Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення музею на території парку «Преображенський» за адресою: м. Одеса, Новощіпний ряд, 27»
Очікувана вартість
1 236 816,36 UAH
UA-2020-11-20-012917-c ● d00209baea40461188f32f83a65a60df
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 17:30 |
Очікувана вартість: | 1 236 816,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 184,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розробка проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення музею на території парку «Преображенський» за адресою: м. Одеса, Новощіпний ряд, 27»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Новощіпний ряд, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 15:56 |
Додаток 1.docx | |
20 листопада 2020 15:55 |
Додатки до оголошення спрощеної закупівлі.docx | |
20 листопада 2020 15:55 |
Оголошення.docx | |
20 листопада 2020 15:54 |
проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
площа території та будівлі
Дата подання: 21 листопада 2020 18:40
Дата відповіді: 23 листопада 2020 17:28
для оцінки об'ємів проектних робіт просимо повідомити площу земельної ділянки та площу будинку що підлягає реконструкції
Відповідь: Технічні умови по предмету закупівлі, містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі .
погодження проекту
Дата подання: 21 листопада 2020 19:04
Дата відповіді: 23 листопада 2020 17:34
згідно п.6 ст.31 ЗУ №3038-17 проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами. Приведіть у відповідність п.8 завдання на проектування до вимог чинного законодавства.
Відповідь: При проходженні експертизи проектної документації необхідно надати довідку балансоутримувача на згоду щодо виконання робіт.
ДБН по інтерактивним музеям який це?
Дата подання: 21 листопада 2020 19:13
Дата відповіді: 23 листопада 2020 17:36
в п.8 завдання (додаток 1) вказано що необхідно розробити проект інтерактивного музею згідно норм. Прошу повідомити які це норми ??. На даний час в Україні відсутні будівельні норми щодо будівництва інтерактивних музеїв. Напевно виймаєте на увазі якусь комп'ютерну програму чи інший продукт комп'ютерних технологій. Але в такому разі розробка комп'ютерних продуктів не має жодного відношення до розробки проектної документації. Просимо видалити вимогу яка суперечить коду ДК 021:2015: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуватися потрібно будівельними нормами згідно з предметом закупівлі: Розробка проектної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення музею на території парку «Преображенський» за адресою: м. Одеса, Новощіпний ряд, 27»
про автоматизовану программу
Дата подання: 21 листопада 2020 19:25
Дата відповіді: 23 листопада 2020 17:26
в п. 7 додатку №2 вказано що необхідно надати копію ліцензії на Ліцензійна система автоматизованого проектування розроблена спеціально для створення креслень – 1 одиниця. Ця вимога є дискримінаційною тому що в природі не існує АВТОМАТИЗОВАНИХ програм! всі роботи в будь-які програмі виконують люди своїми руцями та розумом. Або якщо вам все ж таки відома така програма просимо вас повідомити що це таке! і чому одна- а якщо у нас є 10шт це буде порушення ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Системи автоматизованого проектування засоби для реалізації системи автоматизації розробки і виконання конструкторської документації надає комп'ютерна графіка - область інформатики, призначена для створення, зберігання і обробки моделей геометричних об'єктів і їх зображень за допомогою ЕОМ. До них відносяться: технічні, програмні, інформаційні засоби. Вони забезпечують введення та виведення графічної інформації, її зберігання в ЕОМ, засоби моделювання геометричних об'єктів і їх обробки і ін. Найефективнішими для автоматизації конструкторської діяльності є постійно інтерактивні засоби комп'ютерної графіки, що розвиваються. Вони забезпечують процес конструювання в режимі діалогу "людина - ЕОМ". Задача переходу на нову технологію конструювання вимагає сучасних методик навчання користувачів, в яких центральне місце 5 займають методи комп'ютерної графіки, як нового інструменту конструювання. Існують численні САПР різної складності та призначення. Серед відомих графічних систем, такі як Pro/ENGINEERF, AutoKAD, MiniCAD, Mechanical Desktor (США), EUCLID QUANUM, GRAFIXI, САТІА (Франція), COMPAC, GEOMETRIE, СADdy (Німеччина), ROMULUS (Англія), TIPS-1 (Японія), Solid Works (Канада), СПРУТ,) та ін.
про платіжні доручення
Дата подання: 21 листопада 2020 19:32
Дата відповіді: 23 листопада 2020 17:38
чи вважатиметься порушенням якщо ми надамо колії ліцензій на програмні продукти але відсутні платіжні доручення тому що купівля програми здійснювалась готівкою скажімо директором і 10 років тому назад і тим не менше ліцензія є дійсною.
Відповідь: для документального підтвердження наявності програмного забезпечення Учасник повинен надати копії ліцензій або копії договорів, що дають право користуватися программами
п.3.2 договору
Дата подання: 21 листопада 2020 19:35
Дата відповіді: 23 листопада 2020 17:42
в якому магнітному носії надавати результат? на магнітних бобінах підійде? ще є флопідиск на 5,25 дюйма? це абсурдна вимога п.3.2 договору!!!
Відповідь: Матеріали стадій ТЕО (ТЕР), ЕП, П, РП та Р генпроектувальник (проектувальник) передає замовнику на паперових носіях у чотирьох примірниках, субпроектувальник - генпроектувальнику в п'ятьох примірниках та на електронних носіях або у вигляді електронних документів. Необхідність виготовлення додаткових примірників проектної документації та формат надання її на електронних носіях, а також формат електронних документів визначаються умовами договору(передбачено наказом № 45 від 16.05.2011р.)
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 26 листопада 2020 10:05
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:19
Просимо уточнити по п.10 Додатку №2 до закупівлі. Форма Акту технічного огляду щодо обстеження будівлі повинна бути надана згідно форми Замовника або уточнити згідно якого нормативного документу.
Відповідь: Учасник надає Акт технічного огляду щодо обстеження будівлі для розміщення музею на території парку «Преображенський» за адресою: м. Одеса, Новощіпний ряд, 27, в довільній формі за підписами представників замовника та учасника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-20-012917-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 21 листопада 2020 13:42
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити п.10 Додатку 2 до Оголошення, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2020 18:08
Учасник надає Акт технічного огляду щодо обстеження будівлі для розміщення музею на території парку «Преображенський» за адресою: м. Одеса, Новощіпний ряд, 27, за підписами представників замовника та учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-20-012917-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 21 листопада 2020 19:20
дискримінаційна вимога по принтеру
зазначена дискримінаційна вимога в п.7 додатку 2 про принтер, тому що окрім струменевого принтеру може бути лазерний, із показниками кращими ніж ви зазначили. Дайте відповідь на запитання? чому один принтер, а не 2 чи 3шт? а якщо наш принтер дозволяє друкувати на картоні що перевищує вказаний вами показник -255 гр.м2.- це буде порушення. Шановні замовники? тільки цими вимогами ви себе спалили начисто, це означає те що у вас вже є свій проектант у якого стоїть цей принтер який ви прописали. але для цього випадку є АМКУ, держаудитслужба, та врешті решт суд. Просимо видалити вказану в п.7 додатку №2 дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2020 18:10
В Учасника обов’язково має бути наявне та включене до довідки обладнання та програмне забезпечення, необхідне для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до оголошення
Номер вимоги: UA-2020-11-20-012917-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 21 листопада 2020 19:29
магнітні носії
зазначена в п.11 додатку 2 вимога надати копії документів саме на магнітному носії є абсурдною, тому що можливо замовники ще досі не знають що вже давно є лазерні диски чи флешки, що не є магнітним носієм. Магнітні носії це прошле тисячоліття, чи може пошукати в музеї старезний копьютер із флопі-диском? Чи може ви скажете який треба формат шукати 3,5 чи може 5,25 дюймів?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2020 17:42
Матеріали стадій ТЕО (ТЕР), ЕП, П, РП та Р генпроектувальник (проектувальник) передає замовнику на паперових носіях у чотирьох примірниках, субпроектувальник - генпроектувальнику в п'ятьох примірниках та на електронних носіях або у вигляді електронних документів. Необхідність виготовлення додаткових примірників проектної документації та формат надання її на електронних носіях, а також формат електронних документів визначаються умовами договору(передбачено наказом № 45 від 16.05.2011р.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВЧЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА #2811708663 |
Переможець |
1 030 680,30
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 15:46
|
дод. угода 4.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2022 11:11
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 11:09
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 11:46
|
договір 144.pdf | укладений |
04 грудня 2020 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |