Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання різне для НДЧ НУБіП України
Очікувана вартість
14 875,00 UAH
UA-2020-11-20-014499-c 097de3df4e5e49cf93416aa891238864
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібатуллін Ільдус Ібатуллович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ібатуллін Ільдус Ібатуллович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:22
Очікувана вартість: 14 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції наведена у тендерній документації
Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. Багатофункціональний пристрій
2. Принтер
3. Веб-камера з мікрофоном
4. Клавіатура USB + мишка
Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. 30232110-8 Лазерні принтери
2. 30232110-8 Лазерні принтери
3. 30237240-3 Веб-камери
4. 30236000-2 Комп’ютерне обладнання різне
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Комп’ютерне обладнання різне для НДЧ НУБіП України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 17:26
Проект_договору_418.doc
20 листопада 2020 17:26
ТД_418.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 14 674,00
UAH з ПДВ
14 674,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 14 874,00
UAH з ПДВ
14 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 09:34
Електронний підпис
06 грудня 2020 09:33
Проект_договору.pdf
06 грудня 2020 09:33
Лист-згода.pdf
06 грудня 2020 09:33
Паспорт та ІПН.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 13:07
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:06
ДФС 08.12.zip
15 грудня 2020 13:06
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
15 грудня 2020 13:06
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
15 грудня 2020 13:06
ЗапитБанкрутство_15.12.20.pdf
15 грудня 2020 13:06
МВС 12.12.zip
09 грудня 2020 19:06
Електронний підпис
06 грудня 2020 08:43
Електронний підпис
06 грудня 2020 08:42
СЕС Xerox.pdf
06 грудня 2020 08:42
CEC brother.pdf
06 грудня 2020 08:42
Проект_договору.pdf
06 грудня 2020 08:42
тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2648910063
Відхилено 14 674,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:09
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 14 874,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 20:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 15:38

Документи

08 грудня 2020 16:06
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:44
Звіт з ЄДР (припинено)
07 грудня 2020 15:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

1) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)». Відповідно ДОДАТКУ № 2 тендерної документації на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання різне для НДЧ НУБіП України) підтвердженням відповідності визначеному тендерною документацією критерію є, зокрема, надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції: “4.1. Копії не менше 1 (одного) виконаного договору з вищим навчальним закладом, або іншим підприємством та додатки до нього. 4.2. Копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договорами вказаними у п. 4.1. (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару тощо).” 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" повинен подати документи, що підтверджують його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 20:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
14 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:38
Додаткова угода №1 до Договору № 819.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:33
Договір НУБіП № 819.pdf укладений
21 грудня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу 2 „ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННІ ОПЛАТИ” Договору та викласти п. 2.1. в такій редакції: «Загальна ціна Договору становить 14708 ( чотирнадцять тисяч сімсот вісім) грн. 00 коп. в т.ч. ПДІ 2451,33 (дві тисячі чотириста п 'ятдесят одна грн. 33 коп..». 2. У зв’язку зі зміною ціни Договору, Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 1 „Специфікація” в новій редакції. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинним у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою на одній сторінці, у двох автентични примірниках - по одному для кожної із Сторін. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печаткам Сторін.
Номер договору про закупівлю: 819
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 708,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 451,33 UAH)