Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код ДК 021:2015- 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
527 210,00 UAH
UA-2020-11-20-014966-c 8e6e212ae6124ae08ede57e4e62e437d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Лупійчук

+380542617323 kev.buh.sumy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
Код ЄДРПОУ: 26622590
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Контактна особа: Олег Лупійчук
+380542617323
kev.buh.sumy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 18:32
Очікувана вартість: 527 210,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 272,10 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає переклад цього документу, який зроблено в центрі перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою цього центру. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію та документи що вимагаються відповідно до тендерної документації іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

20 листопада 2020 18:44
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2020 18:42
місце поставки.docx
20 листопада 2020 18:42
місце поставки.docx
20 листопада 2020 18:42
місце поставки.docx
20 листопада 2020 18:42
місце поставки.docx
20 листопада 2020 18:42
місце поставки.docx
20 листопада 2020 18:42
місце поставки.docx
20 листопада 2020 18:42
місце поставки.docx
20 листопада 2020 18:42
Тверді.doc

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015- 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 269 787,17 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 697,87 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 697,87 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1573.83 м.куб.
Код ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям "вивезення твердих побутових відходів".
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги, які надані Виконавцем, проводиться за фактом надання послуг протягом 20 календарних днів з моменту отримання акту приймання-передачі послуг. Усі розрахунки за договором проводяться Замовником у безготівковій формі на підставі рахунків, видаткових актів наданих послуг (приймання-передачі послуг) на поточний рахунок Виконавця. . Якщо Замовник не здійснив оплату за цим Договором у строки, передбачені комерційною пропозицією, Виконавець має право здійснити заходи з припинення постачання послуг Замовнику. У разі порушення Замовником строків оплати за цим Договором, Виконавець має право вимагати сплату пені. Пеня нараховується за кожен день прострочення оплати. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 7-ти банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2020 18:32
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку