Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730))
Очікувана вартість
41 940 802,00 UAH
UA-2020-11-20-008353-c a5b096e3ae42473282a370d0e51c89c2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, тобто у товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» щодо основного договору №34 від 03.05.2019 року на закупівлю послуг 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км), де ціна договору становить 92 400 000,00 гривень по відкритих торгах з публікацією англійською мовою №UA-2019-02-14-002444-b (звіт про результати проведення процедури закупівлі додається на 4 аркушах, дата формування звіту: 03 травня 2019) та проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
В результаті візуального обстеження автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730 встановлено необхідність виконання аварійних робіт для забезпечення проїзду під час зимового утримання, які виникли в результаті незавершеної реконструкції автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730 і розірвання контракту Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) з Підрядником “Sinohydro Corporation Limited” на виконання Окремих доручень № 175-ОД від 19.10.2020 року та № 178-ОД від 21.10.2020 року, акту обстеження автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) на ділянці км 129+600 – км 151+730 (обхід м. Житомира) від «20» жовтня 2020 року та Припису Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції № 89 від «19» жовтня 2020 року. Замовником прийнято рішення, у відповідності до пункту 5 частини 2 статті 40 «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ, обрати, як виняток, переговорну процедуру закупівель з наступних підстав: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 13:53
Оскарження наміру укласти договір: 01 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. Виконавець повинен надати Замовнику гарантійний лист щодо своєчасного погашення авансу у терміни визначені Замовником Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст.530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних сторонами форми № КБ-2в і форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми № КБ-2в та форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

20 листопада 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-25-000019 ● 5d78757bcace4c8fb5183cc50d9dee31
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

25.03.2021
№ 214

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2021 № 214.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-11-20-008353-c Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-29 10:05:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-20-008353-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі - Замовник) зазначено, що «Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, тобто у товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» щодо основного договору № 34 від 03.05.2019 року на закупівлю послуг 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км), де ціна договору становить 92 400 000,00 гривень по відкритих торгах з публікацією англійською мовою №UA-2019-02-14-002444-b та проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ.
В результаті візуального обстеження автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730 встановлено необхідність виконання аварійних робіт для забезпечення проїзду під час зимового утримання, які виникли в результаті незавершеної реконструкції автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730 і розірвання контракту Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) з Підрядником “Sinohydro Corporation Limited” на виконання Окремих доручень № 175-ОД від 19.10.2020 року та № 178-ОД від 21.10.2020 року, акту обстеження автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) на ділянці км 129+600 – км 151+730 (обхід м. Житомира) від «20» жовтня 2020 року та Припису Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції № 89 від «19» жовтня 2020 року».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу аварійних робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
А також, просимо надати копії Окремих доручень № 175-ОД від 19.10.2020 року та № 178-ОД від 21.10.2020 року, акту обстеження автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) на ділянці км 129+600 – км 151+730 (обхід м. Житомира) від 20.10.2020 року та Припису Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції № 89 від 19.10.2020 року.
Крім того, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «Спец Комплект Постач», яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ «Спец Комплект Постач» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «Спец Комплект Постач», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-31 15:28:40

пояснення на запит

Відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
В результаті візуального обстеження автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730 встановлено необхідність виконання аварійних робіт для забезпечення проїзду під час зимового утримання, які виникли в результаті незавершеної реконструкції автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730 і розірвання контракту Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) з Підрядником “Sinohydro Corporation Limited” на виконання Окремих доручень № 175-ОД від 19.10.2020 року та № 178-ОД від 21.10.2020 року, акту обстеження автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) на ділянці км 129+600 – км 151+730 (обхід м. Житомира) від «20» жовтня 2020 року та Припису Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції № 89 від «19» жовтня 2020 року».
З метою документального підтвердження виду та обсягу аварійних робіт надаємо зведений кошторисний розрахунок вартості послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км, а також локальні кошториси щодо предмету закупівлі у відповідності до основного договору та зведений кошторисний розрахунок вартості послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730), а також локальні кошториси на додаткові аварійні роботи, копії яких додаються.
Задля підтвердження причин та обставин, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі, надаємо копії Окремих доручень № 175-ОД від 19.10.2020 року та № 178-ОД від 21.10.2020 року, акту обстеження автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) на ділянці км 129+600 – км 151+730 (обхід м. Житомира) від 20.10.2020 року та Припису Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції № 89 від 19.10.2020 року.
Документи Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» відповідають кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ, та іншим вимогам Замовника, встановленим в запрошенні до переговорів №07-04/2425 від 16.11.2020 року.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» володіє необхідним досвідом, кваліфікованими працівниками, необхідною матеріально-технічною базою та технологіями, а також обладнанням для надання послуг 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730)). Копія договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими та копії документів, що вимагались у відповідності із запрошенням до переговорів №07-04/2425 від 16.11.2020 року учасника ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» додаються.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 10:18:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-20-008353-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-14 09:18:08

пояснення на запит

Кошторисна документація затверджена наказом Служби автомобільних доріг у Житомрській області №236 від 05.11.2020 року.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг СОУ 42.1-37641918-085:2018. Кошторисна вартість складає 45 207 294,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі обраховується згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд). Очікувана вартість закупівлі складає 41 940 802,00 грн.
Розмір бюджетного призначення по предмету закупівлі послуг «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730))», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету, обсяг фінансування об'єкта становив 35 256 798,69 гривень. Обсяг фінансування об'єкта у 2021 році передбачено у сумі - 6 299 698,53 гривень.
Наказ Служби автомобільних доріг у Житомирській області «Про затвердження кошторисної документації на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730» №236 від 05.11.2020 року від 19.12.2018 р. та зведений кошторисний розрахунок додаються до пояснень

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 15:11:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-20-008353-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Аналізом встановлено, що Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі - Замовник) проведено процедуру відкритих торгах з публікацією англійською мовою за предметом: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км», за результатами якої з ТОВ «Спец Комплект Постач» укладено договір № 34 від 03.05.2019 року на суму 92 400 000,00 гривень (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2019-02-14-002444-b).
Також, встановлено, що Замовником проведено переговорну процедуру закупівель відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 за предметом: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730)» та укладено договір від 03.12.2020 року № 171 з ТОВ «Спец Комплект Постач».
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема, зазначено, що необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника виникла у зв’язку з припиненням дії Контракту на виконання робіт з реконструкції дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730 Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) з Підрядником «Sinohydro Corporation Limited».
Слід зазначити, що відповідно до акту обстеження автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) на ділянці км 129+600 – км 151+730 (обхід м. Житомира) від «20» жовтня 2020 року та Припису Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції № 89 від «19» жовтня 2020 року» встановлено ряд незакінчених робіт через припинення дії вищевказаного Контракту.
Поряд з цим, відповідно до пункту 21 частини 1 Закону № 922, послуги – це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Пунктом 27 частини 1 Закону № 922, визначено, що роботи - це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Враховуючи вищевикладене, незакінчені роботи, що виникли через припинення дії Контракту від 28.11.2017 року на реконструкцію автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) на ділянці км 129+600 – км 151+730 (обхід м. Житомира) та послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, що додатково закуповуються Замовником, за своєю природою є різними предметами закупівлі.
Таким чином, поясніть, чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, а не проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю залишку невиконаних робіт з реконструкції?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-14 09:20:56

пояснення на запит

Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі - Замовник) проведено процедуру відкритих торгах з публікацією англійською мовою за предметом: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км», за результатами якої з ТОВ «Спец Комплект Постач» укладено договір № 34 від 03.05.2019 року на суму 92 400 000,00 гривень (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2019-02-14-002444-b). У складі укладеного договору №34 від 03.05.2019 року, міститься Додаток №3 «Перелік автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області – 337,6 км», згідно якого передбачається обслуговування автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на м. Булапешт через мм. Львiв, Мукачеве i Ужгород), км 68+487 - 183+500, тобто до експлуатаційного утримання автомобільної дороги М-06 входить і ділянка обслуговування км 129+600 – км 151+730.
Відповідно до абз. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ (далі – Закону), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Всі умови витримано, тому було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730)).
Відповідно до п. 22 ч. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
П. 21 ч. 1 Закону, визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
З огляду на те, що експлуатаційне утримання не є товаром або роботою у розумінні Закону, тому замовником правомірно визначено предмет закупівлі, як послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км (додаткові аварійні роботи на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730).
Також зазначаємо, що проведення конкурентної процедури та ризик заміни підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт/надання послуг, окрім цього, це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. З огляду на те, що ситуація з ділянкою автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 129+600 – км 151+730) потребувала термінового втручання, замовником було прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-04-14 14:16:32

Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-18 09:14:03

Номер провадження 240/8374/21/8456/21

Відомості про справу
Житомирський окружний адміністративний суд
Єдиний унікальний номер справи 240/8374/21 Адміністративний позов
Номер провадження 240/8374/21/8456/21
Сторони у справі 3-я особа без самостійних вимог на стороні позивача: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спец Комплект Постач", Відповідач (Боржник): Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, Позивач (Заявник): Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Суть спору визнання протиправним та скасування висновку
Стадія розгляду (Дата) 17.05.2021
Стадія розгляду (Назва) Призначено до судового розгляду 14.06.2021 11:00

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

аргументовані заперечення на висновок моніторингу

2021-04-26 08:48:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Житомирського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації: 06 травня 2021

Документи:

06 травня 2021 14:21
Електронний підпис
06 травня 2021 14:19
позовна заява.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ"
#38680240
Переможець 41 556 497,22
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 13:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ"
#38680240
41 556 497,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:37
171_1_219 від 23.12.20 аварійні.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 09:07
договір №171 від 03.12.20 аварійні роботи СКП.pdf укладений
04 грудня 2020 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету на 26 464 703,42 грн. (двадцять шість мільйонів чотириста шістдесят чотири тисячі сімсот три гривні 42 коп.), в тому числі ПДВ 4 410 783,90 грн. (чотири мільйони чотириста десять тисяч сімсот вісімдесят три гривні 90 коп.) та зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 25 256 413,83 грн. (двадцять п’ять мільйонів двісті п’ятдесят шість тисяч чотириста тринадцять гривень 83 коп.), в тому числі ПДВ 4 209 402,31 грн. (чотири мільйони двісті дев’ять тисяч чотириста дві гривні 31 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 35 256 798,69 грн. (тридцять п'ять мільйонів двісті п’ятдесят шість тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 69 коп.), у тому числі ПДВ 5 876 133,11 грн. (п'ять мільйонів вісімсот сімдесят шість тисяч сто тридцять три гривні 11 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету. Внести зміни до Календарного графіка надання послуг (Додаток №2) та Плану фінансування (Додаток №3) і викласти їх в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 41 556 497,22 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 171/1/219
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 256 798,69
UAH (в тому числі ПДВ 5 876 133,11 UAH)