Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)
Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Dobropilʹsʹkyy, Pokrovsʹkyy, Kostyantynivsʹkyy)
Очікувана вартість
50 393 905,17 UAH
UA-2020-11-20-004993-c c5f29fd85ab54ec08286612f779d188a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бойко Владислав Олегович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Супрун Інна Валеріївна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Шевченко Андрій Вікторович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration
National ID: 38144140
Contact point: Oleh Horodchykov
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Additional contacts: Бойко Владислав Олегович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Супрун Інна Валеріївна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Шевченко Андрій Вікторович
+380959300584
00383@dn.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 лютого 2021 15:03
Очікувана вартість: 50 393 905,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 755 908,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 251969 UAH
Publication date: 20 листопада 2020 11:33
Enquiries until: 13 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 50 393 905 UAH including VAT
Minimal lowering step: 755 909 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Dobropilʹsʹkyy, Pokrovsʹkyy, Kostyantynivsʹkyy)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата здійснюється Замовником на підставі відповідного листа Виконавця протягом 10 робочих днів з дати прийняття Замовником рішення про можливість її надання. Попередня оплата може здійснюватися відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця, при наявності фінансових ресурсів, що не перевищує 30 відсотків від доведеного плану-завдання на місяць. Аванс 10 Робочі 30
Дата закінчення звітного періоду Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику для поетапної оплати Замовником наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-20-004993-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:32001618
Дата подання: 19 січня 2021 12:19
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Антимонопольний комітет України адреса: вулиця Василя Липківського, 45, Київ, 03035 Замовник: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 38144140 адреса: вул. Олекси Тихого, буд. 6, м.Краматорськ, Донецька обл., 84306 Скаржник: Дочірне підприємство “Донецький облавтодор” відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» код ЄДРПОУ 32001618 адреса: вул. Захисників України,2, м. Покровськ, Донецька область, 85307 Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-004993-c ● c5f29fd85ab54ec08286612f779d188a Опис окремої частини або частин предмета закупівлі: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський) Відкриті торги з публікацією англійською мовою СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА 20.11.2020 року Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)». Розмір бюджетного призначення за кошторисом (місцевий бюджет): 50 393 905,17 UAH 22.12.2020 року Дочірнім підприємством «Донецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі - Скаржник) було подано тендерну пропозицію у відкритих торгах за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-20-004993-c, згідно умовам тендерної документації. 1.Підстава подання скарги. 14.01.2021 року на стадії прекваліфікації, стадії розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам, Замовником прийнято та опубліковано рішення про відхилення пропозиції Скаржника, як учасника відкритих торгів, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2021 року за ідентифікатором: UA-2020-11-20-004993-c●c5f29fd85ab54ec08286612f779d188a. Підстава відхилення: - «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції, наданої Учасником 3 встановлено, що: На вимогу п.3.2 ТД надана банківська гарантія від 09.12.2020 № G1120/6905, термін дії якої не відповідає вимогам тендерної документації до забезпечення тендерної пропозиції. Порушення: не відповідає вимогам п 3.2. ТД.». Заперечуємо проти невідповідності вимогам процедури закупівлі як учасника торгів (ДП «Донецький облавтодор»), з підстав того, що на вимогу п. 3.2. ТД Учасником (Скаржником) надана банківська гарантія від 09.12.2020 № G1120/6905, термін дії якої відповідає заявленим вимогам. 2.Посилання на порушення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» (нова редакція) вказано: 3.2 Забезпечення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 251 969 грн (Двісті п'ятдесят одна тисяча дев'ятсот шістдесят дев'ять гривень 00 копійок) Забезпечення тендерної пропозиції повинно бути дійсним з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення повинен бути більше строку дії тендерної пропозиції на 90 днів. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Бенефіціар – Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації, код за ЄДРПОУ 38144140. Банківські реквізити: р/р №UA638201720355189002000081822 відкритий у Державній казначейській службі України, м. Київ ГУДКСУ у Донецькій області; МФО 820172…… тощо З урахуванням абзацу 4 п. 3.2. тендерної документації Замовник не мав право відхиляти пропозицію Скаржника, з підстав, які не залежали від волі учасника відкритих торгів з публікацією англійською мовою за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-20-004993-c, а саме: 15.12.2020 року Замовником були внесені зміни до тендерної документації з закупівлі відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 15.12.2020, № 386, які стосуються змін у п. 1.7. Розділу І. Загальні положення, де змінено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; зміни у Додаток № 4, яка стосується відомостей про виконання аналогічного договору; зміни у п. 4.4 розділу 4 Проекту договору «Порядок здійснення розрахунків». З урахуванням внесених змін Замовником 15.12.2020 року щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій: 23.12.2020 року, дані обставини ніяким чином не могли вплинути на банківську гарантію від 09.12.2020 № G1120/6905, яка надана Учасником (Скаржником) у відповідність до умов п. 3.2. тендерної документації, та з урахуванням вимог Замовника, яка міститься у ТД п. 3.2: «У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними». Відповідно до п. 10 статті 1 розділу І ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Крім того, до тендерної документації Скаржником (ДП «Донецький облавтодор») був долучений та завантажений файл 22 грудня 2020 21:35 «Банківська гарантія (центр 1).pdf», згідно якого підприємство погоджується з подовженням терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Такої вимоги від Замовника не надходило. Стосовно терміну дії банківської гарантії АТ КБ «Приватбанк» від 09.12.2020 № G1120/6905: дата початку дії гарантії (набуття чинності) – 21.12.2020, дата закінчення дії гарантії – 20.07.2021 включно. Тобто, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції є достатнім в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», банківської гарантії АТ КБ «Приватбанк» від 09.12.2020 № G1120/6905, яка ніяким чином не впливає на подальші взаємовідносини після укладення договору про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський). 3.Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право і законні інтереси Скаржника. Підстава відхилення пропозицій Скаржника, як учасника торгів, абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», - це не відповідність вимогам до учасника відповідно до законодавства встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 цього Закону». Абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» прописано: - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Не заперечуємо, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачається на розсуд Замовника забезпечення Учасниками тендерної пропозиції банківською гарантією. Зауважуємо, форма і зміст банківської гарантії не передбачена чинним законодавством, тому її зміст не є критичним в розумінні Закону. Скаржник «ДП «Донецький облавтодор» витримав строк дії забезпечення тендерної пропозиції, тобто, вимоги щодо електронної банківської гарантії строком у 210 днів є достатнім для подальшої участі до аукціону у відкритих торгах за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)», та дотримався інших вимог тендерної документації. «Гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату, вважаються чинними» (п.3.2. ТД), тобто електронна банківська гарантія АТ КБ «Приватбанк» від 09.12.2020 № G1120/6905 з кінцевим закінченням її дії – 20.07.2021 включно, є чинною. Звертаємо увагу, метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. В зв’язку з відхиленням Скаржника (ДП «Донецький облавтодор»), як учасника відкритих торгів, вважаємо порушені права та законні інтереси, чим позбавлена участь підприємства в подальшої участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)». Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк до винесення рішення за цією скаргою зупинити процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)» за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-20-004993-c, що проводяться Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації. 3. Визнати не чинним протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2021 року за ідентифікатором: UA-2020-11-20-004993-c●c5f29fd85ab54ec08286612f779d188a. 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2021 року за ідентифікатором: UA-2020-11-20-004993-c●c5f29fd85ab54ec08286612f779d188a, та допустити Дочірнє підприємство «Донецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» до аукціону - у відкритих торгах за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)» за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-20-004993-c, що проводяться Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації. Додатки: - Лист АТ КБ «Приватбанку» від 18.01.2021 щодо дійсності гарантії №G1120/6905 - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги до органу оскарження Директор ДП «Донецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» О.О.Гусаков
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 січня 2021 19:14
рішення від 20.01.2021№949+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 19:14
рішення від 29.01.2021№1617.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 29.01.2021 № 1617-р/пк-пз виконано.
Дата виконання рішення замовником: 04 лютого 2021 11:51
Номер скарги: UA-2020-11-20-004993-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:38587794
Дата подання: 19 січня 2021 18:10
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
20 листопада 2020 року Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт: «код за ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-20-004993-c». На етапи прекваліфікації Пропозицій Замовником було прийнято рішення про відхилення Пропозиції ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (у зв’язку з невідповідністю Пропозиції умовам тендерної документації). Не погоджуючись з рішенням Замовника ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» звертається зі скаргою до органу оскарження, в якій посилається на порушення під час прийняття рішення Замовником. Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, внаслідок упередженого розгляду та неправомірного відхилення Пропозиції ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», чим були порушені права та законні інтереси ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 січня 2021 18:54
рішення від 20.01.2021 №948+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 18:54
рішення від 04.02.2021 №1984.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2021 21:38
Номер скарги: UA-2020-11-20-004993-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:38587794
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
20 листопада 2020 року Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт: «код за ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-20-004993-c». На етапи прекваліфікації Пропозицій Замовником було прийнято рішення про відхилення Пропозиції ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (у зв’язку з невідповідністю Пропозиції умовам тендерної документації). Не погоджуючись з рішенням Замовника ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» звертається зі скаргою до органу оскарження, в якій посилається на порушення під час прийняття рішення Замовником. Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, внаслідок упередженого розгляду та неправомірного відхилення Пропозиції ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», чим були порушені права та законні інтереси ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

19 січня 2021 12:08
Скарга Центр 1.pdf
19 січня 2021 14:09
G1120 6905.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

19 січня 2021 17:46
Скарга Експлуатація.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

19 січня 2021 17:53
Скарга Експлуатація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-11-000093 ● e7126eafe0494c7c8e3a8e1441e91349
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 14:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

11.06.2021

№384

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 11.06.2021 № 384

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-11-20-004993-с 20.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-23 14:40:41

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський)Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Dobropilʹsʹkyy, Pokrovsʹkyy, Kostyantynivsʹkyy)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-20-004993-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», зважаючи, що ним не надано, через електрону систему закупівель, згідно з додатком № 8 до тендерної документації, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень до ціни тендерної пропозиції учасника, зокрема:
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів;
- розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом;
- розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок витрат на відрядження;
- обґрунтований розрахунок поточної вартості матеріально-технічних ресурсів (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів, підтверджуючих їх вартість;
- розрахунок вартості перевезення матеріалів.
- калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами;
- вартість послуг та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання послуг (за наявності);
- розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів;
- розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення надання послуг.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-29 17:04:18

Відповідь на запит про надання пояснень

У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень від 23.06.2021 щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», що є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський) Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Dobropilʹsʹkyy, Pokrovsʹkyy, Kostyantynivsʹkyy)» (далі – Закупівля), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-20-004993-c департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник) повідомляє наступне.
При підготовці тендерної документації Департамент дотримується принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Умовами тендерної документації до Закупівлі, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол від 20.09.2020 № 365 та протокол від 15.12.2020 № 386, не передбачено окремих вимог щодо завантаження до електронної системи закупівель підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, наведених у запиті.
Також, норма щодо публікації підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни не передбачена Законом.
Учасником-переможцем надано, шляхом завантаження до електронної системи закупівель, узгодженої із Замовником договірної ціни у відповідності до діючого законодавства та умов тендерної документації, тому у Замовника відсутні підстави для його відхилення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення щодо висновку Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо моніторингу закупівлі Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Добропільський, Покровський, Костянтинівський) (далі – Закупівля) UA-2020-11-20-004993-c, надає наступні аргументовані заперечення. Щодо правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, а саме інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначений перелік інформації, яке повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі пункт 9 про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Департаментом 19.02.2021 оголошено про проведення Закупівлі. На той час на майданчику Zakupki.Prom.ua офіційного учасника системи електронних державних закупівель Prozorro був відсутній функціонал для зазначення виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 9 частини другою статті 21 Закону. Згідно з листом від 29.06.2021 № 682/06 від ТОВ «Закупки.пром.уа» - спеціальні поля, де можна вказати інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій з'явилися на майданчику з 16.04.2021. До цієї дати була можливість вказувати лише суму забезпечення. Інформація про розмір забезпечення тендерної пропозиції Замовником зазначений. Інформація ж про вид та умови його надання функціоналом майданчику на дату оголошення закупівлі передбачено не було. Проте, ця інформація відображена в п. 3.2. Тендерної документації, яка оприлюднювалась одночасно з оголошенням закупівлі. Таким чином, Департаментом виконано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону в частині розміщення інформації про публічну закупівлю. Щодо порушення вимог частини п’ятої статті 17 Закону. Частиною п’ятою статті 17 Закону передбачено: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». В той же час частиною шостою статті 17 Закону встановлено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». Пунктом 3.1 тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі, у тому числі: « - документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно з додатком № 9 тендерної документації)» (у повній відповідності до вимог частини 6 статті 17 Закону). Додатком № 9 до тендерної документації конкретизовано спосіб надання документів, що надає переможець процедури закупівлі за пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою, відповідно до частини шостої статті 17 Закону. Таким чином, оскільки надання замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону обумовлена вимогою частини 6 статті 17 Закону, вважаємо, що тендерна документація відповідає усім вимогам чинного законодавства України.

2021-07-08 16:58:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 16.07.2021 подано позов про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 16 липня 2021
Номер відкриття провадження: 200/8895/21
Дата відкриття провадження: 18 липня 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 лютого 2021
UA-2020-11-20-004993-cc5f29fd85ab54ec08286612f779d188a
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Відхилено
Документи
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 21:39
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:39
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 8 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 3 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 8 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 7 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 4 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 6 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 4 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 3 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 7 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 6 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 1 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 2 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 5 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_lust G1120_6905 (1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_G1120-6905-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_64004154296057.pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 5 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 9 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 1 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 2 (центр 1).pdf

Конфіденційні документи

22 грудня 2020 21:35
Тендерна пропозиція (центр 1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

розкривається після аукціону. конфіденційна інформація

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 15:57
Електронний підпис
22 лютого 2021 10:32
Електронний підпис
22 лютого 2021 09:24
Статут.pdf
22 лютого 2021 09:24
МВС 01.02.21.pdf
22 лютого 2021 09:24
Довідка банкруство.pdf
22 грудня 2020 21:44
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:44
Електронний підпис

Документи

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 21:39
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:39
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 8 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 3 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 8 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 7 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 4 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 6 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 4 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 3 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 7 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 6 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 1 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 2 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 5 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_lust G1120_6905 (1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_G1120-6905-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_64004154296057.pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 5 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 9 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 1 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 2 (центр 1).pdf

Конфіденційні документи

22 грудня 2020 21:35
Тендерна пропозиція (центр 1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

розкривається після аукціону. конфіденційна інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2021 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 50 295 000,00
UAH з ПДВ
49 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 49 588 849,97
UAH з ПДВ
49 588 849,97
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" 49 650 000,00
UAH з ПДВ
49 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 15:57
Електронний підпис
22 лютого 2021 10:32
Електронний підпис
22 лютого 2021 09:24
Статут.pdf
22 лютого 2021 09:24
МВС 01.02.21.pdf
22 лютого 2021 09:24
Довідка банкруство.pdf
22 грудня 2020 21:44
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:44
Електронний підпис

Публічні документи

22 грудня 2020 21:39
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:39
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 8 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 3 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 8 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 7 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Спеціалісти 4 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 6 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:36
Машини 4 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 3 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 7 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 6 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 1 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 2 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 5 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_lust G1120_6905 (1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_G1120-6905-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 21:35
Підписаний_64004154296057.pdf
22 грудня 2020 21:35
Спеціалісти 5 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 9 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 1 (центр 1).pdf
22 грудня 2020 21:35
Машини 2 (центр 1).pdf

Конфіденційні документи

22 грудня 2020 21:35
Тендерна пропозиція (центр 1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

розкривається після аукціону. конфіденційна інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 49 500 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 09:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
49 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 09:44
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 10:23
ДУ №6 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF зміни до договору
27 січня 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:34
ДУ №5 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF зміни до договору
30 грудня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 11:28
ДУ №4 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF зміни до договору
06 липня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:32
ДУ №3 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр).PDF зміни до договору
05 квітня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 13:37
ДУ №2 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF зміни до договору
25 березня 2021 13:35
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 11:13
ДУ №1 до №21_21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF зміни до договору
11 березня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 14:59
Договір №21-21 Експлуатаційне утримання (Центр 1).PDF укладений
01 березня 2021 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків.
Номер договору про закупівлю: 21/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 21/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 21/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 21/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 21/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 21/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 51 249 538,85
UAH (в тому числі ПДВ 8 541 589,81 UAH)