Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Термопапір (ЕКГ папір) 110х25, Стрічка діаграмна р. 57х20, Крафт-пакети для стерилізації р. 100х200 (100шт/уп))
Очікувана вартість
57 500,00 UAH
UA-2020-11-23-001679-b 39f46a431b904cf8b15b17621b5e25ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Олена Станіславівна

+380966307035 khm2byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40887956
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, вул Подільська 54
Контактна особа: Григоренко Олена Станіславівна
+380966307035
khm2byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:48
Очікувана вартість: 57 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 рулон
Термопапір (ЕКГ папір) 110х25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33198000-4 — Лікарняні паперові вироби
1000 шт
Стрічка діаграмна р. 57х20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33198000-4 — Лікарняні паперові вироби
300 уп
Крафт-пакети для стерилізації р. 100х200 (100шт/уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 13:16
4.-ТД (4).doc
23 листопада 2020 13:16
4.3 Додаток 3 Проект договору (3).docx
23 листопада 2020 13:16
4.2.-Додаток-2-Технiчне-завдання (4).docx
23 листопада 2020 13:16
4.1_Додаток_1_Форма_Тендерна_пропозицiя (3).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-001679-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрпостач, Код ЄДРПОУ:32867008
Дата подання: 16 грудня 2020 10:42
Дискваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРПОСТАЧ" взяло участь у Закупівлі №Закупівля №8307433 Код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Термопапір (ЕКГ папір) 110х25, Стрічка діаграмна р. 57х20, Крафт-пакети для стерилізації р. 100х200 (100шт/уп)), Торговий майданчик - SmartTender.
ТОВ "УКРПОСТАЧ" було подано тендерну пропозицію учасника на участь у процедурі відкритих торгів Код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Термопапір (ЕКГ папір) 110х25, Стрічка діаграмна р. 57х20, Крафт-пакети для стерилізації р. 100х200 (100шт/уп)), з найнижчою ціною
15.12.2020 року ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету №77 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Укрпостач» як учасника процедури відкритих торгів Код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Термопапір (ЕКГ папір) 110х25, Стрічка діаграмна р. 57х20, Крафт-пакети для стерилізації р. 100х200 (100шт/уп)), згідно пунктів 3.1.6., 3.1.1, 3.5.2
Замовником в порушення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, згідно з якими замовником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, не розміщувалось повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та було позбавлено ТОВ «Укрпостач» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, можливості усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрпостач» у тендерній пропозиції.
Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У випадку дотримання Замовником вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, та розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності ТОВ «Укрпостач» у 2-денний строк усунуло б невідповідності в документах, що подані ТОВ «Укрпостач» у тендерній пропозиції
Пункт 3.1.6., пункт 3.1.1. тендерної документації не є вимогою кваліфікаційних критеріїв зазначених у пункту 5 розділу 3 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, , згідно з пунктом 3.5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, ТОВ Укрпостач надав у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організацій (замовника), із якою укладено такий договір, сума договору, який укладено у 2019 - 2020 роках, копії таких договорів та документів, специфікація та видаткова накладна містять кількість і ціну продукції , що є комерційною таємницею, та не може публікуватися у відкритому доступі ). Відповідно до ст. 505 Цивільного кодексу України «… Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.» Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України «... Відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону».
тому рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ Укрпостач прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу відмінити незаконне рішення та перейти до оцінки тендерної пропозиції ТОВ Укрпостач, розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2020 09:09
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до п 5 розділу 3 Документації учасник у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організацій (замовника), із якою укладено такий договір, сума договору, який укладено у 2019 - 2020 роках, разом із копією такого договору та документом, що підтверджує факт виконання договору (акт приймання-передавання товару, видактова накладна, тощо).
У складі пропозиції учасника ТОВ «Укрпостач» (код ЄДРПОУ 32867008) надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів та копії договорів зазначених в довідці. Разом з тим в договорах наданих ТОВ «Укрпостач» (код ЄДРПОУ 32867008) предметом закупівлі є товар визначений специфікацією, яка є невід’ємною частиною договору, проте у складі пропозиції учасником не надано специфікації до договорів, що унеможливлює взначити досвід виконання саме аналогічних договорів.
Відповідно до п 7 розділу 1 Документації Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською та/або російською мовою, завірений нотаріально.
Згідно з п 1 розділу 3 Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до п 3 Додатку 2 Документації учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, гарантійний лист від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні або імпортера про можливість поставки продукції в вказаній кількості та терміни.
У складі пропозиції учасника ТОВ «Укрпостач» (код ЄДРПОУ 32867008) міститься лист б/н от 01.10.2020 «Информационное письмо» складене російською мовою, разом з тим у складі пропозиції відсутній ТОВ «Укрпостач» (код ЄДРПОУ 32867008) відсутній додатково переклад українською мовою, що не відповідає вимогам документації в цій частині.
Відповідно до пункту 3.1.6 розділу 3 Документації На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
У складі пропозиції учасника ТОВ «Укрпостач» (код ЄДРПОУ 32867008) відсутній лист-згода на обробку персональних даних уповноваженої особи.
Разом з тим, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У складі пропозиції ТОВ “Укрпостач» відсутній документи (лист-згода про оброку персональних даних посадової особи учасника, та гарантійний лист від виробника складений українською мовою) які не є документами, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тому враховуючи вищевикладене, Замовник на може розміщувати повідомлення про усунення невідповідностей.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрпостач 54 390,00
UAH з ПДВ
54 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 57 480,00
UAH з ПДВ
57 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:46
КРАФТ_УКРМЕДСЕРТ.pdf
09 грудня 2020 16:46
КРАФТ СЕС.pdf
09 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:16
КРАФТ_УКРМЕДСЕРТ.pdf
09 грудня 2020 16:08
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:31
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:31
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:30
строк поставки.jpg
04 грудня 2020 14:30
РН Стилворкс.jpg
04 грудня 2020 14:30
РН Интерпромторг.jpg
04 грудня 2020 14:30
РН Агро Шлях.jpg
04 грудня 2020 14:30
Проект договору.pdf
04 грудня 2020 14:30
Договор ТОВ Стилворкс.pdf
04 грудня 2020 14:30
Договор ТОВ Агро Шлях.pdf
04 грудня 2020 14:30
довідка працівники.jpg
04 грудня 2020 14:30
Устав 2020.pdf
04 грудня 2020 14:30
реквизиты Р.docx
04 грудня 2020 14:30
Комплект документов.rar
04 грудня 2020 14:30
Довідка Ст17.pdf
04 грудня 2020 14:30
Довідка погодження.docx
04 грудня 2020 14:30
Довідка МВС.JPG
04 грудня 2020 14:30
Выписка УП 2020 2.jpg
04 грудня 2020 14:30
Выписка УП 2020 1.jpg
04 грудня 2020 14:30
баланс 2019.pdf
04 грудня 2020 14:30
Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

22 грудня 2020 09:23
Електронний підпис
22 грудня 2020 09:23
Наказ директор.pdf
22 грудня 2020 09:23
Довідка щодо ліцензії.PDF
22 грудня 2020 09:23
Довідка право підпису.PDF
22 грудня 2020 09:23
Довідка п 12 ч 1 ст 17.PDF
22 грудня 2020 09:23
Довідка Арістов 16.12.2020.jpg
22 грудня 2020 09:23
Довідка абз 1 ч 2 ст 17.PDF
07 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:06
Установчі документи.pdf
07 грудня 2020 11:06
Технічні вимоги.PDF
07 грудня 2020 11:06
Тендерна пропозиція.PDF
07 грудня 2020 11:06
Проект договору.PDF
07 грудня 2020 11:06
Інструкція ТВЕЛ.PDF
07 грудня 2020 11:06
Інструкція Медтест.PDF
07 грудня 2020 11:06
Договір Т-3.PDF
07 грудня 2020 11:06
Договір 136.pdf
07 грудня 2020 11:06
Довідки.pdf
07 грудня 2020 11:06
Гарантійний лист Твел.pdf
07 грудня 2020 11:06
Висновок СЕС Медтест.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрпостач

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укрпостач
#32867008
Відхилено 54 390,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 17:14
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 57 480,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 17:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 грудня 2020 17:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:10
77.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
57 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:53
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:03
дод уг 1 (1).pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:54
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:46
2.pdf укладений
06 січня 2021 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін поставки до 31.01.2020
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 580,00 UAH)