Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для кабінету фізики "Гіркополонківськго ліцею Гіркополонківської сільської ради" (ДК 021:2015:39160000-1 - Шкільні меблі)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2020-11-20-014494-c 6eea363f4c164e90a5fd5722a34372c1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Матвіюк

+380505400179 sv.matviyuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді і спорту Гіркополонківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43056224
Місцезнаходження: 45607, Україна , Волинська обл., Луцький р-н, с.Гірка Полонка, вул. Горохівська, буд. 63А
Контактна особа: Світлана Матвіюк
+380505400179
sv.matviyuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:39
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
НАБІР ЛАБОРАТОРНИЙ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ ТА ТЕРМОДИНАМІКИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
2 штуки
НАБІР ЛАБОРАТОРНИЙ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МЕХАНІКИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
2 штуки
НАБІР ЛАБОРАТОРНИЙ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРИКИ І МАГНЕТИЗМУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
БЛОК ЖИВЛЕННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНИЙ (ВИПРЯМЛЕНА ТА ЗМІННА НАПРУГА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
ДОЗИМЕТР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
МОДЕЛЬ ДЕМОНСТРАЦІЙНА КРИСТАЛІЧНОЇ ГРАТКИ «ГРАФІТ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
МОДЕЛЬ ДЕМОНСТРАЦІЙНА КРИСТАЛІЧНОЇ ГРАТКИ «АЛМАЗ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
КАМЕРТОНИ НА РЕЗОНАТОРНИХ ЯЩИКАХ (ПАРА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
КУЛЯ ПАСКАЛЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:35
Додаток 4 тех.хар нова ред.docx
25 листопада 2020 16:35
Перелік змін Додаток 4.docx
25 листопада 2020 16:35
Тендерна документація нова ред.docx
25 листопада 2020 16:35
перелік змін до ТД.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 2.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 1.doc
20 листопада 2020 17:24
Додаток 8 цінова пропозиція.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 7.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 6 персон.дані.docx
20 листопада 2020 17:24
додаток 5 заг.відомості.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 4 тех.хар.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 3 договір.docx
20 листопада 2020 17:24
Тендерна документація моя.docx
25 листопада 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:35
Додаток 4 тех.хар нова ред.docx
25 листопада 2020 16:35
Перелік змін Додаток 4.docx
25 листопада 2020 16:35
Тендерна документація нова ред.docx
25 листопада 2020 16:35
перелік змін до ТД.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 2.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 1.doc
20 листопада 2020 17:24
Додаток 8 цінова пропозиція.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 7.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 6 персон.дані.docx
20 листопада 2020 17:24
додаток 5 заг.відомості.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 4 тех.хар.docx
20 листопада 2020 17:24
Додаток 3 договір.docx
20 листопада 2020 17:24
Тендерна документація моя.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-014494-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР", Код ЄДРПОУ:39594603
Дата подання: 11 грудня 2020 13:58
Незаконне рішення Замовника
Шановний замовник, повідомляємо, що наданий ФОП ШЕЛЕСТ МАРГАРИТОЮ ВАСИЛІВНОЮ аналогійний договір не відповідає вимогам п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме замовником було вказано що: «Аналогічним договором вважається договір з постачання товарів, що є предметом даної закупівлі, в асортименті не менше ніж 6 номенклатурних позицій, які мають співпадати із переліком який планується закупити Замовником» в наданому ФОП ШЕЛЕСТ МАРГАРИТОЮ ВАСИЛІВНОЮ договорі поставки №1 від 7 березня 2018 року з Управлінням освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради відсутні 6 номенклатурних позицій, які співпадають із переліком який планується закупити Замовником.
Підсумовуючи вищезазначене, Замовник згідно ч. 1 ст. 31 Закону України мав відхилити пропозицію ФОП Шелест Маргарити Василівни як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Вимагаємо скасувати рішення (Протокол уповноваженої особи №636 від 11 грудня 2020 року) та відхилити пропозицію ФОП Шелест Маргарити Василівни, згідно ч. 1 ст. 31 Закону України, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В разі незадоволення нашої вимоги ми будемо оскаржувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 10:21
Шановний учасник, повідомляємо Вас, що нами було перевірена інформація, що викладена Вами у скарзі та прийняте рішення, щодо відмови в задоволенні вимоги з огляду на наступне:
Ми, як Замовник у публічних закупівлях у своїй діяльності керуємося виключно діючим Українським законодавством.
Так відповідно до вимоги яка встановлена нами, учасник має підтвердити наявність досвіду з виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором відповідно до змісту тендерної документації є відповідність номенклатурних позицій, які мають співпадати з переліком який планується замовити в цій закупівлі. Ми, як замовник, в жодному разі не використовуємо дискримінаційного підходу під час підготовки тендерної документації та під час розгляду пропозицій учасників, і саме через це, наявність підтверджених позицій в учасників допустимо не лише у одному договорі, а й навіть у шістьох. Саме через те, що учасник ФОП Шелест М.В. має досвід з виконання договорів з аналогічним переліком продукції, також враховуючи багатомільйонний досвід поставки аналогічного обладнання, а також через відсутність інших зауважень до тендерної пропозиції, вона була обрана переможцем процедури закупівлі. Окремо звертаємо Вашу увагу, що під час подання тендерної пропозиції учасник-переможець дійсно не відповідав вимогам документації оскільки не всі позиції були підтверджені, проте відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», ми надали учаснику 24 години на виправлення цієї помилки оскільки вона стосується документів підтверджуючих відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». І саме після того, як учасник сумлінно виправив наше зауваження, він був обраний переможцем закупівлі, оскільки як вже було зазначено раніше, немає інших підстав для відхилення його пропозиції.
Також окремо зазначимо, що відхилення з підстави яку ви вважаєте за дійсну – містить всі ознаки дискримінації по відношенню до учасників які не мають одного договору на всі 6 номенклатурних позицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" 118 800,00
UAH з ПДВ
118 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" 133 200,00
UAH з ПДВ
133 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
14 грудня 2020 15:26
перемож.pdf
14 грудня 2020 15:26
ДФС.jpg
14 грудня 2020 15:26
МВС довідка.PDF
10 грудня 2020 15:06
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:05
dosvid.pdf
10 грудня 2020 15:05
досвід.pdf
05 грудня 2020 20:25
Електронний підпис
05 грудня 2020 20:24
Витяг ПДВ.jpg
05 грудня 2020 20:24
Витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2020 20:24
Установчі документи.pdf
05 грудня 2020 20:24
Паспорт та ІПН.pdf
05 грудня 2020 20:24
Трудова Козакевич.PDF
05 грудня 2020 20:24
Трудова Шинкар.PDF
05 грудня 2020 20:24
звітність.pdf
05 грудня 2020 20:24
9001 і звіт про аудит.PDF
05 грудня 2020 20:24
14001 і звіт про аудит.PDF
05 грудня 2020 20:24
посвідчення водія.pdf
05 грудня 2020 20:24
Авторизаційний.pdf
05 грудня 2020 20:24
договір 36.pdf
05 грудня 2020 20:24
Документи пропозиції.pdf
05 грудня 2020 20:24
ВИписка.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 18:00
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:56
Копія Статут Антандар.pdf
04 грудня 2020 17:56
Копія Паспорт , ІНН.pdf
04 грудня 2020 17:56
Документи якості (2).pdf
04 грудня 2020 17:56
Аналогічний договір.pdf
04 грудня 2020 17:56
Технічний опис.pdf
04 грудня 2020 17:56
Ст. 17 Додатку 1.pdf
04 грудня 2020 17:56
Копія Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 17:56
Пропозиція АНТАНДАР.pdf
04 грудня 2020 17:56
Дозволи ліцензії.pdf
04 грудня 2020 17:56
Довідка санкції.pdf
04 грудня 2020 17:56
Довідка про персонал.pdf
04 грудня 2020 17:56
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 17:56
Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"
#2644604867
Очікує рішення 118 800,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 12:55
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"
#2644604867
Рішення скасоване 118 800,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 12:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 16:33

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей (затверджені Протоколом уповноваженої особи № 634 від 09.12.2020 р.) Виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 Розділу І. Кваліфікаційні вимоги Додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати. Довідку складена у довільній формі, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів за 2018-2020 рр. або відповідно до рекомендованої форми. Для документального підтвердження інформації, викладеної в довідці, необхідно надати копії договорів та накладних. Аналогічним договором вважається договір з постачання товарів, що є предметом даної закупівлі, в асортименті не менше ніж 6 номенклатурних позицій, які мають співпадати із переліком який планується закупити Замовником. В свою чергу, у складі тендерної пропозиції ФОП Шелест М. В. подав довідку та копію договору в якому лише 5 номенклатурних позицій співпадає із переліком який планується закупити Замовником та не було подано копії накладної, як підтвердження виконання договору. Згідно з пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Порядок визначання предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3 Порядку Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. У пункті 34 частини першої статті 1 Закону зазначено: товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів; У складі тендерної пропозиції ФОП Шелест М. В. подав договір по коду ДК 021:2015:38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Кабінет фізики для закладів загальної середньої освіти) тобто договір є аналогічним щодо предмета закупівлі, як товару, але не відповідає за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Просимо усунути вказані невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: довідку, копії аналогічних договорів по коду ДК 021:2015:39160000-1 - Шкільні меблі (не менше ніж 6 номенклатурних позицій мають співпадати із переліком який планується закупити) та накладні до таких договорів.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 грудня 2020 13:00
Кінець періоду оскарження: 26 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 26 грудня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 1. Було допущено помилку під час створення річного плану закупівель на 2020 рік. 2. В ході розгляду пропозицій виявлені невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Документи:
15 грудня 2020 13:00
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:59
протокол 638.PDF