Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
1 702 500,00 UAH
UA-2020-11-20-005073-c ● 0be93285e5b246aab42fa7bf14f7ac84
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991429 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Європейська, буд. 52 |
Контактна особа: |
Надія Фірстова +380675840798 hospital.buh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 702 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 512,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Потреба на 2021 рік
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
227000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Європейська,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Сторони домовились, що оплата газу (з урахуванням компенсації вартості замовленої потужності) здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника у розмірі 100% місячної вартості за поставлений газ (з урахуванням компенсації вартості замовленої потужності) до 15 числа місяця наступного за місяцем поставки природного газу згідно рахунку та відповідних актів. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 11:36 |
ТД Природний газ 2021.rtf |
20 листопада 2020 11:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2020 11:36 |
ТД Природний газ 2021.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-20-005073-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 26 листопада 2020 18:05
Вимога
Звіт з праці
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 14:43
Відповідно до абзацу 2 підпункту 5.2.2 пункту 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації, наявність працівників має підтверджуватися копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що учасник не звітує за даною формою, копією штатного розпису та наказу про його затвердження.
Згідно з абзацами 1 і 2 підпункту 1.1. пункту 1 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої Наказом Державного комітету статистики України №286 від 28.09.2005 року, Інструкція містить основні методологічні положення щодо визначення показників кількості працівників у формах державних статистичних спостережень з метою одержання об'єктивної статистичної інформації щодо зайнятості працівників та розмірів їхньої оплати праці. Дія Інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства, Звіт з праці (форма № 1-ПВ) є формою обов’язкової звітності усіх суб’єктів господарювання, що дасть змогу підтвердити фактичну кількість наявних працівників.
Зазначене свідчить про те, що вимога абзацу 2 підпункту 5.2.2 пункту 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації щодо надання звіту з праці (форма № 1-ПВ) не є незаконною, а також жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що Замовник проводить закупівлю, дотримуючись принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вимог у тендерній документації чітко кореспондується з нормами чинного законодавства України.
Згідно з абзацами 1 і 2 підпункту 1.1. пункту 1 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої Наказом Державного комітету статистики України №286 від 28.09.2005 року, Інструкція містить основні методологічні положення щодо визначення показників кількості працівників у формах державних статистичних спостережень з метою одержання об'єктивної статистичної інформації щодо зайнятості працівників та розмірів їхньої оплати праці. Дія Інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства, Звіт з праці (форма № 1-ПВ) є формою обов’язкової звітності усіх суб’єктів господарювання, що дасть змогу підтвердити фактичну кількість наявних працівників.
Зазначене свідчить про те, що вимога абзацу 2 підпункту 5.2.2 пункту 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації щодо надання звіту з праці (форма № 1-ПВ) не є незаконною, а також жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що Замовник проводить закупівлю, дотримуючись принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вимог у тендерній документації чітко кореспондується з нормами чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-005073-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 26 листопада 2020 18:09
Вимога
Дискримінаційна вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 14:51
Відповідно до абзацу 1 підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з обов’язковим зазначенням інформації про ПІБ, посаду, освіту та спеціальність, досвід роботи на займаній посаді, завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
При цьому, згідно з підпунктом 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники у складі тендерних пропозиції також надають документи, що підтверджують проходження навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель у 2020 році, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг (не менше, ніж на одного працівника, вказаного у довідці відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації).
Встановлення у тендерній документації вищезгаданої вимоги мотивоване виключно тим, що наявність в Учасника працівника, який пройшов навчання (або підвищення кваліфікації) у сфері публічних закупівель у 2020 році, суттєво полегшить комунікацію Замовника з потенційним переможцем даної процедури закупівлі, зокрема на етапі укладення договору про закупівлю, а також в процесі його виконання, а саме в частині випадків внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, як це часто трапляється у закупівлях.
Що стосується, вимоги про те, що навчання (підвищення кваліфікації) повинне бути пройдене у 2020 році, то повідомляємо, що 19 квітня 2020 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», яким було внесено досить суттєві зміни до законодавства у сфері публічних закупівель, а тому проходження навчання у попередніх роках не дасть можливості належним чином підтвердити наявність відповідних знань та кваліфікації працівників.
Послугами підприємств, установ, організацій, які здійснюють навчання (підвищення кваліфікації) можуть скористатися будь-які суб’єкти господарювання, у тому числі й потенційні учасники, а тому вимога пп.5.2.3. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та у повній мірі відповідає нормам чинного законодавства.
При цьому, згідно з підпунктом 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники у складі тендерних пропозиції також надають документи, що підтверджують проходження навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель у 2020 році, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг (не менше, ніж на одного працівника, вказаного у довідці відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації).
Встановлення у тендерній документації вищезгаданої вимоги мотивоване виключно тим, що наявність в Учасника працівника, який пройшов навчання (або підвищення кваліфікації) у сфері публічних закупівель у 2020 році, суттєво полегшить комунікацію Замовника з потенційним переможцем даної процедури закупівлі, зокрема на етапі укладення договору про закупівлю, а також в процесі його виконання, а саме в частині випадків внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, як це часто трапляється у закупівлях.
Що стосується, вимоги про те, що навчання (підвищення кваліфікації) повинне бути пройдене у 2020 році, то повідомляємо, що 19 квітня 2020 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», яким було внесено досить суттєві зміни до законодавства у сфері публічних закупівель, а тому проходження навчання у попередніх роках не дасть можливості належним чином підтвердити наявність відповідних знань та кваліфікації працівників.
Послугами підприємств, установ, організацій, які здійснюють навчання (підвищення кваліфікації) можуть скористатися будь-які суб’єкти господарювання, у тому числі й потенційні учасники, а тому вимога пп.5.2.3. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та у повній мірі відповідає нормам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-005073-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 26 листопада 2020 18:12
Вимога
ISO
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 14:21
Відповідно до підпункту 6.3.5. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, з метою документального підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючий сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009), що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі газовим (газоподібним) паливом або природним газом, який виданий Учаснику.
Відповідно до п.4 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з ч.5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників діючого сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009), що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі газовим (газоподібним) паливом або природним газом, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності діяльності потенційних учасників – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону.
Будь-який суб'єкт господарювання, який надає здійснює господарську діяльність у вказаній сфері та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат.
Додатково повідомляємо, що відповідно до практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вимоги щодо надання у складі тендерних пропозицій сертифікатів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) не є дискримінаційними та не звужують конкуренцію серед учасників. Зазначена позиція відображена, зокрема у рішенні №20351-р/пк-пз від 02.11.2020 року, номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2020-09-28-008734-a .
Замовник проводить закупівлю, дотримуючись принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вимог у тендерній документації чітко кореспондується з нормами чинного законодавства України.
Відповідно до п.4 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з ч.5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників діючого сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009), що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі газовим (газоподібним) паливом або природним газом, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності діяльності потенційних учасників – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону.
Будь-який суб'єкт господарювання, який надає здійснює господарську діяльність у вказаній сфері та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат.
Додатково повідомляємо, що відповідно до практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вимоги щодо надання у складі тендерних пропозицій сертифікатів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) не є дискримінаційними та не звужують конкуренцію серед учасників. Зазначена позиція відображена, зокрема у рішенні №20351-р/пк-пз від 02.11.2020 року, номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2020-09-28-008734-a .
Замовник проводить закупівлю, дотримуючись принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вимог у тендерній документації чітко кореспондується з нормами чинного законодавства України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-20-005073-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 29 грудня 2020 19:46
Дата подання: 29 грудня 2020 19:46
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 січня 2021 11:56
рішення від 30.12.2020№24141+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 11:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2021 №524 .pdf
Дата публікації: 15 січня 2021 18:33
рішення від 14.01.2021 №524 .pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 20:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
1 135 000,00
UAH з ПДВ
|
1 030 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
1 191 477,60
UAH з ПДВ
|
1 032 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 296 170,00
UAH з ПДВ
|
1 296 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
1 566 300,00
UAH з ПДВ
|
1 566 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" #39577504 |
Відхилено |
1 030 580,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:30
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Відхилено |
1 032 850,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2020 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 15:49
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
1 296 170,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 13:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Переможець |
1 566 300,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 15:26
|
ДУ №бн про зменшення від 17.08.2021р..pdf | укладений |
19 серпня 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 15:46
|
ДУ №бн про зменшення від 05.08.2021р..pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 11:44
|
ДУ №бн про розірвання від 30.07.2021р..pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 11:15
|
ДУ №7 від 29.06.2021р..pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 15:17
|
ДУ №6 від 26.05.2021р..pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 15:45
|
ДУ №5 від 26.04.2021р..pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 10:11
|
ДУ №4 від 19.04.2021р..pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2021 11:26
|
ДУ №4 від 09.02.2021р..pdf | зміни до договору |
09 лютого 2021 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2021 11:23
|
ДУ №4 від 04.02.2021р. бюджетні призначення.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2021 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 15:14
|
ДУ №3 від 29.01.2021р. зміна ціни.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 15:06
|
ДУ №2 від 28.01.2021р. зміна ціни.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 14:59
|
ДУ №1 від 28.01.2021р..pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 14:21
|
Договір Г-1 21 ТОВ Енергія України 26.01.2021р..pdf | укладений |
27 січня 2021 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися уточнити наступні пункти Договору: Підпункт 1.9.2. пункту 1.9. Договору доповнити абзацом наступного змісту: «У разі перевищення Споживачем замовленої потужності у відповідній добі (D), вартість такого розміру перевищення потужності оплачується Споживачем Постачальнику з коефіцієнтом 2 (два) до тарифу, встановленого НКРЕКП, не пізніше доби (D+1). Вартість такого перевищення потужності оплачується Споживачем на підставі складеного Постачальником Акту на перевищення, згідно фактичних відомостей даних Оператора ГТС. Споживач протягом 5 (п’яти) днів з дати одержання Акту на перевищення, зобов'язується сплатити вказану в Акті суму та повернути Постачальнику один примірник оригіналу Акту, підписаний уповноваженим представником Споживача.» Пункт 6.3.3 Договору доповнити абзацем наступного змісту: «Якщо за підсумками розрахункового періоду фактичний об'єм (обсяг) споживання Газу Споживачем, буде менший від підтвердженого обсягу Газу (за умови, що підтверджений обсяг відповідав замовленому Споживачем), Постачальник має право вимагати від Споживача відшкодування збитків у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості недовикористаного обсягу газу за звітний період». |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реєстрація договору в межах затверджених бюджетних призначень. |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в ДУ№2 та ДУ №3 |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір на постачання природного газу припиняється з 01 серпня тільки в частині постачання природного газу, а вчастині розрахунків - Договір діє до повного виконання Споживачем своїх зобов"язань за цим Договором. |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | Г-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 258 981,03
UAH (в тому числі ПДВ 209 830,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У звязку з неможливістю Постачальника виконувати свої зобовязання по Договору |