Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивною дошкою для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-11-23-001904-a 5472f0eb6f76438591102d7a6c155b9c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивною дошкою для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи (Джерела фінансування закупівлі: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та місцевий бюджет (співфінансування))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (місце поставки: заклади загальної середньої освіти м. Мелітополь (згідно додатку 6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:41
Тендерна документація мультимедійне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер
Дата подання: 25 листопада 2020 21:30
Дата відповіді: 27 листопада 2020 12:38
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на проектор, інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовник не вважає за необхідне внесення змін до технічної частини тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 25 листопада 2020 21:37
Дата відповіді: 27 листопада 2020 12:42
чи потрібен вам монтаж та встановлення?
Відповідь: Так, закупівля передбачає встановлення (монтаж), підключення та налагодження обладнання до діючої мережі в пунктах поставки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 118 674,00
UAH з ПДВ
118 674,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
07 грудня 2020 17:30
Установчі документи.pdf
07 грудня 2020 17:30
Уповноважена особа.pdf
07 грудня 2020 17:30
Технічні паспорти.pdf
07 грудня 2020 17:30
Тендерна пропозиція.pdf
07 грудня 2020 17:30
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 17:30
Згода на обробку ПД.pdf
07 грудня 2020 17:30
Документи якості.pdf
07 грудня 2020 17:30
Довідка стаття 17.pdf
07 грудня 2020 17:30
Довідка працівники.pdf
07 грудня 2020 17:30
Довідка МТБ.pdf
07 грудня 2020 17:30
Довідка ліцензування.pdf
07 грудня 2020 17:30
Довідка досвід.pdf
07 грудня 2020 17:30
Довідка довкілля.pdf
07 грудня 2020 17:30
Дислокація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 грудня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій