Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
276 000,00 UAH
UA-2020-11-20-011695-c 1e9f4460f9e44a66ba4f69b40c4922fc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Галина

380677115481 kazkadnz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №39 Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33082195
Місцезнаходження: 33024, Україна , Рівненська обл., Рівне, Макарова 40 а
Контактна особа: Мельник Галина
380677115481
kazkadnz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 15:20
Початок аукціону: 08 грудня 2020 12:39
Очікувана вартість: 276 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
Молоко коров’яче питне пастеризоване 3,2% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33024, Україна, Рівненська область, Рівне, Макарова 40 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:12
Зміни до ТД на закувілю молока.docx
26 листопада 2020 16:07
Тендерна документація із змінами від 26лист2020.docx
20 листопада 2020 16:02
Тендерна документація нова редакція.docx
20 листопада 2020 15:17
Тендерна документація.docx
20 листопада 2020 15:18
Додаток 7 інші.docx
20 листопада 2020 15:17
додаток 6 проект договору_1605264007.docx
20 листопада 2020 15:17
додаток 5 форма тендерної пропозиції.docx
20 листопада 2020 15:17
Додаток 3 технічні якісні характеристики.docx
20 листопада 2020 15:17
Додаток 2 кваліфікаційні критерії ст.17.docx
20 листопада 2020 15:17
Додаток 1 кваліфікаційні критерії ст.16.docx
20 листопада 2020 15:17
Додаток 3 технічні якісні характеристики .docx
20 листопада 2020 15:17
додаток 4 інформація про учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 листопада 2020 09:39
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:14
Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо розяснити на підставі яких нормативно-правових актів Вами вимагається надання - оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на товар, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділенями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзовнішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження (документ повинен бути виданий станом не більше тридцятиденної давнини відносно дати надання документа) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) та з якою метою вимагається вказаний документ???? Крім того такий документ подається виключно при піднятті цін вже по укладеному діючому договору. Враховуючи викладене та те, що ЗУ Про публічні закупівлі не передбаченно надання такого документу ВИАМАГАЄМО внести відповідні зміни до документації торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, шановний учаснику. Так, ваше зауваження є правильним. І тому, що дана вимога для нашої закупівлі не є суттєва та ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачена, тендерним комітетом прийнято рішення виключити дану умову з тендерної документації (Пункт 7 підпункт3 ( сторінка 11 ТД) .

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000010 ● a20039beec944efea4f68112217a12b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.12.2020 № 86

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.12.2020 № 86.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-11-20-011695-c 20.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-18 13:42:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Молоко та вершки» (ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-20-011695-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2020 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за №UA-P-2020-11-20-010970-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-22 13:10:47

пояснення

Ваші зауваження враховані. Дану закупівлю буде скасовано згідно ЗУ Про публічні закупівлі ст 32 ч1

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-22 13:49:06

пояснення

Ваші зауваження враховані. Дану закупівлю буде скасовано згідно ЗУ Про публічні закупівлі ст 32 п1 пп2

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 233 280,00
UAH з ПДВ
233 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОСТАПЧУК ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" 276 000,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 20:25
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:04
Остаточна пропозиція.pdf
16 грудня 2020 19:04
МВС директор.rar
16 грудня 2020 19:04
Довідка ДПС.rar
02 грудня 2020 18:31
Електронний підпис
02 грудня 2020 15:08
Кваліфікаційні вимоги.pdf
02 грудня 2020 15:08
Технічні вимоги.pdf
02 грудня 2020 15:08
Пропозиція молоко.pdf

Публічні документи

06 грудня 2020 21:13
виписка з ЄДР 2 001.jpg
06 грудня 2020 21:13
виписка з ЄДР 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Радивилівмолоко"

ФОП "ОСТАПЧУК ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
Переможець 233 280,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
233 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 10:07
Кінець періоду оскарження: 08 січня 2021 00:00
Дата відміни: 08 січня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: п.2ч.1 ст. 32 ЗУ Про публічні закупівлі
Документи:
28 грудня 2020 10:06
Електронний підпис
28 грудня 2020 10:05
Протокол ТК28.pdf
28 грудня 2020 10:06
Електронний підпис
28 грудня 2020 10:06
Електронний підпис
28 грудня 2020 10:05
Протокол ТК28.pdf