Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гідродинамічна промивка трубопроводів зовнішньої каналізації діаметром 150-800мм та очищення колодязів глибиною до 9м від мулистих відкладень та ін.
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2020-11-23-002309-b cabadf3a218b476f8bc3937db0e5cf10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:51
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:51
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Гідродинамічна промивка трубопроводів зовнішньої каналізації діаметром 150-800мм та очищення колодязів глибиною до 9м від мулистих відкладень та ін.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська, детальніше у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44000 Погонний метр
Гідродинамічна промивка трубопроводів зовнішньої каналізації діаметром 150-800мм та очищення колодязів глибиною до 9м від мулистих відкладень та ін.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:51
Додаток 4. Проект договору.doc
23 листопада 2020 14:50
Додаток 1 Технічне завдання.doc
23 листопада 2020 14:50
Додаток 2.Перелік документів.doc
23 листопада 2020 14:50
Додаток 3. Стаття 17.doc
23 листопада 2020 14:50
тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-14-000077 ● da46652e4714413fab0af609b881d40f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021 22:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.07.2021 № 358

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

8 UA-2020-11-23-002309-b 23.11.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З приводу невідповідності переліку формальних помилок визначених у тендерній документації «Переліку формальних помилок», затвердженому Наказу №710 від 15.04.2020р. повідомляємо: Статтею 22 Закону визначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація. Так, серед іншого, Закон зобов’язує Замовників вносити опис та приклади формальних помилок, які не стануть підставою для відхилення Учасників, зокрема п.19 частини 2 передбачена НАЯВНІСТЬ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ опису та приклади формальних помилок, цитуємо: «19)опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». На виконання п. 19 частини 2 ст. 22 Закону Замовник пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачив : 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Виходячи з вищенаведеного, Замовник дотримався вимог Закону при складанні тендерної документації. Адже жодним нормативним актом Замовників у сфері публічних закупівель не зобов’язують використовувати Наказ №710 від 15.04.2020р. при складанні тендерної документації. Тим паче, що на даний проміжок часу відсутня типова тендерна документація, затверджена уповноваженим органом. Законом України «Про публічні закупівлі» покладено ОБОВЯЗОК НА Уповноважений орган в частині розроблення та затвердження, в тому числі переліку формальних помилок(п.11 частини 1 ст. 9 Закону). Якби Уповноважений орган затвердив примірну тендерну документацію і визначив в ній Перелік формальних помилок згідно затвердженого переліку за Наказом №710 від 15.04.2021р., у такому випадку Замовник був зобов’язаний дотримуватись такої тендерної документації. Єдиний обов’язок покладений на Замовників Законом –дотримання вимог ст. 22 Закону при складанні тендерної документації. В свою чергу Замовником при складанні тендерної документації закупівлі послуг за ДК 021:2015 код 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (гідродинамічна промивка трубопроводів зовнішньої каналізації діаметром 150-800мм та очищення колодязів глибиною до 9м від мулистих відкладень та ін.) дотримано вимоги п. 19 частини 2 ст. 22 Закону. При цьому ст. 6414 АКУ, яка визначає перелік порушень Замовників при здійсненні публічних закупівель, НЕ ВСТАНОВЛЕНО порушення вимог Наказу №710 від 15.04.2021р. 2. З приводу розбіжностей при складанні тендерної документації, а саме –строку дії тендерної пропозиції, пояснюємо. Частиною 2 ст. 22 Закону передбачено відомості, які повинна містити тендерна документація. Зокрема п. 11 цієї частини визначено, що тендерна документація повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання даної вимоги, Замовником у тендерній документації пунктом 4.1. розділу ІІІ зазначено –зазначено дану інформацію, цитуємо: 4 Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними 4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 4.2. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. Отже вимогу Закону, передбачену п. 11 частини 2 ст. 22 Замовником дотримано та відповідно вимоги Закону в даній частині не порушено. У Зразку 1 до тендерної документації наявна інформація, яка вимагається Замовником і стосується дотримання умов пропозиції Учасником: «2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.» .Тобто дана вимога, не встановлює строк дії тендерних пропозицій, а стосується інших вимог, які Замовник має право за Законом встановлювати, відповідно до частини 3 ст. 22 Закону. Таким чином, інформацією визначеною у Зразку 1 ТД, Замовник жодним чином не порушив норми п. 29 частини 1 ст. 1, Закону на що спирається орган державного фінансового контролю у Висновку. Дана норма лише дає визначення терміну кінцевий строк, цитуємо: «29) строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється;» Тобто Закон п.29 частин и першої ст. 1 Закону надає визначення терміну «строк дії тендерної пропозиції» та визначає, що у разі закінчення строку дії тендерної пропозиції , вона відхиляється. Посилання Органу державного фінансового контролю на ПОРУШЕННЯ Замовником вимог частини 7 ст. 28 Закону знову ж таки є неправомірним, оскільки ст. 28 Закону складається з 4-х частин, відповідно Замовник жодним чином не міг вчинити порушення неіснуючої норми Закону. Відтак зазначаємо, що технічні описки та помилки властиві не лише Замовникам, а й контролюючим органам у сфері публічних закупівель. 3. Стосовно невідповідності редакції укладеного Договору № 468-ВЕВ від 24.12.2020р. Додатку 4 (проекту Договору ) зазначаємо: Згідно п. 8 частини 2 ст. 22 Закону тендерна документація має містити проект договору. Слід зазначити, що тендерна документація повинна містити саме Проект договору. Частиною 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні Закупівлі» наголошується про умови договору, які не повинні відрізнятися від тендерної пропозиції за результатами аукціону. Під час аукціону єдиний критерій, який має змогу змінити Учасник це ціна. Отже Замовник зобов’язаний укласти договір з Переможцем закупівлі згідно вартісної пропозиції Учасника за результатами аукціону. За результатами аукціону, кінцева пропозиція переможця -ФОП Ляшєвський Євгеній Васильович становить 4 398 240,00грн. З визначеним Переможцем - ФОП Ляшєвський Євгеній Васильович, укладено договір № 468-ВЕВ від 24.12.2020р. вартістю 4 398 240,00грн. Тобто норму Закону - умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону- передбачену частиною 4 ст. 22 Закону Замовником виконано. частини 4 ст. 41 Закону , цитуємо: «4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Частиною 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що саме істотні умови не можуть бути змінені ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ. Тобто умови договору були змінені саме на етапі узгодження проекту договору, що жодною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» не заборонено, тим паче, що істотних умов договору, які визначені ст. 180 Господарського кодексу України: умови про предмет договору, ціна та строк дії договору Сторонами не було змінено. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-23-002309-b Замовником укладається відповідна Додаткова угода, що приводить редакцію укладеного Договору до Додатку 4(проект договору), яка буде оприлюднена у строки, визначені ст. 10 Закону. Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель .

2021-08-10 18:26:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ляшєвський Євгеній Васильович 4 398 240,00
UAH з ПДВ
4 398 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОВЧЕГ-КР" 4 400 000,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 11:57
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:52
тендерна пропозиція
15 грудня 2020 11:52
ч.2 ст.17
15 грудня 2020 11:52
п.13 ч.1 ст.17
15 грудня 2020 11:52
Довідка про несудимість
08 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:17
Блок 5.pdf
08 грудня 2020 16:17
Блок 4.pdf
08 грудня 2020 16:17
Блок 3.pdf
08 грудня 2020 16:17
Блок 2.PDF
08 грудня 2020 16:17
Блок 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ляшєвський Євгеній Васильович

ТОВ "КОВЧЕГ-КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ляшєвський Євгеній Васильович
#2948904975
Переможець 4 398 240,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ляшєвський Євгеній Васильович
#2948904975
4 398 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 08:58
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 09:08
ДУ1 до 468-ВЕВ.PDF зміни до договору
17 серпня 2021 09:07
468-ВЕВ.PDF укладений
24 грудня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): усунення невідповідностей укладеного договору умовам його проекту, яки не стосуються істотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 468-ВЕВ
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 від 12.08.2021р. до договору №468-ВЕВ від 24.12.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 016 492,76
UAH (в тому числі ПДВ 669 415,46 UAH)