Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cleaning the streets of Drohobych
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05447349 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська область обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
Контактна особа: |
Ірина Броварська +380324433570 departament_drb@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Роман Москалик +380324433570 departament_drb@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Departament mís'kogo gospodarstva Drogobits'koí̈ mís'koí̈ radi |
National ID: | 05447349 |
Contact point: |
Iryna Brovarska +380324433570 departament_drb@ukr.net |
Additional contacts: |
Роман Москалик +380324433570 departament_drb@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 19:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 9 600 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 20 листопада 2020 19:38 |
Enquiries until: | 11 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 грудня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 9 600 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Мова, якою учасники готують пропозиції - українська мова.
The language in which the participants prepare proposals is Ukrainian.
Тендерна документація
20 листопада 2020 19:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 19:38 |
технічне завдання додаток 4 лот 2.docx | |
20 листопада 2020 19:38 |
технічне завдання додаток 4 лот 1.docx | |
20 листопада 2020 19:38 |
Додаток № 2 Проєкт договору.doc | |
20 листопада 2020 19:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000087 ● a3f5fba57c824cc8ab90c5d88922406a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 08:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2021 № 15
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 15.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-20-015158-c, 20.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-01 17:04:49
Просимо надати роз'яснення в найкоротші строки
На інтерфейсі Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-20-015158-c) в розділі Інформація про монітринг вказано «порушень в закупівлі не виявлено». Проте, у тексті самого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11 -20-01515 8-с, затвердженому 27.01.2021 року Західного офісу Держаудитслужби (надалі по тексту - Висновок) вказано « За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини 8 • статті 12, частини 6 статті 17 та частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення частини 7 статті 33 Закону.» А також зазначено «За результатами моніторингу Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо: усунення порушення частини 8 статті 12, частини 6 статті 17 та частини 2 статті 22 шляхом недопущення таких порушень в подальшому; усунення порушення вимог частини 7 статті 33 Закону шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Волошин Ігор Васильович (за Лотом 1) та ФОП Довженко Андрій Олександрович (за Лотом 2) згідно статті 33 Закону та, у разі неможливості, усунути порушення, шляхом вжиття заходів, визначених статтею 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/ або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.»
1. Просимо надати пояснення виявлено чи не виявлено порушення в закупівлі?
2. Якщо порушення не виявлено, то чому в тексті Висновку вказано зобов’язання Замовнику:
2.1. недопущення порушень в майбутньому;
2.2. відхилити пропозиції учасників, які, як вбачається з Висновку та з документації Замовника і учасників надали всі необхідні документи, що вимагались як Документацією так і Законом України «Про публічні закупівлі»?
2.3. Просимо чітко зазначити, які саме дії і в який спосіб зобов’язаний вчинити Замовник на виконання законних вимог Висновку за результатами моніторингу (з посиланням на нормативну базу)?
2.4. На якій підставі на стадії завершення періоду оскарження Замовник має право відхиляти пропозиції учасників, які надали всі документи, що вимагались і ДАСУ порушень в їхній документації не виявили?
2.5. Чи зобов’язаний замовник вчиняти будь-які дії, а Західний офіс Держаудитслужби вимагати вчинення дій Замовником у Висновку, якщо на сайті Prozorro в розділі Інформація про моніторинг зазначено «порушень в закупівлі не виявлено».
Відповідь щодо виконання Висновку департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради буде надано додатково у встановлені законом терміни
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-02-05 14:19:31
Відповідь на запит за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг закупівлі за ІD: UA-2020-11-20-015158-c, проведеної Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі - Замовник), за результатами якого складено та 27.01.2021 опубліковано відповідний висновок.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовником 01.02.2021 оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо виявлення чи не виявлення порушень в закупівлі.
За результатами вивчення вказаного звернення повідомляємо, що під час публікації висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-11-20-015158-c виник технічний збій електронного кабінету Держаудитслужби, внаслідок чого на інтерфейсі Prozorro в розділі «Інформація про монітринг» опубліковано «порушень в закупівлі не виявлено».
Водночас, на інтерфейсі Prozorro в розділі «Висновок про результати моніторингу закупівлі» в рядку «Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівл» міститься завантажений висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-11-20-015158-c в форматі PDF, на який накладено відповідні електронні підписи, згідно якого в розділі «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель» Замовнику поставлено вимогу оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Також зазначаємо, що згідно частини 9 статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, службова (посадова) особа замовника, уповноважена особа замовником не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот1: Прибирання вулиць м. Дрогобича |
Опис предмету закупівлі: |
Потреба в закупівлі на 2021 рік.
Мова, якою учасники готують пропозиції по лоту 1 - українська мова. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 968 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 24 840,00 UAH з ПДВ |
The language in which the participants prepare proposals for lot 1 is Ukrainian.
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту (актів) здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 15 числа – за першу половину місяця та до 1 числа наступного за звітнім кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок на підставі Бюджетного кодексу України протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 19:38 |
Додаток № 2 Проєкт договору.doc |
20 листопада 2020 19:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
20 листопада 2020 19:38 |
технічне завдання додаток 4 лот 1.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05447349 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна, Львівська область обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ФОП Волошин Ігор Васильович | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Довженко Андрій Олександрович | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Волошин Ігор Васильович #2054523998 |
Переможець |
4 935 160,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 17:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 11:04
|
1_ду4_2021р.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2022 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 09:31
|
1_ду4_2021р.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2022 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 15:27
|
1_27.01.21р.ДУ3.PDF | зміни до договору |
19 січня 2022 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 14:56
|
1_ДУ_2.PDF | зміни до договору |
05 січня 2022 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 11:13
|
1 № 1 повторно.PDF | зміни до договору |
10 лютого 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 17:28
|
1 № 1.PDF | зміни до договору |
08 лютого 2021 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 17:30
|
1.PDF | укладений |
01 лютого 2021 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | повторне завантаження цієї ж додаткової угоди № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 (повторно) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору на час, достатній замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного - 2022 року; збільшення ціни договору на суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затвердженням бюджетних призначень на 2022 рік, з огляду на потребу продовжити цей строк на час, достатній Покупцеві для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року на суму яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із фактичним наданням послуг з 01 січня 2022 року до 31 січня 2022 року включно згідно Договору, Сторони за двохстороннім погодженням зменшують ціну договору на 164 695,91 грн. (сто шістдесят чотири тисячі шістсот дев'яносто п'ять гривень 91 коп. ) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із фактичним наданням послуг з 01 січня 2022 року до 31 січня 2022 року включно згідно Договору, Сторони за двохстороннім погодженням зменшують ціну договору на 164 695,91 грн. (сто шістдесят чотири тисячі шістсот дев'яносто п'ять гривень 91 коп. ) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |