
Allied World Assurance Company_ Ltd.pdf
08 грудня 2020 15:05
Рейтинг Колоннейд.pdf
08 грудня 2020 15:05
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС"

ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС"
#32495221
Відхилено 1 000 000,00
UAH
20 січня 2021 16:05
ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна"
#25395057
Відхилено 1 350 000,00
UAH
22 січня 2021 14:06

Інформація про відміну

Дата відміни
22 січня 2021 14:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі