Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Чернівецького обласного центру зайнятості)
Очікувана вартість
156 000,00 UAH
UA-2020-11-20-008232-c 64e0f2fb65eb46be8de7773b5fc97160
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380503743336 zhanna_trufina@cvocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392708
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Вул. Університетська, 31
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380503743336
zhanna_trufina@cvocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 13:25
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:04
Очікувана вартість: 156 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ
Період надання послуг з охорони приміщень технічними засобами з 01.01.2021р. по 31.12.2021р. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Чернівецького обласного центру зайнятості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 13:34
охорона тех. 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-008232-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Управління поліції охорони в Чернівецькій області, Код ЄДРПОУ:40108976
Дата подання: 18 грудня 2020 16:16
Оскарження прийнятого рішення
Вважаємо, що пропозиція ПП «Явір 2000» має бути відхилена через невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам визначених Додатками №1 та 3 тендерної документації, у зв’язку із наступними обставинами:
1. Відсутність власних груп швидкого реагування або субпідрядних організацій на автотранспорті, із терміном прибуття на виклик не пізніше 7 хвилин, у населених пунктах в яких розташовані об’єкти охорони.
Учасник не надав жодних доказів про наявність власних груп або груп субпідрядника у населених пунктах в яких розташовані об’єкти охорони.
2. Відсутність можливості здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування - оскільки групи відсутні.

Припускаємо, що наведений факт є головною причиною аномально низької ціни учасника, яка не була вказана у його поясненні, оскільки він не несе витрат на утримання персоналу, натомість дозволяє здійснювати ціновий демпінг через надання неякісних послуг.

Враховуючи вищенаведене вимагаємо дискваліфікувати учасника як такого, що не відповідає вимогам ДКТ
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Явір-2000" 76 433,76
UAH з ПДВ
76 433,76
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в Чернівецькій області 134 136,00
UAH з ПДВ
134 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 09:40
Електронний підпис
11 грудня 2020 09:40
Електронний підпис
11 грудня 2020 09:40
Довідка ч.2 ст. 17.pdf.p7s
11 грудня 2020 09:30
Dovidka_20345543890380225074.pdf.p7s
11 грудня 2020 09:30
Dovidka_20345543890380225074.pdf
11 грудня 2020 09:30
Ліцензія МВС.pdf
11 грудня 2020 09:30
Довідка ч.2 ст. 17.pdf
11 грудня 2020 09:30
Довідка дитяча праця.pdf
09 грудня 2020 10:55
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:44
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:35
Фото автотранспорту.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Статут.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Стаття 17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Свідоцтво 2ПДВ.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Ліцензія МВС.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
лист-згода.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Копія листа відгуку.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Копія витягу.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Копії техпаспортів.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Довідка МТБ.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Витяг ПДВ.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Видаткові накладні .pdf.p7s
02 грудня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:14
Фото автотранспорту.pdf
02 грудня 2020 16:14
Статут.pdf
02 грудня 2020 16:14
Стаття 17.pdf
02 грудня 2020 16:14
Свідоцтво 2ПДВ.pdf
02 грудня 2020 16:14
Ліцензія МВС.pdf
02 грудня 2020 16:14
лист-згода.pdf
02 грудня 2020 16:14
Копія листа відгуку.pdf
02 грудня 2020 16:14
Копія витягу.pdf
02 грудня 2020 16:14
Копії техпаспортів.pdf
02 грудня 2020 16:14
Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2020 16:14
Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2020 16:14
Видаткові накладні .pdf
02 грудня 2020 16:14
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 17:03
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:01
Фото авто.zip
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 10_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 09_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 08_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 07_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 06_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 05_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 04_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 03_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Дог. 146 02_20.pdf
04 грудня 2020 17:01
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2020 17:01
Статут учасника.pdf
04 грудня 2020 17:01
Розрах.Догов 146.pdf
04 грудня 2020 17:01
рішення приз начал.pdf
04 грудня 2020 17:01
Наявніст мат.техн.бази.pdf
04 грудня 2020 17:01
Ліцензія учасника.pdf
04 грудня 2020 17:01
Лист відгук.pdf
04 грудня 2020 17:01
Витяг з едрпоу.pdf
04 грудня 2020 17:01
Антикоруп прог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Явір-2000"

Управління поліції охорони в Чернівецькій області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Явір-2000"
#31175036
Переможець
76 433,76
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 13:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 14:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 грудня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до додатку №3 до тендерної документації учасник процедури має надати інформацію по статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Одна із вимог передбачала надання інформації, а саме: копії технічних паспортів транспорту реагування (зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований) не менше 5 одиниць, обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України). Учасник під час подачі своєї пропозиції не надав в повній мірі інформацію щодо цього критерію. Відповідно до п.16 ст.29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так як ця інформація стосується статті 16 Закону то відповідно до п.п.1 абз.2 п.16 ст.29 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Явір-2000"
#31175036
76 433,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 13:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:38
2021-12-30 (4).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 12:16
Untitled.FR11.pdf зміни до договору
26 січня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:10
охорона технічна.pdf укладений
28 грудня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 300
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 300
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 89 172,72
UAH (в тому числі ПДВ 14 862,12 UAH)