Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника
Очікувана вартість
927 699,00 UAH
UA-2020-11-20-009876-c 61672fe7a2bb4dca970c3d942e76d55f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головко Тетяна Володимирівна

0672690186 VUZLOVALIK@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ ПРИДНІПРОВСЬКА"
Код ЄДРПОУ: 01111598
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., місто Кременчук, ПРОВУЛОК ПАВЛІВСЬКИЙ, будинок 1/4
Контактна особа: Головко Тетяна Володимирівна
0672690186
VUZLOVALIK@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 12:38
Очікувана вартість: 927 699,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 277,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20820 од.
Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, пров.Павлівський 1/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 10-ти банківських днів з моменту підпису рахунку та акту виконаних робіт згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України. Замовник має право на відстрочення платежів строком до 30 календарних днів (у разі виробничої необхідності). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:55
Перелік змін від 02.12.2020р..doc
02 грудня 2020 16:55
Тендерна документація.doc
01 грудня 2020 15:26
Перелік змін від 01.12.2020р..doc
25 листопада 2020 08:08
Тендерна документація.doc
02 грудня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 08:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:55
Перелік змін від 02.12.2020р..doc
02 грудня 2020 16:55
Тендерна документація.doc
01 грудня 2020 15:26
Тендерна документація (2).doc
01 грудня 2020 15:26
Перелік змін від 01.12.2020р..doc
25 листопада 2020 08:08
Тендерна документація.doc
20 листопада 2020 14:28
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-19-000031 ● e07d81d776744e4e8d2840bc73d63c4f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.01.2021 № 2
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 20.01.2021 № 2

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2020-11-20-009876-c, 20.11.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-18 15:21:23

виявлено в результаті моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за договором про закупівлю послуг за публічні кошти від 28.12.2020 № 526 на суму 824424 грн. без ПДВ з ФОП Лур'є Юлією Володимирівною - ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-11-20-009876-c), а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інфо-рмації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції та при внесенні змін, що вносилися до тендерної документації, які було розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації разом із змінами до тендерної документації не було оприлюднено в окремому документі перелік змін від 25.11.2020, що вносилися, а також переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надав лист - відгук наявності у ФОП Лур'є Юлії Володимирівни досвіду виконання аналогічного договору.

Так, як визначено торги такими, що відбулися та укладено договір про за-купівлю від 28.12.2020 № 526 на суму 824424 грн. без ПДВ з ФОП Лур'є Юлі-єю Володимирівною- ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника) то вищевикладені недоліки усуваємо шляхом оприлюднення в окремому документі переліку змін від 25.11.2020, що вносилися до тендерної документації проведеної процедури закупівлі UA-2020-11-20-009876-c, не допущенням в подальшому публікації оголошення про проведення відкритих торгів без інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції та зобов’язань переможця процедур закупівлі оприлюднення в електронній системі закупівель лист - відгуку наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до усіх договорів, які було було розміщено та відображено в елек-тронній системі закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Так, як визначено торги такими, що відбулися та укладено договір про за-купівлю від 28.12.2020 № 526 на суму 824424 грн. без ПДВ з ФОП Лур'є Юлі-єю Володимирівною- ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника) то вищевикладені недоліки усуваємо шляхом оприлюднення в окремому документі переліку змін від 25.11.2020, що вносилися до тендерної документації проведеної процедури закупівлі UA-2020-11-20-009876-c, не допущенням в подальшому публікації оголошення про проведення відкритих торгів без інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції та зобов’язань переможця процедур закупівлі оприлюднення в електронній системі закупівель лист - відгуку наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до усіх договорів, які було було розміщено та відображено в елек-тронній системі закупівель.

2021-02-18 18:12:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2021-06-22 13:03:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лур'є Юлія Володимирівна 824 424,00
UAH
824 424,00
UAH
Документи
ФОП Сімонова Вікторія Андріївна 919 018,00
UAH
919 018,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 13:22
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:19
40. Код ІПН.pdf
10 грудня 2020 13:19
39. Паспорт.pdf
10 грудня 2020 13:19
34. Штатний розклад.jpg
10 грудня 2020 13:19
27. Наявнiсть рахунку.pdf
10 грудня 2020 13:19
24. Тендерна пропозиція.jpg
10 грудня 2020 13:19
22. Строк дiї пропозиції.pdf
10 грудня 2020 13:19
18. Про ліцензію.pdf
10 грудня 2020 13:19
16. Довідка по статті 17.pdf
10 грудня 2020 13:19
15. Лист-відгук.PDF
10 грудня 2020 13:19
14. Договір 2020.pdf
10 грудня 2020 13:19
13. Договір 2019.pdf
10 грудня 2020 13:19
11. Захист довкілля.pdf
10 грудня 2020 13:19
9. Миття транспорту.jpg
10 грудня 2020 13:19
8. техпаспорт ТЗ.pdf
10 грудня 2020 13:19
7. наявність ТЗ.jpg
10 грудня 2020 13:19
6. Наявність вагів.jpg
10 грудня 2020 13:19
2. Виписка.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:45
Паспорт 4 лист.jpg
10 грудня 2020 12:45
Паспорт 3 лист.jpg
10 грудня 2020 12:45
Паспорт 2 лист.jpg
10 грудня 2020 12:45
Паспорт 1 лист.jpg
10 грудня 2020 12:45
КОД.jpg
10 грудня 2020 12:45
Додаток 4 Договір.pdf
10 грудня 2020 12:45
Відомості підприємця.jpg
10 грудня 2020 12:45
1 Тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лур'є Юлія Володимирівна

ФОП Сімонова Вікторія Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лур'є Юлія Володимирівна
#3031636406
Переможець 824 424,00
UAH
11 грудня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лур'є Юлія Володимирівна
#3031636406
824 424,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 11:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:29
Договор ФОП Лур'є Юлія Володимирівна.pdf укладений
28 грудня 2020 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 621 018,80
UAH