Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт огорожі школи в с. Тарасівка (ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2020-11-20-009492-c 7bff1767dee3443db296037e0290a478
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Олександрівна Мельничук

+380672543363 anyuta-x@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРОМАДА»ТАРАСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36577564
Місцезнаходження: 08161, Україна , Київська обл., с. Тарасівка, вул. Шкільна, буд. 1, кв. 49
Контактна особа: Анна Олександрівна Мельничук
+380672543363
anyuta-x@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 13:11
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Громада» Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області.
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 36577564.
4. Місцезнаходження замовника: 08161, Київська область, Києво-Святошинський район, село Тарасівка, вулиця Шкільна, будинок 1, квартира 49.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мельничук Анна Олександрівна, секретар тендерного комітету, головний бухгалтер, телефон +380672543363, ел. пошта: kpgromada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт огорожі школи в с. Тарасівка.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист з переліком таких заходів.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08161, Київська область, Києво-Святошинський район, село Тарасівка, вул. Шкільна 2.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 115 000,00 грн. (сто п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» листопада 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «01» грудня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Документи, що надаються учасником у пропозиції відповідно до вимог оголошення, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт огорожі школи в с. Тарасівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08161, Україна, Київська область, село Тарасівка, вул. Шкільна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:16
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
20 листопада 2020 14:16
Документацiя_до_оголошення.doc
20 листопада 2020 14:16
Додаток_5.doc
20 листопада 2020 14:16
Додаток_4.doc
20 листопада 2020 14:16
Додаток_3.docx
20 листопада 2020 14:16
Додаток_2.doc
20 листопада 2020 14:16
Додаток_1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАРОВ РОДІОН СЕРГІЙОВИЧ 114 392,73
UAH з ПДВ
106 949,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЙВОРОН МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ 106 950,00
UAH з ПДВ
106 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 17:51
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:47
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:45
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:34
ПАСПОРТ.pdf
30 листопада 2020 17:34
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
30 листопада 2020 17:34
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
30 листопада 2020 17:34
Загальні Відомості.pdf
30 листопада 2020 17:34
Довідка Обладнання.pdf
30 листопада 2020 17:34
Гарантійний Лист.pdf
30 листопада 2020 17:34
Виписка.pdf
30 листопада 2020 17:34
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 листопада 2020 17:34
КОШТОРИС.pdf
30 листопада 2020 17:34
Додаток 2 Договор.pdf
30 листопада 2020 17:34
Додаток ТЕХН ЗАВД.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 22:06
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:17
Виписка ФОП Гайворон М.Ю.pdf
30 листопада 2020 12:17
Витяг Єдиний податок.pdf
30 листопада 2020 12:17
ID картка.pdf
30 листопада 2020 12:17
Довідки ФОП Гайворон М.Ю.pdf
30 листопада 2020 12:17
Кошторис 9492.rar
30 листопада 2020 12:17
Пропозиція 9492.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАРОВ РОДІОН СЕРГІЙОВИЧ

ФОП ГАЙВОРОН МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАРОВ РОДІОН СЕРГІЙОВИЧ
#3301312431
Відхилено 106 949,84
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 18:34
ФОП ГАЙВОРОН МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ
#3529511917
Переможець 106 950,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 18:52

Документи

04 грудня 2020 18:34
Електронний підпис

Документи

04 грудня 2020 18:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 18:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЙВОРОН МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ
#3529511917
106 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 18:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 21:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:29
Дод.угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:46
1612-1 від 16.12.2020.pdf укладений
16 грудня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди погодити зміну ціни Договору у бік зменшення, у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, виклавши пункт 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Ціна за цим Договором становить 80427,09 грн (Вісімдесят тисяч чотириста двадцять сім грн, 09 коп.) без ПДВ. 2. Інші умови договору залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 1612-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 106 950,00
UAH