Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
картопля
Очікувана вартість
273 450,00 UAH
UA-2020-11-23-000136-b ● 58ec2b68c70d4bb789273a0888056f3a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Нововодолазької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41781838 |
Місцезнаходження: | 63202, Україна , Харківська обл., Нововодолазький район, смт Нова Водолага вул Донця Григорія,будинок 14 |
Контактна особа: |
Животченко Тетяна Вікторівна +380997859118 tanya.zhivotctenko16@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2020 09:09 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 273 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 367,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25810 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, заклади загальної середньої освіти та дошкільні навчальні заклади Нововодолазької селищної ради (Додаток 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 13:28 |
ДТ КАРТОПЛЯ нова редакція Microsoft Word .docx |
03 грудня 2020 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2020 13:28 |
ДТ КАРТОПЛЯ нова редакція Microsoft Word .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 28 листопада 2020 11:48
Дата відповіді: 01 грудня 2020 19:15
Додатком 5 ТД встановлено вимогу
1. У строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подати замовнику документи передбачені розділом І додатку 3 цієї документації, що підтверджують відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, визначених у частині першій статті 17 Закону та частиною другою цієї статті Закону.
2. У строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику документи передбачені розділом ІІІ додатку 3 цієї документації.
Прошу дати пояснення, потрібно ще раз надати документи які підтверджують кваліфікацію, як переможець ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесеніі відповідні зміни «У строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику документи передбачені розділом ІІІ додатку 3 цієї документації»
Тендерна документація
Дата подання: 28 листопада 2020 11:51
Дата відповіді: 02 грудня 2020 20:58
З урахуванням вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерну документацію Учасника включити інформацію щодо виконання п.13 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах , затвердженого наказом МОЗ та МОН України від 01.06.2005 № 242/329, зареєстрованого в Мін’юсті 15.06.2005 за № 661/10941, та п. 4.4 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, наказом МОН та МОЗ України 17.04.2006 № 298/227, зареєстрованого в Мін’юсті 05.05.2006 за № 523/12397 , а саме:
Щодо погодження з Держпродспоживслужбою учасників , які пропонують послуги з постачання харчових продуктів,
Щодо здійснення постачання з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників.
Прошу дати пояснення, зазначаючи дані умови, що Замовник має на увазі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі Ваші вимоги будуть прийняті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Тендерна документація
Дата подання: 28 листопада 2020 11:51
Дата відповіді: 01 грудня 2020 07:09
Пунктом 1.1.2. Тендерної документації встановлено вимогу Ціна за одиницю товару на момент поставки не повинна перевищувати середньоринкову ціну за одиницю даного товару по Харківській області. У випадку, якщо на момент поставки, ціна за одиницю товару перевищує середньоринкову ціну по Харківській області, учасник має скоригувати ціну за одиницю товару відповідно до середньо ринкової ціни по Харківській області.
Яким документом підтверджується середньостатистична ціна за одиницю даного товару по Харківській області?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі Ваші вимоги будуть прийняті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-000136-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3474410359
Дата подання: 28 листопада 2020 11:48
Тендерна документація
1. Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати копію витягу з реєстру операторів харчових продуктів (для постачальників сировини та харчових продуктів).
На дійсний час, даний реєстр існує у відкритому доступі на сайті Держпродспоживслужби і будь яка особа має можливість ознайомитися з його змістом, крім того відсутня технічна можливість на вищезазначеному сайті отримати вищезазначений витяг. Документ, який підтверджує реєстрацію потужності є повідомлення (рішення) про реєстрацію потужності в якому зазначається державний реєстраційний номер потужності, який можна перевірити у реєстрі на сайті Держпродспоживслужби. Тому враховуючи вище викладане прошу виключити дану вимогу або внести зміни, щодо надання Учасником рішення (повідомлення) про реєстрацію потужності.
2. Додатком 6 Тендерної документації Замовником зазначається поставка товару за заявками, а в проекті договору кожного дня. Прошу виправити невідповідність і прописати однозначне трактування, щодо постачання предмету закупівлі.
3. Додатком 6 Тендерної документації, Замовником встановлена вимога, щодо заміни товару протягом 8 годин. Метою Учасника є здійснення постачання якісної продукції, але не є виключенням що при постачанні предмету закупівлі можливі певні дефекти чи якісь інші обставини що не залежать від волі постачальника, і встановлюючи вимогу щодо заміни товару саме протягом 8 годин існує вірогідність, що даний товар неможливо буде замінити в установлений термін. Тому прошу внести зміни в цій частині Тендерної документації, та встановити розумні строки.
4. Пунктом 1.1.2. Додатку 6 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо постачання предмету закупівлі з терміном придатності 100% до загального терміну придатності товару. Враховуючи специфіку предмету закупівлі об’єктивно, що жоден з учасників не в змозі виконати дану вимогу оскільки даний товар підлягає збору переважно осінню, тобто до осені 2021 року буде постачатися, як правило врожай 2020 року що унеможливлює виконати вимогу Замовника жодним з Учасників. Тому прошу врахувати дане зауваження та внести зміни до ТД в змісті Постачання предмету закупівлі врожаїв 2020 -2021 року.
5. Додатком 6 Тендерної документації передбачено Замовником, що якість запропонованого товару відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Учасник повинен надати посвідчення якості або декларацією виробника, або документ (експертний висновок, довідка та ін.), що засвідчує якість запропонованого товару та виданий державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи, а також протоколом випробувань на наявність генетично модифікованих організмів на кожну партію товару копії вищевказаних документів, дійсні на дату постачання та завірені печаткою та підписом посадової особи постачальника.
Щодо вище викладеного хочу зазначити, що Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» на сьогоднішній час є не чинним. Прошу Вас привести ТД у відповідність з чинним законодавством.
6. Додатком 6 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію декларації виробника (або імпортера) та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару.
Вважаю вимогу Замовника щодо обов’язкового зазначення, номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару, незаконною та такою, що облежує коло учасників закупівлі. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, яким мають супроводжуватися продукти харчування при перевезенні, не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна. На підтвердження якості та безпеки продукції, що пропонується до постачання, у складі своєї тендерної пропозиції я подаю декларацію виробника або інший подібний документ, зміст якого установлюється виробником на власний розсуд, оскільки ані Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом не встановлено поняття декларація виробника, відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві. У замовника також відсутні повноваження щодо встановлення вимог до змісту та форми документів про якість продукції, які складаються та видаються третіми особами. У декларації виробника, що подається мною у складі тендерної пропозиції, виробником не зазначаються умови зберігання продукції та не вказано номера експлуатаційного та номера потужностей , як того вимагає замовник, через що я не можу подати документ тієї форми, яку встановлює замовник у тендерній документації та прийняти участь у цій закупівлі. З огляду на викладене вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які встановлює замовник до змісту документів про якість та безпеку продукції.
Крім того Замовником встановлена вимога, якщо в документах виробника (або імпортера), підтверджуючих якість товару, відсутня інформація про номер експлуатаційного дозволу та/або номер повідомлення про реєстрацію потужностей, то Учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу виробника (або імпортера) на потужності та/або копію повідомлення про реєстрацію потужностей підприємства – виробника товару (або імпортера), який Учасник пропонує Замовнику, а також довідку у довільній формі (завірену підписом і печаткою уповноваженої особи учасника), у якій міститься інформація про те, що саме продукцію цього підприємства-виробника (або імпортера) Учасник планує поставляти Замовнику. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки якщо виробник чи постачальник продукції з якою я планую брати участь в процедурі закупівлі відмовить мені у наданні зазначеного документу, то як потенційний Учасник не зможу взяти участь в процедурі закупівлі.
Враховуючи все вище викладене Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Врахувати все вище зазначене прошу привести у відповідність Тендерну Документацію. У разі ігнорування чи надання відповіді без законодавчого обґрунтування, буду вимушений звернутися до контролюючих органів з метою захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
На дійсний час, даний реєстр існує у відкритому доступі на сайті Держпродспоживслужби і будь яка особа має можливість ознайомитися з його змістом, крім того відсутня технічна можливість на вищезазначеному сайті отримати вищезазначений витяг. Документ, який підтверджує реєстрацію потужності є повідомлення (рішення) про реєстрацію потужності в якому зазначається державний реєстраційний номер потужності, який можна перевірити у реєстрі на сайті Держпродспоживслужби. Тому враховуючи вище викладане прошу виключити дану вимогу або внести зміни, щодо надання Учасником рішення (повідомлення) про реєстрацію потужності.
2. Додатком 6 Тендерної документації Замовником зазначається поставка товару за заявками, а в проекті договору кожного дня. Прошу виправити невідповідність і прописати однозначне трактування, щодо постачання предмету закупівлі.
3. Додатком 6 Тендерної документації, Замовником встановлена вимога, щодо заміни товару протягом 8 годин. Метою Учасника є здійснення постачання якісної продукції, але не є виключенням що при постачанні предмету закупівлі можливі певні дефекти чи якісь інші обставини що не залежать від волі постачальника, і встановлюючи вимогу щодо заміни товару саме протягом 8 годин існує вірогідність, що даний товар неможливо буде замінити в установлений термін. Тому прошу внести зміни в цій частині Тендерної документації, та встановити розумні строки.
4. Пунктом 1.1.2. Додатку 6 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо постачання предмету закупівлі з терміном придатності 100% до загального терміну придатності товару. Враховуючи специфіку предмету закупівлі об’єктивно, що жоден з учасників не в змозі виконати дану вимогу оскільки даний товар підлягає збору переважно осінню, тобто до осені 2021 року буде постачатися, як правило врожай 2020 року що унеможливлює виконати вимогу Замовника жодним з Учасників. Тому прошу врахувати дане зауваження та внести зміни до ТД в змісті Постачання предмету закупівлі врожаїв 2020 -2021 року.
5. Додатком 6 Тендерної документації передбачено Замовником, що якість запропонованого товару відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Учасник повинен надати посвідчення якості або декларацією виробника, або документ (експертний висновок, довідка та ін.), що засвідчує якість запропонованого товару та виданий державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи, а також протоколом випробувань на наявність генетично модифікованих організмів на кожну партію товару копії вищевказаних документів, дійсні на дату постачання та завірені печаткою та підписом посадової особи постачальника.
Щодо вище викладеного хочу зазначити, що Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» на сьогоднішній час є не чинним. Прошу Вас привести ТД у відповідність з чинним законодавством.
6. Додатком 6 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію декларації виробника (або імпортера) та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару.
Вважаю вимогу Замовника щодо обов’язкового зазначення, номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару, незаконною та такою, що облежує коло учасників закупівлі. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, яким мають супроводжуватися продукти харчування при перевезенні, не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна. На підтвердження якості та безпеки продукції, що пропонується до постачання, у складі своєї тендерної пропозиції я подаю декларацію виробника або інший подібний документ, зміст якого установлюється виробником на власний розсуд, оскільки ані Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом не встановлено поняття декларація виробника, відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві. У замовника також відсутні повноваження щодо встановлення вимог до змісту та форми документів про якість продукції, які складаються та видаються третіми особами. У декларації виробника, що подається мною у складі тендерної пропозиції, виробником не зазначаються умови зберігання продукції та не вказано номера експлуатаційного та номера потужностей , як того вимагає замовник, через що я не можу подати документ тієї форми, яку встановлює замовник у тендерній документації та прийняти участь у цій закупівлі. З огляду на викладене вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які встановлює замовник до змісту документів про якість та безпеку продукції.
Крім того Замовником встановлена вимога, якщо в документах виробника (або імпортера), підтверджуючих якість товару, відсутня інформація про номер експлуатаційного дозволу та/або номер повідомлення про реєстрацію потужностей, то Учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу виробника (або імпортера) на потужності та/або копію повідомлення про реєстрацію потужностей підприємства – виробника товару (або імпортера), який Учасник пропонує Замовнику, а також довідку у довільній формі (завірену підписом і печаткою уповноваженої особи учасника), у якій міститься інформація про те, що саме продукцію цього підприємства-виробника (або імпортера) Учасник планує поставляти Замовнику. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки якщо виробник чи постачальник продукції з якою я планую брати участь в процедурі закупівлі відмовить мені у наданні зазначеного документу, то як потенційний Учасник не зможу взяти участь в процедурі закупівлі.
Враховуючи все вище викладене Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Врахувати все вище зазначене прошу привести у відповідність Тендерну Документацію. У разі ігнорування чи надання відповіді без законодавчого обґрунтування, буду вимушений звернутися до контролюючих органів з метою захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 07:08
Всі Ваші вимоги будуть прийняті до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" |
273 445,00
UAH з ПДВ
|
20 648,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА |
255 519,00
UAH з ПДВ
|
247 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА" |
271 005,00
UAH з ПДВ
|
271 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" #41702405 |
Відхилено |
20 648,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 11:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 грудня 2020 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА #1862400987 |
Відхилено |
247 776,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 10:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 10:55
|
ФОП "ПАНЧИШНА АННА АНАТОЛІЇВНА" #3176106085 |
Переможець |
271 005,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2020 09:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 15:53
|
доп угола 6 картопля .pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 08:41
|
доп угода 5 картопля.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 09:35
|
доп угода 4 картопля.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 09:07
|
доп угола 3 картопля.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 10:16
|
доп угода 2 картопля.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 14:47
|
доп угода 1 картопля .pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 16:38
|
договор картопля.pdf | укладений |
14 січня 2021 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку зі зміною ціни товару на ринку, дійшли згоди внести зміни до додатку 1 специфікація договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку зі зміною ціни товару на ринку, дійшли згоди внести зміни до додатку 1 специфікація договору № 6 від «14»січня 2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку зі зміною ціни товару на ринку, зменшенням обсягів закупівлі дійшли згоди внести зміни до додатку 1 специфікація |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі дійшли згоди внести зміни до підпункту 3.1 та до додатку 1 специфікація договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | поставка Товару здійснюється до 31 березня 2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти додаток 1 Специфікація в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |