Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 3023000-0–Комп’ютерне обладнання (монітори, жорсткі диски, комплекти миша та клавіатура, радіомишка)
Очікувана вартість
157 487,67 UAH
UA-2020-11-23-002101-b 23229dda371f4a37991af72dc5773aaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базаря Юлія Олександрівна

+380612392412 tender.gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108688
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.О.Матросова, 29
Контактна особа: Базаря Юлія Олександрівна
+380612392412
tender.gunp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:53
Очікувана вартість: 157 487,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 787,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30231310-3 — Плоскопанельні дисплеї
16 шт
Жорсткі диски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30233100-2 — Комп’ютерні запам’ятовувальні пристрої
16 шт
Комплекти миша та клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237300-2 — Комп’ютерне приладдя
1 шт
Радіомишка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у національній валюті шляхом безготівкового переказу коштів на банківський рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, на підставі рахунку та видаткової накладної, наданих Постачальником. Моментом оплати за поставлений Товар є дата списання коштів з відповідного банківського рахунку Покупця. Оплата за Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 (десяти) робочих днів після фактичної поставки Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної, акту приймання – передачі (Додаток №3)), при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Постачальник складає та підписує видаткову накладну, акт приймання – передачі у двох примірниках. Один примірник передається Покупцю, другий залишається у Постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:22
Додаток_4_Проeкт_договору_3023.doc
23 листопада 2020 14:22
Тендерна документація 3023.docx
23 листопада 2020 14:22
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 156 637,32
UAH з ПДВ
156 637,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 156 942,36
UAH з ПДВ
156 942,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 14:30
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:33
8308997 перемож.pdf
16 грудня 2020 13:33
2106011 субподр.pdf
16 грудня 2020 13:33
Довідка ст 17 нова.pdf
16 грудня 2020 13:33
8310132 цінова.pdf
16 грудня 2020 13:33
Довідка_20335353200350550985.pdf.p7s
16 грудня 2020 13:33
Довідка_20335353200350550985.pdf
16 грудня 2020 13:33
public_doc (8).p7s
16 грудня 2020 13:33
public_doc (9).pdf
16 грудня 2020 13:33
8308997 дитяча.pdf
12 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
12 грудня 2020 16:02
Полиция2.pdf
12 грудня 2020 16:02
Полиция1.pdf
12 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:08
МТБ 2020.pdf
11 грудня 2020 17:08
Техпаспорт Киев.jpg
11 грудня 2020 17:08
аренда 8747 до 2022г.pdf
11 грудня 2020 17:07
Аренда 4630 до 2022г.pdf
11 грудня 2020 17:07
IMG-dfb7f073c2241973848a03920480aa8c-V.jpg
11 грудня 2020 17:07
IMG-abcb5db9c46b845a408851b633d9d470-V.jpg
08 грудня 2020 11:47
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:16
8310132 порівняння.pdf
08 грудня 2020 11:16
сан_гиг.моники 2018.pdf
08 грудня 2020 11:16
ид_код кки.pdf
08 грудня 2020 11:16
паспорт кки.pdf
08 грудня 2020 11:16
Протокол.jpg
08 грудня 2020 11:16
Наказ.jpg
08 грудня 2020 11:16
витяг ПДВ.pdf
08 грудня 2020 11:16
про помилк.pdf
08 грудня 2020 11:16
гар лист санкції.pdf
08 грудня 2020 11:16
гар лист лицен.pdf
08 грудня 2020 11:16
3001298 повн.pdf
08 грудня 2020 11:16
2436485 про підпри.pdf
08 грудня 2020 11:16
2106011 субподр.pdf
08 грудня 2020 11:16
Опис ВСЕСВИТ.pdf
08 грудня 2020 11:16
МТБ 2020.pdf
08 грудня 2020 11:16
Довідка ст 17 нова.pdf
08 грудня 2020 11:16
Витяг 02.07.2020.pdf
08 грудня 2020 11:16
банк2 (2).pdf
08 грудня 2020 11:16
банк1 (1).pdf
08 грудня 2020 11:16
накладна 3023 монітори.pdf
08 грудня 2020 11:16
Техпаспорт Киев.jpg
08 грудня 2020 11:16
Договор офис.pdf
08 грудня 2020 11:16
аренда авто (2).pdf
08 грудня 2020 11:16
аренда авто (1).pdf
08 грудня 2020 11:16
IMG-dfb7f073c2241973848a03920480aa8c-V.jpg
08 грудня 2020 11:16
IMG-abcb5db9c46b845a408851b633d9d470-V.jpg
08 грудня 2020 11:16
Баланс Всесвит 2 кв 2020.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 цінова.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 ПД.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 досвід.pdf
08 грудня 2020 11:16
Договір 8310132.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 тех.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 директор.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 договір згода.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 довідка гос д.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 довідка щодо ціни.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 довідка.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 ремонт.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 СЦ.pdf
08 грудня 2020 11:16
8310132 гар.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 11:50
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:50
СЭС_Certificate-188004.pdf
09 грудня 2020 11:50
СЕС_2018.pdf
09 грудня 2020 11:50
LSxxF_UA.032.D.00051-16(LVE).jpg
09 грудня 2020 11:49
LSxxF_UA.032.D.00050-16(EMC).jpg
09 грудня 2020 11:49
LSxx_UA.032.D.00755(4)-15(LVE_EMC).pdf
09 грудня 2020 11:49
Sineo224e20120912450.pdf
09 грудня 2020 11:28
Квитанція Баланс.pdf
09 грудня 2020 11:28
Ф1_Ф2_КОМЕЛ_9місяців_2020.PDF
09 грудня 2020 11:28
Накази працівники.pdf
09 грудня 2020 11:28
Витяг Комел 26.11.2020.pdf
09 грудня 2020 11:28
Доручення КЕП.pdf
09 грудня 2020 11:28
22 Інформація про товар.pdf
09 грудня 2020 11:28
20.pdf
09 грудня 2020 11:28
19 Лист-згода.pdf
09 грудня 2020 11:28
18 Лист-згода.pdf
09 грудня 2020 11:28
15 Лист-згода.pdf
09 грудня 2020 11:28
14 Довідка_інформація.pdf
09 грудня 2020 11:28
13 Лист погодження.pdf
09 грудня 2020 11:28
12 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 грудня 2020 11:28
07 Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2020 11:28
06 Довідка щодо СЦ.pdf
09 грудня 2020 11:28
05 Довідка щодо товару.pdf
09 грудня 2020 11:28
03 Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 156 637,32
UAH з ПДВ
12 грудня 2020 17:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 16:54

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору: перелік виявлених невідповідностей: 1) на підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці б/н, учасник надав: а) копію договору №50КІ від 10.04.2017 р. оренди транспортного засобу ЗАЗ LANOS TF55YO (державний номер АР8747ВМ), дійсного до 31.12.2019 р. та копію договору №51КІ від 10.04.2017 р. оренди транспортного засобу (державний номер АР4630ВМ) , дійсного до 31.12.2020 р. Також у складі тендерної пропозиції учасником надано свідоцтва на державну реєстрацію на 2 автомобілі ЗАЗ LANOS TF55YO з державними номерами АР8747ВМ та АР4630ВМ ТОВ «КНК-Інвест». Тобто у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують право оренди на зазначені транспортні засоби на момент подачі пропозиції. б) на приміщення площею 295,1 кв.м. по вул. Незалежної України,39 у м. Запоріжжі, надано договір оренди об’єкта нерухомості №16-08/2016/1 від 16.08.2016 р. та додаткову угоду №1 від 30.09.2016. Термін дії договору – до 31.07.2019 р. Також надано договір оренди об’єкта нерухомості площею 517,2 кв.м. по вул. Незалежної України, 39 - №01-08/2019/2 від 01.08.2019. Термін дії договору – до 30.06.2022 р. в) на приміщення площею 733,2 кв.м. по вул. Тепличній,7-а у м. Запоріжжі надано договір оренди об’єкта нерухомості №01-10/2016/1 від 01.10.2016 р. Термін дії договору – до 31.08.2019 р. Також надано договір оренди об’єкта нерухомості вул. Тепличній,7-а площею 3300,9 км.в №01-09/2019/ від 01.09.2019. Термін дії договору – до 31.07.2022 р. г) надано довідку щодо право підпису договору закупівля за результатами відкритих торгів генерального директора Курносова К.І. - без зазначення по тексту документа або номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-…) та/або предмету договору та назви замовника та/або іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: а) п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 3 до тендерної документації. б) частина 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою рекомендованої таблиці» розділу І «Документальне підтвердження щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених у ст. 16 Закону» Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, згідно Додатку 3 до тендерної документації: Учаснику (ТОВ «ВКФ «ВСЕСВІТ»): необхідно надати: 1) оновлену довідку (за формою рекомендованої таблиці) на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази – у відповідності до чинних договорів оренди об’єктів нерухомості – із зазначенням фактичної площі, що зазначена у чиннім договорі оренди; 2) надати чинні договори оренди двох транспортних засобів, зазначених у довідці - на момент участі у процедурі закупівлі Учасником. 3) Надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю: Рішення загальних зборів учасників (Протокол) повинен містити чітко сформульоване рішення, прийняте зборами – згода на укладення договору із зазначенням по тексту документа службової (посадової) особи учасника (посада, прізвище, ініціали), яку уповноважено на укладення договору про закупівлю) за предметом цих торгів з зазначенням по тексту документа або номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-…) та/або предмету договору та назви замовника та/або іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати що цей протокол стосується саме цих торгів (інформація, яка ідентифікує предмет закупівлі може бути зазначена в будь-якій частині протоколу). З повагою, уповноважена особа Юлія Базаря.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
156 637,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 10:31
Договір укладений
23 грудня 2020 10:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 156 637,32
UAH (в тому числі ПДВ 26 106,22 UAH)