Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
10 560 906,60 UAH
UA-2020-11-20-015308-c 0623a70f52e14fed98767ebe5af63a04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Валентинович Дубонос

+380443743444
+380442763753
tender_dndekc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25574630
Вебсайт: https://dndekc.mvs.gov.ua/
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10
Контактна особа: Костянтин Валентинович Дубонос
+380443743444,+380442763753
tender_dndekc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 20:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:11
Очікувана вартість: 10 560 906,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 804,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08130, Україна, Київська область, c. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи здійснюються в межах Договірної ціни та проводяться Замовником шляхом поетапної оплати по факту виконаних Робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та підписання Акту готовності Об’єкту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 23:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 23:57
3-зміни ТД ПІДВАЛ.pdf
27 листопада 2020 23:57
3-ТД ПІДВАЛ_нова редакція.pdf
20 листопада 2020 20:50
ТД 20.11.20.pdf
20 листопада 2020 20:50
Додаток 4.1. ПІДВАЛ.rar
27 листопада 2020 23:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 20:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 23:57
3-зміни ТД ПІДВАЛ.pdf
27 листопада 2020 23:57
3-ТД ПІДВАЛ_нова редакція.pdf
20 листопада 2020 20:50
ТД 20.11.20.pdf
20 листопада 2020 20:50
Додаток 4.1. ПІДВАЛ.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000052 ● d8360b0004df449d97d0bd0c2f1b3e9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2020 № 262
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 23.12.2020 № 262

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-11-20-015308-c 20.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-22 18:54:05

Звернення щодо роз'яснення змісту висновку

У зв’язку з отриманням Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-11-20-015308-c, Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України, керуючись положеннями частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
1. Щодо питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-11-20-015308-c за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Частина 2 статті 21 Закону визначає перелік інформації, яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, пп.11 частини 1 статті 9 Закону передбачено, що порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджується Уповноваженим органом (Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України).
Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (наказ зареєстровано Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893) (далі – Порядок).
Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
В електронній системі закупівель відносно п.9 частини 2 статті 21 Закону «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)» реалізовані поля, які дозволяють обрати інформацію щодо застосування або незастосування замовником вимоги забезпечення тендерних пропозицій. У разі застосування замовником вимоги забезпечення тендерних пропозицій в електронній системі закупівель передбачено зазначення розміру забезпечення тендерних пропозицій у гривнях.
Інші електронні поля відносно забезпечення тендерних пропозицій не реалізовані в електронній системі закупівель.
Разом з тим, відповідно до п.3 Порядку інформація про «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» оприлюднена шляхом завантаження відповідних документів (тендерна документація).
Враховуючи викладене, Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України просить роз’яснити, чому Північним офісом Держаудитслужби не взято до уваги наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, яким затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, та факт оприлюднення тендерної документації, яка містила інформацію про «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» у повному обсязі?

2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації.
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-11-20-015308-c за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідала умовам тендерної документації, чим було порушено норми частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються наступні відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
П.6 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи згідно п.4.1 Додатку 4 Тендерної документації.
Згідно з п.4.1. Додатку 4 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Підсумкова відомість ресурсів.
3. Договірна ціна тверда.
4. Локальний кошторис до договірної ціни.
5. Пояснювальна записка до договірної ціни.
6. Розрахунок прибутку.
7. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат до договірної ціни.
8. Розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни.
9. Розрахунок заробітної плати до договірної ціни.
10. Інші витрати, передбачені ДСТУ та враховані у вартості пропозиції.
11.Календарний графік виконання робіт.
З огляду на викладене, умовами тендерної документації не передбачено надання розрахунку коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва.
Відповідно до вимог п.6 Розділу 3 Тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника та розрахунки до неї повинні бути розраховані відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і додатково повинні бути надана у форматі файлів у програмному комплексі АВК або ІВК, або у іншому програмному ліцензійному комплексі.
П.6.2.3 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 передбачено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
П.6.2.10 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 передбачено, що у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів.
Отже, відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, врахування коштів на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, у ціні пропозиції є правом, а не обов’язком учасника.
Враховуючи викладене, Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України просить роз’яснити, чому Північним офісом Держаудитслужби не взято до уваги Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийняті наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до яких учасник повинен був розрахувати ціну тендерної пропозиції (договірну ціна) учасника та розрахунки до неї?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт інженерних мереж та виконання опоряджувальних робіт в частині будівлі, а саме приміщеннях першого поверху та підвалу по вулиці Велика Кільцева, 4, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», оголошення від 20.11.2020 № UA-2020-11-20-015308-c

2021-01-25 19:16:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" 29.01.2021 Замовником (ДНДЕКЦ МВС) подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Києва. Про відкриття провадження у справі буде повідомлено додатково.
Дата публікації: 01 лютого 2021

Документи:

29 квітня 2021 16:53
Електронний підпис
29 квітня 2021 16:51
Ухвала.pdf
29 квітня 2021 16:53
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:15
Електронний підпис
29 квітня 2021 16:51
Ухвала.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" 9 198 180,00
UAH з ПДВ
8 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 9 808 509,58
UAH з ПДВ
8 927 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" 10 472 841,60
UAH з ПДВ
8 979 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАРАНТТРЕЙД 9 822 184,80
UAH з ПДВ
9 822 184,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
22 грудня 2020 14:45
Електронний підпис
22 грудня 2020 14:44
Лист №17-14 (ч.2 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:44
Лист №17-10 (п.10 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-3 (п.2 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-4 (п.3 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-13 (п.13 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-8 (п.8 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-9 (п.9 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-5 (п.4 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-11 (п.11 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-1 (ч.1., 2 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-7 (п.6 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-12 (п.12 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Лист №17-6 (п.5 ч.1 ст.17).pdf
22 грудня 2020 14:43
Довідка МВС.pdf
22 грудня 2020 14:43
Довідка банкрутство.pdf
22 грудня 2020 14:43
Витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 14:45
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:44
Акти КБ-2 КБ-3.pdf
11 грудня 2020 14:44
- ВР Додаток 4.5.pdf
11 грудня 2020 14:44
- ЛК Додаток 3.12.pdf
11 грудня 2020 14:44
- ЛК Додаток 3.1.pdf
11 грудня 2020 14:44
- ОС 104.pdf
11 грудня 2020 14:44
- ЛК Додаток 3.11.pdf
11 грудня 2020 14:44
- ВР Додаток 4.7.pdf
11 грудня 2020 14:44
- ЛК Додаток 3.5.pdf
11 грудня 2020 14:44
- ЛК Додаток 3.7.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ЛК Додаток 3.4.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ЛК Додаток 3.13.pdf
11 грудня 2020 14:43
- КБ3 (№12).pdf
11 грудня 2020 14:43
- ЛК Додаток 3.3.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ВР Додаток 4.6.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ЛК Додаток 3.8.pdf
11 грудня 2020 14:43
- КБ2 (№12).pdf
11 грудня 2020 14:43
- ЛК Додаток 3.10.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ВР Додаток 4.4.pdf
11 грудня 2020 14:43
- Акт 11.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ЛК Додаток 3.6.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ЛК Додаток 3.2.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ВР Додаток 4.1.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ЛК Додаток 3.9.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ВР Додаток 4.3.pdf
11 грудня 2020 14:43
- ВР Додаток 4.2.pdf
06 грудня 2020 12:48
Електронний підпис
06 грудня 2020 12:47
17.imd
06 грудня 2020 12:47
ТОМ 3 - Кошторис.pdf

Публічні документи

06 грудня 2020 15:37
Електронний підпис
06 грудня 2020 15:35
Додаток №2 ч. 3.pdf
06 грудня 2020 15:35
Додаток №2 ч. 1.pdf
06 грудня 2020 15:35
Додаток3.pdf
06 грудня 2020 15:35
Додаток №4.pdf
06 грудня 2020 15:35
Додаток №2 ч. 2.pdf
06 грудня 2020 15:35
Додаток №1.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 18:42
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:36
Тендерна пропозиція.PDF
04 грудня 2020 18:36
Довідка щодо підпису.PDF
04 грудня 2020 18:36
Довідка фіз.особа.PDF
04 грудня 2020 18:36
Довідка ст.17 Загальна.PDF
04 грудня 2020 18:36
Довідка про санкції.PDF
04 грудня 2020 18:36
Довідка ЄДР.PDF
04 грудня 2020 18:36
Довідка дитяча праця.PDF
04 грудня 2020 18:36
График.PDF
04 грудня 2020 18:36
АВК.PDF
04 грудня 2020 18:36
Статут 2019.pdf
04 грудня 2020 18:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 грудня 2020 18:36
Накази на працівників.pdf
04 грудня 2020 18:36
Ліцензія будівельна.pdf
04 грудня 2020 18:36
Лист відгук.pdf
04 грудня 2020 18:36
Код Рахманюк Д.В..pdf
04 грудня 2020 18:36
Дозвіл Держпраці.pdf
04 грудня 2020 18:36
Довідка КБ-3.pdf
04 грудня 2020 18:36
Відомості з ЄДРПОУ (2).pdf
04 грудня 2020 18:36
Відомості з ЄДРПОУ (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВ "АСТОН ЛЮКС"

ТОВ ГАРАНТТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"
#37855348
Переможець 8 925 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2020 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 15:14

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.6 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній звіт про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Також у складі тендерної пропозиції відсутнє пояснення про причини неподання звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. 1.2. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції трудова книжка по працівнику, інформація про якого вказана у п.2 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, не підтверджує інформацію вказану у колонці «Умови роботи* (штатний / за договором тощо)». Так, в довідці відносно працівника по п.2 зазначено «Головний бухгалтер, наказ №27/10-16К від 27.10.16», в трудовій книжці міститься запис «бухгалтер, наказ №2К від 01.03.2012». 1.3. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації, п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка, підготовлена у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, містить недостовірну інформацію щодо умов роботи по працівнику, інформація про якого вказана у п.4 довідки. Так, в довідці відносно працівника по п.4 зазначено «наказ №200919 від 23.09.19 р.», в трудовій книжці міститься запис «наказ №011119 від 01.11.2019». 1.4. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.8.1 Додатку 8 Тендерної документації, та п.3 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, у трудових відносинах із учасником (копії договорів, на які міститься посилання в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації). 1.5. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість підтверджує лише 1 (одну) одиницю Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295 (у довідці, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації міститься 2 одиниці вказаного обладнання (п.1, п.6)). 1.6. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість не підтверджує у повному обсязі обладнання, інформація про яке вказана у п.10 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації (П.10 довідки містить інформацію про 2 перфоратори електор.Dnipro-М ВН-180 297, в оборотно-сальдовій відомості підтверджено лише 1 одиницю перфоратора електор.Dnipro-М ВН-180 297). 1.7. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір купівлі продажу приміщення від 17.12.2018 не у повному обсязі. 1.8. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг від 14.06.2019 №14/06, який не містить транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. 1.9. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації, виданого на Корнєва С.В. (у той час як договір на послуги укладено з ПП «Сінта-Сервіс»). 1.10. У порушення вимог пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції аналогічний договір надано без урахування усіх додатків та додаткових угод: - відсутні локальні кошториси (Додатки №3.1-3.13) до аналогічного договору; - відсутня відомість ресурсів до локального кошторису (Додатки №4.1-4.7) до аналогічного договору; - Додаткова угода №6, у т.ч. додатки до вказаної додаткової угоди, не містять дати укладення додаткової угоди; - відсутній додаток №5 до додаткової угоди №6. 1.11. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації, згідно з яким під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єкту будівництва за класом наслідків СС1, СС2 або СС3, п.3.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: - стор.4 Акту КБ-2В №11; - Акти КБ-2В на суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-2В надані на суму 8 351 835,68 грн.); - Акти КБ-3 на суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-3 надані на суму 8 635 325,68 грн.). 1.12. У порушення вимог пп.1.1, 1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, та документи/інформація не свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння. 1.13. . У порушення вимог п.2.1, 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та документи/інформація не містить інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп.6 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди;Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.»; - п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т. ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.»; - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «1.2. Документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).»; - п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації «1.1. Довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»; - п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації «2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 01.11.2020 або більш пізнішу дату, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми Додатку 9 Тендерної документації.»; - п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.»; - пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єкту будівництва за класом наслідків СС1, СС2 або СС3. 3.2. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації: - копію(ї) договору(ів); - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3).» - п.2 Приміток Додатку 2 Тендерної документації «2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.4 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Переліку виявлених невідповідностей – надати звіт про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди або пояснення про причини неподання звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. 3.2. По п.1.2 Переліку виявлених невідповідностей – по працівнику, інформація про якого вказана у п.2 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, надати копію трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) із записом, який повинен відповідати даним довідки, а саме: «Головний бухгалтер, наказ №27/10-16К від 27.10.16». 3.3. По п.1.3 Переліку виявлених невідповідностей – по працівнику, інформація про якого вказана у п.4 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, надати Довідку, підготовлену у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, скориговану у частині умов роботи відповідно до запису згідно наданої трудової книжки. 3.4. По п.1.4 Переліку виявлених невідповідностей – надати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.8.1 Додатку 8 Тендерної документації, та п.3 Довідки, підготовленій у відповідності до вимог п.8.2 Додатку 8 Тендерної документації, у трудових відносинах із учасником (копії договорів, на які міститься посилання в довідках, що підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації). 3.5. По п.1.5 Переліку виявлених невідповідностей – надати оборотно-сальдову відомість, яка повинна підтверджувати 2 одиниці Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295. 3.6. По п.1.6 Переліку виявлених невідповідностей – надати оборотно-сальдову відомість, яка повинна підтверджувати 2 одиниці Зварювального апарату SGBT Dnipro-M SAB-258N 295. 3.7. По п.1.7 Переліку виявлених невідповідностей – надати договір купівлі продажу приміщення від 17.12.2018 у повному обсязі або відсутні сторінки договору купівлі продажу приміщення від 17.12.2018. 3.8. По п.1.8 Переліку виявлених невідповідностей – надати договір про надання послуг від 14.06.2019 №14/06, який повинен містити транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. Договір та зміни до нього повинні бути складені/відповідати вимогам чинного законодавства України. 3.9. По п.1.9 Переліку виявлених невідповідностей – надати документальне підтвердження/інформацію щодо повноважень/права ПП «Сінта-Сервіс» використовувати транспортний засіб, інформація про який вказана у п.12 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. 3.10. По п.1.10 Переліку виявлених невідповідностей – надати локальні кошториси (Додатки №3.1-3.13) до аналогічного договору; відомість ресурсів до локального кошторису (Додатки №4.1-4.7) до аналогічного договору; Додаткова угода №6, у т.ч. додатки до вказаної додаткової угоди, які повинні містити дату укладення додаткової угоди; додаток №5 до додаткової угоди №6. 3.11. По п.1.11 Переліку виявлених невідповідностей – надати стор.4 Акту КБ-2В №11; відсутні Акти КБ-2В на всю суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-2В надані на суму 8 351 835,68 грн.); відсутні Акти КБ-3 на всю суму виконаного договору (договір виконаний на суму 8 772 416,45 грн., КБ-3 надані на суму 8 635 325,68 грн.). 3.12. По п.1.12 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку, підготовлену учасником/субпідрядником (співвиконавцем) згідно Додатку 8 до Тендерної документації, яка повинна свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами п.1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації. 3.13. 1.13. По п.1.13 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна міститити інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу та налагодження систем автоматизації пожежогасіння, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами пп. 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"
#37855348
8 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2023 17:09
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2023 17:44
ДУ 14.pdf зміни до договору
03 липня 2023 17:40
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2023 12:21
Додаткова угода 13.pdf зміни до договору
15 травня 2023 12:20
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2023 10:30
ДУ 12.pdf зміни до договору
24 березня 2023 10:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 16:09
ДУ 11.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 16:05
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 15:06
ДУ 10.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 14:56
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 17:25
ДУ9.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2022 10:33
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
25 липня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 13:52
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:07
ДУ 6.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 14:48
ДУ 5.pdf зміни до договору
15 липня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 16:38
ДУ 4.pdf зміни до договору
25 травня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 17:27
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 17:24
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 15:34
ДУ 2.pdf зміни до договору
25 березня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 18:51
ДУ1.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 12:34
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:12
Додаток 2 до Договору Календарний графік.pdf укладений
24 грудня 2020 12:16
Додаток 1.3.4-1.9.pdf укладений
24 грудня 2020 12:16
Додаток до Договору 1-1.3.4.pdf укладений
24 грудня 2020 12:16
Договір_Підвал_.pdf укладений
24 грудня 2020 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції Додаток № 2 (зміни відповідно до додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції Додаток № 2 (зміни відповідно до додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції Додаток № 2 (зміни відповідно до додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції Додаток № 2 (зміни відповідно до додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Додаток 2 в новій редакції; продовжено строк дії договору до 31.07.2022; інше - відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На час дії воєнного стану зупинено виконання робіт; зменшено фінансування у 2022 році; інше - відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє до 30 листопада 2022 року, інше - відповідно до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє до 31.12.2022; інше-відповідно до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відновлено роботи по Договору; Зменшено обсяги закупівлі та ціну Договору; викладено Додаток №2 та Додаток № 3 в новій редакції; інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пп 4.6.2 пункту 4.6 Розділу 4 Договору в новій редакції; Викладено Додаток 3 в новій редакції; Термін виконання Генпідрядником Робіт до 31.12.2023; Договір діє до 30.06.2023; інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Додаток № 2 до Договору в новій редакції; інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Додаток 14 до Договору в новій редакції (місцезнаходження та банківські реквізити сторін); інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі Робіт та ціну Договору; Ціна Договору становить 3 993 938 грн 28 коп.; Викладено підпункт 4.6.2. пункту 4.6. Розділу 4 Договору в новій редакції; Викладено Додатки № 2 та № 3 до Договору в новій редакції; інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 183/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 3 993 938,28
UAH (в тому числі ПДВ 665 656,38 UAH)