Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Житловий будинок залізничників» по вул. Замостянській, 27 в м.Вінниці (охоронний номер 392-М)» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
182 462,00 UAH
UA-2020-11-20-014361-c 4bdf2e0200b8422388b22cafaf7ca1c8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шестопал Вячеслав Леонідович

380432595012 ShestopalVL@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363988
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Шестопал Вячеслав Леонідович
380432595012
ShestopalVL@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 182 462,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 912,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Житловий будинок залізничників» по вул. Замостянській, 27 в м.Вінниці (охоронний номер 392-М)» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (згідно документації спрощеної закупівлі)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Житловий будинок залізничників» по вул. Замостянській, 27 в м.Вінниці (охоронний номер 392-М)» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюються за рахунок коштів бюджету Вінницької об’єднаної територіальної громади поетапно відповідно до п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання робіт на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок у Державній казначейській службі України. У paзi затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 30 (тридцять) банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в документації про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (загружається окремим файлом). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%). Місцезнаходження замовника:вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 17:26
пд.docx
20 листопада 2020 17:25
Документація_тех_нагляд_Замостянська, 27.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне унітарне підприємство Вінницької міської ради "ТЕХНОБУД" 182 462,00
UAH з ПДВ
182 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 15:17
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:15
Статут КУП ВМР ТЕХНОБУД.pdf
30 листопада 2020 15:15
Сертифікат Міровський.pdf
30 листопада 2020 15:15
Сертифікат Палько І.В..pdf
30 листопада 2020 15:15
Сертифікат Кушнір.pdf
30 листопада 2020 15:15
Сертифікат Кліріченко.pdf
30 листопада 2020 15:15
Проект договору ДМГ.pdf
30 листопада 2020 15:15
Сертифікат Дідур.pdf
30 листопада 2020 15:15
Розпорядження.pdf
30 листопада 2020 15:15
Свідоцтво Міровський.pdf
30 листопада 2020 15:15
Наказ Дідур Т.А..pdf
30 листопада 2020 15:15
Наказ Палько І.В..pdf
30 листопада 2020 15:15
Наказ Кушнір В.І..pdf
30 листопада 2020 15:15
наказ Кліріченко.pdf
30 листопада 2020 15:15
контракт і розпорядження.pdf
30 листопада 2020 15:15
лист-згода з вимогами.pdf
30 листопада 2020 15:15
Довідка уповноважена особа.pdf
30 листопада 2020 15:15
довідка про працівників.pdf
30 листопада 2020 15:15
довідка про оподаткування.pdf
30 листопада 2020 15:15
Довідка про обробку даних.pdf
30 листопада 2020 15:15
паспортні дані.pdf
30 листопада 2020 15:15
Пропозиція Замостянська 27.pdf
30 листопада 2020 15:15
Наказ Міровський А.О..pdf
30 листопада 2020 15:15
Довідка про ліцензію.pdf
30 листопада 2020 15:14
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 15:14
Відгук.pdf
30 листопада 2020 15:14
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне унітарне підприємство Вінницької міської ради "ТЕХНОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне унітарне підприємство Вінницької міської ради "ТЕХНОБУД"
#38830628
Переможець 182 462,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне унітарне підприємство Вінницької міської ради "ТЕХНОБУД"
#38830628
182 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 15:39
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 15:31
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2023 09:30
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
24 лютого 2023 09:29
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 11:08
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 11:06
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:37
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 15:57
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:36
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:49
Договір.pdf укладений
14 грудня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 17.12.2020р. (внесення змін до плану використання коштів)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №2 (внесення змін до календарного плану використання коштів на виконання робіт по об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 27.08.2021р. (внесення змін до календарного плану використання коштів на виконання робіт по об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №4 від 16.12.2021
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №5 від 08.12.2022
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №6 (зміна банківських реквізитів замовника)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №7 від 20.12.2023
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML