Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40887956 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, вул Подільська 54 |
Контактна особа: |
Григоренко Олена Станіславівна +380382656446 golden777713@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 154 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 772,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 13:20 |
таблиця змін.docx | |
26 листопада 2020 13:20 |
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання (4).docx | |
23 листопада 2020 10:48 |
4.3 Додаток 3 Проект договору (3).docx | |
23 листопада 2020 10:48 |
4.1_Додаток_1_Форма_Тендерна_пропозицiя (3).docx | |
23 листопада 2020 10:48 |
4._ТД (4).doc |
26 листопада 2020 13:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2020 13:20 |
таблиця змін.docx
|
|||
26 листопада 2020 13:20 |
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання (4).docx
|
|||
23 листопада 2020 10:48 |
4.3 Додаток 3 Проект договору (3).docx
|
|||
23 листопада 2020 10:48 |
4.1_Додаток_1_Форма_Тендерна_пропозицiя (3).docx
|
|||
23 листопада 2020 10:48 |
4._ТД (4).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-27-000016 ● 6f08b9a76c104d0495bd9eda43a59907
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 10:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2020 №70
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.11.2020 № 70
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
6. UA-2020-11-23-002925-c 23.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 13 Наказу № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 13 Наказу № 1082.) • усунуто
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 02.12.2020 №67).
2020-12-07 12:17:57
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 20:48 |
Кінець періоду оскарження: | 14 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 14 грудня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушення за результатами моніторнгу |
03 грудня 2020 20:48
|
Електронний підпис |
03 грудня 2020 20:43
|
протокол |