Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
887 458,08 UAH
UA-2020-11-22-000014-a 0a33a7285e804bc68e918ae2e520f720
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибакова Наталя Іванівна

+380515827185 vod.bashta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міськводоканал" Баштанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 31529081
Місцезнаходження: 56100, Україна , Миколаївська обл., Баштанка, вул. Ювілейна 1
Контактна особа: Рибакова Наталя Іванівна
+380515827185
vod.bashta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2020 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 10:46
Початок аукціону: 02 грудня 2020 11:50
Очікувана вартість: 887 458,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 874,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77377 кг
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56101, Україна, Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Ювілейна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2020 10:41
Оголошення на гіпохлорит натрію на 2021 р..doc
22 листопада 2020 10:41
Проект договору поставки гіпохлориту натрію на 2021 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог Оголошення
Дата подання: 26 листопада 2020 16:00
1. Відповідно до Оголошення Учасник повинен надати Оригінал або копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який є предметом закупівлі (документ повинен бути дійсним на момент подачі тендерної пропозиції та посилатись на діючу нормативно-технічну документацію на підставі якої здійснюється виробництво товару, що є предметом закупівлі (ТУ, ін). Наказом Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 « Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за N 4/5195 регулюється порядок проведення санітарно-гігієнічної експертизи на та видачу Висновків ДСЕЕ як на товари місцевого виробництва так і на імпортовані. Так Наказом визначено: П. 4.1. Виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об'єкта експертизи - критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об'єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності. П.7.7. Кількість зразків та маса проб для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначаються відповідними нормативними документами щодо оцінки об'єктів експертизи, а за їх відсутності (у разі нової, модернізованої, імпортної продукції тощо) - за аналогією з відповідними нормативними документами на продукцію, галузевими та державними стандартами, правилами відбору зразків на конкретну продукцію та методами досліджень або відповідно до програми дослідження (даний пункт поширюється на експертизу продукції і не застосовується при експертизі нормативних документів). В зв’язку в викладеним просимо виключити вимоги щодо наявності нормативно-технічної документації в висновках ДСЕЕ для імпортованого товару. 2. Відповідно до Оголошення Учасник повинен надати, якщо він не є виробником оригінал або копію документу на підставі якого виробник здійснює виробництво товару, що є предметом закупівлі - технічні умови, або інша нормативно-технічна документація, зазначена у наданому Учасником висновку ДСЕЕ на Товар (п.1 даних вимог). Документ має бути діючим, відповідним чином пройти реєстрацію у встановленому законодавством України порядку. Просимо Вас пояснити, якщо виробник виготовляє гіпохлорит натрію згідно ГОСТ 11086-76, яким чином ГОСТ має бути зареєстрований на території України? Встановлюючи таку вимогу вбачається дискримінаційний підхід до постачальників імпортованого Товару, оскільки нормативно-технічна документація не зазначається, навіть, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то і реєстраціяїї в Україні не є обов’язковою. Вимагаємо виключити данувимогу для постачальників Імпортованого товару, в противному випадку будемо змушені звернутись до уповноважених органів з метою перевірки законності діяльності Уповноваженої особи щодо оголошення даної закупівлі та накладення передбаченої законодавством відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 657 704,50
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 849 599,46
UAH з ПДВ
580 327,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 19:01
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:00
висновок на ТУ.PDF
30 листопада 2020 19:00
відгук Садко.pdf
30 листопада 2020 19:00
відгук ЗОР гіпохлорит.pdf
30 листопада 2020 19:00
аналог натрій Садко.PDF
30 листопада 2020 19:00
аналог натрій ЗОР.PDF
30 листопада 2020 19:00
Відомості ЄДРПОУ 30.11.2020.pdf
27 листопада 2020 12:16
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:14
ТУ ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ.pdf
27 листопада 2020 12:14
Статут Нова редакція.PDF
27 листопада 2020 12:14
сертифікат якості А 18.11.PDF
27 листопада 2020 12:14
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
27 листопада 2020 12:14
повноваження директора 2020.pdf
27 листопада 2020 12:14
опис до Статуту.PDF
27 листопада 2020 12:14
карта даних гіпохлорит.PDF
27 листопада 2020 12:14
Додаток 3.pdf
27 листопада 2020 12:14
довідка з банку.pdf
27 листопада 2020 12:14
Відомості ДЕРЖСТАТ 28.11.2019..pdf
27 листопада 2020 12:14
А Висновок ДСЕЕ АХПС 2.pdf
27 листопада 2020 12:14
А Висновок ДСЕЕ АХПС 1.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 21:41
Електронний підпис
30 листопада 2020 21:41
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
Переможець 580 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 15:38

Документи

03 грудня 2020 15:35
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 15:35
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 14:31
Дод.угода_1_13.09.21_АХПС.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:44
Договір укладений
16 грудня 2020 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 9.2. Договору, ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару до 10%, за умови, що таке збільшення не призведе до збільшення загальної суми договору та не позначиться на якості товару.
Номер договору про закупівлю: 6/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML