Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Dobropilʹsʹkyy, Pokrovsʹkyy, Kostyantynivsʹkyy)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бойко Владислав Олегович +380959300584 00383@dn.gov.ua Супрун Інна Валеріївна +380959300584 00383@dn.gov.ua Шевченко Андрій Вікторович +380959300584 00383@dn.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration |
National ID: | 38144140 |
Contact point: |
Oleh Horodchykov +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Additional contacts: |
Бойко Владислав Олегович +380959300584 00383@dn.gov.ua Супрун Інна Валеріївна +380959300584 00383@dn.gov.ua Шевченко Андрій Вікторович +380959300584 00383@dn.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 50 393 905,17 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 755 908,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 251969 UAH |
Publication date: | 20 листопада 2020 11:33 |
Enquiries until: | 13 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 грудня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 50 393 905 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 755 909 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата здійснюється Замовником на підставі відповідного листа Виконавця протягом 10 робочих днів з дати прийняття Замовником рішення про можливість її надання. Попередня оплата може здійснюватися відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця, при наявності фінансових ресурсів, що не перевищує 30 відсотків від доведеного плану-завдання на місяць. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Дата закінчення звітного періоду | Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику для поетапної оплати Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2020 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2020 15:41 |
Перелік змін (протокол від 15.12.2020 № 386Н).docx | |
15 грудня 2020 15:41 |
Договір (проект) Експлуатаційне утримання (центр 1)-нова редакція.docx | |
15 грудня 2020 15:41 |
ТД - Експлуатаційне утримання 2021 (центр 1)-нова редакція.docx | |
15 грудня 2020 15:41 |
Протокол ТК №386Н від 15.12.2020 Зміни до ТД Експлуатаційне утримання (центр1).PDF | |
20 листопада 2020 11:34 |
Відомість обсягів (центр 1).rtf |
15 грудня 2020 15:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2020 15:41 |
Перелік змін (протокол від 15.12.2020 № 386Н).docx
|
|||
15 грудня 2020 15:41 |
Договір (проект) Експлуатаційне утримання (центр 1)-нова редакція.docx
|
|||
15 грудня 2020 15:41 |
ТД - Експлуатаційне утримання 2021 (центр 1)-нова редакція.docx
|
|||
15 грудня 2020 15:41 |
Протокол ТК №386Н від 15.12.2020 Зміни до ТД Експлуатаційне утримання (центр1).PDF
|
|||
20 листопада 2020 11:34 |
Відомість обсягів (центр 1).rtf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 19 січня 2021 12:19
Дата подання: 19 січня 2021 18:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000093 ● e7126eafe0494c7c8e3a8e1441e91349
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.06.2021
№384
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 11.06.2021 № 384
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-11-20-004993-с 20.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 14:40:41
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Dobropilʹsʹkyy, Pokrovsʹkyy, Kostyantynivsʹkyy)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-20-004993-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», зважаючи, що ним не надано, через електрону систему закупівель, згідно з додатком № 8 до тендерної документації, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень до ціни тендерної пропозиції учасника, зокрема:
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів;
- розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом;
- розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок витрат на відрядження;
- обґрунтований розрахунок поточної вартості матеріально-технічних ресурсів (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів, підтверджуючих їх вартість;
- розрахунок вартості перевезення матеріалів.
- калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами;
- вартість послуг та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання послуг (за наявності);
- розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів;
- розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення надання послуг.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-29 17:04:18
Відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень від 23.06.2021 щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», що є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський) Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Dobropilʹsʹkyy, Pokrovsʹkyy, Kostyantynivsʹkyy)» (далі – Закупівля), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-20-004993-c департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник) повідомляє наступне.
При підготовці тендерної документації Департамент дотримується принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Умовами тендерної документації до Закупівлі, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол від 20.09.2020 № 365 та протокол від 15.12.2020 № 386, не передбачено окремих вимог щодо завантаження до електронної системи закупівель підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, наведених у запиті.
Також, норма щодо публікації підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни не передбачена Законом.
Учасником-переможцем надано, шляхом завантаження до електронної системи закупівель, узгодженої із Замовником договірної ціни у відповідності до діючого законодавства та умов тендерної документації, тому у Замовника відсутні підстави для його відхилення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо висновку Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо моніторингу закупівлі Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський) (далі – Закупівля) UA-2020-11-20-004993-c, надає наступні аргументовані заперечення. Щодо правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, а саме інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначений перелік інформації, яке повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі пункт 9 про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Департаментом 19.02.2021 оголошено про проведення Закупівлі. На той час на майданчику Zakupki.Prom.ua офіційного учасника системи електронних державних закупівель Prozorro був відсутній функціонал для зазначення виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 9 частини другою статті 21 Закону. Згідно з листом від 29.06.2021 № 682/06 від ТОВ «Закупки.пром.уа» - спеціальні поля, де можна вказати інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій з'явилися на майданчику з 16.04.2021. До цієї дати була можливість вказувати лише суму забезпечення. Інформація про розмір забезпечення тендерної пропозиції Замовником зазначений. Інформація ж про вид та умови його надання функціоналом майданчику на дату оголошення закупівлі передбачено не було. Проте, ця інформація відображена в п. 3.2. Тендерної документації, яка оприлюднювалась одночасно з оголошенням закупівлі. Таким чином, Департаментом виконано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону в частині розміщення інформації про публічну закупівлю. Щодо порушення вимог частини п’ятої статті 17 Закону. Частиною п’ятою статті 17 Закону передбачено: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». В той же час частиною шостою статті 17 Закону встановлено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». Пунктом 3.1 тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі, у тому числі: « - документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно з додатком № 9 тендерної документації)» (у повній відповідності до вимог частини 6 статті 17 Закону). Додатком № 9 до тендерної документації конкретизовано спосіб надання документів, що надає переможець процедури закупівлі за пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою, відповідно до частини шостої статті 17 Закону. Таким чином, оскільки надання замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону обумовлена вимогою частини 6 статті 17 Закону, вважаємо, що тендерна документація відповідає усім вимогам чинного законодавства України.
2021-07-08 16:58:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | 16.07.2021 подано позов про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 16 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/8895/21 |
Дата відкриття провадження: | 18 липня 2021 |
Документи:
27 липня 2021 14:24
|
Електронний підпис |
27 липня 2021 14:22
|
Ухвала про відкриття провадження 19.07.21.PDF |
27 липня 2021 14:24
|
Електронний підпис |
16 липня 2021 09:16
|
Електронний підпис |
27 липня 2021 14:22
|
Ухвала про відкриття провадження 19.07.21.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
50 295 000,00
UAH з ПДВ
|
49 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
49 588 849,97
UAH з ПДВ
|
49 588 849,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" |
49 650 000,00
UAH з ПДВ
|
49 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
49 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 09:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 10:23
|
ДУ №6 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF | зміни до договору |
27 січня 2022 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:34
|
ДУ №5 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 11:28
|
ДУ №4 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF | зміни до договору |
06 липня 2021 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:32
|
ДУ №3 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр).PDF | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 13:37
|
ДУ №2 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF | зміни до договору |
25 березня 2021 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 11:13
|
ДУ №1 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF | зміни до договору |
11 березня 2021 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 14:59
|
Договір №21-21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF | укладений |
01 березня 2021 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку здійснення розрахунків. |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |