Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба морська свіжоморожена Митай або Хек, без голів для закладів освіти.
Очікувана вартість
1 725 500,00 UAH
UA-2020-11-20-013244-c ● 8dddcb8823fb4e42804ccbb7673c1e30
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142827 |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8 |
Контактна особа: |
Забабон Оксана Вікторівна 380501554155 hozgrgoroo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2020 12:07 |
Очікувана вартість: | 1 725 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 255,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Риба морська свіжоморожена Митай або Хек, без голів для закладів освіти.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою, про що учасник надає згоду у складі тендерної пропозиції. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою, про що учасник надає згоду у складі тендерної пропозиції. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20300 кілограми
Риба морська свіжоморожена Минтай або Хек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2020 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2020 19:31 |
зміни 07.12.2020 р..doc | |
07 грудня 2020 19:30 |
Тендерна документація - риба (зі змінами 07.12.2020).doc |
20 грудня 2020 10:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 грудня 2020 19:31 |
зміни 07.12.2020 р..doc
|
|||||||||
07 грудня 2020 19:30 |
Тендерна документація - риба (зі змінами 07.12.2020).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-20-013244-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2149918084
Дата подання: 23 листопада 2020 10:34
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
20 листопада 2020 року, на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2020-11-20-013244-c про проведення процедури спрощеної закупівлі Риба морська свіжоморожена Митай або Хек, без голів для закладів освіти, найменування замовника: Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області.
Ми плануємо взяти участь у вказаній закупівлі.
Проте під час аналізу тендерної документації, яка запропонована Замовником, виявилось, що наявні ознаки дискримінаційних вимог, а саме:
- Додаток № 1 до тендерної документації, в якому міститься перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який потрібен надати Учасник, містить вимогу щодо надання інформації про наявність складів, розташованих на території м Торецьк, з метою недопущення зриву постачання продуктів харчування по закладам освіти під час карантинних обмежень (наявність експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)).
Замовником зазначено, що в умовах пандемії можливе закриття сполучення між містами та областями. Також учасник має надати гарантійний лист, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику.
Проте, ми вважаємо що така вимога є необґрунтованою, та такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом і є вичерпним.
Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії за умови що така вимога не є дискримінаційною.
Вважаємо, що встановлення критерію наявності складів на території міста Торецьк є дискримінаційною, та такою що суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» а також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зауважуємо, що Учасник має відповідні складські приміщення на території Донецької області, на відстані приблизно 60-70 км від запланованих закупівлею місць поставки товару, що ніяким чином не може перешкоджати своєчасному та якісному постачанню Товару відповідно до умов, визначених Замовником.
Крім того, навіть у карантинному режимі пересування межами області дозволено за будь-яких причин з дотриманням протикарантинних заходів.
Учасник в свою чергу має відповідні складські приміщення на території Донецької області, де і розташовані заклади, куди повинна здійснюватися поставка продуктів.
Продукти харчування та продовольча сировина мають надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи тощо).Постачальники разом із засновником (власником), керівником закладу повинні складати відповідні графіки і маршрути постачання на вимогу Правил (п.14-15, 18 Наказу МОН та МОЗ N 242/329 від 01.06.2005).
Учасник гарантує, що спроможний виконувати усі вимоги Замовника відповідно до Тендерної документації, та постачати якісний товар навіть без наявності складів у м. Торецьку, навіть у протиепідемічному карантинному режимі.
Також, відмічаємо, що Замовником вказано, що учасник має надати гарантійний лист, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику., з цього виходить, що поставки в умовах посилення карантинного режиму здійснюватися не будуть, тобто Замовником також не доведено та необґрунтовано наявність у тендерній документації вимоги щодо наявності складів у місті Торецьк.
На підставі вищевикладених фактичних та правових обставин, звертаємось до Вас із вимогою:
1. Внести зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційні вимоги.
У випадку ігнорування вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог будемо змушені завернуться до Антимонопольного Комитету України.
Розгорнути
Згорнути
Ми плануємо взяти участь у вказаній закупівлі.
Проте під час аналізу тендерної документації, яка запропонована Замовником, виявилось, що наявні ознаки дискримінаційних вимог, а саме:
- Додаток № 1 до тендерної документації, в якому міститься перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який потрібен надати Учасник, містить вимогу щодо надання інформації про наявність складів, розташованих на території м Торецьк, з метою недопущення зриву постачання продуктів харчування по закладам освіти під час карантинних обмежень (наявність експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)).
Замовником зазначено, що в умовах пандемії можливе закриття сполучення між містами та областями. Також учасник має надати гарантійний лист, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику.
Проте, ми вважаємо що така вимога є необґрунтованою, та такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом і є вичерпним.
Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії за умови що така вимога не є дискримінаційною.
Вважаємо, що встановлення критерію наявності складів на території міста Торецьк є дискримінаційною, та такою що суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» а також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зауважуємо, що Учасник має відповідні складські приміщення на території Донецької області, на відстані приблизно 60-70 км від запланованих закупівлею місць поставки товару, що ніяким чином не може перешкоджати своєчасному та якісному постачанню Товару відповідно до умов, визначених Замовником.
Крім того, навіть у карантинному режимі пересування межами області дозволено за будь-яких причин з дотриманням протикарантинних заходів.
Учасник в свою чергу має відповідні складські приміщення на території Донецької області, де і розташовані заклади, куди повинна здійснюватися поставка продуктів.
Продукти харчування та продовольча сировина мають надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи тощо).Постачальники разом із засновником (власником), керівником закладу повинні складати відповідні графіки і маршрути постачання на вимогу Правил (п.14-15, 18 Наказу МОН та МОЗ N 242/329 від 01.06.2005).
Учасник гарантує, що спроможний виконувати усі вимоги Замовника відповідно до Тендерної документації, та постачати якісний товар навіть без наявності складів у м. Торецьку, навіть у протиепідемічному карантинному режимі.
Також, відмічаємо, що Замовником вказано, що учасник має надати гарантійний лист, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику., з цього виходить, що поставки в умовах посилення карантинного режиму здійснюватися не будуть, тобто Замовником також не доведено та необґрунтовано наявність у тендерній документації вимоги щодо наявності складів у місті Торецьк.
На підставі вищевикладених фактичних та правових обставин, звертаємось до Вас із вимогою:
1. Внести зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційні вимоги.
У випадку ігнорування вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог будемо змушені завернуться до Антимонопольного Комитету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 10:54
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
У додатку № 1 тендерної документації міститься перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який потрібен надати Учасник. Одним із критеріїв є надання інформації про наявність складів, розташованих на території м Торецьк, з метою недопущення зриву постачання продуктів харчування по закладам освіти під час карантинних обмежень (наявність експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)).
Поставка товару буде здійснюватися маленькими партіями на підставі письмових заявок Замовника (2-3 рази на тиждень). Замовник торгів не має можливості складувати та зберігати весь обсяг товару, що закуповується, на своїй території. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Учасник, який має складські приміщення на території м.Торецьк Донецької області понесе менші затрати на доставку кожної партії товару за адресою Замовника, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку за адресою замовника). Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення на території м.Торецьк Донецької області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання продуктів харчування, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання продуктів харчування на підставі договорів про надання послуг зберігання. На території м.Торецьк Донецької області є можливість орендувати складські приміщення, укласти договори щодо надання послуг зберігання продуктів харчування, а отже, у кожного бажаючого учасника є технологічна можливість виконати вищезазначені вимоги.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників складських приміщень, так і орендарів таких приміщень. Учасник процедури самостійно приймає рішення щодо укладання договорів оренди складських приміщень для можливості виконати вимоги тендерної документації. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Що стосується вимоги щодо надання гарантійного листа, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику, відповідні зміни будуть внесені.
У додатку № 1 тендерної документації міститься перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який потрібен надати Учасник. Одним із критеріїв є надання інформації про наявність складів, розташованих на території м Торецьк, з метою недопущення зриву постачання продуктів харчування по закладам освіти під час карантинних обмежень (наявність експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)).
Поставка товару буде здійснюватися маленькими партіями на підставі письмових заявок Замовника (2-3 рази на тиждень). Замовник торгів не має можливості складувати та зберігати весь обсяг товару, що закуповується, на своїй території. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Учасник, який має складські приміщення на території м.Торецьк Донецької області понесе менші затрати на доставку кожної партії товару за адресою Замовника, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку за адресою замовника). Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення на території м.Торецьк Донецької області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання продуктів харчування, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання продуктів харчування на підставі договорів про надання послуг зберігання. На території м.Торецьк Донецької області є можливість орендувати складські приміщення, укласти договори щодо надання послуг зберігання продуктів харчування, а отже, у кожного бажаючого учасника є технологічна можливість виконати вищезазначені вимоги.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників складських приміщень, так і орендарів таких приміщень. Учасник процедури самостійно приймає рішення щодо укладання договорів оренди складських приміщень для можливості виконати вимоги тендерної документації. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Що стосується вимоги щодо надання гарантійного листа, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику, відповідні зміни будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-013244-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2149918084
Дата подання: 26 листопада 2020 19:06
ВИМОГА
ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
(дискримінація учасника за територіальністю (місцем розташування складу)
Повторно звертаюсь до Вас з вимогою усунути дискримінаційні положення тендерної документації у закупівлі за оголошенням № ID: UA-2020-11-20-013244-c «Риба морська свіжоморожена минтай або хек, без голів» з огляду на наступне.
Вами було дане роз’яснення, що одним з критеріїв відповідності кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-«Закон») у вашому розумінні є наявність складів, розташованих на території міста Торецьк, а метою встановлення цього критерію є недопущення зриву постачання продуктів харчування під час карантинних обмежень. Однак, жодним нормативно-правовим актом не заборонене пересування автомобільного транспорту під час карантину, при умові наявності товаросупровідних документів і дотриманні протикарантинних заходів (зокрема, дезінфекції автотранспорту, на яку я, як потенційний постачальник уклала відповідну угоду з ДУ «Донецький лабораторний центр МОЗ»).
Також ви зазначаєте про необхідність наявності експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Ці документи, відповідно до вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», я оформила у встановленому порядку на продовольчий склад у Донецькій області і подам у складі тендерної пропозиції. Укладати договір оренди на території міста Торецьк, наймати штат людей для його обслуговування та оформлювати дозвільні документи на нього лише для постачання продуктів харчування у вашу адресу – це комерційно невигідно.
Щодо Вашого посилання на те, що поставка товару буде здійснюватися маленькими партіями на підставі письмових заявок Замовника (2-3 рази на тиждень) і ви не маєте можливості складувати та зберігати весь обсяг товару, що закуповується, на своїй території, то не розумію яким саме чином місце розташування мого складу може заважати здійснювати постачання за заявленими Вами вимогами. Я маю орендований спеціалізований вантажний автотранспорт, продовольчий склад з високоякісним обладнанням і відповідними температурними режимами, штат людей, які все це обслуговують і готова здійснювати постачання за вашими умовами.
Щодо обгрунтування Вами кваліфікаційної вимоги цілями максимальної економії та ефективності і посиланнями на те, що «Учасник, який має складські приміщення на території м. Торецьк Донецької області понесе менші затрати на доставку кожної партії товару за адресою Замовника, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку за адресою замовника)», то зазначу, що відповідно до ч. 3 ст. 29 Закону, ціна є критерієм оцінки тендерної пропозиції і не входить до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, встановлених ст. 16 Закону. До того ж, ціна формується під впливом ряду факторів, і вартість доставки не є серед них ключовою.
З огляду на вищенаведене, вважаю вашу вимогу дискримінаційною, так як вона обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які мають складські приміщення на території іншого району подати свої пропозиції конкурсних торгів. Ваші дії як Замовника в частині встановлення вказаних умов документації є такими, що порушують один з принципів здійснення закупівель, встановлених статею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінацію учасників. В разі визнання моєї пропозиції переможною, я маю можливість залучити необхідне обладнання та матеріально-технічну базу і виконувати його в повному обсязі в межах ваших замовлень. Закон України не передбачає наявність складських приміщень на території Замовника, а отже, кваліфікаційна вимога тендерної документації є незаконною та дискримінаційною
Звертаю Вашу увагу, що моя позиція підтверджується практикою АМКУ. Наприклад, рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ по справі № 13436 –р/пк-пз від 10.07.2020 р. було задоволено скаргу щодо застосування Замовником дискримінаційного підходу, а саме, розміщення в тендерній документації кваліфікаційної вимоги щодо розміщення транспортних засобів учасників торгів лише на території певної області.
На підставі викладеного, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційні вимоги щодо обов’язкової наявності складів на території міста Торецьк.
У випадку ігнорування вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог буду змушена скаржитись до Антимонопольного Комитету України.
Розгорнути
Згорнути
Вами було дане роз’яснення, що одним з критеріїв відповідності кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-«Закон») у вашому розумінні є наявність складів, розташованих на території міста Торецьк, а метою встановлення цього критерію є недопущення зриву постачання продуктів харчування під час карантинних обмежень. Однак, жодним нормативно-правовим актом не заборонене пересування автомобільного транспорту під час карантину, при умові наявності товаросупровідних документів і дотриманні протикарантинних заходів (зокрема, дезінфекції автотранспорту, на яку я, як потенційний постачальник уклала відповідну угоду з ДУ «Донецький лабораторний центр МОЗ»).
Також ви зазначаєте про необхідність наявності експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Ці документи, відповідно до вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», я оформила у встановленому порядку на продовольчий склад у Донецькій області і подам у складі тендерної пропозиції. Укладати договір оренди на території міста Торецьк, наймати штат людей для його обслуговування та оформлювати дозвільні документи на нього лише для постачання продуктів харчування у вашу адресу – це комерційно невигідно.
Щодо Вашого посилання на те, що поставка товару буде здійснюватися маленькими партіями на підставі письмових заявок Замовника (2-3 рази на тиждень) і ви не маєте можливості складувати та зберігати весь обсяг товару, що закуповується, на своїй території, то не розумію яким саме чином місце розташування мого складу може заважати здійснювати постачання за заявленими Вами вимогами. Я маю орендований спеціалізований вантажний автотранспорт, продовольчий склад з високоякісним обладнанням і відповідними температурними режимами, штат людей, які все це обслуговують і готова здійснювати постачання за вашими умовами.
Щодо обгрунтування Вами кваліфікаційної вимоги цілями максимальної економії та ефективності і посиланнями на те, що «Учасник, який має складські приміщення на території м. Торецьк Донецької області понесе менші затрати на доставку кожної партії товару за адресою Замовника, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку за адресою замовника)», то зазначу, що відповідно до ч. 3 ст. 29 Закону, ціна є критерієм оцінки тендерної пропозиції і не входить до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, встановлених ст. 16 Закону. До того ж, ціна формується під впливом ряду факторів, і вартість доставки не є серед них ключовою.
З огляду на вищенаведене, вважаю вашу вимогу дискримінаційною, так як вона обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які мають складські приміщення на території іншого району подати свої пропозиції конкурсних торгів. Ваші дії як Замовника в частині встановлення вказаних умов документації є такими, що порушують один з принципів здійснення закупівель, встановлених статею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінацію учасників. В разі визнання моєї пропозиції переможною, я маю можливість залучити необхідне обладнання та матеріально-технічну базу і виконувати його в повному обсязі в межах ваших замовлень. Закон України не передбачає наявність складських приміщень на території Замовника, а отже, кваліфікаційна вимога тендерної документації є незаконною та дискримінаційною
Звертаю Вашу увагу, що моя позиція підтверджується практикою АМКУ. Наприклад, рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ по справі № 13436 –р/пк-пз від 10.07.2020 р. було задоволено скаргу щодо застосування Замовником дискримінаційного підходу, а саме, розміщення в тендерній документації кваліфікаційної вимоги щодо розміщення транспортних засобів учасників торгів лише на території певної області.
На підставі викладеного, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційні вимоги щодо обов’язкової наявності складів на території міста Торецьк.
У випадку ігнорування вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог буду змушена скаржитись до Антимонопольного Комитету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2020 12:58
Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору про закупівлю є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку відсутність у документації дискримінаційних умов та з іншого боку визначення достатніх умов для підтвердження можливості надання якісних послуг з доставки продуктів харчування постачальниками сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції на ринках постачання продуктів харчування, а положення тендерної документації дозволить отримати з-поміж постачальників того, який постачатиме якісні продукти харчування за оптимальною ціною.
При постачанні продуктів харчування основною метою замовника є отримання якісних та безпечних продуктів харчування. Саме для реалізації даної мети замовником було включено до кваліфікаційних критеріїв наявність складів, розташованих на території міста Торецьк.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки її встановлено замовником, по-перше, з досвіду організації харчування у закладах освіти підпорядкованих замовнику та по-друге, з досвіду здійснення заходів, направлених на недопущення порушень під час постачання товарів.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5.7 проекту договору про закупівлю «При встановленні недоброякісності будь-якого товару Постачальник негайно (протягом двох годин) здійснює заміну недоброякісного товару за власний рахунок.». Отже, якщо у постачальника будуть склади за межами міста, то заміна товару, відповідно до умов договору про закупівлю, буде не виконана, що в свою чергу призведе до штрафних санкцій, які вказані в додатку 3 проекту договору про закупівлю.
При постачанні продуктів харчування основною метою замовника є отримання якісних та безпечних продуктів харчування. Саме для реалізації даної мети замовником було включено до кваліфікаційних критеріїв наявність складів, розташованих на території міста Торецьк.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки її встановлено замовником, по-перше, з досвіду організації харчування у закладах освіти підпорядкованих замовнику та по-друге, з досвіду здійснення заходів, направлених на недопущення порушень під час постачання товарів.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5.7 проекту договору про закупівлю «При встановленні недоброякісності будь-якого товару Постачальник негайно (протягом двох годин) здійснює заміну недоброякісного товару за власний рахунок.». Отже, якщо у постачальника будуть склади за межами міста, то заміна товару, відповідно до умов договору про закупівлю, буде не виконана, що в свою чергу призведе до штрафних санкцій, які вказані в додатку 3 проекту договору про закупівлю.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-20-013244-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ", Код ЄДРПОУ:23768657
Дата подання: 02 грудня 2020 13:17
Дата подання: 02 грудня 2020 13:17
Скарга про порушення законодавства у сферi публiчних закупiвель
Дискримінаційні вимоги тендерної документацїї щодо місця розташування складів
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 04 грудня 2020 20:43
рішення від 04.12.2020 №22488 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 20:43
інформація про резулятивну частину рішення від 15.12.2020 №23199.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 15:47
рішення від 15.12.2020 № 23199.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 22:33
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна #2837309764 |
Переможець |
1 708 245,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 16:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:46
|
додаткова угода №5 від 29.12.2021 р. (риба).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 13:53
|
додаткова угода №4 від 02.11.2021 р..pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:37
|
додаткова угода №3 від 22.10.2021 р..pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 16:44
|
додаткова угода №2 від 24.09.2021 р..pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 09:35
|
додаткова угода №1 від 19.01.2021 р..pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 09:26
|
договір №15-т від 18.01.2021 р..pdf | укладений |
19 січня 2021 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до реального фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 15-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 15-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 15-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 15-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 15-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |