Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт огорожі за адресою вул. Шевченка будинки 3 - 9а в с. Тарасівка (ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2020-11-20-009037-c ● 414744f42d2942b2bd1948804ac2aafc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРОМАДА»ТАРАСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 36577564 |
Місцезнаходження: | 08161, Україна , Київська обл., с. Тарасівка, вул. Шкільна, буд. 1, кв. 49 |
Контактна особа: |
Анна Олександрівна Мельничук +380672543363 anyuta-x@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 242 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Громада» Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області.
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 36577564.
4. Місцезнаходження замовника: 08161, Київська область, Києво-Святошинський район, село Тарасівка, вулиця Шкільна, будинок 1, квартира 49.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мельничук Анна Олександрівна, секретар тендерного комітету, головний бухгалтер, телефон +380672543363, ел. пошта: kpgromada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт огорожі за адресою вул. Шевченка будинки 3 - 9а в с. Тарасівка.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист з переліком таких заходів.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08161, Київська область, Києво-Святошинський район, село Тарасівка, вулиця Шевченка, будинки 3 - 9а. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 242 000,00 грн. (двісті сорок дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» листопада 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «01» грудня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Документи, що надаються учасником у пропозиції відповідно до вимог оголошення, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 36577564.
4. Місцезнаходження замовника: 08161, Київська область, Києво-Святошинський район, село Тарасівка, вулиця Шкільна, будинок 1, квартира 49.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мельничук Анна Олександрівна, секретар тендерного комітету, головний бухгалтер, телефон +380672543363, ел. пошта: kpgromada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт огорожі за адресою вул. Шевченка будинки 3 - 9а в с. Тарасівка.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист з переліком таких заходів.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08161, Київська область, Києво-Святошинський район, село Тарасівка, вулиця Шевченка, будинки 3 - 9а. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 242 000,00 грн. (двісті сорок дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» листопада 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «01» грудня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Документи, що надаються учасником у пропозиції відповідно до вимог оголошення, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт огорожі за адресою вул. Шевченка будинки 3 - 9а в с. Тарасівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08161, Україна, Київська область, село Тарасівка, вулиця Шевченка, будинки 3 - 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 14:02 |
Додаток_3.docx | |
20 листопада 2020 14:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
20 листопада 2020 14:02 |
Документацiя_до_оголошення.doc | |
20 листопада 2020 14:02 |
Додаток_5.doc | |
20 листопада 2020 14:02 |
Додаток_4.doc | |
20 листопада 2020 14:02 |
Додаток_2.doc | |
20 листопада 2020 14:02 |
Додаток_1.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАРОВ РОДІОН СЕРГІЙОВИЧ |
241 912,65
UAH з ПДВ
|
239 492,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАЙВОРОН МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ |
241 500,00
UAH з ПДВ
|
241 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАРОВ РОДІОН СЕРГІЙОВИЧ #3301312431 |
Відхилено |
239 492,65
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 18:17
|
ФОП ГАЙВОРОН МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ #3529511917 |
Переможець |
241 500,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 18:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:24
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 11:42
|
договір 1812-1 від 18.12.2020.pdf | укладений |
18 грудня 2020 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди погодити зміну ціни Договору у бік зменшення, у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, виклавши пункт 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Ціна за цим Договором становить 181 466,85 грн (Сто вісімдесят одна тисяча чотириста шістдесят шість грн, 85 коп.) без ПДВ. 2. Інші умови договору залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1812-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |