Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дитячого майданчика вул.Центральна,120 А, село Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 457 426,00 UAH
UA-2020-11-23-000505-a 47db801224af4d67882dcaaa54623c49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свищ Оксана Андріївна

+380487972518 oksanasvishch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Авангардівська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 23211248
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26
Контактна особа: Свищ Оксана Андріївна
+380487972518
oksanasvishch@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:27
Очікувана вартість: 2 457 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт дитячого майданчика вул.Центральна,120 А, село Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи викладаються українською мовою. У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, раніше виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом на українську мову. Вид забезпечення тендерної пропозиції -банківська гарантія, оформленя відповідно до вимог законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України. Більш детальна інформація в п.2 Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дитячого майданчика вул.Центральна,120 А, село Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, с Прилиманське Овідіопольского району, вул.Центральна,120 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кошти місцевого бюджету; на підставі підписаних актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:22
Проект договору.docx
23 листопада 2020 10:22
Додаток техвимоги.docx
23 листопада 2020 10:22
додаток критерії ст16.docx
23 листопада 2020 10:22
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-000505-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ", Код ЄДРПОУ:42976878
Дата подання: 22 грудня 2020 14:23
Вимога на рішення Замовника
Авангардівська селищна рада Овідіопольського району Одеської області, код ЄДРПОУ 23211248 (надалі – Замовник) була проведена процедура закупівлі (відкриті торги) - Капітальний ремонт дитячого майданчика вул.Центральна,120 А, село Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (надалі – Закупівля). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-23-000505-a.
ПП «Люкс Інстал» є Учасником вказаних торгів (процедури закупівлі).
Переможцем відкритих торгів визнано ТОВ "СПК "ФЛАГМАН".
Відповідно до протоколу № 5/7 засідання тендерного комітету Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дитячого майданчика вул.Центральна,120 А, село Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» від 21 грудня 2020 року було встановлено, що: «…
В результаті розгляду пропозиції учасника ТОВ «СПК «Флагман» встановлено, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації з додатками, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника. Додатково учасник ТОВ «СПК «Флагман» надав довідку про погодження з умовами договору, трудові книжки працівників, посвідчення, медичні довідки, штатний розпис, сдоцтва реєстрації орендованих транспортних засобів, реєстр наданих документів.…

ВИРІШИЛИ:
Визначити переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дитячого майданчика вул.Центральна,120 А, село Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ТОВ «СПК «Флагман» та затвердити рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт.»

Проаналізувавши Тендерну пропозицію Переможця процедури закупівлі (відкритих торгів), ми з’ясували, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема:

Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати документи, вказані в додатку до тендерної документації.».
Згідно п. 1 «Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази:» додатку до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ , ВСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі».» Тендерної документації : «…
У разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання-передачі цих засобів.»
Так, наданий Учасником Договір на оренду спецтехніки і/або обладнання №201448/1 не містить чітко визначеного переліку технічної бази.
Крім того, на орендований транспортний засіб, марки КАМАЗ, модель 5511, 1988 року випуску, реєстраційний №ВН9952НО, згідно Договору найму (оренди) транспортного засобу від 16.11.2017 року, не наданий акт приймання передачі. Обов’язковість оформлення даного акту, також, є вимогою п.3 Договору найму (оренди) транспортного засобу від 16.11.2017 року.
Інших пояснень з цього приводу Учасник ТОВ «СПК «Флагман» не надав.
Згідно п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору» додатку «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ , ВСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі».» тендерної документації : «…
Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, який був виконаний в повному обсязі та предметом якого було виконання робіт, пов’язаних з новим будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом будівель, споруд, спортивних , ігрових, дитячих майданчиків.»
Предмети, наданих Учасником аналогічних договорів, а саме: «Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньодворової території за адресою…» не пов’язані з новим будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом будівель, споруд, спортивних , ігрових, дитячих майданчиків.
Вказані помилки не відноситься до формальних (несуттєвих). Крім того, тендерний комітет в своєму протоколі не визнавав це формальними (несуттєвими) помилками. Тому пропозиція Учасника ТОВ «СПК «Флагман» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в останній редакції (із змінами) і вимогам тендерної документації.
Замовник, на виконання п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», мав направити Учаснику повідомлення про виправлення невідповідностей в пропозиції, але не зробив цього.
Натомість, незрозумілим є визнання переможцем Учасника ТОВ «СПК «Флагман», який не надав важливі для Замовника документи відповідно до тендерної документації. При тому, що за аналогічні невідповідності Замовником були відхилені пропозиції Учасників, які за результатом аукціону були визначені електронною системою найбільш економічно вигіднішими.
Відповідно до п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «…
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;».

Визнання Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, Переможцем торгів порушує наші права, принципи відкритості та прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
На підставі наведеного, -
ПРОШУ:
1. Надати чітку відповідь по кожному з доводів наведених у даній вимозі та пояснити чому учасник, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, визнаний переможцем.
2. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем процедури відкритих торгів з предметом закупівлі – «Капітальний ремонт дитячого майданчика вул.Центральна,120 А, село Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-23-000505-a, Учасника ТОВ «СПК «Флагман» оформлене Протоколом №5/7 від 21 грудня 2020 року.


З повагою,
Директор ПП «Люкс Інстал» Олексій Мазуренко.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 грудня 2020 14:34
Вивчивши звернення учасника щодо першого питання, а саме: «Надати чітку відповідь по кожному з доводів наведених у даній вимозі та пояснити чому учасник , тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, визнаний переможцем» встановлено:
- до договору на оренду спецтехніки і/або обладнання № 201448/1 від 17 грудня 2019 року надані акти прийому-передачі спецтехніки;
- в п. 3 договору найму ( оренди) транспортного засобу від 16 листопада 2017 року прописано що транспортний засіб «передається негайно, в день підписання, а саме 16.11.2017 року»;
- підтвердження досвіду виконання робіт з капітального ремонту покриття внутрішньодворової території дає підстави вважати, що підрядник спроможний виконати роботи з капітального ремонту дитячого майданчика, це аналогічні роботи.
Вивчивши звернення учасника щодо другого питання, а саме: «Скасувати рішення Замовника про визначенні переможцем відкритих торгів з предметом закупівлі- «Капітальний ремонт дитячого майданчика вул.Центральна,120 А, село Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-23-222505-а, Учасника ТОВ «СПК «Флагман»…» встановлено, що переможцем даної закупівлі було надано документи у повному обсязі, а їх зміст відповідає вимогам тендерної документації даної закупівлі та нормам Закону України «про публічні закупівлі». У зв’язку з вимога ПП «Люкс Інстайл» не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

22 грудня 2020 14:23
Вимога Замонику.pdf

Документи

23 грудня 2020 14:33
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" 1 965 940,80
UAH з ПДВ
1 778 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ" 2 200 410,11
UAH з ПДВ
1 779 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП" 2 457 426,00
UAH з ПДВ
1 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН" 2 407 281,40
UAH з ПДВ
2 190 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко Тетяна Станіславовна 2 408 000,00
UAH з ПДВ
2 395 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
08 грудня 2020 19:47
Електронний підпис
08 грудня 2020 19:45
Проект договору.PDF
08 грудня 2020 19:45
Статут копія.PDF
08 грудня 2020 19:45
Накази копії.PDF
08 грудня 2020 19:45
Протокол Івеко.pdf
08 грудня 2020 19:45
Гар лист про санкції.PDF
08 грудня 2020 19:45
Довідка техніка і МТБ.PDF
08 грудня 2020 19:45
Кошторис.PDF
08 грудня 2020 19:45
Гар лист ст 17.PDF
08 грудня 2020 19:45
Свідоцтва техніки.pdf
08 грудня 2020 19:45
Лист ліцензії.PDF
08 грудня 2020 19:45
Зведена довідка ст 17.PDF
08 грудня 2020 19:45
Накази оригінал.PDF
08 грудня 2020 19:45
Витяг ЄДР.pdf
08 грудня 2020 19:45
Протокол МАЗ 6501.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 12:18
статут бі лайн.pdf
08 грудня 2020 12:18
довідка про мтб.pdf
08 грудня 2020 12:18
довідка по статті 17.pdf
08 грудня 2020 12:18
довідка працівники.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 14:43
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:20
public_doc (3).pdf
30 грудня 2020 12:20
public_doc (3).p7s
30 грудня 2020 12:20
довідка мвс.jpg
30 грудня 2020 12:20
довідка по ст (1).jpg
30 грудня 2020 12:20
довідка по ст (2).jpg
08 грудня 2020 13:09
19. Статут.pdf
08 грудня 2020 13:09
14. Столяров т.к..jpg
08 грудня 2020 13:09
15. Відгук.pdf
08 грудня 2020 13:09
16. довідка про мтб.pdf
08 грудня 2020 13:09
16. договір оренди.pdf
08 грудня 2020 13:09
16. протокол ТО на камаз.pdf
08 грудня 2020 13:09
16. свідоцтва на котки.pdf
08 грудня 2020 13:09
16. свідоцтво на КАМАЗ.pdf
08 грудня 2020 13:09
17. проект договору.pdf
08 грудня 2020 13:09
22. витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 грудня 2020 13:09
реєстр документів.jpg

Публічні документи

08 грудня 2020 17:15
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:12
Субпідрядник.rar
08 грудня 2020 17:12
ст. 17 Закону України.pdf
08 грудня 2020 17:12
Прописка Бойко ТС.pdf
08 грудня 2020 17:12
Паспот Бойко Т.С..pdf
08 грудня 2020 17:12
Накази на робітників.pdf
08 грудня 2020 17:12
ИНН Бойко ТС.pdf
08 грудня 2020 17:12
Довідка щодо помилок.pdf
08 грудня 2020 17:12
Довідка про МТБ.pdf
08 грудня 2020 17:12
Висновок CЕС 2020.pdf
08 грудня 2020 17:12
Виписка Бойко Т.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ"

ТОВ "БІ ЛАЙН ГРУП"

ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"

ФОП Бойко Тетяна Станіславовна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД"
#41189244
Відхилено 1 778 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 14:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 13:38
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ"
#42976878
Відхилено 1 779 999,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 09:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 16:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП"
#30704033
Відхилено 1 780 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 11:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 15:23
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"
#41592914
Переможець 2 190 999,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 08:17

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей . Замовником вимагалось на підтвердження наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази надати копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів на усі машини, які учасник зазначає в довідці. Натомість учасник надає лист, що протоколи знаходяться у власника техніки, та гарантує надати документи в разі перемоги в торгах, а не під час надання тендерної пропозиції. Також, замовник вимагає надати акти приймання-передачі залучених за договором оренди транспортних засобів. Натомість учасник надає лист-гарантію, що власник техніки в майбутньому може надати учаснику ці засоби, тобто договір між власником та учасником на оренду транспортних засобів та послуги щодо експлуатації будівельних машин укладено і діє до 31.12.2020 року , а транспорту учасник не має. 2.посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність. Додаток до тендерної документації, перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, п.1 «Документи, що підтверджують наявність учасника обладнання та матеріально-технічної бази.» 3.Перелік документів , які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На виконання п.9 ст.26 Закону привести у відповідність документи, надати копії протоколів перевірки технічного стану та копії актів приймання- передачі транспортних засобів до договору найму.

Документи

14 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:14
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей . Замовником вимагалось на підтвердження наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази надати акти приймання-передачі залучених за договором оренди транспортних засобів. Учасник надає договір з протоколом узгодження ціни на послуги будівельних механізмів, акт приймання-передачі техніки відсутній. 2.посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність. Додаток до тендерної документації, перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, п.1 «Документи, що підтверджують наявність учасника обладнання та матеріально-технічної бази.» 3.Перелік документів , які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На виконання п.9 ст.26 Закону привести у відповідність документи, надати копії актів приймання- передачі транспортних засобів до договору оренди.

Документи

16 грудня 2020 09:07
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:06
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей . Замовником вимагалось на підтвердження наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази надати : «У разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання-передачі цих засобів» . Також , «До довідки надаються скановані копії наступних документів виготовлених з оригіналів, а саме: свідоцтва про реєстрацію власних транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів на усі машини, які Учасник зазначає в Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази.» Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази надана учасником не в повному обсязі, лише остання сторінка. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи повинна бути підтверджена копіями наказів про призначення (переведення), які відсутні. Відсутня довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору, лист - відгук від попереднього замовника про його виконання та копії документів: договір, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3. 2.посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність. Додаток до тендерної документації, перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, п.1, п.2, п.3 . 3.Перелік документів , які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На виконання п.9 ст.26 Закону привести у відповідність документи, надати : -копії договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу -копії актів приймання- передачі транспортних засобів до договору оренди -копії свідоцтва про реєстрацію власних транспортних засобів -копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів на усі машини, які Учасник зазначає в Довідці - довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази - копії наказів про призначення (переведення) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору - лист - відгук від попереднього замовника - копію аналогічного за предметом закупівлі договору -копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат

Документи

18 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
18 грудня 2020 11:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 08:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"
#41592914
2 190 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 09:27
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 09:20
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 15:13
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 березня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:49
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
19 січня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:42
договір укладений
06 січня 2021 11:40
договір укладений
06 січня 2021 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п.2.1 Договору та подовження терміну виконання робіт у зв'язку з об'єктивними обставинами
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність в подовженні терміну виконання будівельних робіт до 30.04.2021 року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність в подовжені терміну виконання будівельних робіт до 31.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 190 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 365 166,50 UAH)