Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-11-20-015403-c ● d35823891ec142c4bb441fbd62d2fff8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 05415970 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія |
Контактна особа: |
Соколенко Алла Степанівна 380444018471 balitski05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 21:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Світильники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, м. Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 22:23 |
Оголошення світильники.docx | |
20 листопада 2020 22:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 22:23 |
Оголошення світильники.docx
|
||
20 листопада 2020 22:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-20-015403-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРІНТІЛЕД", Код ЄДРПОУ:43391730
Дата подання: 08 грудня 2020 21:18
Порушення норм законодавства Замовником закупівлі та надумані причини відхилення пропозиції ТОВ УКРІНТІЛЕД
Вимога
ТОВ «Укрінтілед», в особі директора В. Ющенка, вимагають усунути незаконні причини відхилення пропозиції ТОВ Укрінтілед.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно ст. 26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) п. 11.: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Відповідно до вищевказаного Закону та офіційних роз’яснень Антимонопольного комітету України: причиною відхилення пропозиції не може слугувати Ваша «вигадана причина» у вигляді – «подання пропозиції з обов’язковим зазначенням дати та вихідного номера документів ТОВ «Укрінтілед».
Окрім того звертаємо Вашу увагу, на те що в документі «Технічні характеристики товару, що постачатиметься», який завантажений ТОВ Укрінтілед у складі тендерної документації зазначено три типи різних світильників Eglo QUIXI, які необхідні замовнику. В ціновій пропозиції вказана загальна кількість, згідно порядкових номерів, та загальної кількості світильників, відповідно до вимог замовника у тендерній документації та наданого зразка документів.
Враховуючи вищевикладене, нас обурюють надумані «причини» відхилення пропозиції ТОВ «Укрінтілед». Вимагаємо притягнути до відповідальності членів тендерного комітету за непрофесіоналізм та грубі порушення норм законодавства.
Якщо, не буде усунено незаконні причини відхилення нашої пропозиції, ТОВ «Укрінтілед», змушене буде звернутися до Прокуратури м. Києва, Антимонопольного комітету України та контролюючих органів з вимогами притягнути до адміністративної та кримінальної відповідальності, членів тендерного комітету, голови тендерного комітету та керівника закладу, який несе персональну відповідальність за дії своїх підлеглих.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Укрінтілед», в особі директора В. Ющенка, вимагають усунути незаконні причини відхилення пропозиції ТОВ Укрінтілед.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно ст. 26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) п. 11.: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Відповідно до вищевказаного Закону та офіційних роз’яснень Антимонопольного комітету України: причиною відхилення пропозиції не може слугувати Ваша «вигадана причина» у вигляді – «подання пропозиції з обов’язковим зазначенням дати та вихідного номера документів ТОВ «Укрінтілед».
Окрім того звертаємо Вашу увагу, на те що в документі «Технічні характеристики товару, що постачатиметься», який завантажений ТОВ Укрінтілед у складі тендерної документації зазначено три типи різних світильників Eglo QUIXI, які необхідні замовнику. В ціновій пропозиції вказана загальна кількість, згідно порядкових номерів, та загальної кількості світильників, відповідно до вимог замовника у тендерній документації та наданого зразка документів.
Враховуючи вищевикладене, нас обурюють надумані «причини» відхилення пропозиції ТОВ «Укрінтілед». Вимагаємо притягнути до відповідальності членів тендерного комітету за непрофесіоналізм та грубі порушення норм законодавства.
Якщо, не буде усунено незаконні причини відхилення нашої пропозиції, ТОВ «Укрінтілед», змушене буде звернутися до Прокуратури м. Києва, Антимонопольного комітету України та контролюючих органів з вимогами притягнути до адміністративної та кримінальної відповідальності, членів тендерного комітету, голови тендерного комітету та керівника закладу, який несе персональну відповідальність за дії своїх підлеглих.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2020 13:54
ТОВ «Укрінтілед»,звертаємо Вашу увагу, що Замовник не вимагав документів не передбачених законодавством. А стаття 26 закону України «Про публічні закупівлі» стосується Переговорної процедури. Технічні характеристики товару ТОВ "Укрінтілед" просто скопійовані з технічних характеристик Замовника, навіть не витерте слово «аналоги». ТОВ "Укрінтілед" не надано оновлену цінову пропозицію за результататми аукціону. При прийнятті рішення уповноважена особа діяла в рамках Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-20-015403-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРІНТІЛЕД", Код ЄДРПОУ:43391730
Дата подання: 10 грудня 2020 20:11
Скарга 2
Вимога.
Враховуючи Вашу відповідь на скаргу, а саме: «Замовник не вимагав документів не передбачених законодавством» ми розцінюємо її як те, що Ви признаєте той факт, що відхилення пропозиції за ознакою «що документи надані ТОВ «УКРІНТІЛЕД» без вихідного номера та дати» є безпідставними. Оскілки Ви самі собі протирічите, з однієї сторони не вимагали, а з іншої відхилили за надуманою ознакою, яка не впливає на цінову пропозицію ТОВ «УКРІНТІЛЕД», оскільки не відносяться до жодного критерію оцінки тендерної документації.
Окрім того акцентуємо Вашу увагу, що у Вашій тендерній документації зазначено, що Учасник надає довідки, листи у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Тому відхилення за вищевказаною ознакою, є безпідставним та надуманим.
Дуже прикро, що уповноважена особа з питань державних закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві, яка має знати ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», допускає такі грубі порушення, та таке не знання законодавства, та пунктуації. Інформуємо Вас, що стаття 26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» називається: «Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій». Пункт 11 Статті 26 зазначає «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції ТА не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Окремим абзацом до ст. 26. виділено, що: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Враховуючи, що уповноваженою особою допущено юридичну неграмотність, а саме зазначено, що: «стаття 26 закону України «Про публічні закупівлі» стосується Переговорної процедури» інформуємо: що в статті зазначено «ЩО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ НЕ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ ТА НЕ МОЖУТЬ СЛУГУВАТИ ПРИЧИНОЮ ВІДХИЛЕННЯ», а також ці ознаки стосується ТА використовуються і при переговорній процедурі закупівлі.
Інформуємо Вас, що в ЗАКОНІ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», зазначені необхідні документи для кваліфікації учасників і там не має такого пункту, що учасник може відхилити пропозицію, за ознакою, «що документи без вихідного номера та дати».
Окрім того інформуємо, що у ТОВ «УКРІНТІЛЕД», документообіг відбувається цифровим способом та накладається цифровий підпис.
Стосовно того, що «Технічні характеристики товару ТОВ "Укрінтілед" просто скопійовані з технічних характеристик Замовника» то це не означає, що: а) ТОВ "Укрінтілед" не постачатиме саме ту продукцію в тій кількості і тієї ж якості, яка необхідна замовнику; б) що надання технічних характеристик відповідно до вимог замовника є порушенням; в) надані ТОВ "Укрінтілед" характеристики товару не відповідають вимогам Замовника.
Стосовно того, що ТОВ "Укрінтілед" не надано оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону, то ТОВ "Укрінтілед" вітає Вас з тим, що ви надали ще один привід для звернення в Антимонопольний комітет України та ще одну перевагу на користь ТОВ "Укрінтілед". Знову ж дуже прикро, що уповноважена особа з питань державних закупівель не кваліфікований спеціаліст та не слідкує за змінами в законодавстві.
Так 14 травня 2020 року в системі Prozorro встановили обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. (https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya)
Враховуючи вищевикладане та грубі порушення уповноваженої особа з питань державних закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві ТОВ "Укрінтілед" вимагає відсторонити її від виконання обов’яків з питань державних закупівель. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Укрінтілед" та визнати переможцем закупівлі UA-2020-11-20-015403-c ТОВ "Укрінтілед". Якщо цього не буде зроблено то ТОВ "Укрінтілед" здійснюватиме кроки зазначені в першій скарзі.
П.С. ТОВ "Укрінтілед" дуже пристально слідкує за кваліфікацією та має також ряд зауважень та претензій до наданих, та не наданих документів Приватним підприємством "КОР-АЛ" та його «тісних зав’язків» з Дитячим спеціалізованим санаторієм "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи Вашу відповідь на скаргу, а саме: «Замовник не вимагав документів не передбачених законодавством» ми розцінюємо її як те, що Ви признаєте той факт, що відхилення пропозиції за ознакою «що документи надані ТОВ «УКРІНТІЛЕД» без вихідного номера та дати» є безпідставними. Оскілки Ви самі собі протирічите, з однієї сторони не вимагали, а з іншої відхилили за надуманою ознакою, яка не впливає на цінову пропозицію ТОВ «УКРІНТІЛЕД», оскільки не відносяться до жодного критерію оцінки тендерної документації.
Окрім того акцентуємо Вашу увагу, що у Вашій тендерній документації зазначено, що Учасник надає довідки, листи у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Тому відхилення за вищевказаною ознакою, є безпідставним та надуманим.
Дуже прикро, що уповноважена особа з питань державних закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві, яка має знати ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», допускає такі грубі порушення, та таке не знання законодавства, та пунктуації. Інформуємо Вас, що стаття 26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» називається: «Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій». Пункт 11 Статті 26 зазначає «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції ТА не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Окремим абзацом до ст. 26. виділено, що: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Враховуючи, що уповноваженою особою допущено юридичну неграмотність, а саме зазначено, що: «стаття 26 закону України «Про публічні закупівлі» стосується Переговорної процедури» інформуємо: що в статті зазначено «ЩО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ НЕ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ ТА НЕ МОЖУТЬ СЛУГУВАТИ ПРИЧИНОЮ ВІДХИЛЕННЯ», а також ці ознаки стосується ТА використовуються і при переговорній процедурі закупівлі.
Інформуємо Вас, що в ЗАКОНІ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», зазначені необхідні документи для кваліфікації учасників і там не має такого пункту, що учасник може відхилити пропозицію, за ознакою, «що документи без вихідного номера та дати».
Окрім того інформуємо, що у ТОВ «УКРІНТІЛЕД», документообіг відбувається цифровим способом та накладається цифровий підпис.
Стосовно того, що «Технічні характеристики товару ТОВ "Укрінтілед" просто скопійовані з технічних характеристик Замовника» то це не означає, що: а) ТОВ "Укрінтілед" не постачатиме саме ту продукцію в тій кількості і тієї ж якості, яка необхідна замовнику; б) що надання технічних характеристик відповідно до вимог замовника є порушенням; в) надані ТОВ "Укрінтілед" характеристики товару не відповідають вимогам Замовника.
Стосовно того, що ТОВ "Укрінтілед" не надано оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону, то ТОВ "Укрінтілед" вітає Вас з тим, що ви надали ще один привід для звернення в Антимонопольний комітет України та ще одну перевагу на користь ТОВ "Укрінтілед". Знову ж дуже прикро, що уповноважена особа з питань державних закупівель не кваліфікований спеціаліст та не слідкує за змінами в законодавстві.
Так 14 травня 2020 року в системі Prozorro встановили обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. (https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya)
Враховуючи вищевикладане та грубі порушення уповноваженої особа з питань державних закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві ТОВ "Укрінтілед" вимагає відсторонити її від виконання обов’яків з питань державних закупівель. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Укрінтілед" та визнати переможцем закупівлі UA-2020-11-20-015403-c ТОВ "Укрінтілед". Якщо цього не буде зроблено то ТОВ "Укрінтілед" здійснюватиме кроки зазначені в першій скарзі.
П.С. ТОВ "Укрінтілед" дуже пристально слідкує за кваліфікацією та має також ряд зауважень та претензій до наданих, та не наданих документів Приватним підприємством "КОР-АЛ" та його «тісних зав’язків» з Дитячим спеціалізованим санаторієм "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2020 19:18
ТОВ «Укрінтілед» якщо ви не знаєте, то повідомляємо, що Замовник має право прописувати будь-які вимоги в Оголошенні спрощеної закупівлі , які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», а вимога про надання документів із зазначенням дати та вихідного номеру не є такою що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Якщо Учасник вирішив приймати участь в закупівлі, то це означає , що він погодився з вимогами прописаними в Оголошенні Замовника. Під час періоду уточнень кожен Учасник має право звернутися до Замовника за роз’ясненням або з пропозицією про внесення змін в оголошення. Під час періоду уточнень до Замовника не надходило жодних запитань, то виходячи з вищезазначеного робимо висновок, що скарга ТОВ «Укрінтілед» є неактуальною.
Якщо Учасник вирішив приймати участь в закупівлі, то це означає , що він погодився з вимогами прописаними в Оголошенні Замовника. Під час періоду уточнень кожен Учасник має право звернутися до Замовника за роз’ясненням або з пропозицією про внесення змін в оголошення. Під час періоду уточнень до Замовника не надходило жодних запитань, то виходячи з вищезазначеного робимо висновок, що скарга ТОВ «Укрінтілед» є неактуальною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРІНТІЛЕД" #43391730 |
Відхилено |
141 899,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 16:42
|
Приватне підприємство"КОР-АЛ" #34292957 |
Переможець |
141 900,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 14:27
|
Договір № 178.pdf | укладений |
18 грудня 2020 14:27
|