Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
Код ЄДРПОУ: | 01985860 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72 |
Контактна особа: |
Яна Мандзюк +380986630334 tenderknp9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2020 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 1 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2020 21:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2020 21:21 |
проект договору на послуги (поточний ремонт 9 лікарня).doc | |
22 листопада 2020 21:21 |
Тендерна документація поточний ремонт 9 лікарня.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
+380987034942
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000040 ● a045d881c5514d04bd9bae323e769147
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 16:49 |
28.01.2021 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.01.2021р. № 003100-18/866-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12
UA-2020-11-22-000444-с
22.11.2020
Комунальне некомерційне підприємство Камянської міської ради "Міська лікарня №9" (код за ЄДРПОУ 20245169) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-02 15:53:58
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом «ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-11-22-000444-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до тендерної пропозиції ФОП «БАБЕШКО ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА» у договірну ціну увійшли адміністративні витрати у розмірі 6,84287 тис. грн без урахування податків.
При цьому, у пункті 6.4 розділу VІ Тендерної документації зазначено, що учасник розраховує ціну тендерної пропозиції відповідно до Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил.
Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Так, відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації.
ФОП «БАБЕШКО ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА» відповідно до реєстраційних документів не має будівельної організації та апарату управління та з огляду на зазначене не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат.
З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою-підприємцем не враховуються.
Отже, учасник торгів ФОП «БАБЕШКО ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, що у свою чергу призводить до завищення договірної ціни. Крім того, відповідно до п. 1 розд. V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Але на порушення пункту 16 статті 29 Закону замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів не виявив вищевказану невідповідність в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції та не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З приводу вказаного просимо надати пояснення.
2. Сума адміністративних витрат у розмірі 10,03461 тис. грн без урахування податків, зазначена в позиції 8 Додатку 1 до укладеного договору від 23.12.2020 № 23/12 «Договірна ціна», є більшою, ніж сума адміністративних витрат у розмірі 6,84287 тис. грн без урахування податків, зазначена в тендерній пропозиції ФОП «БАБЕШКО ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА».
Пояснити причину розбіжності у сумі адміністративних витрат.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-05 22:24:46
Пояснення стосовно закупівлі UA-2020-11-22-000444-с
Вивчивши ваші зауваження стосовно застосування нормативів при визначенні адміністративних витрат під час укладання договору №23/12 від 23.12.2020р, пояснюємо наступне:
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), передбачає їх застосування при наявності певних фактів і підстав. Зокрема, п 1.3 Правил, визначає, що застосування даного стандарту обумовлюється договором. В п 1.2 вищезгаданого договору, визначено, що Сторони в предметі договору обумовили застосування цього стандарту.
Адміністративні витрати були нараховані за усередненими показниками згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 -1,23 грн.за 1 чол/годину.
В тендерній документації, п 6.4. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва».
В зв’зку з протиепідемічними заходами, викликаними Covid-19, в локальний кошторис №2-1-1 були внесені зміни. Підставою було віднесення епідеміологічної обстановки Дніпропетровської області до «червоної» зони під час проведення ремонтних робіт. Саме виконання цих заходів зумовило понесення виконавцем додаткових робіт і збільшення трудомісткості, в наслідок чого загальні витрати збільшилися до 8158,22 чол/год, в грошовому виразі-10 034,61грн. Кошти на адміністративні витрати визначені згідно Додатку Г ДСТУ-Н.Б Д.1.1-3:2013 (п.Г.4.4;Г.4.7)
Стосовно листа Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», пояснюємо наступне: він не є нормативно-правовим документом і не зумовлює обов’язковість його застосування. Тим більше виконавець здійснював роботи в карантинний період і рекомендації визначені в роз’ясненнях не передбачали ймовірних витрат виконавця під час надзвичайних ситуацій.
Викладеним ми пояснюємо, що замовником не було допущено порушень п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-02-05 22:23:15
Пояснення стосовно закупівлі UA-2020-11-22-000444-с
Вивчивши ваші зауваження стосовно застосування нормативів при визначенні адміністративних витрат під час укладання договору №23/12 від 23.12.2020р, пояснюємо наступне:
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), передбачає їх застосування при наявності певних фактів і підстав. Зокрема, п 1.3 Правил, визначає, що застосування даного стандарту обумовлюється договором. В п 1.2 вищезгаданого договору, визначено, що Сторони в предметі договору обумовили застосування цього стандарту.
Адміністративні витрати були нараховані за усередненими показниками згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 -1,23 грн.за 1 чол/годину.
В тендерній документації, п 6.4. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва».
В зв’зку з протиепідемічними заходами, викликаними Covid-19, в локальний кошторис №2-1-1 були внесені зміни. Підставою було віднесення епідеміологічної обстановки Дніпропетровської області до «червоної» зони під час проведення ремонтних робіт. Саме виконання цих заходів зумовило понесення виконавцем додаткових робіт і збільшення трудомісткості, в наслідок чого загальні витрати збільшилися до 8158,22 чол/год, в грошовому виразі-10 034,61грн. Кошти на адміністративні витрати визначені згідно Додатку Г ДСТУ-Н.Б Д.1.1-3:2013 (п.Г.4.4;Г.4.7)
Стосовно листа Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», пояснюємо наступне: він не є нормативно-правовим документом і не зумовлює обов’язковість його застосування. Тим більше виконавець здійснював роботи в карантинний період і рекомендації визначені в роз’ясненнях не передбачали ймовірних витрат виконавця під час надзвичайних ситуацій.
Викладеним ми пояснюємо, що замовником не було допущено порушень п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-23 23:34:40
Пояснення стосовно закупівлі UA-2020-11-22-000444-c
Повідомляємо, що припинення зобов'язань за договором від 23.12.2020 №23/12 Замовник не має можливості. Так як усі зобов'язання за даним договором виконані у повному обсязі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БАБЕШКО ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА" |
1 628 359,52
UAH з ПДВ
|
1 628 359,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ" |
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАБЕШКО ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА" #2111500064 |
Переможець |
1 628 359,52
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 20:35
|
доп.угода 1 поточний ремонт.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 20:34
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 18:27
|
Договір №23_12 від 23 12 2020.pdf | укладений |
24 грудня 2020 18:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 23/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |