Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання». (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів)
DK 021 : 2015 90910000-9: "Cleaning services". (Smoke ventilation duct maintenance services)
Очікувана вартість
7 798 056,00 UAH
UA-2020-11-20-011978-c 330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv"
National ID: 39606435
Contact point: Tupichak Oleksandr B.
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 березня 2021 13:24
Очікувана вартість: 7 798 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 980,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 233941.68 UAH
Publication date: 20 листопада 2020 15:25
Enquiries until: 11 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 7 798 056 UAH including VAT
Minimal lowering step: 77 981 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Згідно тендерної документації
According to the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання». (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

DK 021 : 2015 90910000-9: "Cleaning services". (Smoke ventilation duct maintenance services)
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 10:37
Перелік змін.pdf
09 грудня 2020 10:37
Тендерна документація із змінами.docx
20 листопада 2020 15:27
додаток 2 помісячний.docx
20 листопада 2020 15:27
додаток 1.docx
20 листопада 2020 15:27
Договір проект.docx
20 листопада 2020 15:27
Тендерна документація.docx
09 грудня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 10:37
Перелік змін.pdf
09 грудня 2020 10:37
Тендерна документація із змінами.docx
20 листопада 2020 15:27
додаток 2 помісячний.docx
20 листопада 2020 15:27
додаток 1.docx
20 листопада 2020 15:27
Договір проект.docx
20 листопада 2020 15:27
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-011978-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 24 грудня 2020 17:01
Оскарження відхилення ТОВ "ЗАУБЕР"
Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-20-011978-c тендерну пропозицію ТОВ «ЗАУБЕР» відхилено та зазначено підставу відхилення - не відповідає вимогам тендерної документації:
Тендерна пропозиція ТОВ ЗАУБЕР – не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації.
Однак, даний гарантійний лист міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» за вих. № 20201218-20 від 18.12.2020 року.(Сторінка 26 файлу «Інші документи.pdf»)
Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» та допустити ТОВ «ЗАУБЕР» до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 грудня 2020 11:43
У Комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі –Замовник) розглянуто вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАУБЕР» (надалі – Учасник) від 24.12.2020 №UA-2020-11-20-011978-c.b1 розміщену у електронній системі публічних закупівель PROZORRO (надалі – Система) та повідомляємо:
1. Закупівлю товарів, робіт та послуг Замовник здійснює відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІII (зі змінами) (надалі – Закон).
2. Метою Замовника при проведенні закупівель є забезпечення ефективного та прозорого їх здійснення, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції і недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
3. 20 листопада 2020 Замовником у Системі було опубліковано оголошення за кодом ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуг з технічного обслуговування димовентиляційних каналів), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-011978-c (ID: 330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3), сума закупівлі 7 798 056,00 (Сім мільйонів сімсот дев'яносто вісім тисяч п'ятдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ (надалі – Закупівля).
Тендерні пропозиції для участі у Закупівлі подали чотири учасника:
 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "»БУД ОЛІМП СТРОЙ»;
 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМГАЗСЕРВІС»;
 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС»;
 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАУБЕР».
4. 24.12.2020 Замовник у Системі опублікував протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до якого тендерна пропозиція Учасника була відхилена. Керуючись ст. 31 Закону, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі встановленим замовником у тендерній документації.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідала тендерній документації Замовника, а саме: не надано гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації.
Також, звертаю Вашу увагу, що з технічних причин Замовник не зміг опублікувати відповідь на вимогу Учасника відповідно до ст.18 Закону у визначений строк, чим грубо порушив дану норму.
Враховуючи вищевикладене, після прийняття рішення Антимонопольним комітетом України з приводу поданої Учасником скарги, Замовник буде зобов’язаний, керуючись п.2 ст.32 Закону, відмінити торги із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за зазначених вище причин, які неможливо усунути.

Документи

31 грудня 2020 11:42
№103 45-5619 від 31.12.2020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-20-011978-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43124566
Дата подання: 24 лютого 2021 12:43
СКАРГА
СКАРГА на рішення Замовника - КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № UA-2020-11-20-011978-c від 21 грудня 2020 року 20 листопада 2020 року КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі – Замовник) у електронній системі публічних закупівель PROZORRO (далі – Система) було опубліковано оголошення №UA-2020-11-20-011978-c (ID: 330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3) щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів) (надалі – Закупівля). Пропозиції для участі у торгах подали наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ОЛІМП СТРОЙ», (код за ЄДРПОУ 43131788); 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» (код за ЄДРПОУ 43124566); 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМГАЗСЕРВІС» (код за ЄДРПОУ 43136655); 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАУБЕР», (код за ЄДРПОУ 43503957). Дана закупівля проводиться із урахуванням п.3 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІII (зі змінами) (надалі – Закон). 21 грудня 2020 року у Системі Замовником було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій №UA-2020-11-20-011978-c відповідно до якого пропозиція ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) встановленим Замовником у тендерній документації затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом №237 від 09.12.2020 року (надалі – ТД). Але, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) встановленим Замовником у ТД, а саме: 1. Пунктом 2 розділу 3 ТД визначено, що цією документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 3% від суми закупівлі. Даним пунктом ТД зазначено, що Електронна банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: • Обов’язковим є надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Договір про надання гарантії № 12059-20 від 09.12.2020 укладений між ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» та АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК АЛЬЯНС» не завірений ЕЦП або КЕП уповноваженої особи банку (файл: Договір з банком.pdf 18 грудня 2020 16:19). 2. Пунктом 2 розділу 3 ТД визначено, що цією документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 3% від суми закупівлі. Даним пунктом ТД зазначено, що Електронна банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: назву банку бенефіціара – його назву та адресу, SWIFT-код. Банківська гарантія видана Головою Правління АТ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС» Фроловою Ю.М. №12059-20 від 16.12.2020 не містить даних щодо міжнародної система грошових переказів SWIFT-код (АТ «УКРСИББАНК» SWIFT: KHABUA2K) (файл-архів: Гарантія 12059-20.7z 18 грудня 2020 16:19). Таким чином, забезпечення тендерної пропозиції відсутнє. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» не відповідає умовам ТД та повинна бути відхилена на підставі ст. 31 Закону. Вважаємо, що під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» допущені грубі порушення Закону. Зокрема, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону; не дотримав ст. 29, 31, 32 Закону. Такі дії Замовника, як суб’єкта здійснення публічних закупівель у правовій державі є недопустимими. Скаржнику стало відомо про порушені права 22.02.2021 р. Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.18 Закону, Прошу: 1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлені порушення під час проведення Замовником розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ». 3. Відмінити рішення тендерного комітету Замовника визначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № UA-2020-11-20-011978-c від 21 грудня 2020 року в частині визначення тендерної пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ», як такої, що відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) встановленим Замовником у тендерній документації та допущеної до аукціону. 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. 5. Зобов’язати Замовника керуючись підпунктом 2 пункту 2 статі 32 Закону відмінити процедуру Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 14:01
рішення від 26.02.2021 №3612 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 13:58
рішення від 10.03.2021 №4580.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 19:35
Номер скарги: UA-2020-11-20-011978-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 29 грудня 2020 16:54
Скарга на порушення у протоколі розгляду тендерних пропозиції
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) код за ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуг з технічного обслуговування димовентиляційних каналів), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-011978-c (330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3). Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-20-011978-c, опублікованого 24 грудня 2020 року, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАУБЕР» була відхилена у зв’язку з тим, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації. 24 грудня 2020 року Скаржник звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою про усунення порушення щодо розгляду тендерної пропозиції Скаржника, зазначаючи, що гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації, міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» за вих. № 20201218-20 від 18.12.2020 року (сторінка 26 файлу «Інші документи.pdf») та з вимогою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» та допустити ТОВ «ЗАУБЕР» до аукціону. Станом на 16:00 29.12.2020 року на Вимогу про усунення порушення UA-2020-11-20-011978-c.b1 відповідь Замовником не надано, порушення не усунені. Стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» повідомляємо наступне: Підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» було ненадання гарантійного листа про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації. Однак, ТОВ «ЗАУБЕР» у складі своєї тендерної пропозиції надано даний гарантійний лист за вих. № 20201218-20 від 18.12.2020 року (сторінка 26 файлу «Інші документи.pdf») А тому, зазначена підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» є безпідставною. Згідно частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються принципом добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Отже, аналізуючи вищенаведене, можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі код за ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуг з технічного обслуговування димовентиляційних каналів), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-011978-c (330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення в частині відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАУБЕР», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-20-011978-c код за ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-011978-c (330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3). Додатки: 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-20-011978-c. 2. Гарантійний лист за вих. № 20201218-20 від 18.12.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 січня 2021 12:42
рішення від 30.12.2020 № 24155 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 12:42
рішення від 25.01.2021 №626.pdf
Дата публікації: 19 січня 2021 18:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ від 15.01.2021 № 626-р/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗАУБЕР".
Дата виконання рішення замовником: 20 січня 2021 11:53

Документи подані скаржником

24 лютого 2021 12:29
Договір з банком.pdf
24 лютого 2021 12:29
ПДФ скарта.pdf
24 лютого 2021 12:29
ПДФ скарта.pdf.p7s
24 лютого 2021 12:29
скарга фірм.бл.docx
24 лютого 2021 12:29
Гарантия 12059-20.pdf
24 лютого 2021 12:29
UA-2020-11-20-011978-c-qualifications.pdf

Документи подані замовником

03 березня 2021 15:50
№103 45-877 від 03.03.2021.pdf

Документи подані скаржником

29 грудня 2020 17:10
Скарга

Документи подані замовником

05 січня 2021 11:47
103 45-19.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-16-000001 • 92f81e57d22d48af8065ff1d3c6f235c
Автор звернення: Рубель Валентин Михайлович
Дата створення звернення: 2021-03-16 09:33
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі – Замовник) 20 листопада 2020 року у електронній системі закупівель PROZORRO розмістило оголошення №UA-2020-11-20-011978-c про закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів). Пропозиції для участі у торгах подали 4 учасника: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ОЛІМП СТРОЙ»; 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС»; 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМГАЗСЕРВІС»; 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАУБЕР». Пропозиції ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» та «РЕМГАЗСЕРВІС» були відхилені, а невідповідність вимогам тендерної документації Замовника із тендерною пропозицією ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» встановлено Замовником не було. Так досконально перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» був встановлений факт невідповідності її вимогам тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету Протокол № 237 від «09» грудня 2020 р.: 1. Пунктом 2 розділу 3 ТД визначено, що цією документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 3% від суми закупівлі. Даним пунктом ТД зазначено, що Електронна банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: назву банку бенефіціара – його назву та адресу, SWIFT-код. SWIFT-код у банківській гарантії ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» - ВІДСУТНІЙ. 2. Банківська гарантія №12059-20 від 16.12.2020 не містить даних щодо SWIFT-код АТ «УКРСИББАНК».Пунктом 2 розділу 3 ТД визначено, що цією документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 3% від суми закупівлі. Даним пунктом ТД зазначено, що Електронна банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: • Обов’язковим є надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Договір про надання гарантії № 12059-20 від 09.12.2020 укладений між ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» та АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК АЛЬЯНС» не завірений ЕЦП уповноваженої особи банку. Вважаємо, що під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» Замовник порушив ст.ст. 5, 29, 31, 32 Закону. Враховуючи вищевикладене, прошу ЗОБОВЯЗАТИ Замовника згідно п.2 ст. 32 Закону відмінити процедуру Закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-19-000032 ● fad28550ac594d8bb2e64b024dc5e017
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2021 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.04.2021 № 268

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-20-011978-c 20.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

20 листопада 2020 року Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі UA-2020-12-09-001991-a (f22a1c4fd35c445e94a1301ca016c5a3) на послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів (ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання»). Процедура закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою. До участі у закупівлі свої пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ОЛІМП СТРОЙ», (ЄДРПОУ 43131788) (надалі – Учасник 1); 2. ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» (ЄДРПОУ 43136655) (надалі – Учасник 2); 3. ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 43124566) (надалі – Учасник 3); 4. ТОВ «ЗАУБЕР», (ЄДРПОУ 43503957) (надалі – Учасник 4). Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-20-011978-c, опублікованого 24 грудня 2020 року, тендерні пропозиції Учасника 2, Учасника 4 та Учасника 3 були відхилені, пропозицію Учасника 1 було допущено до аукціону. 29 грудня 2020 року Учасником 4 було подано скаргу UA-2020-11-20-011978-c.a2 до АМКУ. Після розгляду скарги, на виконання рішення АМКУ від 15.01.2021 року № 626-р/пк-пз, рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника 4 було скасовано. Протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 22 лютого 2020 року, до аукціону були допущені тендерні пропозиції Учасника 1 та Учасника 4. 24 лютого 2021 року Учасником 3 було подано скаргу UA-2020-11-20-011978-c.b4 до АМКУ (надалі - Скарга), в якій зазначено, що Учасник 3 не погоджується з рішенням Замовника щодо допущення до аукціону Учасника 1. Обґрунтовуючи свої дії тим, що, на його думку, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям), встановленим Замовником у тендерній документації. 26 лютого 2021 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія) №3612-р/пк-пз Скаргу було прийнято до розгляду. 10 березня 2021 року Рішенням № 4580-р/пк-пз Колегія постановила відмовити товариству з обмеженою відповідальністю «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» у задоволенні скарги від 24 лютого 2021 № UA-2020-11-20-011978-c.b4. Не погодившись з рішенням Колегії, 16 березня 2021 року, ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» звернулось до Держаудитслужби з зауваженнями, повністю ідентичними тим, що булі подані у Скарзі. Згідно частини 12 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Але, в порушення згаданої норми Закону, 19 квітня 2021 року Північним офісом Держаудитслужби було розпочато моніторинг закупівлі UA-2020-11-20-011978-c. 12 травня 2021 року було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (надалі - Висновок), згідно якого Замовника було зобов’язано розірвати договір відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. На виконання зобов’язань зазначеного Висновку, надаємо аргументовані заперечення щодо зауважень, встановлених під час моніторингу: 1. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії не завірений ЕЦП або КЕП уповноваженої особи банку. В пункті 2 Розділу 3 тендерної документації, в частині «Електронна банківська гарантія», зазначено наступне: … • Обов’язковим є надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. … Ми не погоджуємось з тлумаченням, що, згідно визначеної вище вимоги, завірена копія Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинна бути завірена ЕЦП уповноваженої особи, яка підписує банківську гарантію. Вимогою цього пункту є надання завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії, про що йдеться у першому реченні цього абзацу. Друге речення встановлює вимоги до самого Договору та стосується випадку, коли учасник не може надати завірену копію Договору. Наприклад, коли Договір укладено у вигляді електронного документу та не містить відбитків печатки учасника та/або банку. У цьому випадку учасник долучає до тендерної пропозиції безпосередньо сам Договір, і саме в цьому випадку Договір має бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто бути підписаний зі сторони банку. Учасником 1 у складі тендерної пропозиції надано завірену копію Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. На копії Договору наявні відбитки печатки Учасника 1 (ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ») та гаранту («Банк Альянс»), підписи посадових осіб з обох сторін Договору. Копія завірена відбитком печатки ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» та підписом директора підприємства, також присутній штамп «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ». 2. У тексті банківської гарантії відсутній SWIFT-код банку бенефіціара. В пункті 2 Розділу 3 тендерної документації, в частині «Електронна банківська гарантія», зазначено наступне: … • Назву банку бенефіціара – його назву та адресу, SWIFT-код; … • Реквізити для оформлення банківської гарантії: • КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» • Україна, 02002, м. Київ, вул. Челябінська 9-г • ЄДРПОУ 39606435 • ІПН 396064326530 • р/р UA 423510050000026008554300600 в ПАТ «УкрСиббанк» МФО 351005 По суті цього зауваження повідомляємо наступне. Так, у тексті банківської гарантії, наданої Учасником 1, відсутній SWIFT-код банку бенефіціара, але такий код потрібен лише для здійснення міжнародних грошових переказів у іноземній валюті. Учасником 1 надана гарантія від банку резидента («БАНК АЛЬЯНС») та у валюті гривня (UAH 980). Таким чином, відсутність SWIFT-коду банка бенефіціара ніяким чином не призведе до затримки та/або неможливості сплати тендерного забезпечення, у разі якщо настане ситуація необхідності такої сплати. Також, необхідно зауважити, що нами (Замовником) під час складання тендерної документації SWIFT-код банку бенефіціара також не було зазначено у реквізитах для оформлення банківської гарантії. Проте, розрахунковий рахунок було надано у міжнародному форматі IBAN (International Bank Account Number). Надання розрахункового рахунку в цьому форматі робить непотрібним надання МФО чи SWIFT-коду. У складі цифрового коду IBAN вже міститься посилання на сам банк, та за допомогою IBAN можна отримати повну інформацію про банк, в якому такий рахунок відкрито (у тому числі й SWIFT-код або BIC). Така інформація містися у відкритих джерелах мережі Internet, наприклад: https://bank.gov.ua або https://www.iban.com.ua. Враховуючи той факт, що гарантія надана Учасником 1 була оформлена з зазначенням саме цих реквізитів (з зазначенням IBAN), та розуміючи, що згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» замовник не може вимагати надання інформації, яка міститься у відкритих джерелах, тендерним комітетом було прийнято рішення про віднесення цієї неточності до неформальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене, виявлені порушення, зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі, є безпідставними та необґрунтованими. Підсумовуючи наведені заперечення, а також факт неможливості проведення моніторингу щодо, тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав, вважаємо неможливим розірвання договору укладеного за результатами проведення процедури закупівлі UA-2020-11-20-011978-c.

2021-05-19 14:17:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2021-05-24 10:30:52

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 лютого 2021
UA-2020-11-20-011978-c330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3
Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЗАУБЕР Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ЗАУБЕР Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:19
Протокол Н1.7Z
18 грудня 2020 16:19
Наказ.pdf
18 грудня 2020 16:19
Наказ Фролова Ю.1.7Z
18 грудня 2020 16:19
Лист.pdf
18 грудня 2020 16:19
Лист для клієнті1.7z
18 грудня 2020 16:19
Договір з банком.pdf
18 грудня 2020 16:19
Гарантія 12059-20.7z
18 грудня 2020 16:19
Витяг із Статут1.7z
18 грудня 2020 16:19
Витяг з Протоколу.pdf
18 грудня 2020 16:19
Виписка 12059-20.pdf
18 грудня 2020 16:19
Банківська ліцензія.pdf
18 грудня 2020 16:19
Банківська ліцензі1.7z
18 грудня 2020 16:19
9. Відгук.pdf
18 грудня 2020 16:19
8. Аналогічний договір.pdf
18 грудня 2020 16:19
7. Аналогічний досвід.pdf
18 грудня 2020 16:19
43. Відсутність змін.pdf
18 грудня 2020 16:19
42. Лист розяснення.pdf
18 грудня 2020 16:19
40. Сертификат ISO.PDF
18 грудня 2020 16:19
4. Договір оренди МТБ.pdf
18 грудня 2020 16:19
31. Рішення Учасника.pdf
18 грудня 2020 16:19
3. Наявність МТБ.pdf
18 грудня 2020 16:19
28. Згода з умовами ТД.pdf
18 грудня 2020 16:19
27. Листи згоди.pdf
18 грудня 2020 16:19
26. Довідка з банку.pdf
18 грудня 2020 16:19
24. Проект Договору.pdf
18 грудня 2020 16:19
23. Згода з Договром.pdf
18 грудня 2020 16:19
20. Технічні вимоги.pdf
18 грудня 2020 16:19
18. Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2020 16:19
17. Опис Статут.pdf
18 грудня 2020 16:19
14. Статут підприємства.pdf
18 грудня 2020 16:19
11. Довідка статті 17.pdf

Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 18:24
Електронний підпис
18 грудня 2020 18:21
Рейтинг (1).zip
18 грудня 2020 18:21
Лiцензiя (1).zip
18 грудня 2020 18:21
Довiренiсть_Рижий (1).zip
18 грудня 2020 18:21
Гарантия_9091.zip
18 грудня 2020 18:21
IMG_0002.pdf
18 грудня 2020 18:21
IMG_0001.pdf
18 грудня 2020 18:21
17 Банківська гарантія.pdf
18 грудня 2020 18:21
08 договір.pdf
18 грудня 2020 18:21
07довідка ст 17.pdf
18 грудня 2020 18:21
16 Статут.pdf
18 грудня 2020 18:21
10 лист згода ТД.pdf
18 грудня 2020 18:21
09 тех вимоги.pdf
18 грудня 2020 18:21
06 аналогічний договір.pdf
18 грудня 2020 18:21
05довідка працівникі.pdf
18 грудня 2020 18:21
04 обладнення.pdf

Документи

Публічні документи

19 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
19 грудня 2020 13:06
Протокол Н1.7Z
19 грудня 2020 13:06
Наказ.pdf
19 грудня 2020 13:06
Наказ Фролова Ю.1.7Z
19 грудня 2020 13:06
Лист.pdf
19 грудня 2020 13:06
Лист для клієнті1.7z
19 грудня 2020 13:06
Гарантія 12260-20.7z
19 грудня 2020 13:06
Витяг із Статут1.7z
19 грудня 2020 13:06
Витяг з Протоколу.pdf
19 грудня 2020 13:06
Виписка 12260-20.pdf
19 грудня 2020 13:06
Банківська ліцензія.pdf
19 грудня 2020 13:06
Банківська ліцензі1.7z
19 грудня 2020 13:06
11 договір гарантії.pdf
19 грудня 2020 13:06
08 довідки.pdf
19 грудня 2020 13:06
07 договір.pdf
19 грудня 2020 13:06
10 субпідряд.pdf
19 грудня 2020 13:06
09 Статут.pdf
19 грудня 2020 13:06
05 тех вимоги.pdf
19 грудня 2020 13:06
06 аналог. договор.pdf
19 грудня 2020 13:06
04 довідка працівника.pdf
19 грудня 2020 13:06
03 довідка облад..pdf

Документи

Публічні документи

29 березня 2021 20:23
Електронний підпис
29 березня 2021 20:22
Документи переможця
21 грудня 2020 02:32
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:32
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:27
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:27
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:20
Інші документи.pdf
21 грудня 2020 02:20
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2020 02:20
Банківська гарантія.rar
21 грудня 2020 02:20
Лицензия Банковская.pdf
21 грудня 2020 02:20
ДОВІДКА _ ВИПИСКА.pdf
21 грудня 2020 02:20
ДОВІДКА _ ВИПИСКА (1).pdf
21 грудня 2020 02:20
Гайдун14(гарантії).pdf
21 грудня 2020 02:20
Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

29 березня 2021 20:23
Електронний підпис
29 березня 2021 20:22
Документи переможця
21 грудня 2020 02:32
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:32
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:27
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:27
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:20
Інші документи.pdf
21 грудня 2020 02:20
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2020 02:20
Банківська гарантія.rar
21 грудня 2020 02:20
Лицензия Банковская.pdf
21 грудня 2020 02:20
ДОВІДКА _ ВИПИСКА.pdf
21 грудня 2020 02:20
ДОВІДКА _ ВИПИСКА (1).pdf
21 грудня 2020 02:20
Гайдун14(гарантії).pdf
21 грудня 2020 02:20
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"

ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС"

ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС"

ТОВ ЗАУБЕР

ТОВ ЗАУБЕР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2021 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗАУБЕР 7 564 384,80
UAH з ПДВ
7 095 828,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" 7 096 188,40
UAH з ПДВ
7 096 188,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2021 20:23
Електронний підпис
29 березня 2021 20:22
Документи переможця
21 грудня 2020 02:32
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:32
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:27
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:27
Електронний підпис
21 грудня 2020 02:20
Інші документи.pdf
21 грудня 2020 02:20
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2020 02:20
Банківська гарантія.rar
21 грудня 2020 02:20
Лицензия Банковская.pdf
21 грудня 2020 02:20
ДОВІДКА _ ВИПИСКА.pdf
21 грудня 2020 02:20
ДОВІДКА _ ВИПИСКА (1).pdf
21 грудня 2020 02:20
Гайдун14(гарантії).pdf
21 грудня 2020 02:20
Проект договору.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:19
Протокол Н1.7Z
18 грудня 2020 16:19
Наказ.pdf
18 грудня 2020 16:19
Наказ Фролова Ю.1.7Z
18 грудня 2020 16:19
Лист.pdf
18 грудня 2020 16:19
Лист для клієнті1.7z
18 грудня 2020 16:19
Договір з банком.pdf
18 грудня 2020 16:19
Гарантія 12059-20.7z
18 грудня 2020 16:19
Витяг із Статут1.7z
18 грудня 2020 16:19
Витяг з Протоколу.pdf
18 грудня 2020 16:19
Виписка 12059-20.pdf
18 грудня 2020 16:19
Банківська ліцензія.pdf
18 грудня 2020 16:19
Банківська ліцензі1.7z
18 грудня 2020 16:19
9. Відгук.pdf
18 грудня 2020 16:19
8. Аналогічний договір.pdf
18 грудня 2020 16:19
7. Аналогічний досвід.pdf
18 грудня 2020 16:19
43. Відсутність змін.pdf
18 грудня 2020 16:19
42. Лист розяснення.pdf
18 грудня 2020 16:19
40. Сертификат ISO.PDF
18 грудня 2020 16:19
4. Договір оренди МТБ.pdf
18 грудня 2020 16:19
31. Рішення Учасника.pdf
18 грудня 2020 16:19
3. Наявність МТБ.pdf
18 грудня 2020 16:19
28. Згода з умовами ТД.pdf
18 грудня 2020 16:19
27. Листи згоди.pdf
18 грудня 2020 16:19
26. Довідка з банку.pdf
18 грудня 2020 16:19
24. Проект Договору.pdf
18 грудня 2020 16:19
23. Згода з Договром.pdf
18 грудня 2020 16:19
20. Технічні вимоги.pdf
18 грудня 2020 16:19
18. Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2020 16:19
17. Опис Статут.pdf
18 грудня 2020 16:19
14. Статут підприємства.pdf
18 грудня 2020 16:19
11. Довідка статті 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗАУБЕР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗАУБЕР
#43503957
Переможець 7 095 828,04
UAH з ПДВ
22 березня 2021 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗАУБЕР
#43503957
7 095 828,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2022 10:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:28
Додаткова угода №1 до Договору №126.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:26
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 12:30
Договір №126.pdf укладений
09 квітня 2021 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу та п.4.4. Договору №126 від 09.04.2021 Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №126
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 березня 2022
Сума оплати за договором: 6 288 827,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 048 137,89 UAH)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 20 січня 2021 13:41
Кінець періоду оскарження: 31 січня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 22 лютого 2021 13:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: 1. З технічних причин Замовник не зміг опублікувати відповідь на вимогу Учасника відповідно до статті 18 Закону у визначений строк, чим грубо порушив дану норму. 2. Під час підготовки процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою було помилково визначено код ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання замість ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, куди входить перевірка вентиляційних систем (ДК 021:2015:71315410-6). Враховуючи вищевикладене, Замовник зобов’язаний, керуючись підпунктом 2 пункту 1 статті 32 Закону, відмінити торги із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за зазначених вище причин, які неможливо усунути, торги за ідентифікатором закупівлі UA-2020-11-20-011978-c підлягають відміні.
Документи:
20 січня 2021 13:41
Електронний підпис
20 січня 2021 13:40
Протокол №15.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-11-20-011978-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 30 січня 2021 19:56
Скарга на відміну торгів
СКАРГА на рішення Замовника Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-20-011978-c Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі UA-2020-11-20-011978-c (330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3) (відкриті торги з публікацією англійською мовою) код за ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів). Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-20-011978-c, опублікованого 24 грудня 2020 року, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАУБЕР» була відхилена у зв’язку з тим, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації. 24 грудня 2020 року Скаржник звернувся до Замовника з вимогою про усунення порушення через електронну систему закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Скаржника, зазначаючи, що гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації, міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» за вих. № 20201218-20 від 18.12.2020 року (сторінка 26 файлу «Інші документи.pdf») та з вимогою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» та допустити ТОВ «ЗАУБЕР» до аукціону. Не дочекавшись відповіді на свою вимогу, 30 грудня 2020 року ТОВ «ЗАУБЕР» звернулось зі скаргою на рішення Замовника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надалі – Колегія або АМКУ. В результаті розгляду дана скарга ТОВ «ЗАУБЕР» була задоволена, та згідно рішення № 626-р/пк-пз від 15 січня 2021 року зобов’язано КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-20-011978-c. 31 грудня 2020 року об 11:43 Замовником була надана відповідь про відхилення скарги ТОВ «ЗАУБЕР», незважаючи на всі наведені дані, а також Замовник повідомив, що, дослівно: «Замовник не зміг опублікувати відповідь на вимогу Учасника відповідно до ст.18 Закону у визначений строк, чим грубо порушив дану норму. Враховуючи вищевикладене, після прийняття рішення Антимонопольним комітетом України з приводу поданої Учасником скарги, Замовник буде зобов’язаний, керуючись п. 2 ст. 32 Закону, відмінити торги із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за зазначених вище причин, які неможливо усунути.» Тобто, ще до розгляду справи та рішення АМКУ, Замовник прийняв і оголосив рішення про скасування закупівлі UA-2020-11-20-011978-c за будь-яких умов, ігноруючи весь процес оскарження. Очевидно, що на думку Замовника, він має право відміняти будь-які процедури закупівлі, скарги по яких задоволені рішенням АМКУ, адже такі скарги завжди є результатом встановлення порушень в процедурі закупівлі. 20 січня 2021 року КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» виконало рішення АМКУ від 15.01.2021 року № 626-р/пк-пз, скасувавши рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР». Також, 20 січня 2021 року відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 15 від 20 січня 2021 року закупівля за ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-011978-c (330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3) була відмінена у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно із Законом. Стосовно підстав відміни торгів Замовник в протоколі зазначає наступні порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути: 1. З технічних причин Замовник не зміг опублікувати відповідь на вимогу Учасника відповідно до статті 18 Закону у визначений строк, чим грубо порушив дану норму. 2. Під час підготовки процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою було помилково визначено код ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання замість ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, куди входить перевірка вентиляційних систем (ДК 021:2015:71315410-6). ТОВ «ЗАУБЕР» не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі та вважає, що протокол засідання тендерного комітету № 15 від 20 січня 2021 року є таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства України та підлягає скасуванню, виходячи з наступного: По-перше, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, відміна тендеру може бути лише за двох умов:  відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону),  неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону), де в сенсі цієї скарги одними з ключових слів є «виявлені порушення». Тендерним комітетом штучно створені порушення, які ним же і «виявлені», головою тендерного комітету винесено на розгляд тендерного комітету питання щодо відміни процедури відкритих торгів та прийнято рішення тендерного комітету про відміну торгів. ТОВ «ЗАУБЕР», вважає що у цих діях членів тендерного комітету простежується корупційна складова, створюючи порушення та голосуючи про відміну відкритих торгів, тим самим сприяючи іншому учаснику через штучні перешкоди. Закон апріорі не може містити у своєму тексті корупційних складових. Системний аналіз Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить про те, що виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель можуть лише контролюючи органи, а не замовник. Замовник може лише створювати порушення, в тому числі і штучно. Так, ст. 7 (Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль) Закону визначено, що контролюючими органами, які мають виявляти порушення, є Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; Банки під час оплати за договорами про закупівлю; Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; Громадський контроль. Закон не встановлює право Замовника на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а потім ці порушення встановлювати (виявляти) та відміняти процедуру відкритих торгів. Тобто, тендерний комітет Замовника вчинив дії поза межами своїх повноважень, визначених цим Законом. Вищенаведені дії або бездіяльність Замовника призвели до неправомірної відміни тендеру. По-друге, одним з виявлених порушень, Замовник зазначає, що з технічних причин він не зміг опублікувати відповідь на вимогу Учасника відповідно до статті 18 Закону у визначений строк, чим грубо порушив дану норму. Проте, в протоколі не зазначені, які саме технічні причини. Відповідь на вимогу Замовник повинен був надати в період з 24 грудня по 29 грудня 2020 року включно. Виходячи з логіки, технічними причинами ненадання відповіді на вимогу у строк могли би бути відсутність світла, відсутність доступу до мережі інтернет або збій в роботі електронної системи закупівель. Однак, в цей період Замовником було, наприклад, оприлюднено договори за наступними закупівлями, але не виключно: 28 грудня 2020 року - UA-2020-12-10-004132-a, UA-2020-12-10-004218-a, UA-2020-12-10-004281-a, UA-2020-12-10-004423-a, UA-2020-12-10-004487-a; 29 грудня 2020 року - UA-2020-12-29-001922-c, UA-2020-12-29-001847-c, UA-2020-12-29-001754-c, UA-2020-12-29-001503-c, UA-2020-12-29-001402-c, UA-2020-12-29-001330-c, UA-2020-12-29-001207-c, UA-2020-12-29-001146-c, UA-2020-12-29-001069-c. А тому, як видно, у Замовника була технічна можливість надати відповідь, посилання Замовника на відсутність можливості дати відповідь на вимогу в передбачений строк через відсутність технічної можливості є безпідставним. Також, взагалі не зрозуміло, чому Замовник посилається у своєму поясненні на статтю 18 Закону, оскільки дана стаття ніяким чином не регулює надання відповіді на вимогу учасника, а стосується виключно поряду оскарження процедури закупівлі в АМКУ. Крім того, 20 січня 2021 року на виконання рішення АМКУ від 15.01.2021 року № 626-р/пк-пз, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР», що й вимагалось у вимозі. Таким чином, незважаючи на безпідставність зазначеного в пункті 1 протоколу пояснення порушення законодавства, причини відміни торгів можна вважати такими, що були усунуті (про що є відповідна відмітка «Порушення усунуте» в електронній системі закупівель Prozorro). По-третє, відносно підстав відміни торгів через помилкове визначення коду ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання замість ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, куди входить перевірка вентиляційних систем (ДК 021:2015:71315410-6) повідомляємо: Протягом останніх трьох років Замовником проводилась закупівля послуг з технічного обслуговування димовентиляційних каналів за кодом класу ДК 021:2015:90910000-9 «Послуги з прибирання», а саме: на 2020 рік - UA-2019-11-18-000038-c; на 2019 рік - UA-2018-11-05-002033-b; на 2018 рік - UA-2017-12-21-001222-b. Такий же самий код класу предмету закупівлі Замовником вказано і в плані закупівель на 2021 рік (UA-P-2020-11-20-011078-c) та було розпочато процедуру закупівлі UA-2020-11-20-011978-c. Враховуючи те, що згідно ст. 4 Закону закупівля здійснюється згідно річного плану, а назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником визначається Замовником під час формування річного плану, то раптове рішення про зміну коду предмета закупівлі та ймовірна помилка у визначенні коду предмета закупівлі, вказана Замовником у поясненні причин відміни торгів, якщо й є помилкою, то виключно помилкою в його господарській діяльності в частині фінансового планування, а ніяк не порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, та ніяким чином не є підставою для відміни торгів. Як видно з викладеного вище, Замовник своїми протиправними діями, враховуючи і незаконне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, робить все, щоб Скаржник не зміг взяти участь у аукціоні, а обґрунтовані законні підстави відхилити тендерну пропозицію Скаржника у Замовника відсутні, оскільки тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам, викладеним у тендерній документації. У статті 5 Закону наявні, зокрема, наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:  недискримінація учасників та рівне ставлення до них;  об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, складається ситуація, що створенням умов для відміни тендеру та прийняттям рішення про його відміну грубо порушено право Скаржника взяти участь у процедурі закупівлі та бути потенційним переможцем. З огляду на вищевказане, вважаємо, що з боку Замовника наявні:  зловживання, що призвели до відміни тендеру;  дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції. Вищезазначені дії призвели до позбавлення права Скаржника взяти участь у процедурі закупівлі, чим грубо порушені положення частини 1 статті 5 Закону. Адже зазначені Замовником, як він вважає, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, ніяким чином не впливають на зміст тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі. Тобто зазначені ймовірні порушення не заважають розгляду тендерної пропозиції Скаржника, проведенню аукціону, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця Процедури закупівлі, у разі якщо Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, зазначених у статті 5 Закону, та штучно й навмисно не створює порушення та перешкоди. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, реально претендує на визнання його тендерної пропозиції переможною, а також має на меті укладення договору із Замовником закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану Скаргу. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі код за ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуг з технічного обслуговування димовентиляційних каналів), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-011978-c (330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3). 3. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення закупівельного законодавства шляхом скасування рішення про відміну торгів, а саме протокол засідання тендерного комітету № 15 від 20 січня 2021 року). 4. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення законодавства шляхом продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР». Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету № 15 від 20 січня 2021 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 19:12
рішення від 02.02.2021 №1778+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 19:11
рішення від 11.02.2021№2500.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 21:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення тендерного комітету від 20.01.2021 №15 про відміну процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2021 13:06

Документи подані скаржником

30 січня 2021 19:49
Протокол №15

Документи подані замовником

04 лютого 2021 11:04
№103 45-442 від 04.02.2021.pdf