Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський)
Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Lymansʹkyy, Slov'yansʹkyy, Oleksandrivsʹkyy)
Очікувана вартість
50 128 335,91 UAH
UA-2020-11-20-004485-c b79bca03256446bba93482bdfff18631
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шевченко Андрій Вікторович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Супрун Інна Валеріївна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Бойко Владислав Олегович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration
National ID: 38144140
Contact point: Oleh Horodchykov
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Additional contacts: Шевченко Андрій Вікторович
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Супрун Інна Валеріївна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Бойко Владислав Олегович
+380959300584
00383@dn.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 лютого 2021 11:51
Очікувана вартість: 50 128 335,91 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 751 925,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250641 UAH
Publication date: 20 листопада 2020 11:18
Enquiries until: 13 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 50 128 336 UAH including VAT
Minimal lowering step: 751 925 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Bakhmutsʹkyy, Lymansʹkyy, Slov'yansʹkyy, Oleksandrivsʹkyy)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата здійснюється Замовником на підставі відповідного листа Виконавця протягом 10 робочих днів з дати прийняття Замовником рішення про можливість її надання. Попередня оплата може здійснюватися відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця, при наявності фінансових ресурсів, що не перевищує 30 відсотків від доведеного плану-завдання на місяць. Аванс 10 Робочі 30
Дата закінчення звітного періоду Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику для поетапної оплати Замовником наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 15:54
Договір (проект) Експлуатаційне утримання (північ)-нова редакція.docx
15 грудня 2020 15:48
Договір (проект) Експлуатаційне утримання (північ)-нова редакція.docx
20 листопада 2020 11:18
Договір (проект) Експлуатаційне утримання (північ).docx
15 грудня 2020 15:54
Перелік змін (протокол від 15.12.2020 № 387Н).docx
15 грудня 2020 15:54
ТД - Експлуатаційне утримання 2021 (північ)-нова редакція.docx
15 грудня 2020 15:48
ТД - Експлуатаційне утримання 2021 (північ)-нова редакція.docx
20 листопада 2020 11:18
ТД - Експлуатаційне утримання 2021 (північ).docx
15 грудня 2020 15:54
Протокол ТК №387Н від 15.12.2020 Зміни до ТД Експлуатаційне утримання (північ).PDF
15 грудня 2020 15:48
Перелік змін (протокол від 15.12.2020 № 387Н).docx
15 грудня 2020 15:48
Протокол ТК №387Н від 15.12.2020 Зміни до ТД Експлуатаційне утримання (північ).PDF
20 листопада 2020 11:18
Відомість обсягів (північ).rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 08 грудня 2020 09:00
Дата відповіді: 08 грудня 2020 09:09
Доброго дня! Шановний тендерний комітет, який відсоток договору, укладеного у 2020 р. і який ще в роботі має бути виконано, за для підтвердження досвіду учасника з експлуатаційного утримання автодоріг? Дякуємо!
Відповідь: Для підтвердження досвіду учасника надається копія виконаного (виконаного на 100 %) аналогічного договору з експлуатаційного утримання автодоріг, укладеного за період з 2017 по 2020 рр.
Розрахунок ДЦ
Дата подання: 08 грудня 2020 14:11
Дата відповіді: 08 грудня 2020 14:28
Всім учасникам потрібно завантажувати на площадку договірну ціну з усіма розрахунками? Чи договірну ціну завантажує лише переможець за результатом аукціону?
Відповідь: Договірну ціну з усіма розрахунками до тендерної пропозиції завантажувати не потрібно. Договірну ціну завантажує перемодець за результатами аукціону.
Додаток №4
Дата подання: 09 грудня 2020 11:44
Дата відповіді: 09 грудня 2020 11:57
Доброго дня! Питання по Додатку №4 (Таблиця, стовпчик «потужність двигуна, маса об’єм ковша (у разі наявності). 1) Якщо у технічному паспорті не вказано потужність двигуна, а вказано його об’єм, чи вірно буде вказати саме об’єм двигуна? І як бути у ситуації, коли ні потужність ні об’єм в техпаспорті не вказано? 2) Маса – яка маса мається на увазі? (повна або маса без навантаження)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник зазначає потужність двигуна та масу або об'єм ковша (за наявністю). У разі відсутності зазначених даних у технічному паспорті дані беруться з інших джерел. Маса ковша зазначається з приміткою "повна" або "з навантаженням".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-20-004485-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:32001618
Дата подання: 19 січня 2021 12:19
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Антимонопольний комітет України адреса: вулиця Василя Липківського, 45, Київ, 03035 Замовник: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 38144140 адреса: вул. Олекси Тихого, буд. 6, м.Краматорськ, Донецька обл., 84306 Скаржник: Дочірне підприємство “Донецький облавтодор” відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» код ЄДРПОУ 32001618 адреса: вул. Захисників України,2, м. Покровськ, Донецька область, 85307 Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-004485-c ● b79bca03256446bba93482bdfff18631 Опис окремої частини або частин предмета закупівлі: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський) Відкриті торги з публікацією англійською мовою СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА 20.11.2020 року Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський)». Розмір бюджетного призначення за кошторисом (місцевий бюджет): 50 128 335,91 UAH. 22.12.2020 року Дочірне підприємство “Донецький облавтодор” відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відкритих торгах за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-20-005829-c, та подало тендерну пропозицію згідно умовам тендерної документації. 1.Підстава подання скарги. 14.01.2021 року на стадії прекваліфікації, стадії розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам, Замовником прийнято та опубліковано рішення про відхилення пропозиції Скаржника, як учасника відкритих торгів, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2021 року за ідентифікатором: UA-2020-11-20-004485-c●b79bca03256446bba93482bdfff18631. Підстава відхилення: - «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції, наданої Учасником 1 встановлено, що: Учасником на вимогу п. 3.2 ТД надана банківська гарантія від 09.12.2020 № G1120/6923, термін дії якої не відповідає вимогам тендерної документації до забезпечення тендерної пропозиції. Порушення: не відповідає вимогам п. 3.2. ТД.». Заперечуємо проти невідповідності вимогам процедури закупівлі як учасника торгів (ДП «Донецький облавтодор»), з підстав того, що на вимогу п. 3.2. ТД Учасником (Скаржником) надана банківська гарантія від 09.12.2020 № G1120/6923, термін дії якої відповідає заявленим вимогам. 2.Посилання на порушення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» (нова редакція) вказано: 3.2 Забезпечення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 250 641 грн (Двісті п'ятдесят тисяч шістсот сорок одна гривня 00 копійок) Забезпечення тендерної пропозиції повинно бути дійсним з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення повинен бути більше строку дії тендерної пропозиції на 90 днів. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Бенефіціар – Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації, код за ЄДРПОУ 38144140. Банківські реквізити: р/р №UA638201720355189002000081822 відкритий у Державній казначейській службі України, м. Київ ГУДКСУ у Донецькій області; МФО 820172…… тощо З урахуванням абзацу 4 п. 3.2. тендерної документації Замовник не мав право відхиляти пропозицію Скаржника, з підстав, які не залежали від волі учасника відкритих торгів з публікацією англійською мовою за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-20-004485-c, а саме: 15.12.2020 року Замовником були внесені зміни до тендерної документації з закупівлі відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 15.12.2020, № 387, які стосуються змін у п. 1.7. Розділу І. Загальні положення, де змінено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; зміни у Додаток № 4, яка стосується відомостей про виконання аналогічного договору; зміни у п. 4.4 розділу 4 Проекту договору «Порядок здійснення розрахунків». З урахуванням внесених змін Замовником 15.12.2020 року щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій: 23.12.2020 року, дані обставини ніяким чином не можуть впливати на банківську гарантію від 09.12.2020 № G1120/6923, яка надана Учасником (Скаржником) у відповідність до умов п. 3.2. тендерної документації, та з урахуванням вимог Замовника, яка міститься у ТД п. 3.2: «У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними». Відповідно до п. 10 статті 1 розділу І ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Крім того, до тендерної документації Скаржником (ДП «Донецький облавтодор») був долучений та завантажений файл 22 грудня 2020 23:35 «Банківська гарантія (північ).pdf», згідно якого підприємство погоджується з подовженням терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Такої вимоги від Замовника не надходило. Стосовно терміну дії банківської гарантії АТ КБ «Приватбанк» від 09.12.2020 № G1120/6926: дата початку дії гарантії (набуття чинності) – 21.12.2020, дата закінчення дії гарантії – 20.07.2021 включно. Тобто, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції є достатнім в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», банківської гарантії АТ КБ «Приватбанк» від 09.12.2020 № G1120/6926, яка ніяким чином не впливає на подальші взаємовідносини після укладення договору про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський). 3.Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право і законні інтереси Скаржника. Підстава відхилення пропозицій Скаржника, як учасника торгів, абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», - це не відповідність вимогам до учасника відповідно до законодавства встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 цього Закону». Абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» прописано: - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Не заперечуємо, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачається на розсуд Замовника забезпечення Учасниками тендерної пропозиції банківською гарантією. Зауважуємо, форма і зміст банківської гарантії не передбачена чинним законодавством, тому її зміст не є критичним в розумінні Закону. Скаржник «ДП «Донецький облавтодор» витримав строк дії забезпечення тендерної пропозиції, тобто, вимоги щодо електронної банківської гарантії строком у 210 днів є достатнім для подальшої участі до аукціону у відкритих торгах за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський)», та дотримався інших вимог тендерної документації. «Гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату, вважаються чинними» (п.3.2. ТД), тобто електронна банківська гарантія АТ КБ «Приватбанк» від 09.12.2020 № G1120/6926 з кінцевим закінченням її дії – 20.07.2021 включно, є чинною. Звертаємо увагу, метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. В зв’язку з відхиленням Скаржника (ДП «Донецький облавтодор»), як учасника відкритих торгів, вважаємо порушені права та законні інтереси, чим позбавлена участь підприємства в подальшої участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський)». Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк до винесення рішення за цією скаргою зупинити процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський)» за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-20-005829-c, що проводяться Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації. 3. Визнати нечинним протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2021 року за ідентифікатором: UA-2020-11-20-004485-c●b79bca03256446bba93482bdfff18631. 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2021 року за ідентифікатором: UA-2020-11-20-004485-c●b79bca03256446bba93482bdfff18631, та допустити до участі в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бахмутський, Лиманський, Слов'янський, Олександрівський)» за ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-20-005829-c, що проводяться Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації. Додатки: - Лист АТ КБ «Приватбанку» від 18.01.2021 щодо дійсності гарантії №G1120/6923 - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги до органу оскарження Директор ДП «Донецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» О.О.Гусаков
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 січня 2021 19:13
рішення від 20.01.2021 №934 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 19:12
рішення від 29.01.2021 №1616.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 19:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 29.01.2021 № 1616-р/пк-пз виконано.
Дата виконання рішення замовником: 04 лютого 2021 11:48

Документи подані скаржником

19 січня 2021 11:32
0000002043292229.1.0.pdf
19 січня 2021 11:59
Скарга північ.pdf
19 січня 2021 14:12
G1120 6923.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-19-000034 ● 8f2a4be916cb40feb132076126079e8d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2021 14:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

19.07.2021

№455

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 19.07.2021 №455

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-11-20-004485-c 20.11.2020 державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 лютого 2021
UA-2020-11-20-004485-cb79bca03256446bba93482bdfff18631
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" Документи
Рішення скасоване
Документи
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2021 14:44

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 15:50
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:50
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:47
Запит ЄДР.pdf
04 лютого 2021 15:47
Витяг з ЄДР.pdf
22 грудня 2020 23:37
Електронний підпис
22 грудня 2020 23:37
Електронний підпис
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 4 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 3 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 8 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 6 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 7 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 4 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 7 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 8 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 3 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_64004154623446.pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 2 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 1 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 5 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 2 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_lust G1120_6923 (1).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 9 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 5 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 6 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_G1120-6923-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 1 (північ).pdf

Конфіденційні документи

22 грудня 2020 23:35
Тендерна пропозиція (північ).pdf

Обґрунтування конфіденційності

розкривається після аукціону. конфіденційна інформація

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначено про наявність власного парку машин та механізмів, але по деяким позиціям право власності належить: - по позиціям №№ 1, 2, 6, 13, 14 – ДП № 7 Доррембуд; - по позиціям №№ 85, 88, 93, 94, 98-100, 102, 104, 106-109, 111, 116-119, 204 – филиалу «Артемовский ДЭУ»; - по позиціям №№ 89, 96, 113 – филиалу«Дебальцевский ДЭУ»; - по позиціям №№ 152, 155, 157, 159, 166 – филиалу«Мариупольский ДЭУ»; - по позиціям №№ 179,189, 190 – филиалу«Волновахский ДЭУ». Порушення: Не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД в частині підтвердження права власності. Усунення невідповідностей: виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження документів, які підтверджують факт, що зазначені філіали є структурними підрозділами Учасника або інші документи, що підтверджують факт отримання/надходження та факт оплати/безоплатної передачі машин та механізмів або копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності) та листа(ів) від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг.

Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 15:50
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:50
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:47
Запит ЄДР.pdf
04 лютого 2021 15:47
Витяг з ЄДР.pdf
22 грудня 2020 23:37
Електронний підпис
22 грудня 2020 23:37
Електронний підпис
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 4 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 3 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 8 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 6 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 7 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 4 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 7 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 8 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 3 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_64004154623446.pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 2 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 1 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 5 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 2 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_lust G1120_6923 (1).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 9 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 5 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 6 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_G1120-6923-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 1 (північ).pdf

Конфіденційні документи

22 грудня 2020 23:35
Тендерна пропозиція (північ).pdf

Обґрунтування конфіденційності

розкривається після аукціону. конфіденційна інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України"

Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 49 307 835,47
UAH з ПДВ
48 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 50 115 000,00
UAH з ПДВ
49 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" 49 400 000,00
UAH з ПДВ
49 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 15:50
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:50
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:47
Запит ЄДР.pdf
04 лютого 2021 15:47
Витяг з ЄДР.pdf
22 грудня 2020 23:37
Електронний підпис
22 грудня 2020 23:37
Електронний підпис
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 4 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 3 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 8 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 6 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 7 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 4 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 7 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 8 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 3 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_64004154623446.pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 2 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 1 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 5 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 2 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_lust G1120_6923 (1).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 9 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 5 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Спеціалісти 6 (північ).pdf
22 грудня 2020 23:35
Підписаний_G1120-6923-GL_tender.pdf
22 грудня 2020 23:35
Машини 1 (північ).pdf

Конфіденційні документи

22 грудня 2020 23:35
Тендерна пропозиція (північ).pdf

Обґрунтування конфіденційності

розкривається після аукціону. конфіденційна інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
48 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 12:43
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 16:33
ДУ №6 до №19_21 Експлуатаційне утримання (Північ).PDF зміни до договору
26 січня 2022 16:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:12
ДУ №5 до №19_21 Експлуатаційне утримання (Північ).PDF зміни до договору
30 грудня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 09:30
ДУ №4 до №19_21 Експлуатаційне утримання (Північ).PDF зміни до договору
26 серпня 2021 09:27
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:37
ДУ №3 до №19_21 Експлуатаційне утримання (Північ).PDF зміни до договору
05 квітня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 13:25
ДУ №2 до №19_21 Експлуатаційне утримання (Північ).PDF зміни до договору
25 березня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 13:50
ДУ №1 до №19_21 Експлуатаційне утримання (Північ).PDF зміни до договору
11 березня 2021 13:49
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 14:40
Договір №19_21 Експлуатаційне утримання (Північ).PDF укладений
01 березня 2021 14:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 квітня 2021 09:38
1 095 119,84 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
12 квітня 2021 09:38
4 818 036,47 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
22 квітня 2021 09:41
1 651 786,97 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
14 травня 2021 12:24
1 019 433,48 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
14 травня 2021 12:24
1 599 001,69 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
14 червня 2021 09:31
516 926,52 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
14 червня 2021 09:31
4 038 612,02 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
14 липня 2021 13:12
1 268 228,66 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
14 липня 2021 13:12
4 789 186,85 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
13 серпня 2021 09:33
1 208 212,99 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
13 серпня 2021 09:33
4 947 598,91 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA043225400000026002101021236
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
14 вересня 2021 09:38
4 439 724,20 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
14 вересня 2021 09:38
824 757,62 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
29 вересня 2021 09:40
2 542 897,40 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
08 жовтня 2021 09:37
553 822,85 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
08 жовтня 2021 09:37
383 556,42 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
08 жовтня 2021 09:37
210 210,19 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
08 жовтня 2021 09:37
125 684,56 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
09 листопада 2021 09:27
930 823,02 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
09 листопада 2021 09:27
452 622,07 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
29 листопада 2021 09:16
842 540,96 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
29 листопада 2021 09:16
120 264,41 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
29 листопада 2021 09:16
1 400 000,00 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
29 грудня 2021 09:37
2 551 392,79 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений
29 грудня 2021 09:37
857 858,77 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA393223130000026007000048459
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків.
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 50 834 246,98
UAH (в тому числі ПДВ 8 472 374,50 UAH)