Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивної зали Катеринівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іллінівської сільської ради
Очікувана вартість
214 177,00 UAH
UA-2020-11-20-015623-c 950430a78c1b4dca8b61ad7fd621b440
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литовченко Наталія Вікторівна

380958512656 mk.illinivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЛЛІНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41562701
Місцезнаходження: 85143, Україна , Донецька обл., Костянтинівський район село Іллінівка, вулиця Адміністративна, будинок 42/3
Контактна особа: Литовченко Наталія Вікторівна
380958512656
mk.illinivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 23:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 214 177,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 070,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт спортивної зали Катеринівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іллінівської сільської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивної зали Катеринівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іллінівської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Укртеплосервіс м. Дружківки" 214 028,00
UAH з ПДВ
214 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 19:47
Протокол.PDF
27 листопада 2020 11:50
Довідка про сертіфікати.PDF
27 листопада 2020 11:50
Довідка про відповідність.PDF
27 листопада 2020 11:50
Гарантійний лист.PDF
27 листопада 2020 11:50
5.Досвід.pdf
27 листопада 2020 11:50
4.2.Охрана труда.PDF
27 листопада 2020 11:50
4.1.Працівники.pdf
27 листопада 2020 11:50
3.МТБ.pdf
27 листопада 2020 11:50
2.4.Технічні вимоги.PDF
27 листопада 2020 11:50
2.3.Відомість ресурсів.PDF
27 листопада 2020 11:50
2.2.Договірна ціна.pdf
27 листопада 2020 11:50
Додаток 3.Договір, графіки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Укртеплосервіс м. Дружківки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Укртеплосервіс м. Дружківки"
#33919727
Переможець 214 028,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 14:57

Документи

02 грудня 2020 14:57
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:54
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Укртеплосервіс м. Дружківки"
#33919727
214 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 14:57
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:54
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 20:03
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 20:01
дод угода укртеплосервіс.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 20:00
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 22:32
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 22:31
договор 340 09.12.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 22:31
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 21:24
340.pdf укладений
09 грудня 2020 21:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що відбувся технічний збій, викласти договір в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 340
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 10.1. пункту 10 «Проведення розрахунків за виконані роботи» викласти в наступній редакції: 10.1, Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту прийому-здачі виконаних робіт за формами КБ-2, КБ-3, за повністю завершені роботи протягом 10 банківських днів. 2. Подана додаткова угода є його невід’ємною частиною чинного договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 340
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML