Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали різні
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-11-23-002763-a 13613722fa8342c2881f01edca42fbc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щучкіна Ірина Геннадіївна

+380977256921 VDAU-PODATKI@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний аграрний універс
Код ЄДРПОУ: 00497236
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вул.Сонячна, буд.3
Контактна особа: Щучкіна Ірина Геннадіївна
+380977256921
VDAU-PODATKI@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:30
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова ( мови, якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11910 м.кв.
Конструкційні матеріали різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, СОНЯЧНА. буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до замовлення Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом п’ятнадцяти календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом п’ятнадцяти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Всі розрахунки по даному Договору здійснюються безготівково в національній валюті України - гривні, згідно наданих Постачальником видаткових накладних. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:56
перелік змін .docx
27 листопада 2020 10:56
ТД .doc
27 листопада 2020 10:56
Додаток 2.docx
27 листопада 2020 10:56
Додаток 1.docx
27 листопада 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:56
перелік змін .docx
24 листопада 2020 16:37
перелік змін .docx
27 листопада 2020 10:56
ТД .doc
24 листопада 2020 16:37
ТД .doc
23 листопада 2020 16:36
ТД .doc
27 листопада 2020 10:56
Додаток 2.docx
24 листопада 2020 16:37
Додаток 2.docx
23 листопада 2020 16:36
Додаток 2. ПД.docx
27 листопада 2020 10:56
Додаток 1.docx
24 листопада 2020 16:37
Додаток 1.docx
23 листопада 2020 16:36
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-002763-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 12 грудня 2020 20:21
вимога відхилити пропозицію ТОВ "Б-777"
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що запаропонований ТОВ "Б 777" товар не відповідає вашим технічним вимогам, а саме:1) ви вимагали 2100 м.кв. плитки для підлоги напівматової розміром 47х47 см, а замовником надано глянцеву плитку для підлоги, значно меншого розміру 42х42 см;
2) ви вимагали ламінат розміром 1380х191х8 мм, а замовником запропоновано ламінат розміром значно меншим 1215x165x8 мм.
Відповідно до вимог п.2 ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому, вимагаємо скасувати рішення про оголошення переможцем даної закупівлі ТОВ "Б 777" та відхилити пропозицію даного учасника у звязку із її невідповідністю технічній специфікації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 16:29
На Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «Б-777» повідомляємо наступне:
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна. Замовник придержується насамперед принципу встановленого Законом максимальна економія бюджетних коштів. Тому пропозиція учасника ТОВ «Б-777» є найбільш економічна вигідна.
Відповідно до пункту 1.9. Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом завантаження в електронну систему закупівлі, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, сканованої копії порівняльної таблиці відповідності предмету закупівлі відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Технічної специфікації із зазначенням інформації щодо виробника номенклатурних позицій предмета закупівлі.
Всі посилання згідно Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) та в тексті тендерної документації в цілому на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. У випадку наявності зазначених вище посилань у тексті цієї тендерної документації такі обставини зумовлені вимогами Замовника щодо необхідних мінімальних показників безпечності, надійності, легкості у використанні, тощо. Всі посилання згідно Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) та в тексті тендерної документації в цілому на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами тощо, слід читати в сукупності з виразом «або еквівалент».
На запит Вінницького національного аграрного університету щодо відповідності технічних та якісних характеристик запропонованої ТОВ «Б-777» плитки керамічної EFFECTO GREY 42X42 G1 (420x420x8) та ламінованого покриття для підлоги GRUN HOLZ 1215*165*8 мм вимогам, що зазначені у Додатку 1 (Технічна специфікація) до тендерної документації до предмету закупівлі, ТОВ «Сінайс», як офіційний дилер ТОВ «Церсаніт Трейд» та ТОВ “ТРЕЙД ВІНД”, що є представником виробника ламінованого покриття для підлоги GRÜN HOLZ повідомили про наступне:
- керамогранітна плитка EFFECTO GREY 42X42 відповідає найсуворішим європейським стандартам якості по своїм технічним та екологічним даним, по візуально- естетичним та ергономічним властивостям, про що свідчить ISO 9001:2015, ДСТУ Б.В.2.7-282:204. Даний формат 42*42 є найбільш масовий і зручний у використанні ніж нетипові формати, що надає перевагу у зручності викладки плитки та монтажних робіт із мінімальною кількістю відходів.
- найважливіший параметр ламінату - це його товщина та клас зносостійкіст.і А отже , відхилення в параметрах ламінату є несуттєвими, та такими , що не впливають на його якість та потребу замовника. Ламінат розміром 1215x165x8 при використанні є більш зручнішим у порівнянні із ламінатом розміром 1380x191x8. Крім того, правильно підібрані розміри ламінату для підлоги допоможуть значно зекономити матеріал і дозволять виконати настилання його значно швидше та з меншими фізичними затратами. Застосовувати панелі розміру 1215x165x8 спрощує і прискорює монтаж покриття.
До того ж відхилення в параметрах ніяк не вплинуло на кількісні характеристики предмету закупівлі та цінову пропозицію в цілому.
Враховуючи вищезазначене, змушені відхилити Вашу вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б-777" 1 758 808,80
UAH з ПДВ
1 758 808,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 1 798 678,41
UAH з ПДВ
1 798 678,41
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОПОВ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ 1 799 260,00
UAH з ПДВ
1 799 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
13 грудня 2020 19:19
довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf
13 грудня 2020 19:19
довідка абз.1 ч.2 ст.17 (1).pdf
13 грудня 2020 19:19
Dovidka_20328622580910440291.pdf.p7s
13 грудня 2020 19:19
Dovidka_20328622580910440291.pdf
09 грудня 2020 16:43
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:21
тех специфікація.pdf
09 грудня 2020 16:21
Проект договору.pdf
09 грудня 2020 02:38
установчі.pdf
09 грудня 2020 02:38
довідка ст. 17 (6).pdf
09 грудня 2020 02:38
довідка ч.2 ст.17 (1).pdf
09 грудня 2020 02:38
дов про працівників (1).pdf
09 грудня 2020 02:38
цінова (9).pdf
09 грудня 2020 02:38
довідка ліцензія (6).pdf
09 грудня 2020 02:38
накладна (2).pdf
09 грудня 2020 02:38
лист-відгук.pdf
09 грудня 2020 02:38
аналог дог.pdf
09 грудня 2020 02:38
документи якості.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 17:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:38
цінова.pdf
09 грудня 2020 17:38
сертифікати.pdf
09 грудня 2020 17:38
проект договору.pdf
09 грудня 2020 17:38
порівняльна таблиця.pdf
09 грудня 2020 17:38
довідка 4.pdf
09 грудня 2020 17:38
довідка 3.pdf
09 грудня 2020 17:38
довідка 2.pdf
09 грудня 2020 17:38
довідка 1.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 17:12
цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 17:12
Установчі документи.pdf
09 грудня 2020 17:12
довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б-777"

ТОВ "Епіцентр К"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОПОВ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б-777"
#35662229
Переможець 1 758 808,80
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б-777"
#35662229
1 758 808,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:48
Дод.уг.1 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:48
1_Дод.уг.1.pdf укладений
31 грудня 2020 08:47
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:22
Договір № 875.pdf укладений
22 грудня 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковом договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 875
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 758 808,80
UAH (в тому числі ПДВ 293 134,80 UAH)