Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та регенерації картриджів
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-11-20-012248-c d46b38993c944589b9f836ab6103a879
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 15:30
Початок аукціону: 04 грудня 2020 13:19
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50300000-8: Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 послуга
Послуги з заправки та регенерації картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50300000-8 — Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:33
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії.docx
20 листопада 2020 15:33
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики.docx
20 листопада 2020 15:32
ДОДАТОК 1 Пропозиція.docx
20 листопада 2020 15:32
Додаток 6 Тендерна документація.docx
20 листопада 2020 15:32
Оголошення для спрощеної закупівлі.docx
20 листопада 2020 15:32
Додаток 4 Проект договору.docx
20 листопада 2020 15:32
ДОДАТОК 5 Відомості про учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-012248-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 07 грудня 2020 18:11
Як довго це буде продовжуватись ?
.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2020 18:00
Добрий день!
Щодо статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами) повідомляємо наступне.
Учасник надав інформацію, на виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих.№ 5 (пункт 4 та 5) та № 6 ( пункт 1) від 02.12.2020 ), в якому інформація не відповідає нормам Закону України № 922 «Про публічні закупівлі»(зі змінами), а саме:
документом 954-IX, прийнятим 03.11.2020 року «Про внесення змін до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень" внесено наступні зміни: У пунктах 5 і 6 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289) слова "злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний", "злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний" замінити словами "кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане").
На момент подання пропозицій Учасником (27.11.2020 – 03.12.2020) Закон вступив в дію, тому стаття 17 повинна бути надана в новій редакції. При поданні пропозицій необхідно було врахувати положення статті 17 з урахуванням змін у Законі України «Про публічні закупівлі».
При цьому зазначаємо, що вимоги щодо статті 17 у тендерній документації зазначені загальні, без конкретизації, тим самим дані дії не обмежують конкуренцію і дозволяють будь-якому учаснику на рівних правах брати участь в закупівлі.
Також, в період уточнень (20.11.2020-27.11.2020) Ви мали можливість та право уточнити інформацію щодо надання документів по статті 17 або надати два варіанти документів. Але Ви не звернулись за роз’ясненнями та надали документи, на виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», які не відповідають нормам чинного законодавства.
Отже, якщо переможцем процедури закупівлі документи, зазначені у статті 17 Закону не надані через електронну систему/не надані у строк, визначений Законом/не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, замовник відхиляє таку пропозицію переможця відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Стосовно Вашої несуттєвої помилки (вих.№ 5 (пункт 4 та 5) та № 6 ( пункт 1) від 02.12.2020). Наголошуємо, що тлумачити норми законодавства щодо суттєвості слів в законі або іншому нормативно-правовому акті має право тільки офіційно уповноважений на це орган.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-012248-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 08 грудня 2020 12:10
неправомірна дискваліфікація
Замовник посилається на не виконання пункту 3.9 Додатку №3 Кваліфікаційні критерії, а саме:
В зв’язку з великим навантаженням та необхідністю швидкого реагування на заявку, надати гарантійний лист щодо часу реакції Виконавця та розташування Виконавця у місті Дніпро. Час реакції та виконання робіт повинні складати не більше 1 години з моменту дзвінка представника та на території Замовника.
Так ось, звертаємо Вашу увагу, що даний лист міститься з вихідним номером 14 довідка про розташування сервісного центру, лист додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2020 18:00
Добрий день!
Щодо статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами) повідомляємо наступне.
Учасник надав інформацію, на виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих.№ 5 (пункт 4 та 5) та № 6 ( пункт 1) від 02.12.2020 ), в якому інформація не відповідає нормам Закону України № 922 «Про публічні закупівлі»(зі змінами), а саме:
документом 954-IX, прийнятим 03.11.2020 року «Про внесення змін до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень" внесено наступні зміни: У пунктах 5 і 6 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289) слова "злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний", "злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний" замінити словами "кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане").
На момент подання пропозицій Учасником (27.11.2020 – 03.12.2020) Закон вступив в дію, тому стаття 17 повинна бути надана в новій редакції. При поданні пропозицій необхідно було врахувати положення статті 17 з урахуванням змін у Законі України «Про публічні закупівлі».
При цьому зазначаємо, що вимоги щодо статті 17 у тендерній документації зазначені загальні, без конкретизації, тим самим дані дії не обмежують конкуренцію і дозволяють будь-якому учаснику на рівних правах брати участь в закупівлі.
Також, в період уточнень (20.11.2020-27.11.2020) Ви мали можливість та право уточнити інформацію щодо надання документів по статті 17 або надати два варіанти документів. Але Ви не звернулись за роз’ясненнями та надали документи, на виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», які не відповідають нормам чинного законодавства.
Отже, якщо переможцем процедури закупівлі документи, зазначені у статті 17 Закону не надані через електронну систему/не надані у строк, визначений Законом/не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, замовник відхиляє таку пропозицію переможця відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Стосовно Вашої несуттєвої помилки (вих.№ 5 (пункт 4 та 5) та № 6 ( пункт 1) від 02.12.2020). Наголошуємо, що тлумачити норми законодавства щодо суттєвості слів в законі або іншому нормативно-правовому акті має право тільки офіційно уповноважений на це орган.

Документи подані скаржником

07 грудня 2020 18:11
Скарга на дії замовника
07 грудня 2020 18:11
Документи

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович 18 300,00
UAH з ПДВ
18 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 24 950,00
UAH з ПДВ
24 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 09:56
Електронний підпис
02 грудня 2020 21:52
проект договору.pdf
02 грудня 2020 21:52
32 гарантійний лист.pdf
02 грудня 2020 21:52
1 тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2020 21:52
ТАРАСЕНКО статистика.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 10:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тарасенко Сергій Сергійович

ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
#3148208078
Відхилено 18 300,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:13
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3125221476
Переможець 24 950,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 09:29

Документи

04 грудня 2020 15:13
Електронний підпис

Документи

07 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:28
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3125221476
24 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:28
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 09:14
Договір 109.pdf укладений
11 грудня 2020 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 950,00
UAH