Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Неетильований бензин А-92, дизельне пальне
Очікувана вартість
1 995 288,00 UAH
UA-2020-11-21-000249-c ● ba5422fd60fa4f04b1e7b2589aa9c5c9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2020 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2020 12:13 |
Очікувана вартість: | 1 995 288,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 929,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12700 літр
Неетильований бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
73000 літр
Дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2020 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2020 12:06 |
Проект договору.docx | |
21 листопада 2020 12:06 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-21-000249-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 09 грудня 2020 13:06
Щодо рішення Комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» про відхилення пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» (Протокол № 900 розгляду тендерних пропозицій від 08 грудня 2020 року)
З приводу рішення Комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» про відхилення пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» (Протокол № 900 розгляду тендерних пропозицій від 08 грудня 2020 року) надаємо наступну інформацію:
Згідно додатку № 4 до тендерної документації (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-21-000249-c) Замовником вимагалося надати лист-гарантію від власника (емітента) талонів, що пропонуються учасником, з підтвердженням того, що строк дії талонів на пальне становить з дати поставки учасником замовнику не менше ніж до кінця 2021 року, а у разі, якщо власник (емітент) талонів здійснить перехід на талони на пальне нового зразку, він гарантує, що здійснить рівноцінний обмін талонів на пальне старого зразку, що залишилися у замовника та не були використані, на талони на пальне нового зразку, в тому числі стосовно талонів на пальне, що залишились у замовника після закінчення строку їх дії. Лист повинен бути виданий на імʼя Замовника та учасника не раніше серпня 2020 року, повинен містити вихідний №, дату, ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала. На лист накладається кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи власника (емітента) талонів, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП.
У своїй тендерній пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надав гарантійний лист № 552 від 26.11.2020 року з усією необхідною інформацією яка вимагалася Замовником. На даний гарантійний лист ТОВ «ІНТЕР КАРД» наклав КЕП уповноваженої особи власника (емітента) талонів, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП, накладено КЕП о 11:48:24 27.11.2020. Дану документ можна перевірити за посиланням https://acskidd.gov.ua/verify.
Отже, вважаємо рішення Замовника а саме Протокол № 900 розгляду тендерних пропозицій від 08 грудня 2020 року необгрунтованим та незаконним.
Враховуючи вищенаведене,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення прийняте замовником а саме Протокол № 900 розгляду тендерних пропозицій від 08 грудня 2020 року (закупівля UA-2020-11-21-000249-c).
Якщо замовник не прийме до уваги наше звернення, будемо звертатись із заявою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно додатку № 4 до тендерної документації (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-21-000249-c) Замовником вимагалося надати лист-гарантію від власника (емітента) талонів, що пропонуються учасником, з підтвердженням того, що строк дії талонів на пальне становить з дати поставки учасником замовнику не менше ніж до кінця 2021 року, а у разі, якщо власник (емітент) талонів здійснить перехід на талони на пальне нового зразку, він гарантує, що здійснить рівноцінний обмін талонів на пальне старого зразку, що залишилися у замовника та не були використані, на талони на пальне нового зразку, в тому числі стосовно талонів на пальне, що залишились у замовника після закінчення строку їх дії. Лист повинен бути виданий на імʼя Замовника та учасника не раніше серпня 2020 року, повинен містити вихідний №, дату, ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала. На лист накладається кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи власника (емітента) талонів, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП.
У своїй тендерній пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надав гарантійний лист № 552 від 26.11.2020 року з усією необхідною інформацією яка вимагалася Замовником. На даний гарантійний лист ТОВ «ІНТЕР КАРД» наклав КЕП уповноваженої особи власника (емітента) талонів, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП, накладено КЕП о 11:48:24 27.11.2020. Дану документ можна перевірити за посиланням https://acskidd.gov.ua/verify.
Отже, вважаємо рішення Замовника а саме Протокол № 900 розгляду тендерних пропозицій від 08 грудня 2020 року необгрунтованим та незаконним.
Враховуючи вищенаведене,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення прийняте замовником а саме Протокол № 900 розгляду тендерних пропозицій від 08 грудня 2020 року (закупівля UA-2020-11-21-000249-c).
Якщо замовник не прийме до уваги наше звернення, будемо звертатись із заявою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 14:03
Вимога учасника не підлягає задоволенню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
1 650 582,00
UAH з ПДВ
|
1 650 582,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
1 808 652,00
UAH з ПДВ
|
1 748 586,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
1 819 314,00
UAH з ПДВ
|
1 759 134,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
1 887 114,00
UAH з ПДВ
|
1 777 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 928 250,00
UAH з ПДВ
|
1 928 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
1 650 582,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 11:46
|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Переможець |
1 748 586,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 19:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 13:48
|
Договір.pdf | укладений |
21 грудня 2020 13:48
|