Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки картриджів до принтерів
Очікувана вартість
900,00 UAH
UA-2020-11-20-013548-c 15ce2e057a8643fe8a1da51b7bafb2c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бражник Юлія Олександрівна

+380505121553 brazgnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39835428
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Філософська, будинок 39-А
Контактна особа: Бражник Юлія Олександрівна
+380505121553
brazgnik@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Послуги з заправки картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Кринички, вул. Михайла Грушевського,17 або за адресою учасника (Виконавця) (більш детально у вимогах до предмета закупівлі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Сторонами акту наданих послуг (далі – Акт). Акт складається Виконавцем та надається Замовнику за адресою: 49006, м. Дніпро, вул. Філософська, 39-А в кількості двох оригінальних примірників. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 16:19
Проект договору про закупівлю_кринички.docx
20 листопада 2020 16:19
Вимоги до предмета закупівлі кринички.docx
20 листопада 2020 16:19
Оголошення смт. Кринички.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Соломоненко М.І." 840,00
UAH з ПДВ
840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 20:18
Perelik_dok.pdf
28 листопада 2020 20:18
Inf_tabl_forma.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Соломоненко М.І."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Соломоненко М.І."
#2863404939
Відхилено 840,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 18:24

Документи

02 грудня 2020 18:24
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій