Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А95
Очікувана вартість
486 000,00 UAH
UA-2020-11-23-002053-a ● 59c0ede218394952aa3f6c107032c541
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Гайсинської районної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 37294350 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вул. В’ячеслава Чорновола 1, Вінницька обл. |
Контактна особа: |
Керейнік Тетяна Миколаївна +380433425602 gaysincentr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 486 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 літр
Бензин А95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, м. Гайсин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 15:00 |
ТД на закупівлю БЕНЗИН 2020 р..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002053-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Тінік-Оіл", Код ЄДРПОУ:37836304
Дата подання: 22 грудня 2020 22:33
Оскарження визначення переможця
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу на наступне - 15 грудня 2020 року уповноваженою особою Замовника було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, у відповідності до якого прийнято тендерну пропозицію ТОВ «Солвінг Сістемс» як таку, що відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «Солвінг Сістемс» не надало підтвердження пролонгації договору поставки від 02 грудня 2019 року з ТОВ «Лівайн Торг» чи його розірвання. Договір не містить кінцевого терміну дії. Учасник закупівлі не надав ні додаткової угоди ні листа від ТОВ «Лівайн Торг» про продовження терміну дії договору та про спростування того, що договір не розірваний. Що в свою чергу ставить під загрозу поставку пального в зазначені терміни, та ставить під сумнів якість пального зазначеного в тендерній пропозиції ТОВ «Солвінг Сістемс». Прямого договору з ПАТ «Укрнафта» ТОВ «Солвінг Сістемс» не надало.
Водночас, з аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Солвінг Сістемс» вбачається її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, а саме згідно додатку 2 до ТД: «..у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога Замовника щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки». Учасник ТОВ «Солвінг Сістемс» надав оригінали аналогічних договорів, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що на всіх довідках тендерної пропозиції ТОВ «Солвінг Сістемс» мають місце накладення тексту та печатки, що також суперечить Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: «..Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії».
Тому, враховуючи вищевикладене, вважаю має місце порушення вимог тендерної документації ТОВ «Солвінг-Сістемс». Просимо провести повторний розгляд тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Солвінг-Сістемс».
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «Солвінг Сістемс» не надало підтвердження пролонгації договору поставки від 02 грудня 2019 року з ТОВ «Лівайн Торг» чи його розірвання. Договір не містить кінцевого терміну дії. Учасник закупівлі не надав ні додаткової угоди ні листа від ТОВ «Лівайн Торг» про продовження терміну дії договору та про спростування того, що договір не розірваний. Що в свою чергу ставить під загрозу поставку пального в зазначені терміни, та ставить під сумнів якість пального зазначеного в тендерній пропозиції ТОВ «Солвінг Сістемс». Прямого договору з ПАТ «Укрнафта» ТОВ «Солвінг Сістемс» не надало.
Водночас, з аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Солвінг Сістемс» вбачається її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, а саме згідно додатку 2 до ТД: «..у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога Замовника щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки». Учасник ТОВ «Солвінг Сістемс» надав оригінали аналогічних договорів, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що на всіх довідках тендерної пропозиції ТОВ «Солвінг Сістемс» мають місце накладення тексту та печатки, що також суперечить Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: «..Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії».
Тому, враховуючи вищевикладене, вважаю має місце порушення вимог тендерної документації ТОВ «Солвінг-Сістемс». Просимо провести повторний розгляд тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Солвінг-Сістемс».
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 16:17
З приводу викладеного у Вашій скарзі повідомляємо наступне:
Згідно з тендерною документацією, а саме розділом 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «..Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії»
Відповідно до даного пункту тендерної документації передбачалося надання «скан-копій» документів з оригіналів чи з завірених належним чином копій документів.
Надання Учасником скан-копій оригіналів документів не може вважатися невідповідністю тендерній документації, оскільки документ по своїй суті є копією оригіналу документу.
Відповідно до опису формальних помилок, які зазначенні в тендерній документації та не призводять до відхилення тендерної пропозиції – надання Учасником скан-копії договору з оригіналу документу не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника та відносяться до формальних помилок передбачених тендерною документацією та не передбачають відхилення пропозиції Учасника.
Згідно листа ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» №07/23 від 05.12.2020 р. заправка транспортних засобів Замовника здійснюватиметься на АЗС відповідно до партнерського договору «Т70/467 від 0.12.2020 р. укладеного Учасником з ТОВ «Лівайн торг».
Договір поставки «Т70/467 від 0.12.2.020 р. укладений між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» не передбачає укладення додаткових угод про продовження договору, а продовжується автоматично на тих самих умовах за відсутності пропозицій про його розірвання. Відповідно до листа пояснення ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» №07/88 від 05.12.2020 р. зазначається, що жодна із сторін не має наміру припинити дію договору та що договір продовжено на наступний 2021 рік.
Ні договором, ні тендерною документацією не передбачено надання документів, які б свідчили про продовження договору «Т70/467 від 0.12.2020 р. , тому відхилити пропозицію ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» через ненадання таки документів не маємо підстав.
Тендерним комітетом, ще раз переглянуто пропозицію ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» та зважаючи на вищевикладене підстав для її відхилення немає.
Згідно з тендерною документацією, а саме розділом 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «..Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії»
Відповідно до даного пункту тендерної документації передбачалося надання «скан-копій» документів з оригіналів чи з завірених належним чином копій документів.
Надання Учасником скан-копій оригіналів документів не може вважатися невідповідністю тендерній документації, оскільки документ по своїй суті є копією оригіналу документу.
Відповідно до опису формальних помилок, які зазначенні в тендерній документації та не призводять до відхилення тендерної пропозиції – надання Учасником скан-копії договору з оригіналу документу не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника та відносяться до формальних помилок передбачених тендерною документацією та не передбачають відхилення пропозиції Учасника.
Згідно листа ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» №07/23 від 05.12.2020 р. заправка транспортних засобів Замовника здійснюватиметься на АЗС відповідно до партнерського договору «Т70/467 від 0.12.2020 р. укладеного Учасником з ТОВ «Лівайн торг».
Договір поставки «Т70/467 від 0.12.2.020 р. укладений між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» не передбачає укладення додаткових угод про продовження договору, а продовжується автоматично на тих самих умовах за відсутності пропозицій про його розірвання. Відповідно до листа пояснення ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» №07/88 від 05.12.2020 р. зазначається, що жодна із сторін не має наміру припинити дію договору та що договір продовжено на наступний 2021 рік.
Ні договором, ні тендерною документацією не передбачено надання документів, які б свідчили про продовження договору «Т70/467 від 0.12.2020 р. , тому відхилити пропозицію ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» через ненадання таки документів не маємо підстав.
Тендерним комітетом, ще раз переглянуто пропозицію ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» та зважаючи на вищевикладене підстав для її відхилення немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
412 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" |
429 600,00
UAH з ПДВ
|
415 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
459 600,00
UAH з ПДВ
|
459 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Переможець |
412 800,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 12:20
|
Додаткова угода 6 | зміни до договору |
29 жовтня 2021 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 11:47
|
Додаткова бензин 5 | зміни до договору |
08 жовтня 2021 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 15:57
|
Додаткова бензин 4.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 11:25
|
Додаткова угода 3 Бензин Солвінг.jpg | зміни до договору |
09 квітня 2021 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 09:13
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
23 лютого 2021 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 14:06
|
Зіскановане_20210211.jpg | зміни до договору |
11 лютого 2021 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:09
|
Договір бензин 2021.pdf | укладений |
04 січня 2021 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни через коливання ціни на ринку нафтопродуктів |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни через коливання ціни на нафтопродукти на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни через коливання на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна через коливання цін на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару через коливання цін |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі через неможливість поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
347 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 945,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Неможливість подальшого виконання Постачальником умов договору щодо поставки товару |