Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Регулярні спеціальні перевезення (Маршрут Гринівка, Богородчанський район Івано-Франківської області – ВО «Карпати», вул. Галицька,201, м. Івано-Франківськ - Гринівка Богородчанський район Івано-Франківської області)
Очікувана вартість
2 142 415,68 UAH
UA-2020-11-23-001645-a ● e630f8905a5241b4b7498ddca1feb6e1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укроборонпром ДП "ВО "Карпати" |
Код ЄДРПОУ: | 19389809 |
Вебсайт: | http://dpkarpaty.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, вул. Галицька, 201 |
Контактна особа: |
Дідух Галина Петрівна 0680075604 DIDUKH07@DPKARPATY.COM.UA |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 14:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 14:30 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2020 13:31 |
Очікувана вартість: | 2 142 415,68 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 712,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1752 рейс
Регулярні спеціальні перевезення (Маршрут Гринівка, Богородчанський район Івано-Франківської області – ВО «Карпати», вул. Галицька,201, м. Івано-Франківськ - Гринівка Богородчанський район Івано-Франківської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За фактично виконані оборотні рейси та відповідно до Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 14:47 |
КД_перевезення Гринівка 2.docx | |
23 листопада 2020 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 14:47 |
КД_перевезення Гринівка 2.docx
|
||
23 листопада 2020 13:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-001645-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-ЛАЙН ІФ", Код ЄДРПОУ:40548508
Дата подання: 27 листопада 2020 13:02
Щодо кваліфікаційних критеріїв конкурсної документації
Замовником в пункті 3 додатку №2 встановлений кваліфікаційний критерій про наявність працівників відповідної кваліфікації:водіїв та слюсарів,що підтверджуюється наявністю укладених договорів ЦПД. Звертаю вашу увагу на те,що даний вид договору не регулює трудові відносини з працівниками відповідно чинного законодавства, а тому наявність вищевказаних працівників не може підтверджуватись договором ЦПД. У зв'язку із вищесказаним прошу внести зміни в конкурсну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2020 14:39
Внесено зміни в конкурсну документацію, яку буде опубліковано на майданчику.
Номер вимоги: UA-2020-11-23-001645-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2469410951
Дата подання: 01 лютого 2021 20:27
Оскарження рішення по дискваліфікації
ФОП Рибак Михайло Васильович не погоджується з рішенням відповідальної особи Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни згідно Протоколу №35 від 28.01.2021р. щодо закупівлі Регулярні спеціальні перевезення (Маршрут Гринівка, Богородчанський район Івано-Франківської області – ВО «Карпати», вул. Галицька,201, м. Івано-Франківськ - Гринівка Богородчанський район Івано-Франківської області) №UA-2020-11-23-001645-a за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа дискваліфікувала ФОП Рибак Михайло Васильович через те, що в результаті проведеної комісійної перевірки матеріально-технічної бази, заявленої в конкурсній пропозиції повідомляємо, що при оцінці відповідальна особа посилається на Наказ Міністерства транспорту України від 06.04.1994р., не вказавши номер даного Наказу та посилання на розділи, пункти чи підпункти, які порушено, що можна вважати порушенням з сторони уповноваженої особи при прийнятті рішення. В акті обстеження матеріально-технічної бази від 26.01.2021р. вказано наступне: «Згідно вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 06.04.94 року виробничо-технічна база (ВТБ) повинна включати сукупність приміщень, споруд, обладнання та інструмента, технічного обслуговування, ремонту та зберігання дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, а також створення необхідних умов для високопродуктивної праці персоналу.
Для того, щоб забезпечити заданий рівень роботоздатності ДТЗ, ВТБ повинна мати у своєму складі засоби, прилади, споруди, допоміжні цехи та обладнання в них, а також складські, побутові, адміністративні та інші будівлі.». В даному випадку комісія, перевіряючи матеріально-технічну базу виносить рішення по вимогах, які застосовуються до виробничо-технічних баз, а не до матеріально-технічних баз, що є невірним при прийнятті кінцевого рішення.
Окремо повідомляємо, що у конкурсній документації № UA-2020-11-23-001645-a вказано, що Учасник для надання послуг повинен дотримуватися вимог передбачених ст. 34 Закону України «Про автомобільний транспорт», дотримуватися вимог п. 32, 47 – 50 ПКМУ № 176 від 18.02.1997 року та не прописано жодної інформації щодо вище згаданого Наказу Міністерства транспорту України від 06.09.1994р..
Щодо наявного випадку дострокового розірвання договору за результатами проведеного конкурсу, повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Згідно додаткової угоди, Договір було розірвано дійшовши спільної згоди.
Для спростування згідно протокольного рішення «ненадійності контрагента» надаємо листи-відгуки щодо співпраці.
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити дискваліфікацію (Протокол №35 від 28.01.2021р.), та повернутись до розгляду нашої пропозиції.
В разі ігнорування цієї вимоги, Ми, як учасник цієї закупівлі, використаємо надане нам право звернутися в суд.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа дискваліфікувала ФОП Рибак Михайло Васильович через те, що в результаті проведеної комісійної перевірки матеріально-технічної бази, заявленої в конкурсній пропозиції повідомляємо, що при оцінці відповідальна особа посилається на Наказ Міністерства транспорту України від 06.04.1994р., не вказавши номер даного Наказу та посилання на розділи, пункти чи підпункти, які порушено, що можна вважати порушенням з сторони уповноваженої особи при прийнятті рішення. В акті обстеження матеріально-технічної бази від 26.01.2021р. вказано наступне: «Згідно вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 06.04.94 року виробничо-технічна база (ВТБ) повинна включати сукупність приміщень, споруд, обладнання та інструмента, технічного обслуговування, ремонту та зберігання дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, а також створення необхідних умов для високопродуктивної праці персоналу.
Для того, щоб забезпечити заданий рівень роботоздатності ДТЗ, ВТБ повинна мати у своєму складі засоби, прилади, споруди, допоміжні цехи та обладнання в них, а також складські, побутові, адміністративні та інші будівлі.». В даному випадку комісія, перевіряючи матеріально-технічну базу виносить рішення по вимогах, які застосовуються до виробничо-технічних баз, а не до матеріально-технічних баз, що є невірним при прийнятті кінцевого рішення.
Окремо повідомляємо, що у конкурсній документації № UA-2020-11-23-001645-a вказано, що Учасник для надання послуг повинен дотримуватися вимог передбачених ст. 34 Закону України «Про автомобільний транспорт», дотримуватися вимог п. 32, 47 – 50 ПКМУ № 176 від 18.02.1997 року та не прописано жодної інформації щодо вище згаданого Наказу Міністерства транспорту України від 06.09.1994р..
Щодо наявного випадку дострокового розірвання договору за результатами проведеного конкурсу, повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Згідно додаткової угоди, Договір було розірвано дійшовши спільної згоди.
Для спростування згідно протокольного рішення «ненадійності контрагента» надаємо листи-відгуки щодо співпраці.
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити дискваліфікацію (Протокол №35 від 28.01.2021р.), та повернутись до розгляду нашої пропозиції.
В разі ігнорування цієї вимоги, Ми, як учасник цієї закупівлі, використаємо надане нам право звернутися в суд.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2021 11:42
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Номер вимоги: UA-2020-11-23-001645-a.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2469410951
Дата подання: 23 лютого 2021 13:46
Оскарження рішення щодо Переможця
ФОП Рибак Михайло Васильович не погоджується з рішенням відповідальної особи Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни згідно Протоколу №76 від 19.02.2021р. щодо закупівлі Регулярні спеціальні перевезення (Маршрут Гринівка, Богородчанський район Івано-Франківської області – ВО «Карпати», вул. Галицька,201, м. Івано-Франківськ - Гринівка Богородчанський район Івано-Франківської області) №UA-2020-11-23-001645-a за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
1. Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа визнала Переможцем торгів ТОВ «Транс-Лайн ІФ» порушивши пункт 5 Додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагався Документ, що підтверджує повноваження особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису конкурсної документації:
Для юридичних осіб: виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
ТОВ «Транс-Лайн ІФ» в своїй конкурсній пропозиції надав тільки РІШЕННЯ ОДНООСІБНОГО УЧАСНИКА ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНС-ЛАЙН ІФ» (код ЄДРПОУ 40548508), в якому відсутнє підтвердження повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
2. Згідно інформації, яка відображена в Системі електронних закупівель, ТОВ «Транс-Лайн ІФ» завантажив документ Калькуляція Гринівка.pdf, Оновлена Пропозиція Гринівка.pdf, Сачко.pdf, Паспорт Маршруту.pdf, photo5267265699481498009 (1).pdf, photo5267265699481498010 (1).pdf, photo5267265699481498011.pdf 09.02.2021 12:38, документ 01.12.2020.pdf було завантажено 15.02.2021 20:55, а документ Конкурсна пропозиція Гринівка.pdf було завантажено 18.02.2021 20:59. З цього слідує, що Учаснику було надано більше 24 годин для усунення невідповідностей, чим порушено пункт 8 Конкурсної документації.
3. Згідно глави 58 Цивільного кодексу України договір оренди транспортного засобу між підприємством та фізичною особою повинен бути нотаріально посвідченим. В конкурсній пропозиції ТОВ «Транс-Лайн ІФ» відсутні нотаріально посвідчені договора, що являється порушенням Цивільного кодексу України та Конкурсної документації.
4. В договорах щодо оренди транспортних засобів відсутні акти прийому-передачі. Договір оренди без акту прийому/передачі являється недійсним.
5. Відсутній графік роботи працівників за сумісництвом (який, Ви вимагаєте у вимогах про усунення невідповідностей).
6. Згідно пункту 7 Додатку №1 Конкурсної документації, «У разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який знаходиться на етапі «Кваліфікація», надає оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції». Згідно даних системи електронних закупівель «Prozorro» Учасник ТОВ «Транс-Лайн ІФ» перейшов на етап «Кваліфікація» 28.01.2021р. о 16:18 – після дискваліфікації ФОП Рибак Михайло Васильович, а оновлену комерційну пропозицію завантажив 09.02.2021 12:38, чим порушив вищезгаданий пункт.
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити рішення щодо визначення Переможця, дискваліфікувати ТОВ «Транс-Лайн ІФ» та перейти до наступного учасника згідно:
- конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- потенційний переможець Конкурсу не надав документи, що вимагались Конкурсною документацією;
- Учасник зазначив у конкурсній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
В разі ігнорування цієї вимоги, можна вважати недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа визнала Переможцем торгів ТОВ «Транс-Лайн ІФ» порушивши пункт 5 Додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагався Документ, що підтверджує повноваження особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису конкурсної документації:
Для юридичних осіб: виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
ТОВ «Транс-Лайн ІФ» в своїй конкурсній пропозиції надав тільки РІШЕННЯ ОДНООСІБНОГО УЧАСНИКА ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНС-ЛАЙН ІФ» (код ЄДРПОУ 40548508), в якому відсутнє підтвердження повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
2. Згідно інформації, яка відображена в Системі електронних закупівель, ТОВ «Транс-Лайн ІФ» завантажив документ Калькуляція Гринівка.pdf, Оновлена Пропозиція Гринівка.pdf, Сачко.pdf, Паспорт Маршруту.pdf, photo5267265699481498009 (1).pdf, photo5267265699481498010 (1).pdf, photo5267265699481498011.pdf 09.02.2021 12:38, документ 01.12.2020.pdf було завантажено 15.02.2021 20:55, а документ Конкурсна пропозиція Гринівка.pdf було завантажено 18.02.2021 20:59. З цього слідує, що Учаснику було надано більше 24 годин для усунення невідповідностей, чим порушено пункт 8 Конкурсної документації.
3. Згідно глави 58 Цивільного кодексу України договір оренди транспортного засобу між підприємством та фізичною особою повинен бути нотаріально посвідченим. В конкурсній пропозиції ТОВ «Транс-Лайн ІФ» відсутні нотаріально посвідчені договора, що являється порушенням Цивільного кодексу України та Конкурсної документації.
4. В договорах щодо оренди транспортних засобів відсутні акти прийому-передачі. Договір оренди без акту прийому/передачі являється недійсним.
5. Відсутній графік роботи працівників за сумісництвом (який, Ви вимагаєте у вимогах про усунення невідповідностей).
6. Згідно пункту 7 Додатку №1 Конкурсної документації, «У разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який знаходиться на етапі «Кваліфікація», надає оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції». Згідно даних системи електронних закупівель «Prozorro» Учасник ТОВ «Транс-Лайн ІФ» перейшов на етап «Кваліфікація» 28.01.2021р. о 16:18 – після дискваліфікації ФОП Рибак Михайло Васильович, а оновлену комерційну пропозицію завантажив 09.02.2021 12:38, чим порушив вищезгаданий пункт.
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити рішення щодо визначення Переможця, дискваліфікувати ТОВ «Транс-Лайн ІФ» та перейти до наступного учасника згідно:
- конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- потенційний переможець Конкурсу не надав документи, що вимагались Конкурсною документацією;
- Учасник зазначив у конкурсній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
В разі ігнорування цієї вимоги, можна вважати недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників.
Скасована
Дата: 23 лютого 2021 17:50
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2021 17:50
Розглянувши Вашу вимогу від 23.02.2021р. № 22 щодо непогодження з рішенням про акцепт ТОВ «Транс-лайн ІФ» в закупівлі UA-2020-11-23-001645-а повідомляємо наступне:
1. Відповідно п. 5. Додатку № 1 Конкурсної документації Учасник надав протокол рішення засновників та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якій зазначено керівника Забурко С.Я. особою, яка має право вчиняти юридичні дії від імені ТОВ «Транс-лайн ІФ», що відповідає п. 5 Додатку № 1, а саме: інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
2. Відповідно реєстру пропозицій ТОВ «Транс-лайн ІФ», як учасник закупівлі перейшов на кваліфікацію 28.01.2021р.. Конкурсна пропозиція розглядалась на засіданні робочої групи 19.02.2021р., членами робочої групи не зауважено недоліки зазначені у вашій вимозі. У відповідності пп. 1 п 8 Конкурсної документації невідповідності усуваються протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Звертаємо Вашу увагу, що Учаснику ТОВ «Транс –лайн ІФ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно Порядку закупівель ДП «ВО «Карпати» не надсилалось.
Враховуюче вищевикладене Учасника буде повернуто на етап кваліфікації.
1. Відповідно п. 5. Додатку № 1 Конкурсної документації Учасник надав протокол рішення засновників та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якій зазначено керівника Забурко С.Я. особою, яка має право вчиняти юридичні дії від імені ТОВ «Транс-лайн ІФ», що відповідає п. 5 Додатку № 1, а саме: інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
2. Відповідно реєстру пропозицій ТОВ «Транс-лайн ІФ», як учасник закупівлі перейшов на кваліфікацію 28.01.2021р.. Конкурсна пропозиція розглядалась на засіданні робочої групи 19.02.2021р., членами робочої групи не зауважено недоліки зазначені у вашій вимозі. У відповідності пп. 1 п 8 Конкурсної документації невідповідності усуваються протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Звертаємо Вашу увагу, що Учаснику ТОВ «Транс –лайн ІФ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно Порядку закупівель ДП «ВО «Карпати» не надсилалось.
Враховуюче вищевикладене Учасника буде повернуто на етап кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2020-11-23-001645-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2469410951
Дата подання: 05 березня 2021 15:10
Оскарження щодо визначення переможця.
ФОП Рибак Михайло Васильович не погоджується з рішенням відповідальної особи Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни згідно Протоколу №88 від 03.03.2021р. щодо закупівлі Регулярні спеціальні перевезення (Маршрут Гринівка, Богородчанський район Івано-Франківської області – ВО «Карпати», вул. Галицька,201, м. Івано-Франківськ - Гринівка Богородчанський район Івано-Франківської області) №UA-2020-11-23-001645-a за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
1. Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа визнала Переможцем торгів ТОВ «Транс-Лайн ІФ» порушивши пункт 5 Додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагалося Забезпечення пропозиції згідно Додатку № 9. Згідно реєстру поданих документів дана інформація у ТОВ «Транс-Лайн ІФ» відсутня.
2. Відповідно до пункту 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. № 749 (далі — постанова № 749), державні установи для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для здійснення повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами — виключно захищені носії особистих ключів. При перевірці електронного підпису Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify встановлено, що вищезгаданий підпис являється удосконаленим та розміщений на незахищеному носієві, що являється грубим порушенням постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. № 749, Закону України «Про довірчі послуги» та Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити рішення щодо визначення Переможця, дискваліфікувати ТОВ «Транс-Лайн ІФ» та визнати торги такими, що не відбулися через грубе порушення вищезгаданих нормативних документів.
В разі ігнорування цієї вимоги, можна вважати недотримання Замовником чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно вище згаданого протоколу відповідальна особа визнала Переможцем торгів ТОВ «Транс-Лайн ІФ» порушивши пункт 5 Додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагалося Забезпечення пропозиції згідно Додатку № 9. Згідно реєстру поданих документів дана інформація у ТОВ «Транс-Лайн ІФ» відсутня.
2. Відповідно до пункту 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. № 749 (далі — постанова № 749), державні установи для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для здійснення повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами — виключно захищені носії особистих ключів. При перевірці електронного підпису Укроборонпром ДП «ВО «Карпати» (код ЄДРПОУ 19389809) Дідух Галини Петрівни на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify встановлено, що вищезгаданий підпис являється удосконаленим та розміщений на незахищеному носієві, що являється грубим порушенням постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. № 749, Закону України «Про довірчі послуги» та Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Отже, враховуючи вищезазначену інформацію, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, щодо рівного ставлення та недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), ФОП Рибак Михайло Васильович вимагає відмінити рішення щодо визначення Переможця, дискваліфікувати ТОВ «Транс-Лайн ІФ» та визнати торги такими, що не відбулися через грубе порушення вищезгаданих нормативних документів.
В разі ігнорування цієї вимоги, можна вважати недотримання Замовником чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 16:57
Розглянувши Вашу вимогу вих №28 від 05.03.2021р., повідомляю наступне.
ДП «ВО «Карпати» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
1. Щодо порушення вимог пункту 5 додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагалося забезпечення пропозиції згідно додатку №9 Конкурсної документації.
Згідно з пунктом 6 Конкурсної документації по закупівлі послуг, забезпечення конкурсної пропозиції не вимагалась.
Пунктом 14 Конкурсної документації по закупівлі послуг визначено забезпечення виконання договору про закупівлю:
«Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним, не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору.
Види забезпечення: банківська гарантія або завдаток.
Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи (в якому знаходиться основний рахунок учасника-переможця) підписана уповноваженою особою та скріплена його печаткою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати.
Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Учасником-Переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше, ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Завдаток повинен бути оформлений на бланку учасника-переможця підписаний уповноваженою особою, скріплений його печаткою та доказами його оплати.
Вимоги до гарантії наведено у Додатку 9.».
Оскільки договір про закупівлю послуг з ТОВ «Транс-Лайн ІФ», станом на дату прийняття рішення про визначення учасника переможцем, не укладений, тому забезпечення виконання договору про закупівлю відсутнє.
2. Щодо використання відповідальною особою ДП «ВО «Карпати» Дідух Г.П. удосконаленого електронного цифрового підпису розміщеного на незахищеному носієві.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 17 Закону визначено, що органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідальна особа ДП «ВО «Карпати» у своїй діяльності не здійснює функцій визначених абзацом 2 ч. 2 ст. 17 Закону, тому не використовує кваліфікований електронний підпис.
У своїй діяльності відповідальна особа ДП «ВО «Карпати» використовує удосконалений електронний цифровий підпис. Відповідно п. 44 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон), удосконалений електронний цифровий підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача ти виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис.
При цьому, звертаю Вашу увагу, що п. 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020р. № 193 установлено, що удосконалені електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли виключно кваліфікованих електронних підписів (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Враховуюче вищевикладене Ваша вимога є безпідставною та підлягає відхиленню.
ДП «ВО «Карпати» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
1. Щодо порушення вимог пункту 5 додатку №1 Конкурсної документації, в якому вимагалося забезпечення пропозиції згідно додатку №9 Конкурсної документації.
Згідно з пунктом 6 Конкурсної документації по закупівлі послуг, забезпечення конкурсної пропозиції не вимагалась.
Пунктом 14 Конкурсної документації по закупівлі послуг визначено забезпечення виконання договору про закупівлю:
«Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним, не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору.
Види забезпечення: банківська гарантія або завдаток.
Гарантія повинна бути оформлена на бланку фінансової установи (в якому знаходиться основний рахунок учасника-переможця) підписана уповноваженою особою та скріплена його печаткою. Учасник надає оригінал гарантії разом із завіреною копією договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказами її оплати.
Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Учасником-Переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше, ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Завдаток повинен бути оформлений на бланку учасника-переможця підписаний уповноваженою особою, скріплений його печаткою та доказами його оплати.
Вимоги до гарантії наведено у Додатку 9.».
Оскільки договір про закупівлю послуг з ТОВ «Транс-Лайн ІФ», станом на дату прийняття рішення про визначення учасника переможцем, не укладений, тому забезпечення виконання договору про закупівлю відсутнє.
2. Щодо використання відповідальною особою ДП «ВО «Карпати» Дідух Г.П. удосконаленого електронного цифрового підпису розміщеного на незахищеному носієві.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 17 Закону визначено, що органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідальна особа ДП «ВО «Карпати» у своїй діяльності не здійснює функцій визначених абзацом 2 ч. 2 ст. 17 Закону, тому не використовує кваліфікований електронний підпис.
У своїй діяльності відповідальна особа ДП «ВО «Карпати» використовує удосконалений електронний цифровий підпис. Відповідно п. 44 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон), удосконалений електронний цифровий підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача ти виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис.
При цьому, звертаю Вашу увагу, що п. 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020р. № 193 установлено, що удосконалені електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли виключно кваліфікованих електронних підписів (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Враховуюче вищевикладене Ваша вимога є безпідставною та підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БАЗЮК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
1 927 024,80
UAH
|
1 740 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІРА ТРАНС" |
2 114 400,00
UAH
|
1 750 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" |
1 850 112,00
UAH
|
1 850 112,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-ЛАЙН ІФ" |
2 131 703,60
UAH
|
2 110 439,87
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧАК ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
2 142 415,68
UAH
|
2 142 415,68
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАЗЮК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" #2901600332 |
Відхилено |
1 740 000,00
UAH
|
21 грудня 2020 10:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІРА ТРАНС" #41790182 |
Відхилено |
1 750 000,00
UAH
|
18 січня 2021 16:13
|
ФОП "РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" #2469410951 |
Відхилено |
1 850 112,00
UAH
|
28 січня 2021 16:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-ЛАЙН ІФ" #40548508 |
Рішення скасоване |
2 110 439,87
UAH
|
23 лютого 2021 17:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-ЛАЙН ІФ" #40548508 |
Переможець |
2 110 439,87
UAH
|
03 березня 2021 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:57
|
ДУ №1 до Договору 02-26.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 16:17
|
Договір Гринівка.pdf | укладений |
22 березня 2021 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження дії Договору на строк достатній для проведення нової процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02/26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |