Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Опора освітлення телескопічна
Очікувана вартість
73 200,00 UAH
UA-2020-11-21-000581-c ● 6c6317c0614f481c9693245e6ce5b218
Спрощена/Допорогова закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0139 |
Код ЄДРПОУ: | 07953714 |
Місцезнаходження: | 03113, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 55/2 |
Контактна особа: |
Олексій Лавріненко +380939174592 deardeeralk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 73 200,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 366,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Опора освітлення телескопічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 55/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2020
—
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2020 16:08 |
Електронний цифровий підпис |
21 листопада 2020 16:07 |
Договір дод.4 .docx |
21 листопада 2020 16:07 |
Додатки1-2.docx |
21 листопада 2020 16:07 |
Оголошення опора освітлення.doc |
21 листопада 2020 16:07 |
Додаток 3 .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-21-000581-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС", Код ЄДРПОУ:39366860
Дата подання: 26 листопада 2020 13:08
Звернення.
Просимо внести зміни до Тендерної документації.
1. Щодо строків поставки товарів.
Відповідно п.5 Тендерної документації строк поставки товарів - до 15 грудня 2020 року. Початковий термін постачання товарів визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами проведення даної спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу, до кінцевий термін подання пропозицій - 01.12.2020. Після чого проводиться аукціон та Замовником оцінюється найвигідніша за ціною пропозиція.
Відповідно до п.11 Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону, тобто до 09.12.2020 року. Відповідно до п.15 Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Тобто, договір з переможцем може бути укладений до 29.12.2020 р. Відповідно строк поставки товарів до 15 грудня 2020 року, що визначений тендерною документацією спливає раніше, ніж може бути укладений договір.
Відповідно початковий термін постачання товарів настане пізніше, аніж кінцевий строк постачання, що є фактично не можливим.
Крім того, відповідно до Додатку№3 до тендерної документації у технічних та якісних характеристик вимагається гаряча оцинковка виробу.
Повідомляємо, що гаряча оцинковка передбачає нанесення цинку на готовий виріб, при якому цинк осідає на поверхні металу з розчину електроліту під дією електричного струму. Готовий виріб, покритий цинком, стає більш стійким до механічних навантажень.
Звертаємо увагу Замовника, що процес гарячої оцинковки займає не менше 5 робочих днів, без врахування часу необхідного для виготовлення самого виробу. Недотримання цього строку цинкування може суттєво на якості покриття та стійкості виробу до механічних навантажень.
Відповідно, встановлений Замовником строк постачання товару є занадто коротким та не передбачає реального виконання умов договору учасниками закупівлі.
Крім того, відповідно до п.4.2. Тендерної документації місце поставки товарів - 03113 м. Київ, проспект Перемоги 55/2. Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації транспортні витрати входять в вартість товару. Тобто, учасник повинен не лише виготовити виріб покритий гарячим цинком, а і доставити його до Замовника у м.Київ до 15.12.2020 року.
Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Київ та Київської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у вказаний Замовником строк для нашого підприємства є неможливим.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Києві або у межах Київської області.
Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Київської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами.
Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готових деталей на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний - 20 робочих днів з моменту направлення Замовником Учаснику - переможцю замовлення на поставку партії Товару, внести відповідні зміни до Тендерної документації та проекту Договору.
2. Щодо вимоги надати зразки.
Відповідно до Додатку№3 до тендерної документації зазначено, що на етапі кваліфікації, за вимогою Замовника, в цілях ретельної перевірки якості товару, постачальник повинен надати зразки товару у строк 3 робочі дні. Доставка та повернення товару за рахунок постачальника. Якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або не надані зразки товару для ознайомлення у строк 3 робочі дні, тендерна пропозиція учасника відхиляється.
Звертаємо увагу, що умови про наданя зразків в чинному законодавстві про закупівлі відсутні. Дана умова є обмеженням кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів. Фактично Замовник вимагає надати товар до укладення договору закупівлі, що суперечить Закону «Про публічні закупівлі». Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечить принципу прозорості, встановленого у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зразки товару, що пропонується на торги, які вимагаються після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків, чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника. Вказане твердження відображене і у рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ. Відповідно, не зрозуміло навіщо необхідно надавати відповідний зразок.
Просимо, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, виключити вимогу щодо надання учасниками зразків продукції.
3. Просимо надати креслення та специфікацію матеріалів на опору.
Відповідно до Додатку№3 до тендерної документації зазначено, будь-яке посилання на торгівельну марку, країну-виробника є найбільш бажаною. Будь-який запропонований постачальником еквівалент повинен 100% відповідати висунутим вимогам. У разі, якщо учасник запропоновує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції опису товару, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик замовленого нами товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Проте, Замовник не опубліковує у складі ТД креслення на виріб, не робить посилання та такі креслення. Даний факт позбавляє учасника можливості ознайомитися з технічними характеристиками та вимогами, яким повинен відповідати товар, що буде поставлятися. Відповідно учасник не може провести сто відсотковий порівняльний аналіз своєї продукції з продукцією, що закуповується замовником, не має можливості встановити еквівалентність продукції та можливість виготовлення виробу, що необхідний Замовнику. Крім того, Замовник не надає специфікацію на матеріали на опору.
Відсутня така інформація, як діаметр труб з яких виготовлений виріб, висота, довжина францю, розміри лючка, не зрозуміло місце з’єднання між трубами, місце з’єднання між трубою та фланцем. Чи труба входить в іншу трубу безпосередньо, або труба у фланець без жодного елементу з’єднання, чи є певний елемента з’єднання, яких він розмірів (довжина, висота, кут нахилу, тощо), з якого матеріалу вготовлений. Чи можна виконати виріб без вказаного з’єднання? Товщина стінки 3 мм – мається на увазі стінка труби? Якщо ні, то вкажіть, будь-ласка товщину стінки труби.
Вказана інформація необхідна учаснику для визначення можливості виготовити такий виріб, прорахувати вартість виробу, порівняти закуповуваний Замовником виріб з тими, що може запропонувати учасник, тобто визначити чи є товар, що пропонує учасник еквівалентом, до того, що закуповує Замовник.
Відповідно до п.п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Ув’язку з чим, просимо надати вичерпну технічну інформацію про предмет закупівлі, опублікувати у складі ТП креслення на виріб, вказати необхідні для виготовлення виробу технічні характеристики та параметри викладенні у зверненні, надати специфікацію на матеріали на опору.
Розгорнути
Згорнути
1. Щодо строків поставки товарів.
Відповідно п.5 Тендерної документації строк поставки товарів - до 15 грудня 2020 року. Початковий термін постачання товарів визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами проведення даної спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу, до кінцевий термін подання пропозицій - 01.12.2020. Після чого проводиться аукціон та Замовником оцінюється найвигідніша за ціною пропозиція.
Відповідно до п.11 Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону, тобто до 09.12.2020 року. Відповідно до п.15 Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Тобто, договір з переможцем може бути укладений до 29.12.2020 р. Відповідно строк поставки товарів до 15 грудня 2020 року, що визначений тендерною документацією спливає раніше, ніж може бути укладений договір.
Відповідно початковий термін постачання товарів настане пізніше, аніж кінцевий строк постачання, що є фактично не можливим.
Крім того, відповідно до Додатку№3 до тендерної документації у технічних та якісних характеристик вимагається гаряча оцинковка виробу.
Повідомляємо, що гаряча оцинковка передбачає нанесення цинку на готовий виріб, при якому цинк осідає на поверхні металу з розчину електроліту під дією електричного струму. Готовий виріб, покритий цинком, стає більш стійким до механічних навантажень.
Звертаємо увагу Замовника, що процес гарячої оцинковки займає не менше 5 робочих днів, без врахування часу необхідного для виготовлення самого виробу. Недотримання цього строку цинкування може суттєво на якості покриття та стійкості виробу до механічних навантажень.
Відповідно, встановлений Замовником строк постачання товару є занадто коротким та не передбачає реального виконання умов договору учасниками закупівлі.
Крім того, відповідно до п.4.2. Тендерної документації місце поставки товарів - 03113 м. Київ, проспект Перемоги 55/2. Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації транспортні витрати входять в вартість товару. Тобто, учасник повинен не лише виготовити виріб покритий гарячим цинком, а і доставити його до Замовника у м.Київ до 15.12.2020 року.
Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Київ та Київської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у вказаний Замовником строк для нашого підприємства є неможливим.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Києві або у межах Київської області.
Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Київської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами.
Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готових деталей на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний - 20 робочих днів з моменту направлення Замовником Учаснику - переможцю замовлення на поставку партії Товару, внести відповідні зміни до Тендерної документації та проекту Договору.
2. Щодо вимоги надати зразки.
Відповідно до Додатку№3 до тендерної документації зазначено, що на етапі кваліфікації, за вимогою Замовника, в цілях ретельної перевірки якості товару, постачальник повинен надати зразки товару у строк 3 робочі дні. Доставка та повернення товару за рахунок постачальника. Якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або не надані зразки товару для ознайомлення у строк 3 робочі дні, тендерна пропозиція учасника відхиляється.
Звертаємо увагу, що умови про наданя зразків в чинному законодавстві про закупівлі відсутні. Дана умова є обмеженням кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів. Фактично Замовник вимагає надати товар до укладення договору закупівлі, що суперечить Закону «Про публічні закупівлі». Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечить принципу прозорості, встановленого у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зразки товару, що пропонується на торги, які вимагаються після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків, чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника. Вказане твердження відображене і у рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ. Відповідно, не зрозуміло навіщо необхідно надавати відповідний зразок.
Просимо, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, виключити вимогу щодо надання учасниками зразків продукції.
3. Просимо надати креслення та специфікацію матеріалів на опору.
Відповідно до Додатку№3 до тендерної документації зазначено, будь-яке посилання на торгівельну марку, країну-виробника є найбільш бажаною. Будь-який запропонований постачальником еквівалент повинен 100% відповідати висунутим вимогам. У разі, якщо учасник запропоновує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції опису товару, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик замовленого нами товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Проте, Замовник не опубліковує у складі ТД креслення на виріб, не робить посилання та такі креслення. Даний факт позбавляє учасника можливості ознайомитися з технічними характеристиками та вимогами, яким повинен відповідати товар, що буде поставлятися. Відповідно учасник не може провести сто відсотковий порівняльний аналіз своєї продукції з продукцією, що закуповується замовником, не має можливості встановити еквівалентність продукції та можливість виготовлення виробу, що необхідний Замовнику. Крім того, Замовник не надає специфікацію на матеріали на опору.
Відсутня така інформація, як діаметр труб з яких виготовлений виріб, висота, довжина францю, розміри лючка, не зрозуміло місце з’єднання між трубами, місце з’єднання між трубою та фланцем. Чи труба входить в іншу трубу безпосередньо, або труба у фланець без жодного елементу з’єднання, чи є певний елемента з’єднання, яких він розмірів (довжина, висота, кут нахилу, тощо), з якого матеріалу вготовлений. Чи можна виконати виріб без вказаного з’єднання? Товщина стінки 3 мм – мається на увазі стінка труби? Якщо ні, то вкажіть, будь-ласка товщину стінки труби.
Вказана інформація необхідна учаснику для визначення можливості виготовити такий виріб, прорахувати вартість виробу, порівняти закуповуваний Замовником виріб з тими, що може запропонувати учасник, тобто визначити чи є товар, що пропонує учасник еквівалентом, до того, що закуповує Замовник.
Відповідно до п.п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Ув’язку з чим, просимо надати вичерпну технічну інформацію про предмет закупівлі, опублікувати у складі ТП креслення на виріб, вказати необхідні для виготовлення виробу технічні характеристики та параметри викладенні у зверненні, надати специфікацію на матеріали на опору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 20:24
Шановний потенційний учаснику! Звертаю Вашу увагу, що замовником є державна установа, відповідно яка обслуговується в органах Державної Казначейської служби України, а тому існує певна специфіка в оплаті отриманих товарів в кінці бюджетного року. Тому встановлений такий термін поставки. Крім того зазначу що військова частина розташована в м.Києва, а тому і постачання товару потрібно здійснити на наш склад. Технологічний процес та наявність залишків на складах у різних можливих учасників у нас, як замовника не має необхідності досліджувати, для цього ми і проводимо процедуру. Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛОГАЛЬВА" |
48 960,00
UAH з ПДВ
|
48 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЛДЕР" |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
71 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛОГАЛЬВА" #40802156 |
Переможець |
48 960,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
11 грудня 2020 09:35
|
договір 68.pdf | укладений |
11 грудня 2020 09:33
|
Актуальні тендери
-
86 544,00UAHМолоко ультрапастеризоване Молоко незбиране згущене з цукромм. ІзмаїлКомпанія:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІЗМАЇЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №5 I-II СТУПЕНІВ"Детальніше
-
52 000,00UAHЕлектрична енергія (Код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)БучаКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
146 250,00UAHЕлектрична енергія (Код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)БучаКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
132 850,00UAHМ’ясопродуктиСкадовський р-н., м. СкадовськКомпанія:Філія Комунального закладу "Херсонський фаховий спортивний коледж" Херсонської обласної радиДетальніше
-
57 750,00UAHСухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробівСкадовський р-н., м. СкадовськКомпанія:Філія Комунального закладу "Херсонський фаховий спортивний коледж" Херсонської обласної радиДетальніше
-
60 000,00UAHДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (природний газ)смт. РоганьКомпанія:Харківський національний аграрний університет ім. В.В. ДокучаєваДетальніше