Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту покрівлі
Очікувана вартість
76 130,00 UAH
UA-2020-11-23-002743-c 2968fc4c39df43db9018a970a5b028da
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Андрєєва

+380996172329 elena_andreeva77@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄДИНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42016400
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., м. Енергодар, ВУЛ. МОЛОДІЖНА, буд. 105 офіс 143
Контактна особа: Олена Андрєєва
+380996172329
elena_andreeva77@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 76 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту покрівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька область, Енергодар, Молодіжна, буд. 105, приміщення 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:48
оголошення з додатками.docx
23 листопада 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:48
оголошення з додатками.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про технічні характеристики закупівл
Дата подання: 24 листопада 2020 10:46
Дата відповіді: 25 листопада 2020 12:01
06 листопада ви скасували цю закупывлю з наступних причин:неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлена невірно зазначена інформація про технічні характеристики закупівлі в оголошенні про проведення закупівлі. в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі редакція ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 19.10.2020 року зазначено 11 пунктів в ДЕФЕКТНому АКТі при очикуваної вартості 76 130 грн без ПДВ в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі редакція ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 12.11.2020 року зазначено 18 пунктів в ДЕФЕКТНому АКТі при очикуваної вартості 76 130 грн з ПДВ, тобто об'єм робот ви збільшуєте а очіковану вартість зменшуєте не дивно що на закупівлю 12.11 2020 року не було пропозицій від учасників, і тепер наступний третій раз - 23.11.2020 р. ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в ДЕФЕКТНому АКТі при очикуваної вартості 76 130 грн з ПДВ з'явилась інформація про 23 пункта. Питання: 1 чи Плануєте ви проводити закупівлю цього року? чи плануєте скасування процедури як в попередні рази? , 3. участь в закупівлі коштує учаснику 340 грн. кожен раз у вас постійно змінюються вимоги при тому що ціна ніт, як з'ясувати це остаточні ваши вимоги ? 4. в ВИМОзі ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено що роботи необхідно виконати до нового року запитання по фінансуванню чи встигнете розрахуватись по виконаним роботам? чи це буде наступний рік і треба буде чекати фінансування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання!
Коментуємо лише дану закупівлю. У попередніх закупівлях за даним предметом офіційних запитань чи вимог на Прозорро не було.
Відповідь на 1 питання: так, ми плануємо провести дану закупівлю у 2020 році;
відповідь на 2 питання: на сьогодні виявлених причин для скасування даної закупівлі з нашого боку не має;
відповідь на 3 питання: остаточні вимоги Замовника за даною закувлею викладені в оголошенні про закупвлю;
відповідь на 4 питання: на сьогодні неможливо спрогнозувати чи відбудеться закпівля, чи будуть відповідати пропозиції учасників вимогам закупівлі, як скоро з боку переможця буде укладений договір про закупівлю. Тому питання про фінансування на сьогодні залишається відкрититм і для Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" 75 945,00
UAH з ПДВ
75 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 17:42
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:40
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 17:40
14. Лист про захист довкілля.pdf
30 листопада 2020 17:40
11. Копія паспорту.pdf
30 листопада 2020 17:40
6. Гарантійний лист Санкції.pdf
30 листопада 2020 17:40
3. ІПН Приходько М.В..pdf
30 листопада 2020 17:40
1. Лист-пояснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"
#2932503650
Переможець 75 945,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 11:16

Документи

02 грудня 2020 11:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"
#2932503650
75 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 11:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 10:09
Договір.pdf укладений
10 грудня 2020 10:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 945,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 657,50 UAH)