Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Калібратори)
Machines and apparatus for testing and measuring (Calibrators)
Machines and apparatus for testing and measuring (Calibrators)
Очікувана вартість
13 457 297,23 UAH
UA-2020-11-20-009723-c ● e1deea65daca4637aa2da91561b6dcea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна (044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Марченко Н.М. +38 044 461-23-29 marchenko-nn@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Yanush Y. E. (044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua |
Additional contacts: |
Marchenko N.N. +38 044 461-23-29 marchenko-nn@utg.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 14:28 |
Очікувана вартість: | 13 457 297,23 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 572,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 403718 UAH |
Publication date: | 20 листопада 2020 14:27 |
Enquiries until: | 12 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 грудня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 13 457 297 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 134 573 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-27-002861-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Калібратори». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-27-002861-b, in accordance with quality and technical specifications purchase «Calibrators». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт.
Цифровий калібратор температури (38540000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38540000-2 — Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати
Digital temperature calibrator (38540000-2)
CPV: 38540000-2
Період постачання:
по 31 липня 2021
6 шт.
Багатофункціональний калібратор і комунікатор з вбудованими функціями електричних та температурних вимірювань (38540000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38540000-2 — Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати
Multifunctional calibrator and communicator with built-in functions of electrical and temperature measurements (38540000-2)
CPV: 38540000-2
Період постачання:
по 31 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 16:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx | |
03 грудня 2020 16:11 |
тд_1001_20_244_додаток_4_проект договору.docx | |
03 грудня 2020 16:11 |
тд_1001_20_244_додаток_1_технічні вимоги.docx | |
03 грудня 2020 16:11 |
тд_1001_20_244_н.р..docx | |
20 листопада 2020 14:24 |
тд_1001_20_244_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls | |
20 листопада 2020 14:24 |
тд_1001_20_244_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls | |
20 листопада 2020 14:24 |
тд_1001_20_244_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx | |
20 листопада 2020 14:24 |
тд_1001_20_244_додаток_2_перелік інформації.docx | |
20 листопада 2020 14:24 |
тд_1001_20_244_додаток_3_вимоги до переможця.docx | |
20 листопада 2020 14:24 |
тд_1001_20_244_додаток_1-а_гарантійний лист.docx | |
20 листопада 2020 14:24 |
тд_1001_20_244_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Cтрок поставки
Дата подання: 26 листопада 2020 15:18
Дата відповіді: 01 грудня 2020 13:11
Зазначений у тендерній документації строк поставки товарів «до 31 березня 2021 року» суперечить умовам поставки зазначеним у специфікації проекту договору (додаток 4) «70 календарних днів з дати укладання Договору».
Так, аукціон призначений на 27.01.2021 року, Договір може бути підписаний у березні 2021 року, відповідно, термін у 70 календарних днів від дати підписання договору (строк поставки) спливає у травні 2021 року.
Враховуючи наведене та можливі затримки, пов’язані з епідеміологічними обставинами як в Україні так і у країнах виробниках устаткування, дата підписання договору і дата поставки устаткування можуть зазнати суттєвих змін.
Прошу розглянути можливість зміни строку поставки товарів до 31.07.2021 року та внести відповідні зміни до тендерної документації та додатку 4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначена дата аукціону 27.01.2021 року є орієнтовною і визначається Технічним регламентом роботи електронної системи виходячи з максимальних строків розгляду тендерних пропозицій, а саме: 20 р.д. на розгляд тендерних пропозицій + 5 к.д. очікування до дати аукціону. Строк поставки визначено виробничою необхідністю, тому не плануємо затягувати процес розгляду тендерних пропозицій. Після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій електронна система закупівель здійснює новий розрахунок дати електронного аукціону. Дане питання опрацьовується, у разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
уточнения
Дата подання: 27 листопада 2020 14:57
Дата відповіді: 01 грудня 2020 13:17
По пункту 2 прошу уточнить:
1) Какие каналы измерения требуют украинского сертификата калибровки в калибраторе электрических величин?
2) Модули измерения давления (вакуум, изб., абс.) должны быть выносными или встроенными?
Відповідь: По першому питанню: Виконання вимог щодо точності вимірювання всіх величин, які прописані в п.п.2.15-2.18 Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток І тендерної документації), повинне бути підтверджено сертифікатом калібрування.
Даний сертифікат може бути виданий українською або іноземною лабораторією при умові дотримання п.1.18. Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі
По другому питанню: Модулі вимірювання тиску можуть бути як і зовнішніми, так і вбудованими.
Даний сертифікат може бути виданий українською або іноземною лабораторією при умові дотримання п.1.18. Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі
По другому питанню: Модулі вимірювання тиску можуть бути як і зовнішніми, так і вбудованими.
Щодо можливості поділу на окремі частини предмета закупівлі (лоти)
Дата подання: 07 грудня 2020 14:47
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:59
Шановний Замовнику! Маємо можливість у якості еквівалента однієї з частин (позицій) предмета закупівлі запропонувати Вам якісне калібрувальне обладнання всесвітньо відомого виробника, яке повністю відповідає Вашому технічному завданню та має конкурентоспроможну ціну. Нажаль, формат проведення даної закупівлі не передбачає можливості поділу на окремі частини предмета закупівлі (лоти). У зв’язку з тим що, відсутні вимоги щодо інтеграції одного приладу в інший, якихось інших подібних додаткових вимог (які б могли стати на заваді), а також для забезпечення здорової та прозорою конкуренції (напевно керуючись цим и був об’явлений тендер із зазначенням необхідних саме Вам технічних характеристик, а не просто зазначено назву виробника та модель бажаного обладнання) – просимо внести зміни в тендерну документацію, та дозволити ділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти), а саме виділити/розділити в окремі лоти поз. 1 та поз. 2., що безумовно розширить коло потенційних учасників, спроможних запропонувати відповідне обладнання за найкращої для Вашого підприємства ціною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 22 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, відповідно до п. 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до п. 5 розділу І Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок. Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником закупівлі альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти).
З метою проведення закупівлі Калібраторів одномоментно та цілісно Замовником закупівлі не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Тому є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначений товар (витрати на транспортування, підхід до цінової політики тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду обладнання.
Крім того, поділ предмету закупівлі на частини (лоти) можливий лише при оголошенні закупівлі. Відсутня технічна можливість поділити закупівлю на частини (лоти) шляхом внесення змін до тендерної документації.
Так, відповідно до п. 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до п. 5 розділу І Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок. Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником закупівлі альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти).
З метою проведення закупівлі Калібраторів одномоментно та цілісно Замовником закупівлі не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Тому є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначений товар (витрати на транспортування, підхід до цінової політики тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду обладнання.
Крім того, поділ предмету закупівлі на частини (лоти) можливий лише при оголошенні закупівлі. Відсутня технічна можливість поділити закупівлю на частини (лоти) шляхом внесення змін до тендерної документації.
Необхідні зміни до тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2020 19:44
Дата відповіді: 11 грудня 2020 16:07
Приєднуємося до попереднього прохання. Хочемо зауважити, що у всьому світі конкуренція є запорукою найнижчої ціни. З цією метою і було створено майданчик PROZORRO. У цей нелегкий час замовляти обладнання у одного постачальника вкрай необачно і за певних обставин Ви можете залишитесь без жодного з лотів/обладнання. У той час як маючи двох різних постачальників ви мінімізуєте подібні ризики. Крім того, це не обмежую можливості Того самого постачальника прийняти участь в двох тендерах і у разі, якщо його ціна буде найменша, виграти обидва тендери. Існує безліч можливостей, враховуючи зазначені терміни постачання, навіть, можна відмінити тендер і почати заново. Ми можемо поставити один з лотів протягом майже місяця (що у декілька разів швидше ніж можлива затримка пов’язана з відміною та повторною публікацією тендеру з урахування існуючих вимог до термінів постачання) за ціною дешевшою ніж очікувана вартість. Виходячи з цього достатньо аргументів і доцільності придбати обладнання що не гірше, в більш стислі терміни та за нижчою ціною, але чомусь Ви шукаєте можливі для цього перепони, а не можливість зекономити певні кошти для вашого підприємства. Просимо переглянути попереднє рішення щодо неможливості розділити закупівлю на лоти і розпочати процедуру заново по окремим лотам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок. Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником закупівлі альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти).
Поділ предмету закупівлі на частини (лоти) можливий лише при оголошенні закупівлі. Відсутня технічна можливість поділити закупівлю на частини (лоти) шляхом внесення змін до тендерної документації.
Також зазначимо, що ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає виключний перелік підстав відміни торгів:
1) відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Поділ предмету закупівлі на частини (лоти) можливий лише при оголошенні закупівлі. Відсутня технічна можливість поділити закупівлю на частини (лоти) шляхом внесення змін до тендерної документації.
Також зазначимо, що ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає виключний перелік підстав відміни торгів:
1) відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Робоча температура навколишнього середовища
Дата подання: 10 грудня 2020 10:44
Дата відповіді: 11 грудня 2020 16:09
Доброго дня, у Додатку І до тендерної документації у п/п № 1.5 зазначена вимога до Робочої температури навколишнього середовища, не менше ніж -20°С ... +50°С. Просимо уточнити що саме мається на увазі – чи це є той діапазон температур навколишнього середовища в якому Цифровий калібратор температури повинен забезпечувати роботу із збереженням заявлених виробником метрологічних характеристик? Просимо також внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в п.1.5 Додатку І до тендерної документації вказані межі температури навколишнього середовища, а саме від 0 до +40 град. Тобто запропоноване Учасником закупівлі обладнання (цифрові калібратори температури) повинне працювати в діапазоні температур навколишнього середовища не меншому, ніж вищевказане з забезпеченням виконання технічних та якісних характеристик наведених в п.п. 1.2-1.11
Щодо похибки відтворення температури, базової
Дата подання: 10 грудня 2020 10:46
Дата відповіді: 11 грудня 2020 16:10
Доброго дня, у Додатку І до тендерної документації у п/п № 1.7 зазначена вимога до Похибки відтворення температури, базової. В жодному з діючих в Україні нормативних документів не наведене таке поняття як "Похибка відтворення температури, БАЗОВА".
Тому просимо роз’яснити що саме мається на увазі під поняттям "базова" похибка у загальноприйнятих (офіційних) термінах і внести відповідні зміни до тендерної документації для забезпечення однозначної її інтерпретації усіма учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: термін «Похибка відтворення температури» є загальноприйнятим і не потребує додаткового тлумачення, термін «базова» в даній закупівлі означає, що при використанні внутрішнього (базового) еталонного сенсора температури похибка відтворення температури для цифрового калібратора температури повинна складати, не гірше ± 0,1 °С
Щодо похибки за межами температурної компенсації
Дата подання: 10 грудня 2020 10:58
Дата відповіді: 11 грудня 2020 16:11
Шановний Замовнику у Додатку 1 до тендерної документації у п. 2.12 Температура навколишнього середовища, не менше становить -10 … +45 °С, але в п. 2.15 та 2.16 Зведена похибка, з врахуванням нелінійності, гістерезису, відтворюваності та дрейфу при температурі 15...35°C. Тому які ваші вимоги до похибки, яка повинна додаватись поза діапазоном температурної компенсації 15…35 °С у межах Температури навколишнього середовища? Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в Замовника не має вимог до вказаних у п.2.15 і п.2.16 зведених похибок вимірювання тиску багатофункціонального калібратора і комунікатора з вбудованими функціями електричних та температурних вимірювань з врахуванням нелінійності, гістерезису, відтворюуваності та дрейфу при температурі поза межами діапазону температури навколишнього середовища 15…35 °С.
Щодо зміни діапазонів та похибки вимірювання надлишкового тиску
Дата подання: 10 грудня 2020 11:09
Дата відповіді: 11 грудня 2020 16:12
Доброго дня, просимо звернути увагу що заявлені діапазони 10 та 100 кПа зі зведеною похибкою (з врахуванням нелінійності, гістерезису, відтворювання та дрейфу при температурі 15…35°С не менше 6 місяців) 0,033%, будуть мати наступні абсолютні похибки вимірювання 0,0033 та 0,033 кПа відповідно, а якщо допускається відхилення максимального значення діапазону тиску не більше ніж 20% в бік розширення, то наприклад 12 кПа та 120 кПа зі тією ж зведеною похибкою(0,033%) будуть вже мати абсолютну похибку вимірювань 0,00396 та 0,0396 кПа відповідно. У більшості випадків діапазони 10 та 100 кПа використовуються для перевірки перетворювачів диференційного тиску, що покривають діапазон від 630 до 6300 кгс/м2. Ми хочемо запропонувати 7 та 70 кПа з повною невизначеністю при температурі 0…50°С за 1 рік, яка становить до 0,05%, що буде мати наступні значення абсолютної похибки вимірювання 0,0033 кПа та 0,029 кПа абсолютної похибки вимірювання, що менше значень у діапазонів 10 та 100 кПа(12 та 120 кПа), а також матиме більшу температурну компенсацію та термін наступного калібрування(що зменшить термін простою обладнання під час калібрування). Але це зменшення максимального значення діапазону тиску та збільшення зведеної похибки. У той час значення абсолютної похибки вимірювань значно ліпші для роботи з перетворювачами диференційного тиску. Просимо внести відповідні зміни у Додаток 1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на об’єктах замовника використовуються давачі вимірювання тиску які мають похибку 0,1% та у відповідності до наказу №193 від 08.02.2016р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» відношення невизначеності значення величини, яку відтворює або вимірює еталон, до максимально допустимої похибки ЗВТ, що підлягає повірці, має бути не більше ніж один до трьох, тобто 0,033%.
тех.характеристики
Дата подання: 11 грудня 2020 16:13
Дата відповіді: 16 грудня 2020 15:10
Шановний Замовнику!
Після моніторингу ринку калібраторів маємо зазначити, що прописавши такі технічні характеристики Ви значно звузили коло виробників до одного тим самим скасувавши конкурентну боротьбу та закупите обладнання по завищеним цінам. Закупівля подібного обладнання відбулась нещодавно на АТ «Укргазвидобування» де була конкурентна боротьба ,тому що замовник розширив технічні характеристики і дав можливість вийти представникам різних виробників.. Обладнання яке ми хочемо Вам запропонувати є якісне і конкурентоспроможне, але має деякі відмінності від тех.характеристик, прописаних в тендерній документації . Чи буде розглянута наша пропозиція якщо
До позиції 1 відмінності пунктів: п. 1.2 Призначення: для калібрування (повірки), термометрів опорів Pt100, Pt500, Pt1000 (2, 3 або 4-пров. схема), термопари, 0(4)-20 мА; п. 1.3 Глибина термостату: 150 мм.
До позиції 2 відмінності пунктів: п. 2.8 Захист від вологи та пилу: IP54; п.2.20 Наявність функції генерування електричних сигналів в діапазонах: 0…20 В; 0…20 мА; 0…400 Ом. п. 2.22 Модуль надлишкового тиску з діапазоном вимірювання від -100 ... +100 мбар із вбудованим захистом від перенавантаження по тиску, зовнішній; п. 2.23 Модуль надлишкового тиску з діапазон вимірювання мінус -900 ... +1500 мбар із вбудованим захистом від перенавантаження по тиску, зовнішній; п. 2.24 Модуль надлишкового тиску з діапазоном вимірювання -1 ... 21 бар, вбудований; п. 2.25 Модуль надлишкового тиску з діапазоном вимірювання -1 ... 21 бар, вбудований ( Для вимірювання абсолютного тиску використовуються модулі надлишкового тиску з врахуванням наявності в калібраторі функції автоматичного розрахунку значення абсолютного тиску з використанням модуля атмосферного тиску); п. 2.26 Модуль надлишкового тиску з діапазоном вимірювання 0 … 3000 psi (0…206 бар), зовнішній; п. 2.27 Модуль надлишкового тиску з діапазоном вимірювання 0 … 3000 psi (0…206 бар), зовнішній ( Для вимірювання абсолютного тиску використовуються модулі надлишкового тиску з врахуванням наявності в калібраторі функції автоматичного розрахунку значення абсолютного тиску з використанням модуля атмосферного тиску)?
Просимо Замовника розширити технічні характеристики калібраторів та відредагувати тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги і якісні характеристики, які наведені замовником у Додатку 1 до тендерної документації сформовані відповідно до необхідних технічних характеристик калібраторів температури та багатофункціональних калібраторів і комунікаторів з вбудованими функціями електричних та температурних вимірювань, які повинні забезпечити виконання необхідних процесів діяльності підприємства. Запропоновані технічні характеристики, які наведені у питанні не відповідають вимогам Замовника.
Щодо похибки за межами температурної компенсації
Дата подання: 11 грудня 2020 17:08
Дата відповіді: 16 грудня 2020 14:55
Шановний Замовнику, на Вашу відповідь щодо похибки за межами температурної компенсації 15…35 °С,
зрозуміло наступне: якщо беручи до уваги, що така похибка є (але вана не зазначена та до неї не має вимог), то при використанні калібратора при температурі навколишнього середовища зазначеної у п.2.12 від мінус 10 до плюс 15 °С та від плюс 35 до плюс 45 °С вже не буде відповідати відношенню невизначеності значення величини, яку відтворює або вимірює еталон, до максимальної похибки ЗВТ, що підлягає повірці, та має бути не більше ніж один до трьох, тобто буде більше ніж 0,033%. Тому просимо внести відповідні зміни до Додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Калібрування ЗВТ за допомогою багатофункціональних калібраторів і комунікаторів з вбудованими функціями електричних та температурних вимірювань проводиться в приміщеннях з температурою навколишнього середовища від плюс 15 °С до плюс 35 °С, а перевірка працездатності ЗВТ без визначення похибки за допомогою вищевказаних калібраторів може проводитись при температурі навколишнього середовища від мінус 10°С до плюс 45 °С. Зважаючи на вище наведене, внесення змін до тендерної документації не планується.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 січня 2021
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-ПРИЛАД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 16:15
|
ТОВ "Артвік-Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Артвік-Україна" |
11 390 560,00
UAH
|
11 119 934,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-ПРИЛАД" |
12 120 600,00
UAH
|
11 215 427,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Артвік-Україна" #37905917 |
Переможець |
11 119 934,00
UAH
|
26 січня 2021 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 16:03
|
2102000045_від_12.02.2021.pdf | укладений |
12 лютого 2021 16:03
|