Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-11-20-006298-c 6aa41bf941394d54835ab4a9d5cdd0b1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моргуляк Сергій Борисович

380682265659 msvitlo.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецьке міське комунальне підприємство "Міськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 05451090
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Лесина Василя, 6
Контактна особа: Моргуляк Сергій Борисович
380682265659
msvitlo.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Чернівецьке міське комунальне підприємство «Міськсвітло» є спеціалізованим експлуатаційним підприємством, створеним з метою забезпечення зовнішнього освітлення об’єктів благоустрою, які належать до комунальної власності міста Чернівці, а саме територій загального користування та прибудинкових територій, шляхом утримання та експлуатації електромереж зовнішнього освітлення міста Чернівці, що створює в місті умови, сприятливі для життєдіяльності людей. Утримання об’єктів благоустрою комунальної форми власності, переданих органами місцевого самоврядування на баланс підприємства здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Забезпечення зовнішнім освітленням об’єктів благоустрою міста Чернівців є неможливим при відсутності безперервного електроживлення, що також передбачає постійне постачання (споживання) електричної енергії та супутніх послуг. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 №2019-VIII (далі Закон №№2019-VIII) МКП «Міськсвітло», як споживач електричної енергії, для можливості закупівлі електричної енергії на ринку повинен обрати постачальника електричної енергії. Провести процедуру відкритих торгів в короткий час не має можливості.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» договір буде підписано не раніше 20 грудня 2020 року, реалізувати зміну постачальника електричної енергії з 01.12.2020 року МКП «Міськсвітло» не має можливості, так як зміна постачальника передбачає ряд заходів, у тому числі зняття показників засобів обліку електричної енергії, які не є автоматизованими, що займе тривалий час переходу від одного постачальника електричної енергії до іншого. МКП «Міськсвітло» має діючий договір постачання електричної енергії постачальником ТОВ «Прикарпатенерготрейд», який передбачає поставку електричної енергії до 31.12.2020 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Постачальником гарантійних зобов'язань, але фінансові призначення по цьому договору вистачить тільки до 20.11.2020 року. Договору про постачання електричної енергії на додаткові фінансові призначення (економія за результатами аукціону) для електроживлення мереж зовнішнього освітлення міста Чернівці з 25.11.2020 року МКП «Міськсвітло» не має. Тому, для забезпечення безперебійного процесу електроживлення і, відповідно, безперервного постачання електричної енергії з метою забезпечення функціонування зовнішнього освітлення об'єктів благоустрою міста Чернівці та недопущення негативних соціальних явищ, Чернівецьке МКП «Міськсвітло» до моменту переходу до постачальника за результатами відкритих торгів, необхідно обрати електропостачальника, який не має права відмовити в постачанні електричної енергії споживачу. Враховуючи, що перехід від одного постачальника електричної енергії становить орієнтовно від десяти днів до одного календарного місяця, такий договір на постачання електричної енергії мереж зовнішнього освітлення міста Чернівці необхідно укласти до кінця календарного року, а саме з 26.11.2020р. по 31.12.2020р. включно. Враховуючи вищесказане та принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія, ефективність та пропорційність» для забезпечення безперебійного процесу електроживлення та безперервного постачання електричної енергії з метою забезпечення функціонування зовнішнього освітлення об'єктів благоустрою міста Чернівіці та недопущення негативних соціальних явищ Чернівецьке МКП «Міськсвітло» необхідно обрати електропостачальника, який не має права відмовити в постачанні електричної енергії та забезпечить найбільш економічно вигідні умови закупівлі. Отже, враховуючи вищесказане та принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія, ефективність та пропорційність» для забезпечення безперебійного процесу електроживлення та безперервного постачання електричної енергії з метою забезпечення функціонування зовнішнього освітлення об'єктів благоустрою міста Чернівці та недопущення негативних соціальних явищ МКП «Міськсвітло» доцільно забезпечити найбільш економічно вигідні умови закупівлі шляхом закупівлі електричної енергії з 26.11.2020року по 31.12.2020 року включно в постачальника ТОВ «Прикарпатенерготрейд». Враховуючи викладене, якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник бути вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 12:27
Оскарження наміру укласти договір: 26 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Лесина,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

20 листопада 2020 12:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000014 ● 9c396afa1ca6471ea0343901e6c69e11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.01.2021 № 1

Чернівці

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 січня 2021 року № 1

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-11-20-006298-c від 20.11.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-12 13:33:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-006298-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
1) На підставі якого договору виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника. Зазначте ID номер закупівлі, за результатами якої укладено такий договір?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-15 11:45:08

Пояснення

Відповіді на питання по моніторингу закупівлі:

1) На підставі якого договору виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника.
На підставі договору №36170 від 10.02.2020р.

2) Зазначте ID номер закупівлі, за результатами якої укладено такий договір?
UA-2019-11-22-002045-c

Надання інформації про усунення порушення замовником

Видано нааз попідприємству про попепредження уповноваженої особи

2021-02-09 09:31:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 12:27

Документи

20 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
20 листопада 2020 12:23
21763579_enc.crt

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 12:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
20 листопада 2020 12:23
21763579_enc.crt

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:15
DodDog_El_En_Prykarpat20201224_2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:40
DodDog_El_En_Prykarpat20201222_(1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 13:10
Dog_El_En_Prykarpat20201130 (1).pdf укладений
03 грудня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:50
Dog_El_En_Prykarpat20201127.pdf укладений
01 грудня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору за кошти місцевого бюджету і зменшення за власні кошти
Номер договору про закупівлю: 36170/2020/932
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору, збільшення обсягів закупівлі за кошти місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 36170/2020/932
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 850 402,66
UAH (в тому числі ПДВ 308 400,44 UAH)