Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Бинт нестерильнийр.7х14 см., Відріз марлевий Смедичний (5м), Пластир медичний в катушwі (паперова) 2,0х500 см., Пластир бактерицидний 2,5 см, Шпатель отоларингологічний одноразовий дерев’яний, Шпатель одноразовий пластиковий, Вата нестерильна 100гр., Скарифікатор сталевий, Серветка просочена ізопропіловим спиртом для ін’єкцій (№100)
Очікувана вартість
154 550,00 UAH
UA-2020-11-23-002925-c d9d134cbb8aa411baaad3030dc78cf76
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Олена Станіславівна

+380382656446 golden777713@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40887956
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, вул Подільська 54
Контактна особа: Григоренко Олена Станіславівна
+380382656446
golden777713@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:31
Очікувана вартість: 154 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 772,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Бинт нестерильнийр.7х14 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
800 шт
Відріз марлевий Смедичний (5м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141114-2 — Медична марля
700 шт
Пластир медичний в катушwі (паперова) 2,0х500 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
5000 шт
Пластир бактерицидний 2,5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
50000 шт
Шпатель отоларингологічний одноразовий дерев’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
Шпатель одноразовий пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 шт
Вата нестерильна 100гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141115-9 — Медична вата
30000 шт
Скарифікатор сталевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141900-9 — Ланцети для забору крові
500 уп
Серветка просочена ізопропіловим спиртом для ін’єкцій (№100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141118-0 — Медичні серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 13:20
таблиця змін.docx
26 листопада 2020 13:20
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання (4).docx
23 листопада 2020 10:48
4.3 Додаток 3 Проект договору (3).docx
23 листопада 2020 10:48
4.1_Додаток_1_Форма_Тендерна_пропозицiя (3).docx
23 листопада 2020 10:48
4._ТД (4).doc
26 листопада 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 13:20
таблиця змін.docx
26 листопада 2020 13:20
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання (4).docx
23 листопада 2020 10:48
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання (4).docx
23 листопада 2020 10:48
4.3 Додаток 3 Проект договору (3).docx
23 листопада 2020 10:48
4.1_Додаток_1_Форма_Тендерна_пропозицiя (3).docx
23 листопада 2020 10:48
4._ТД (4).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-27-000016 ● 6f08b9a76c104d0495bd9eda43a59907
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020 10:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.11.2020 №70

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.11.2020 № 70

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
6. UA-2020-11-23-002925-c 23.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

торги відмінено

2020-12-04 11:25:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 13 Наказу № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 13 Наказу № 1082.) • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 02.12.2020 №67).

2020-12-07 12:17:57

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 20:48
Кінець періоду оскарження: 14 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 14 грудня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушення за результатами моніторнгу
Документи:
03 грудня 2020 20:48
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:43
протокол