Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картопля
Очікувана вартість
273 450,00 UAH
UA-2020-11-23-000136-b 58ec2b68c70d4bb789273a0888056f3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Животченко Тетяна Вікторівна

+380997859118 tanya.zhivotctenko16@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Нововодолазької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41781838
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., Нововодолазький район, смт Нова Водолага вул Донця Григорія,будинок 14
Контактна особа: Животченко Тетяна Вікторівна
+380997859118
tanya.zhivotctenko16@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 09:09
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:17
Очікувана вартість: 273 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 367,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25810 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, заклади загальної середньої освіти та дошкільні навчальні заклади Нововодолазької селищної ради (Додаток 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 13:28
ДТ КАРТОПЛЯ нова редакція Microsoft Word .docx
03 грудня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 13:28
ДТ КАРТОПЛЯ нова редакція Microsoft Word .docx
23 листопада 2020 09:04
ДТ КАРТОПЛЯ Microsoft Word.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 28 листопада 2020 11:48
Дата відповіді: 01 грудня 2020 19:15
Додатком 5 ТД встановлено вимогу 1. У строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подати замовнику документи передбачені розділом І додатку 3 цієї документації, що підтверджують відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, визначених у частині першій статті 17 Закону та частиною другою цієї статті Закону. 2. У строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику документи передбачені розділом ІІІ додатку 3 цієї документації. Прошу дати пояснення, потрібно ще раз надати документи які підтверджують кваліфікацію, як переможець ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесеніі відповідні зміни «У строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику документи передбачені розділом ІІІ додатку 3 цієї документації»
Тендерна документація
Дата подання: 28 листопада 2020 11:51
Дата відповіді: 02 грудня 2020 20:58
З урахуванням вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерну документацію Учасника включити інформацію щодо виконання п.13 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах , затвердженого наказом МОЗ та МОН України від 01.06.2005 № 242/329, зареєстрованого в Мін’юсті 15.06.2005 за № 661/10941, та п. 4.4 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, наказом МОН та МОЗ України 17.04.2006 № 298/227, зареєстрованого в Мін’юсті 05.05.2006 за № 523/12397 , а саме: Щодо погодження з Держпродспоживслужбою учасників , які пропонують послуги з постачання харчових продуктів, Щодо здійснення постачання з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників. Прошу дати пояснення, зазначаючи дані умови, що Замовник має на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі Ваші вимоги будуть прийняті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Тендерна документація
Дата подання: 28 листопада 2020 11:51
Дата відповіді: 01 грудня 2020 07:09
Пунктом 1.1.2. Тендерної документації встановлено вимогу Ціна за одиницю товару на момент поставки не повинна перевищувати середньоринкову ціну за одиницю даного товару по Харківській області. У випадку, якщо на момент поставки, ціна за одиницю товару перевищує середньоринкову ціну по Харківській області, учасник має скоригувати ціну за одиницю товару відповідно до середньо ринкової ціни по Харківській області. Яким документом підтверджується середньостатистична ціна за одиницю даного товару по Харківській області?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі Ваші вимоги будуть прийняті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-000136-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3474410359
Дата подання: 28 листопада 2020 11:48
Тендерна документація
1. Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати копію витягу з реєстру операторів харчових продуктів (для постачальників сировини та харчових продуктів).
На дійсний час, даний реєстр існує у відкритому доступі на сайті Держпродспоживслужби і будь яка особа має можливість ознайомитися з його змістом, крім того відсутня технічна можливість на вищезазначеному сайті отримати вищезазначений витяг. Документ, який підтверджує реєстрацію потужності є повідомлення (рішення) про реєстрацію потужності в якому зазначається державний реєстраційний номер потужності, який можна перевірити у реєстрі на сайті Держпродспоживслужби. Тому враховуючи вище викладане прошу виключити дану вимогу або внести зміни, щодо надання Учасником рішення (повідомлення) про реєстрацію потужності.
2. Додатком 6 Тендерної документації Замовником зазначається поставка товару за заявками, а в проекті договору кожного дня. Прошу виправити невідповідність і прописати однозначне трактування, щодо постачання предмету закупівлі.
3. Додатком 6 Тендерної документації, Замовником встановлена вимога, щодо заміни товару протягом 8 годин. Метою Учасника є здійснення постачання якісної продукції, але не є виключенням що при постачанні предмету закупівлі можливі певні дефекти чи якісь інші обставини що не залежать від волі постачальника, і встановлюючи вимогу щодо заміни товару саме протягом 8 годин існує вірогідність, що даний товар неможливо буде замінити в установлений термін. Тому прошу внести зміни в цій частині Тендерної документації, та встановити розумні строки.
4. Пунктом 1.1.2. Додатку 6 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо постачання предмету закупівлі з терміном придатності 100% до загального терміну придатності товару. Враховуючи специфіку предмету закупівлі об’єктивно, що жоден з учасників не в змозі виконати дану вимогу оскільки даний товар підлягає збору переважно осінню, тобто до осені 2021 року буде постачатися, як правило врожай 2020 року що унеможливлює виконати вимогу Замовника жодним з Учасників. Тому прошу врахувати дане зауваження та внести зміни до ТД в змісті Постачання предмету закупівлі врожаїв 2020 -2021 року.
5. Додатком 6 Тендерної документації передбачено Замовником, що якість запропонованого товару відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Учасник повинен надати посвідчення якості або декларацією виробника, або документ (експертний висновок, довідка та ін.), що засвідчує якість запропонованого товару та виданий державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи, а також протоколом випробувань на наявність генетично модифікованих організмів на кожну партію товару копії вищевказаних документів, дійсні на дату постачання та завірені печаткою та підписом посадової особи постачальника.
Щодо вище викладеного хочу зазначити, що Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» на сьогоднішній час є не чинним. Прошу Вас привести ТД у відповідність з чинним законодавством.

6. Додатком 6 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію декларації виробника (або імпортера) та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару.
Вважаю вимогу Замовника щодо обов’язкового зазначення, номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару, незаконною та такою, що облежує коло учасників закупівлі. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, яким мають супроводжуватися продукти харчування при перевезенні, не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна. На підтвердження якості та безпеки продукції, що пропонується до постачання, у складі своєї тендерної пропозиції я подаю декларацію виробника або інший подібний документ, зміст якого установлюється виробником на власний розсуд, оскільки ані Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом не встановлено поняття декларація виробника, відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві. У замовника також відсутні повноваження щодо встановлення вимог до змісту та форми документів про якість продукції, які складаються та видаються третіми особами. У декларації виробника, що подається мною у складі тендерної пропозиції, виробником не зазначаються умови зберігання продукції та не вказано номера експлуатаційного та номера потужностей , як того вимагає замовник, через що я не можу подати документ тієї форми, яку встановлює замовник у тендерній документації та прийняти участь у цій закупівлі. З огляду на викладене вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які встановлює замовник до змісту документів про якість та безпеку продукції.

Крім того Замовником встановлена вимога, якщо в документах виробника (або імпортера), підтверджуючих якість товару, відсутня інформація про номер експлуатаційного дозволу та/або номер повідомлення про реєстрацію потужностей, то Учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу виробника (або імпортера) на потужності та/або копію повідомлення про реєстрацію потужностей підприємства – виробника товару (або імпортера), який Учасник пропонує Замовнику, а також довідку у довільній формі (завірену підписом і печаткою уповноваженої особи учасника), у якій міститься інформація про те, що саме продукцію цього підприємства-виробника (або імпортера) Учасник планує поставляти Замовнику. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки якщо виробник чи постачальник продукції з якою я планую брати участь в процедурі закупівлі відмовить мені у наданні зазначеного документу, то як потенційний Учасник не зможу взяти участь в процедурі закупівлі.
Враховуючи все вище викладене Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Врахувати все вище зазначене прошу привести у відповідність Тендерну Документацію. У разі ігнорування чи надання відповіді без законодавчого обґрунтування, буду вимушений звернутися до контролюючих органів з метою захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 07:08
Всі Ваші вимоги будуть прийняті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" 273 445,00
UAH з ПДВ
20 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА 255 519,00
UAH з ПДВ
247 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА" 271 005,00
UAH з ПДВ
271 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2020 16:54
Статутні та інші.pdf
12 грудня 2020 16:54
Документи пропозиціїї.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 18:09
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:07
Лист Згода.pdf
11 грудня 2020 17:31
Витяг.rar
11 грудня 2020 17:31
Лист Ліцензія.rar
11 грудня 2020 17:31
Ліцензія Витяг.rar
11 грудня 2020 17:31
Ліцензія.rar
11 грудня 2020 17:31
Свідоцтво.rar
11 грудня 2020 17:31
Документи ІЗІ ФІНАНС.pdf
11 грудня 2020 17:31
Паспорт Борозенец.JPG
11 грудня 2020 17:31
Наказ директор.rar
11 грудня 2020 17:31
ТГ-201209-1.rar
11 грудня 2020 17:31
Паспорт Борозенец 1.JPG
11 грудня 2020 17:31
Паспорт.PDF
11 грудня 2020 17:31
Технічні вимоги.PDF
11 грудня 2020 17:31
Мед книжка Голомисюк.PDF
11 грудня 2020 17:31
Код.PDF
11 грудня 2020 17:31
тех паспорт 1634 (1).pdf
11 грудня 2020 17:31
Цінова пропозиція.PDF
11 грудня 2020 17:31
Мед книжка Гіренко.PDF
11 грудня 2020 17:31
Згода на обробку п д.PDF
11 грудня 2020 17:31
Договір дезінфекції.PDF
11 грудня 2020 17:31
Довідка ст 17.PDF
11 грудня 2020 17:31
Довідка щодо 4-ОПП.PDF
11 грудня 2020 17:31
Виписка з ЄДР.PDF
11 грудня 2020 17:31
Аналогічний договір.PDF
11 грудня 2020 17:31
Витяг платника ЄП.PDF
11 грудня 2020 17:31
Акт дезінфекції.PDF

Публічні документи

06 січня 2021 13:27
Електронний підпис
06 січня 2021 13:26
МВС.pdf
06 січня 2021 13:26
Довідки переможця.pdf
12 грудня 2020 21:57
Електронний підпис
12 грудня 2020 21:56
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2020 21:56
Тех. специфікація.pdf
12 грудня 2020 21:56
Супровідні документи.zip
12 грудня 2020 21:56
Свідоцтво на машину.pdf
12 грудня 2020 21:56
Проект договору.pdf
12 грудня 2020 21:56
Податкова декларація.pdf
12 грудня 2020 21:56
Паспорт, код.pdf
12 грудня 2020 21:56
Медичні книжки.pdf
12 грудня 2020 21:56
МВС.PDF
12 грудня 2020 21:56
Інші документи.pdf
12 грудня 2020 21:56
Документи водія.pdf
12 грудня 2020 21:56
Документи Біржа-4.pdf
12 грудня 2020 21:56
Документи Біржа-3.pdf
12 грудня 2020 21:56
Документи Біржа-2.pdf
12 грудня 2020 21:56
Документи Біржа-1.pdf
12 грудня 2020 21:56
Договір оренди №29-20.pdf
12 грудня 2020 21:56
Довідка ДЕРЖСТАТ.pdf
12 грудня 2020 21:56
Гарантія фін установи.zip
12 грудня 2020 21:56
Відсутність печатки.pdf
12 грудня 2020 21:56
Виписка ЄДР.pdf
12 грудня 2020 21:56
Біржова довідка.pdf
12 грудня 2020 21:56
public_doc.pdf
12 грудня 2020 21:56
public_doc.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА

ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД"
#41702405
Відхилено
20 648,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 11:16
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 грудня 2020 00:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#1862400987
Відхилено 247 776,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 10:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 10:55
ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА"
#3176106085
Переможець 271 005,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 09:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 10:50

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

18 грудня 2020 11:14
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів виявив невідповідності в документах, поданих учасником процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА (далі - Учасник) в тендерній пропозиції: 1 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: Для документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник мав надати довідку за формою, наведеною у Додатку 1.1 до документації Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору не за формою, встановленою тендерною документацією Замовника. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пп. 3.1 п.3 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про досвід виконання аналогічного договору за формою, наведеною у Додатку 1.1 до документації»

Документи

28 грудня 2020 10:47
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

«Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів виявив невідповідності в документах, поданих учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції: 1) Перелік виявлених розбіжностей: Для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник мав надати договір на послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі та акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі за останні два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів – копію наказу Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пп. 1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати договір на послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі та акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі за останні два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів – копію наказу Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА"
#3176106085
271 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 14:08
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 15:53
доп угола 6 картопля .pdf зміни до договору
17 лютого 2022 15:52
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 08:41
доп угода 5 картопля.pdf зміни до договору
04 січня 2022 08:40
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 09:35
доп угода 4 картопля.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 09:07
доп угола 3 картопля.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 09:06
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 10:16
доп угода 2 картопля.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 14:47
доп угода 1 картопля .pdf зміни до договору
21 травня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:38
договор картопля.pdf укладений
14 січня 2021 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку зі зміною ціни товару на ринку, дійшли згоди внести зміни до додатку 1 специфікація договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку зі зміною ціни товару на ринку, дійшли згоди внести зміни до додатку 1 специфікація договору № 6 від «14»січня 2021р.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку зі зміною ціни товару на ринку, зменшенням обсягів закупівлі дійшли згоди внести зміни до додатку 1 специфікація
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі дійшли згоди внести зміни до підпункту 3.1 та до додатку 1 специфікація договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): поставка Товару здійснюється до 31 березня 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти додаток 1 Специфікація в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 22 669,92
UAH