Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори; маніпулятори; процесори
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2020-11-20-003261-a 7b08845ec7094fd88a3059ff026d078e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Ірина Миколаївна

(0332) 28 22 09 PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Вебсайт: http://happyhouse.org.ua/
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Мартинюк Ірина Миколаївна
(0332) 28 22 09
PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 12:59
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля моніторів (52шт.); маніпуляторів (51шт.); процесорів (54шт.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 шт.
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
51 шт.
Маніпулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
54 шт.
Процесор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар буде здійснюватись за рахунок коштів обласного бюджету та коштів отриманих від укладених договорів про медичне обслуговування населення від НСЗУ. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 17:26
ТД монітори, сис. блок, клав+мишка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 25 листопада 2020 00:45
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:55
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, аналоги та еквіваленти розглядаються, але вони повинні відповідати технічним та якісним характеристикам предметам закупівлі згідно Додатоку 4 тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 541 878,00
UAH з ПДВ
536 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙСІТІ ГРУП" 549 936,00
UAH з ПДВ
537 714,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:22
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:21
ДФС 08.12.zip
16 грудня 2020 10:21
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
16 грудня 2020 10:21
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
16 грудня 2020 10:21
ЗапитБанкрутство_16.12.20.pdf
16 грудня 2020 10:21
МВС 12.12.zip
06 грудня 2020 17:03
Електронний підпис
06 грудня 2020 16:59
проект договору.pdf
06 грудня 2020 16:55
довідка санкції.pdf
06 грудня 2020 16:55
витяг ПДВ_копія.pdf
06 грудня 2020 16:55
технічні вимоги.pdf
06 грудня 2020 16:55
21304100_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "АЙСІТІ ГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
536 278,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:34
Дод уг 1 23122020 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:40
Договір 10 12 21122020.pdf укладений
21 грудня 2020 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми Договору у зв'язку зі зменшенням фінансування та зменшення кількості товару.
Номер договору про закупівлю: 10/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 454 999,42
UAH (в тому числі ПДВ 75 833,24 UAH)