Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (деззасіб санітаб, засіб для швидкої дезинфекції поверхонь(від 30 с))
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2020-11-23-001474-b 4a53af226d8541ae8d2b49e497786c04
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мичка Тетяна Олександрівна

+380985258618 regionlab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00703747
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Макарова, буд. 12
Контактна особа: Мичка Тетяна Олександрівна
+380985258618
regionlab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:56
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:56
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 кілограми
деззасіб санітаб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
51 Флакон
засіб для швидкої дезинфекції поверхонь(від 30 с)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі-кошти державного бюджету за рахунок загального та спеціального фонду. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 банківських днів з дня підписання видаткової накладної на товар за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок замовника на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-001474-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 03 грудня 2020 15:46
Вимога
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 11:50
Уповноважена особа в Рівненській регіональній державній лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для організації та проведення спрощених закупівель у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) та чинним законодавством України та діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Одними із принципів здійснення закупівель, є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та інше. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі згідно ст.13 Закону. В спрощених закупівлях немає тендерної документації. Замовник лише прикріплює документи до оголошення спрощеної закупівлі , в яких зазначає необхідні вимоги до предмета закупівлі та учасника , та перелік документів які учасник повинен подати при поданні пропозиції та яким чином повинні бути підготовлені документи дотримуючись інструкції з підготовки. Вимоги до предмета закупівлі не містять дискримінаційних порушень законодавства, під дані вимоги на ринку України представлені різні торгові марки та еквіваленти інших виробників навіть із кращими та якіснішими показниками та складом, які зареєстровані в Україні.Економічна конкуренція – це змагання між суб’єктами господарювання. Мета її – здобуття переваг над іншими, внаслідок чого замовники, мають можливість вибирати між кількома постачальниками.
В зв’язку із тим, що постачальник запропонував еквівалент товару з нижчими показниками, що вимагав замовник дана пропозиція була відхилена. Замовника не інтерисують хабарі від постачальників та заробіток посадових осіб на бюджетних коштах це лише суб’єктивна та упереджена думка постачальника, яка нічим не підтверджена. Якщо постачальник буде безпідставно звинувачувати замовника то замовник лишає за собою право звернутися про захист честі і гідності та відшкодування моральних збитків.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-23-001474-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 04 грудня 2020 12:51
Щодо відповіді
Враховуючи протизаконну позицію замовника-хабарника, небажання економити бюджетні кошти Держави, навні докази корупційниз зв"язків керівництва цієї установи з Учасником, надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 17:28
Порядок проведення спрощеної процедури не передбачає застосування порядку оскарження процедур закупівлі, визначеного статтею 18 Закону. Учасник має право на будь-якому етапі процедури звернутися за захистом своїх прав та інтересів. Так само як замовник має право захищати свої права. В зв’язку із тим, що постачальник запропонував еквівалент товару з нижчими показниками, що вимагав замовник дана пропозиція була відхилена. Замовник самостійно має право встановлювати вимоги до предметів закупівлі із залученням компетентних спеціалістів, а учасники закупівлі мають право пропонувати даний товар чи еквівалент із рівнозначними чи якіснішими показниками та складом, які зареєстровані в Україні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТАДНІКОВА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА" 11 985,00
UAH з ПДВ
7 491,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фартунат" 14 700,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 13 185,00
UAH з ПДВ
11 958,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гринчук Микола Миколайович 25 620,00
UAH з ПДВ
25 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:41
Пропозиція.pdf
27 листопада 2020 16:41
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 16:41
Інші довідки.pdf
27 листопада 2020 16:41
Документи на товар.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 14:03
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:02
Цінова пропозиція.PDF
01 грудня 2020 14:02
Установчі документи.pdf
01 грудня 2020 14:02
Сертифікати якості.PDF
01 грудня 2020 14:02
Саніліт СТ.pdf
01 грудня 2020 14:02
Проєкт договору.PDF
01 грудня 2020 14:02
Манорм ЕКСПЕРТ.pdf
01 грудня 2020 14:02
Інші документи.PDF

Публічні документи

02 грудня 2020 09:28
Електронний підпис

Публічні документи

02 грудня 2020 15:43
Електронний підпис
02 грудня 2020 15:40
пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТАДНІКОВА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА"

ТОВ "Фартунат"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ФОП Гринчук Микола Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТАДНІКОВА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА"
#2723013561
Відхилено 7 491,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 15:01
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Відхилено 7 500,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 15:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Відхилено 11 958,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 16:28
ФОП Гринчук Микола Миколайович
#2070711512
Переможець 25 620,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 17:34

Документи

03 грудня 2020 15:01
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:00
протокол від 03.12.2020.pdf

Документи

03 грудня 2020 15:24
Електронний підпис

Документи

03 грудня 2020 16:28
Електронний підпис

Документи

04 грудня 2020 17:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гринчук Микола Миколайович
#2070711512
25 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 17:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:54
договір 166 від 10.12.2020року.pdf укладений
10 грудня 2020 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 620,00
UAH