Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (Постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
1 276 024,84 UAH
UA-2020-11-20-004688-c ● af91dcd8ca51456cbbb64d5aa4c9afcc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02003847 |
Місцезнаходження: | 61039, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Любові Малої, буд. 4 |
Контактна особа: |
Скоромний Вячеслав Олександрович 380577255771 mkl31ro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 276 024,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 380,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
932 Гігакалорія
ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (Постачання теплової енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61039, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, буд. 4; вулиця Валер'янівська, буд. 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 11:47 |
Оголошення ТЕПЛО 2021.doc | |
20 листопада 2020 11:33 |
ТЕНДЕР ТЕПЛО 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерная документация
Дата подання: 25 листопада 2020 15:42
Дата відповіді: 27 листопада 2020 13:00
Доброго дня! До Вас з приводу даної закупівлі звертається комунальне підприємство «Харківські теплові системи» (далі за текстом – Підприємство), та повідомляє наступне.
Комунальне підприємство «Харківські теплові системи» здійснює господарську діяльність з постачання теплової енергії на підставі Ліцензії, виданої розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 18.10.2019 № 524.
Підприємство є теплопостачальною організацією, має договори із теплогенеруючою та теплотранспортуючою організаціями, а саме із ПрАТ «Харківська ТЕЦ-5» укладено ряд договорів про купівлю-продаж теплової енергії (№ 2-12/1219 від 12.12.2019, № 3-12/1219 від 12.12.2019) і договір про надання послуг по транспортуванню теплової енергії № Тр-2/1219 від 12.12.2019 із комунальним підприємством «Харківські теплові мережі», про що Вас було неодноразово повідомлено.
Вартість теплоенергії, що постачається Підприємством, відчутно конкурентна і одна з найбільш низьких на Українському теплоенергетичному ринку.
На думку Підприємства, Вами, як Замовником, порушено порядок проведення процедури закупівлі, а саме визначення закупівлі одним лотом є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників конкурсних торгів.
Із Вашої тендерної документації вбачається, що по суті, потенційні учасники відкритих торгів мають подати свої пропозиції стосовно предмету закупівлі у цілому, за всіма об’єктами теплопостачання.
Таким чином, відсутність поділу даної закупівлі на лоти, штучно унеможливлює доступ Підприємства до неї.
Підприємство наголошує, що об’єднання об’єктів теплопостачання в один лот штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у теплоенергетичній сфері, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмета закупівлі.
Підприємство є потенційним учасником у даній закупівлі та має суттєво дешевшу тендерну пропозицію, за умови поділу її на лоти.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Крім того, за вказаним посиланням https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vstanovlennya-diskriminacijnih-vimog-v-td-ta-diskriminaciyi-pri-ocinci-tp, у розділі «Щодо змісту ТД в частині визначення предмета закупівлі» Ви побачите практику Антимонопольного комітету України з приводу відсутнього поділу закупівель на лоти.
На підставі викладеного, звертаємось до Вас із проханням привести тендерну документацію до відповідності діючого законодавства та розділити її на лоти з урахуванням можливостей постачання Підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет КНП "МКЛ № 31" ХМР повідомляє, що предмет щодо закупівлі постачання теплової енергії визначений відповідноНаказу МРЕ, торгівлі та сільского господарства України від 15.04.2020р. № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" із застосуванням показників цифр основного словника Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція. Також в розділі І.Загальні положення Порядку визначення предмета закупівлі в п.5 прописано, що Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показником четвертої-восьмої цифр ЄЗС, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, так як КНП "МКЛ № 31" ХМР є единим підприємством, яке має загальні бюджетні призначення по показнику "Оплата теплопостачання", затверджені планом використання бюджетних коштів, тендерний комітет вважав за потрібне не визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Інформація про відміну
Дата відміни
07 грудня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій