Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
887 458,08 UAH
UA-2020-11-22-000014-a ● 0a33a7285e804bc68e918ae2e520f720
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міськводоканал" Баштанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31529081 |
Місцезнаходження: | 56100, Україна , Миколаївська обл., Баштанка, вул. Ювілейна 1 |
Контактна особа: |
Рибакова Наталя Іванівна +380515827185 vod.bashta@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2020 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 10:46 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 887 458,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 874,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77377 кг
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56101, Україна, Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Ювілейна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2020 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2020 10:41 |
Оголошення на гіпохлорит натрію на 2021 р..doc | |
22 листопада 2020 10:41 |
Проект договору поставки гіпохлориту натрію на 2021 р..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до вимог Оголошення
Дата подання: 26 листопада 2020 16:00
1. Відповідно до Оголошення Учасник повинен надати Оригінал або копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який є предметом закупівлі (документ повинен бути дійсним на момент подачі тендерної пропозиції та посилатись на діючу нормативно-технічну документацію на підставі якої здійснюється виробництво товару, що є предметом закупівлі (ТУ, ін).
Наказом Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 « Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за N 4/5195 регулюється порядок проведення санітарно-гігієнічної експертизи на та видачу Висновків ДСЕЕ як на товари місцевого виробництва так і на імпортовані.
Так Наказом визначено:
П. 4.1. Виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об'єкта експертизи - критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об'єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності.
П.7.7. Кількість зразків та маса проб для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначаються відповідними нормативними документами щодо оцінки об'єктів експертизи, а за їх відсутності (у разі нової, модернізованої, імпортної продукції тощо) - за аналогією з відповідними нормативними документами на продукцію, галузевими та державними стандартами, правилами відбору зразків на конкретну продукцію та методами досліджень або відповідно до програми дослідження (даний пункт поширюється на експертизу продукції і не застосовується при експертизі нормативних документів).
В зв’язку в викладеним просимо виключити вимоги щодо наявності нормативно-технічної документації в висновках ДСЕЕ для імпортованого товару.
2. Відповідно до Оголошення Учасник повинен надати, якщо він не є виробником оригінал або копію документу на підставі якого виробник здійснює виробництво товару, що є предметом закупівлі - технічні умови, або інша нормативно-технічна документація, зазначена у наданому Учасником висновку ДСЕЕ на Товар (п.1 даних вимог). Документ має бути діючим, відповідним чином пройти реєстрацію у встановленому законодавством України порядку. Просимо Вас пояснити, якщо виробник виготовляє гіпохлорит натрію згідно ГОСТ 11086-76, яким чином ГОСТ має бути зареєстрований на території України? Встановлюючи таку вимогу вбачається дискримінаційний підхід до постачальників імпортованого Товару, оскільки нормативно-технічна документація не зазначається, навіть, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то і реєстраціяїї в Україні не є обов’язковою. Вимагаємо виключити данувимогу для постачальників Імпортованого товару, в противному випадку будемо змушені звернутись до уповноважених органів з метою перевірки законності діяльності Уповноваженої особи щодо оголошення даної закупівлі та накладення передбаченої законодавством відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ #33075701 |
Переможець |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 14:31
|
Дод.угода_1_13.09.21_АХПС.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 17:44
|
Договір | укладений |
16 грудня 2020 17:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п. 9.2. Договору, ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару до 10%, за умови, що таке збільшення не призведе до збільшення загальної суми договору та не позначиться на якості товару. |
Номер договору про закупівлю: | 6/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |