Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя та пов’язана продукція (9 найменувань)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-11-20-003299-b e50985267d464006a8f8a8919b4d387e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Дмитро Юрійович

+380442497004 2497004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Вебсайт: https://strazhesko.org.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Контактна особа: Падалка Дмитро Юрійович
+380442497004
2497004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 14:31
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, перелік критерії та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерії викладено у файлі до цього оголошення "Оголошення (документація) про проведення спрощеної закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачка
Папір А4 (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30197630-1 - Папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 уп
Біндери (зажими) (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30193800-6 Затискачі для папірців-записок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 уп
Біндери (зажими) (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30193800-6 Затискачі для папірців-записок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Клей-олівець (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30192000-1 Офісне приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 шт
Папка регістратор А4 (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30197210-1 Теки-реєстратори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 уп
Набір файлів-кишень (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30192000-1 Офісне приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка швидкозшивач картон (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30197210-1 Теки-реєстратори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка швидкозшивач (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30197210-1 Теки-реєстратори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка картонна на зав'язках А4 (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 - 30197210-1 Теки-реєстратори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Під час проведення спрощеної процедури усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами цієї документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися автентичним перекладом українською мовою, засвідчений підписом уповноваженою особою учасника та печаткою. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою / Оплата за товар, який надано Постачальником, проводиться за фактом поставки, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 17:49
Проект Договору.docx
20 листопада 2020 17:49
Оголошення (документація) про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 25 404,00
UAH з ПДВ
25 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 26 138,40
UAH з ПДВ
26 138,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕВЕН ОФІС" 28 560,00
UAH з ПДВ
28 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 21:28
Електронний підпис
02 грудня 2020 20:37
довідка 4.pdf
02 грудня 2020 20:37
IMG_20181205_0006.pdf
02 грудня 2020 20:37
IMG_20181205_0007.pdf
02 грудня 2020 20:37
IMG_20181205_0008.pdf
02 грудня 2020 20:37
IMG_20181205_0009.pdf
02 грудня 2020 20:37
серт3.zip
02 грудня 2020 20:37
серт2.zip
02 грудня 2020 20:37
серт..zip
02 грудня 2020 20:37
технічна специфікація.pdf
02 грудня 2020 20:37
цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2020 20:37
листи гарантійні 3.pdf
02 грудня 2020 20:37
листи гарантійні 2 .pdf
02 грудня 2020 20:37
лист .pdf
02 грудня 2020 20:37
витяг0902.pdf
02 грудня 2020 20:37
витяг ПДВ.JPG
02 грудня 2020 20:37
Паспорт керівника.rar
02 грудня 2020 20:37
Призначення керівника.rar
02 грудня 2020 20:37
Довідки.rar
02 грудня 2020 20:37
Статут.rar

Публічні документи

02 грудня 2020 17:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:04
цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2020 17:04
технічні вимоги.pdf
02 грудня 2020 17:04
Сертифікат Смарт.pdf
02 грудня 2020 17:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 грудня 2020 17:04
Протокол.pdf
02 грудня 2020 17:04
Протокол №3.pdf
02 грудня 2020 17:04
Протокол №19.pdf
02 грудня 2020 17:04
проект договору.pdf
02 грудня 2020 17:04
Опис.pdf
02 грудня 2020 17:04
Наказ.pdf
02 грудня 2020 17:04
загальні відомості.pdf
02 грудня 2020 17:04
Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2020 17:04
Витяг ПДВ Ромус.pdf
02 грудня 2020 17:04
Витяг з ЄДР 06.11.2020р..pdf
02 грудня 2020 17:04
Виписка.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:45
Статут_.pdf
02 грудня 2020 16:45
1 Установчі Севен Офіс.pdf
02 грудня 2020 16:45
довідки.pdf
02 грудня 2020 16:44
цп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "СЕВЕН ОФІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 25 404,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:43

Документи

04 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:38
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
25 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:17
Договір укладений
15 грудня 2020 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 404,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 234,00 UAH)