Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж систем пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Самбірський професійний ліцей сфери послуг» (Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
399 000,00 UAH
UA-2020-11-20-009406-c 98e0475123f04793bdd29258a00d41fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ладичук Олексій Олександрович

+380323234107 sambir_plsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "САМБІРСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ СФЕРИ ПОСЛУГ"
Код ЄДРПОУ: 22394301
Місцезнаходження: 81400, Україна , Львівська обл., місто Самбір, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ , будинок 9
Контактна особа: Ладичук Олексій Олександрович
+380323234107
sambir_plsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 14:19
Очікувана вартість: 399 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Монтаж систем пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Самбірський професійний ліцей сфери послуг» (Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, вул. Гоголя, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:14
Додаток_3_(проєкт_договору).doc
20 листопада 2020 14:14
Тех. завдання (Додаток 2).docx
20 листопада 2020 14:14
Оголошення

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1-ПВ
Дата подання: 23 листопада 2020 10:02
Дата відповіді: 23 листопада 2020 11:14
Доброго дня, у ТД наявна вимога надання копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Відбір підприємств для звітування за формами № 1-ПВ (місячна) проводять відповідно до Методики формування сукупності для проведення обстеження підприємств із питань статистики праці, затвердженої наказом Держстату від 26.01.2016 р. № 14. Про необхідність подання тієї чи іншої форми державного статистичного спостереження респондентів повідомляють територіальні органи державної статистики. Нашому підприємству не надходило повідомлення про необхідність подання даного звіту. Відповідно до умов даної ТД 1.5. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Для отримання офіційного листа від органу статистики потрібно 30 днів. Прийом пропозицій триває з 4 по 20 вересня(17 днів). Отже, Учасники, які не складають даний звіт, не мають можливості отримати даний лист, а тому перебувають у невигідному становищі відносно інших учасників. Саме в тому в даній вимозі вбачається дискримінаційна складова. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. На Ваше запитання повідомляємо, що саме для учасників, які не складають даний звіт - подають лист від органу статистики саме про те, що вони не звітують за даною формою. Дану Довідку від органу статистики можна отримати протягом 15 днів і це жодним чином не становить дискримінацію для потенційних учасників. Те, що Вашому Товариству не надходило жодних повідомлень - не обмежує Вас у праві взяти необхідну довідку від органу статистики.
фінансова спроможніть
Дата подання: 23 листопада 2020 10:08
Дата відповіді: 23 листопада 2020 11:19
У ТД наявна вимога щодо учасник повинен підтвердити (надати довідку з банку, видану не раніше дня оприлюднення закупівлі) наявність грошових коштів на банківському рахунку (не менше 50% від суми тендерної пропозиції Учасника. Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки відповідно ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" наявність фінансової спроможності підтверджується фананосовю а не довідками з банків про наявність грошових коштів. Просимо видалити зазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вас, що відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, підтвердження грошових коштів у розмірі 50% не є дискримінацією та не порушує норми Закону, а також принципи здійснення публічних закупівель.
лист ДСНС
Дата подання: 23 листопада 2020 10:09
Дата відповіді: 23 листопада 2020 11:23
У ТД наявна наступна вимога: учаснику, який стане переможцем у даній закупівлі було делеговано повноваження по створенню комісії з прийняття робіт з влаштування системи пожежної сигналізації (далі - комісія), у звязку з чим, учасник зобов'язний після закінчення виконання робіт створити комісію, до складу якої повинно бути включено: представник замовника, представник підрядника, представник територіального орагну ДСНС (на підтвердження можливості залучення якого, учасник повинен надати разом з пропозицією довідку/лист від територіального орагну ДСНС, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об'єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального орагну ДСНС для прийняття робіт). Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. б) виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про включення до складу комісії? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів! Тому, просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вас, що дана вимога сама по собі свідчить про той факт, що Замовником буде створена відповідна комісія у разі необхідності. Дана вимога не містить жодних дискримінаційних нахилів оскільки, Замовник бажаючи забезпечити належне виконання договору та виконання робіт - якісно, швидко та відповідно до вимог законодавства бажає пересвідчитись у можливості забезпечення та укомплектування відповідної комісії фахівцями та особами, які уповноважені на здійснення такої діяльності. Задля того, щоб в подальшому не витрачати час на формування комісії та відповідні члени вже були повідомлені про можливість її створення і вимагається вказаний документ.
Для Вас не буде становити якусь складність повідомити про це уповноважену особу та отримати необхідне підтвердження.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тур Назарій Юрійович 362 474,00
UAH з ПДВ
362 474,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 12:49
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:34
ДОВІДКА МТЗ.pdf
30 листопада 2020 17:51
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:50
Аудит Держпраці.PDF
30 листопада 2020 17:50
Паспорт всі сторінки.PDF
30 листопада 2020 17:50
Лист ДСНС.PDF
30 листопада 2020 17:50
Звіт про рух коштів.pdf
30 листопада 2020 17:50
кошториси ворд і модель авк.rar
30 листопада 2020 17:50
Довідка з банку по місяцях.PDF
30 листопада 2020 17:50
Довідка аналогічні роботи.pdf
30 листопада 2020 17:50
Додаток_3_(проєкт_договору).pdf
30 листопада 2020 17:50
Протокол верхолаз.PDF
30 листопада 2020 17:50
Аналогічні договори і акти.PDF
30 листопада 2020 17:50
посвідчення ОП Тур.pdf
30 листопада 2020 17:50
Виписка ФОП Тур Н.Ю.PDF
30 листопада 2020 17:50
Відгук.PDF
30 листопада 2020 17:50
Щодо фінасової звітності.pdf
30 листопада 2020 17:50
Довідка щодо кошторисів.pdf
30 листопада 2020 17:49
Протокол охорона праці ТУР.PDF
30 листопада 2020 17:49
Штатний розпис.PDF
30 листопада 2020 17:49
Трудова книжка для ФОП .pdf
30 листопада 2020 17:49
ЦПХ Ковальчук.PDF
30 листопада 2020 17:49
Наказ на роботу та трудові.PDF
30 листопада 2020 17:49
Ліцензія ДСНС ФОП.PDF
30 листопада 2020 17:49
Лист щодо супбідрядників.pdf
30 листопада 2020 17:49
ІПН.PDF
30 листопада 2020 17:49
ДОВІДКА про працівників.pdf
30 листопада 2020 17:49
Декларація ОП.PDF
30 листопада 2020 17:49
Протокол електробезпека.PDF
30 листопада 2020 17:49
Диплом Тур.PDF
30 листопада 2020 17:49
Пограмма навчання.pdf
30 листопада 2020 17:49
1-ДФ.PDF
30 листопада 2020 17:49
1 ПВ.pdf
30 листопада 2020 17:49
ДОВІДКА МТЗ.pdf
30 листопада 2020 17:49
Щодо документів 5 днів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тур Назарій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тур Назарій Юрійович
#3228205399
Переможець 362 474,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 11:07

Документи

03 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:49
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тур Назарій Юрійович
#3228205399
362 474,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:49
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 11:37
Договір укладений
11 грудня 2020 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 362 474,00
UAH