Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з поточного ремонту покрівлі
Очікувана вартість
76 130,00 UAH
UA-2020-11-23-002743-c ● 2968fc4c39df43db9018a970a5b028da
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄДИНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42016400 |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., м. Енергодар, ВУЛ. МОЛОДІЖНА, буд. 105 офіс 143 |
Контактна особа: |
Олена Андрєєва +380996172329 elena_andreeva77@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 76 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 380,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту покрівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71504, Україна, Запорізька область, Енергодар, Молодіжна, буд. 105, приміщення 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 10:48 |
оголошення з додатками.docx |
23 листопада 2020 10:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2020 10:48 |
оголошення з додатками.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про технічні характеристики закупівл
Дата подання: 24 листопада 2020 10:46
Дата відповіді: 25 листопада 2020 12:01
06 листопада ви скасували цю закупывлю з наступних причин:неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлена невірно зазначена інформація про технічні характеристики закупівлі в оголошенні про проведення закупівлі.
в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі редакція ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 19.10.2020 року зазначено 11 пунктів в ДЕФЕКТНому АКТі при очикуваної вартості 76 130 грн без ПДВ
в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі редакція ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 12.11.2020 року зазначено 18 пунктів в ДЕФЕКТНому АКТі при очикуваної вартості 76 130 грн з ПДВ, тобто об'єм робот ви збільшуєте а очіковану вартість зменшуєте не дивно що на закупівлю 12.11 2020 року не було пропозицій від учасників, і тепер наступний третій раз - 23.11.2020 р. ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в ДЕФЕКТНому АКТі при очикуваної вартості 76 130 грн з ПДВ з'явилась інформація про 23 пункта.
Питання: 1 чи Плануєте ви проводити закупівлю цього року? чи плануєте скасування процедури як в попередні рази? ,
3. участь в закупівлі коштує учаснику 340 грн. кожен раз у вас постійно змінюються вимоги при тому що ціна ніт, як з'ясувати це остаточні ваши вимоги ? 4. в ВИМОзі ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено що роботи необхідно виконати до нового року запитання по фінансуванню чи встигнете розрахуватись по виконаним роботам? чи це буде наступний рік і треба буде чекати фінансування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання!
Коментуємо лише дану закупівлю. У попередніх закупівлях за даним предметом офіційних запитань чи вимог на Прозорро не було.
Відповідь на 1 питання: так, ми плануємо провести дану закупівлю у 2020 році;
відповідь на 2 питання: на сьогодні виявлених причин для скасування даної закупівлі з нашого боку не має;
відповідь на 3 питання: остаточні вимоги Замовника за даною закувлею викладені в оголошенні про закупвлю;
відповідь на 4 питання: на сьогодні неможливо спрогнозувати чи відбудеться закпівля, чи будуть відповідати пропозиції учасників вимогам закупівлі, як скоро з боку переможця буде укладений договір про закупівлю. Тому питання про фінансування на сьогодні залишається відкрититм і для Замовника.
Коментуємо лише дану закупівлю. У попередніх закупівлях за даним предметом офіційних запитань чи вимог на Прозорро не було.
Відповідь на 1 питання: так, ми плануємо провести дану закупівлю у 2020 році;
відповідь на 2 питання: на сьогодні виявлених причин для скасування даної закупівлі з нашого боку не має;
відповідь на 3 питання: остаточні вимоги Замовника за даною закувлею викладені в оголошенні про закупвлю;
відповідь на 4 питання: на сьогодні неможливо спрогнозувати чи відбудеться закпівля, чи будуть відповідати пропозиції учасників вимогам закупівлі, як скоро з боку переможця буде укладений договір про закупівлю. Тому питання про фінансування на сьогодні залишається відкрититм і для Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" #2932503650 |
Переможець |
75 945,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 10:09
|
Договір.pdf | укладений |
10 грудня 2020 10:07
|