Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче пастеризоване 3,2% жирності, пакетоване, Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15511000-3 Молоко))
Очікувана вартість
249 040,00 UAH
UA-2020-11-20-003237-a 64fbcc0558074a5087db078f105f4d2b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігольник Пилип Володимирович

+380680564321 setifree@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІ МАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41851276
Місцезнаходження: 63525, Україна , Харківська обл., селище міського типу Малинівка, ВУЛИЦЯ СОЇЧА, будинок 5, корпус А
Контактна особа: Ігольник Пилип Володимирович
+380680564321
setifree@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 15:04
Очікувана вартість: 249 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 471,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (детально у тендерній документації). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6950 кг
Молоко коров’яче пастеризоване 3,2% жирності, пакетоване, (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15511000-3 Молоко))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
2570 банки
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15511000-3 Молоко))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 16:15
ЗТД 11.12 15510000-6 молоко.pdf
11 грудня 2020 16:15
ТД 15510000-6 молоко_проект договору 11.12.pdf
27 листопада 2020 17:50
ЗТД 27.11 15510000-6 молоко.pdf
11 грудня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 16:15
ЗТД 11.12 15510000-6 молоко.pdf
11 грудня 2020 16:15
ТД 15510000-6 молоко_проект договору 11.12.pdf
27 листопада 2020 17:50
ТД 15510000-6 молоко_проект договору 27.11.pdf
20 листопада 2020 17:19
ТД 15510000-6 молоко_проект договору.pdf
27 листопада 2020 17:50
ЗТД 27.11 15510000-6 молоко.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:45
Дата відповіді: 26 листопада 2020 22:42
У п. 1 «Процедура надання роз’яснень» Розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» замовник зазначає, що усі особи, які прийняли участь у зазначеній закупівлі, разом з іншими документами, які вимагаються зазначеною документацією, надають підтвердження щодо відсутності зауважень до змісту та вимогам по документації, у тому числі відсутності у осіб подвійного тлумачення змісту документації. З вимог тендерної документації вбачається незрозумілим, у формі якого документа учасник має надати підтвердження що у нього відсутні зауваження до змісту та вимог по документації, у тому числі відсутнє подвійне тлумачення змісту документації. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що учасник надає довідку у довільній формі.
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:45
Дата відповіді: 26 листопада 2020 22:46
У п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Учасник надає у складі пропозиції заповнену форму пропозиції, яка наведена в Додатку 1 до тендерної документації, ціна вказуються з двома десятковими знаками. Сканована копія форми пропозиції подається у відповідній формі на фірмовому бланку Учасника з зазначенням вихідного номеру та дати. Учасником надається вся необхідна інформація, яка вимагається формою пропозиції. У разі не надання інформації, передбачених формою пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена. У формі тендерної пропозиції наявні пункти, які належать до заповнення учасником, що є юридичною особою, та учасником, що є платником податку на додану вартість, які не стосуються фізичної особи-підприємця - платника єдиного податку. Вбачається незрозумілим, яким чином така фізична особа-підприємець повинна заповнити пункти 6, 7, 8, 9 форми тендерної пропозиції, викладені в Додатку 1 Тендерної документації, щоб її тендерна пропозиція не була відхилена з цих підстав. Чи повинні ці пункти тендерної пропозиції залишитись незаповненими? Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що ФОП у пунктах 7, 8 ,9 тендерної пропозиції можуть зазначити «не є юридичною особою», щодо пункту 6 тендерної пропозиції учасники зазначають за аналогією по пунктам 7, 8, 9 тендерної пропозиції
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:46
Дата відповіді: 26 листопада 2020 22:49
2. У п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників або переможців - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що особи інформують замовника у складі своєї пропозиції з посиланням на відповідні нормативно-правові акти із зазначенням підпункту, пункту, статті, розділу тощо. З вимог тендерної документації вбачається незрозумілим, у формі якого документа учасник має належним чином проінформувати замовника про неподання ним певних документів. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що учасник надає довідку у довільній формі.
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:47
Дата відповіді: 26 листопада 2020 22:52
З пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вбачається незрозумілим, який саме вид забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником (банківська гарантія, страхова гарантія), а також якою саме фінансовою установою забезпечення тендерної пропозиції повинно бути видане, щоб воно задовольняло вимоги цієї тендерної документації. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що фінансова установа визначається учасником самостійно.
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:47
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:14
З пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вбачається незрозумілим,чи повинен бути у тексті гарантії відображений власноручний підпис та відбиток печатки гаранта? Чи гарантія повинна бути підписана КЕП гаранта? Ці вимоги є взаємовиключними, адже відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що гарант накладає відповідний електронний підпис та печатку
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:48
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:17
З пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вбачається незрозумілим, яка назва банку бенефіціара – його повна назва та повна адреса, а також МФО та коди повинні бути зазначені у тексті гарантії. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що зазначається Державна казначейська служба України
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:48
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:19
З пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вбачається незрозумілим, що саме вимагає зазначити Замовник, у тексті гарантії, вказуючи цифровий, літерний код валюти відповідно до переліку кодів із зазначення його та ким затверджено. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що зазначена інформація надається відповідною фінансовою установою
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:48
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:24
З пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вбачається незрозумілим, з якою метою Замовник вимагає, щоб учасник у тексті гарантії поставив власний підпис та відбиток печатки після зазначення того, що він ознайомлений з умовами гарантії та належним чином виконає вимоги гарантії, адже відповідно до ст. 560 ЦКУ «Поняття гарантії» за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що за наявною практикою складання гарантій для гаранта не є перешкодою для складання гарантії із зазначеною вимогою
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:49
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:29
З пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вбачається незрозумілим, у яких саме днях - календарних чи робочих – обчислюється строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього питання.
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:50
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:31
У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вимагається надання у складі пропозиції проекту календарного графіку постачання товару у довільній формі. Надайте, будь ласка, роз’яснення, яка саме інформація повинна бути відображена у цьому документі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що зазначена вимога буде скоригована Замовником
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:50
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:36
У пункті 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про інформування у складі своєї пропозиції Учасником замовника щодо відсутності будь-яких зауважень від інших замовників торгів, органів державної влади, правоохоронних органів щодо надання учасником недостовірної інформації під час участі у торгах, та відсутні будь-яких кримінальних проваджень, господарських спорів, вироків суду стосовно надання недостовірної інформації учасником під час участі у торгах або неналежного виконання учасником договору за результатами проведеної закупівлі. Надайте, будь ласка, роз’яснення, у який саме спосіб або у якому вигляді має подаватися таке інформування у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що надається довідка у довільній формі
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 15:51
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:41
У пункті 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога щодо подання учасником довідки в довільній формі та вказати джерело, в якому міститься підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною та детальний покроковий спосіб її отримання. Вбачається незрозумілим щодо якої саме інформації про учасника необхідно подавати таку довідку? Це стосується інформації про учасника з відкритих реєстрів? Надайте, будь ласка, роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що у тендерній документації визначені достатньо чіткі вимоги щодо зазначеного Вами питання
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 25 листопада 2020 13:02
Дата відповіді: 26 листопада 2020 23:44
У ч.3 Додатку 2 Тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції сканованих копій підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних. Вбачається незрозумілим, про які саме накладні йде мова, оскільки вимоги до оформлення тих чи інших накладних, які суб’єкти господарювання надають один одному регулюється різними нормативно-правовими актами. ТД не передбачає можливості підтверджувати виконання договорів тим учасникам, які оформлюють документи в електронному вигляді, так як у таких учасників відсутня можливість надавати нотаріально засвідчені копії електронних документів. Надайте роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником розглянуте Ваша питання та вважаємо за необхідне повідомити, що вимога щодо «сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних» Замовником буде переглянута
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець ГІРЕНКО РОМАН СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2833411190
Дата подання: 23 листопада 2020 15:57
Щодо дискримінаційних вимог до кваліфікації учасника
Шановний замовнику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Додатком 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції нотаріально засвічені документи:
- П.1.3 додатку 2 лист від суб’єкту господарювання який буде здійснювати перевезення щодо можливості учасником використовувати (залучати, тощо) транспортні засоби суб’єкту господарювання (лист повинен бути адресований на замовника, у листі повинні бути зазначені реєстраційні номери транспортних засобів, дата, номер договору на підставі якого будуть використовуватись транспортні засоби, а також справжність підпису особи, яка підписала лист повинна бути нотаріально засвічена).
- П.2.5 додатку 2 для учасників – фізичних осіб-підприємців: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку).
- П.2.5 додатку 2для перевізників – фізичних осіб-підприємців: нотаріально засвідчені трудові книжки
(перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку).
- П. 3.3. додатку 2 Скановані копії підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних)
- П. 3.4. додатку 2 До кожного договору потрібно надати скановану копію листа-відгуку від підприємства (установи, організації) тощо з яким укладено аналогічний за предметом закупівлі договір наведеного у п. 3.1 додатку 2 до Оголошення з посиланням на номер, дату, вартість договору та наявності або відсутності зауважень до Учасника та строку поставки товару (лист-відгук повинна бути адресований замовнику, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена).
. Дана вимога не обумовлена ані специфікою закупівлі. ані приписами законодавства. Крім того, відповідно до приписів Порядку вчинення нотаріальних дій, вищеперелічені документи не підлягають обов’язковому нотаріальному завірянню. Таким чином слід вважати, що така вимога є надмірною, упередженою, дискримінаційною та направленною на обмеження конкуренції. У зв"язку з чим вимагаю виключити таку вимогу з тендерної документації.
При цьому відповідно до статті 58 -1 Господарського кодексу України Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.
Також зазначу, що вказані недоліки тендерної документації - це класичні прийоми тендерної корупції, з якими учасники торгів стикаються чи не щодня. Тому неважко передбачити майбутній перебіг подій навколо цього тендеру. Таким чином, звертаюсь до членів тендерного комітету з проханням максимально відповідально віднестись до покладених на них обов"язків під час проведення цієї процедури закупівлі.
- інформуємо, що п. 1 та п. 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та п. 5 Статті 22 Тендерна документація "Закону України про публічні Закупівлі" визначено, що Замовник не має права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги та обмежувати коло учасників. Такі дії Замовника є неправомірними, насамперед, суперечать документації Замовника та законодавству у сфері публічних закупівель, суперечать принципам добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, а також неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого Замовником порушуються права та інтереси всіх учасників даної процедури закупівлі
Тобто надання документів, що зазначені 1.3; 2.5; 3.3; 3.4 Додатку 2 - до Тендерної документації Замовника є дискримінаційними, бо унеможливлюють та звужують коло потенційних учасників, з можливою найбільш економічно вигідною ціною, що є найголовнішим критерієм для держбюджетних установ та вищезазначена форма посвідчення документів не є пріоритетно важливою для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника. Враховуючи вищевикладене, просимо вилучити дану вимогу та опублікувати відповідні зміни. У випадку бездіяльності замовника будемо вимушені звернутися до відповідних органів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 14:06
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що в частині вимоги «нотаріально засвідчені трудові книжки» та «сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних» будуть внесені зміни.
У іншій частині Замовник не вбачає доцільність внесення змін.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:52
Дискримінаційні вимоги у ТД
1. У п. 5 Розділу 1 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника підтвердження відповідності своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно з листом Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року та подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують запровадження у учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен міститись наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) щодо виконання вказаної політики.
Вважаю вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції наказу учасника щодо призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкції або програми) щодо виконання вказаної політики незаконною, дискримінаційною та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі, оскільки я є фізичною особою-підприємцем, яка під час провадження своєї господарської діяльності не використовує найману працю, та не маю обов’язку, покладеного на мене Законом України «Про публічні закупівлі» та законодавством про працю, розробляти та запроваджувати настанови (інструкції або програми) з виконання політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, та видавати розпорядчі акти щодо призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.
Крім того, лист Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року, який містить настанови щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, на який є посилання у тендерній документації, не становить норм права, носить виключно рекомендаційний та інформативний характер і містить настанови щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, які стосуються виключно замовників.
З огляду на викладене, вимагаю виключити з п. 5 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують запровадження у учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, зокрема наказу учасника щодо призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкції або програми) щодо виконання вказаної політики.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 21:33
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовник не вбачає доцільність внесення змін у цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:53
Дискримінаційна вимога у ТД
2. У п. 7 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально.
Вважаю вимогу щодо надання учасником перекладу, який повинен бути посвідчений нотаріально, такою, що не відповідає чинному законодавству та усуває мене від участі у цій закупівлі.
У складі своєї тендерної пропозиції я подаю трудову книжку, яка заповнена російською мовою, та переклад цього документу на українську мову, проте я не маю змоги посвідчити переклад нотаріально,оскільки така нотаріальна дія як «нотаріальне посвідчення перекладу» не передбачена статтею 34 Закону України «Про нотаріат».
Вичерпний перелік нотаріальних дій, що вчиняють нотаріуси визначений частиною 1 статті 34 Закону України «Про нотаріат», відповідно до п. 12 якої нотаріуси засвідчують вірність перекладу документів з однієї мови на іншу, а не посвідчують переклад.
З огляду на викладене, вимога щодо нотаріального посвідчення перекладу документу, що міститься у п. 7 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації є незаконною і дискримінаційною щодо мене, і має бути видалена з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 21:36
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовником буде скориговано визначення нотаріальних дій у відповідності до вимог Закону України «Про нотаріат». Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:53
Дискримінаційна вимога ТД
У пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасника подання довідки у довільній формі від замовника, яка датована не пізніше кінцевої дати подання пропозиції про відсутність/наявність підстав щодо відхилення учасника відповідно до вищезазначених вимог.
Вважаю таку вимогу Замовника незаконною та такою, що порушує принципи здійснення закупівель, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право учасника звертатися до замовника з питань надання йому будь-яких документів для участі у закупівлі, так само як і відсутній обов’язок Замовника щодо видачі учаснику будь-яких документів для участі у закупівлі. Таким чином у учасника відсутні будь-які гарантії, що довідка, яка вимагається тендерною документацією, буде видана учаснику замовником у строк, необхідний для подачі тендерної пропозиції. Наявність такої вимоги створює умови для маніпулювання учасниками та є дієвим інструментом для усунення від участі у цій закупівлі небажаних учасників.
З огляду на викладене, вимога щодо подання довідки у довільній формі від замовника, яка датована не пізніше кінцевої дати подання пропозиції, про відсутність/наявність підстав щодо відхилення учасника відповідно до вищезазначених вимог, що міститься у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, є незаконною і дискримінаційною щодо мене, і має бути видалена з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 21:39
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що у разі якщо учасник вважає вимогу Замовника такою що не передбачена законодавством, учасник діє у відповідності до вимог статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:54
Дискримінаційна вимога у ТД
У пункті 3 « Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що також, підставою для відхилення є надання учасником у складі пропозиції проекту календарного графіку поставки товару не погодженого із замовником.
Вважаю, таке положення тендерної документації незаконним та таким, що суперечить статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій визначено вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій. У цьому переліку відсутня підставою - надання учасником у складі пропозиції проекту календарного графіку поставки товару, непогодженого із замовником.
Вимоги щодо подання у складі тендерної пропозиції учасника будь-яких документів, які вимагають їх погодження із замовником, як то проекту календарного графіку поставки товару, є недопустимим, оскільки створює умови для маніпулювання учасниками та є дієвим інструментом для усунення від участі у цій закупівлі небажаних учасників.
Вимагаю виключити з тендерної документації підставу для відхилення тендерних пропозицій - надання учасником у складі пропозиції проекту календарного графіку поставки товару не погодженого із замовником, як незаконну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 21:43
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовником буде переглянута зазначена вимога
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:55
Дискримінаційна вимога у ТД
У ч.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає у учасника надання Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою (у довідці не зазначається інформація про складські, виробничі приміщення та транспортні засоби) та Інформації про наявність обладнання та матеріально технічної бази повинна свідчити, що Учасник має власну або орендовану матеріально-технічну базу та обладнання. У разі оренди та (або) використання на інших договірних умовах, обладнання, яке буде використовуватися під виконання договору по предмету закупівлі Учасник зобов'язується надати у складі пропозиції копії діючих договорів з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання договору, що є предметом даної закупівлі). У разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання, яке буде використовуватися, є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10, 11, 22 бухгалтерського обліку (підписану головним бухгалтером (за умови наявності) або уповноваженою особою Учасника та скріпленою печаткою) - для юридичних осіб; у разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання, яке буде використовуватися, є власним, надати документальне підтвердження його володіння - для фізичних осіб-підприємців.
Такі вимоги тендерної документації передбачають, що учасник повинен мати у власності або в користуванні обладнання та матеріально-технічна база, про які повинен надати визначену замовником інформацію.
Такі вимоги є дискримінаційними щодо мене, оскільки я здійснюю господарську діяльність із залученням зберігача на підставі договору зберігання, а відтак право власності або користування обладнанням та матеріально-технічною базою зберігача безпосередньо у мене відсутнє, оскільки вказаний договір не передбачає виникнення права власності або користування вказаним майном особисто мною.
Вимагаю виключити ці дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 21:46
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовником буде доповнена зазначена вимога відповідним виразом в частині договору зберігання. Дякуємо за уточнення.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:55
Дискримінаційна вимога у ТД
У пункті 1.5 ч. 1 додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подання учасником у складі тендерної документації за відсутністю у учасника власного транспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб'єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п.1.3, 1.4. ч. 1 Додатку 2 та нижчезазначені документи:
• сканована копія договору (договорів) між суб'єктом господарювання та учасником, на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені транспортні засоби, укладений відповідно до вимог чинного законодавства України.
• лист від суб'єкту господарювання який буде здійснювати перевезення щодо можливості учасником використовувати (залучати, тощо) транспортні засоби суб'єкту господарювання (лист повинен бути адресований на замовника, у листі повинні бути зазначені реєстраційні номери транспортних засобів, дата, номер договору на підставі якого будуть використовуватись транспортні засоби, а також справжність підпису особи, яка підписала лист повинна бути нотаріально засвічена).
Вимоги щодо надання сканованої копії договору (договорів) між суб'єктом господарювання та учасником, на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені транспортні засоби, та листа від суб'єкту господарювання, який буде здійснювати перевезення, щодо можливості учасником використовувати (залучати, тощо) транспортні засоби суб'єкту господарювання є дискримінаційною щодо мене та усуває мене від участі в цій закупівлі, оскільки відповідно до чинного законодавства договорами, на підставі яких у учасника виникає право користування транспортними засобами іншого суб’єкта господарювання є договір оренди транспортного засобу або договір позички транспортного засобу.
Мною на підставі статті 929 ЦКУ з суб’єктом господарювання укладено договір транспортного експедирування (транспортного сервісу), відповідно до умов якого одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним клієнтом, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов'язання, пов'язані з перевезенням. Відтак право користування транспортними засобами перевізника відпоповідно до умов договору транспортного сервісу безпосередньо у мене відсутнє.
Отже, я не маю можливості прийняти участь у цій закупівлі через відсутність у мене такого договору, копію якого вимагає подати замовник у складі тендерної пропозиції учасника, та можливості надати достовірну інформацію у листі від суб'єкту господарювання, який буде здійснювати перевезення щодо можливості учасником використовувати (залучати, тощо) транспортні засоби суб'єкту господарювання.
Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 21:51
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Ваш договір експедирування (транспортного сервісу) підпадає під зазначені вимоги, отже Ви має повну можливість прийняти участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:56
Дискримінаційна вимога у ТД
У пунктах 1.6 та 1.7 ч. 1 Додатку 2 Тендерної документації Інформаційна довідка про виробничі / складські приміщення (далі - об'єкт) (не менш ніж 1 об'єкт), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за наступною формою: № з/п; Адреса розташування потужностей; Площа приміщення для зберігання товару (м2); Правові підстави користування; Назва та реквізити документу, що підтверджує право власності або право користування та документи на приміщення для зберігання товару (об'єкти), які задіються Учасником в обігу предмету закупівлі: у разі використання потужностей, які належать іншим особам договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені в інформаційній довідці потужності для виробництва та/або обігу предмету закупівлі. Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень, та використовується не вся площа потужностей, в інформаційній довідці про потужності потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі.
Вказані вимоги є дискримінаційними щодо мене та усувають мене від участі у цій закупівлі, оскільки вони передбачають, що об’єкт (потужність), який задіюється учасником для зберігання товару, що є предметом закупівлі, повинна бути виробничим або складським приміщенням, що перебуває у власності або в оренді (суборенді) у учасника.
Мною буде здійснюватись обіг (зберігання) предмету закупівлі на потужності, що є магазином продовольчих товарів, у якому відповідно до технічної документації відсутні складські приміщення. Отже, я не можу подати довідку з достовірною інформацією, у тій формі, яку вимагає замовник, та прийняти участь у цій закупівлі.
Така вимога передбачає, що учасник повинен мати у власності або в користуванні холодильне обладнання (камери), про які повинен надати визначену замовником інформацію.
Я здійснюю господарську діяльність із залученням зберігача на підставі договору зберігання, а відтак право власності або користування приміщенням (об’єктом), у якому буде здійснюватися обіг (зберігання) товару, що є предметом закупівлі, відповідно до умов договору зберігання безпосередньо у мене відсутнє, оскільки вказаний договір не передбачає виникнення права власності або користування вказаним приміщенням (об’єктом) особисто мною.
Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 21:54
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовником буде доповнена зазначена вимога відповідним виразом в частині договору зберігання. Дякуємо за уточнення.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a9
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:56
Дискримінаційна вимога у ТД
У пунктах 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 ч. 2 Додатку 2 Тендерної документації містяться вимоги щодо подання учасником таких документів: Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які планується залучати під час поставки товару (за формою); копія форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі пропозиції).копія діючого штатного розпису; інформаційна довідка про наявність працівників (водіїв/я) відповідної кваліфікації (із обов'язковим зазначенням П.І.Б.), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за наступною формою.
Ці вимоги є дискримінаційними щодо мене з наступних підстав.
У національному законодавстві визначено, що працівник — фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі, організації незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання або у фізичної особи.
Я є фізичною особою-підприємцем і не маю найманих працівників - фізичних осіб, які працюють у мене за трудовим договором. Під час провадження своєї господарської діяльності з постачання продуктів харчування мною залучаються працівники, які перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання, з яким у мене укладено договори зберігання та транспортного сервісу, що не суперечить чинному законодавству.
З огляду на те, що у мене відсутні трудові відносини з працівниками, я не можу подати тендерну пропозицію, яка б задовольняла вимоги, викладені у У пунктах 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 ч. 2 Додатку 2 Тендерної документації щодо наявності безпосередньо у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 21:59
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що ви самі відповіли на своє питання. Учасник діє у відповідності до вимог статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a10
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:57
Дискримінаційна вимога у ТД
У пункті 2.5 ч.2. Додатку 2 Тендерної документації замовник вимагає від учасника у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб'єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів подання документів, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками, зокрема, нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи.
Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі, оскільки я не можу надати в складі своєї тендерної пропозиції нотаріально засвідчені трудові книжки працівників Перевізника.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберіганням, виготовленням, постачанням і обліком, регулюються, зокрема, Кодексом законів про працю України, постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. N 301 "Про трудові книжки працівників", Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. N 58, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110.
Жодним з вказаних нормативно-правових актів не передбачено обов’язку роботодавця нотаріально посвідчувати трудові книжки працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах.
Вчинення нотаріусом такої нотаріальної дії як «нотаріальне посвідчення трудової книжки» також не передбачено статтею 34 Закону України «Про нотаріат».
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї незаконну вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідчених трудових книжок перевізника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 22:01
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що в частині вимоги «нотаріально засвідчені трудові книжки» будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a11
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:58
Дискримінаційна вимога у ТД
У ч.3 Додатку 2 Тендерної документації замовником встановлено вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та подання учасником у складі тендерної документації інформації учасника про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 5-ти за період 2019-2020рр, аналогічним за предметом закупівлі договором є договір щодо постачання продуктів харчування) за наступною формою; Сканованих копій аналогічних за предметом закупівлі договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; сканованих копій підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних; сканованих копій листів –відгуків до кожного договору від підприємства (установи, організації) тощо з яким укладено аналогічний за предметом закупівлі договір наведеного у п. 3.1 додатку 2 до Оголошення з посиланням на номер, дату, вартість договору та наявності або відсутності зауважень до Учасника та строку поставки товару (лист-відгук повинна бути адресований замовнику, а також справжність підпису особи, яка підписала лист- відгук повинна бути нотаріально засвічена).
Вважаю цю вимогу дискримінаційною та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі, оскільки я маю досвід постачання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у кількості, що встановлена у тендерній документації, укладені з різним замовникам у 2015, 2016, 2017 та 2018 роках, проте у мене відсутні договори на постачання предмету закупівлі, у кількості 5 одиниць, виконані протягом 2019-2020 років, у зв’язку з чим я не можу подати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, передбачені замовником у ч.3 Додатку 2 Тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 22:06
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що зазначена вимога буде скоригована.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a12
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:58
Дискримінаційна вимога ТД
У Примітці, що міститься в додатку 2 до Тендерної документації замовником для учасника, з яким співпрацював замовник у минулому, установлені спрощені вимоги щодо участі у цій закупівлі, зокрема у разі якщо у учасника наявний досвід постачання продуктів харчування до об'єктів Замовника (не менш ніж 2 об'єкти) визначених у додатку 5 тендерної документації, такий учасник замість пунктів 1.1-1.7, 2.1-2.6, 3.1 - 3.4 додатку 2 тендерної документації може надати довідку у довільній формі із зазначенням дати та номеру аналогічного Договору постачання продуктів харчування, Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Такі положення тендерної документації демонструють упереджене ставлення до тих учасників, з які не мають досвіду співпраці із замовником, грубо порушують принципи здійснення закупівель та є такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного вимагаю виключити Примітку, що міститься в додатку 2 з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 22:10
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовник не вбачає доцільність внесення змін у цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.a13
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 24 листопада 2020 15:59
Дискримінаційна вимога у ТД
Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає подання учасником у складі пропозиції документів, що засвідчують якість та безпеку продукції: копії Сертифікату відповідності (якості) або/та якісного посвідчення, або/та декларації виробника, або/та маркування виробника, або іншого документу, згідно чинного законодавства. При цьому встановлює вимогу для учасника, що в документах, які підтверджують якість товару, повинні обов’язково зазначатися строк придатності, умови зберігання та температурний режим.
Вважаю вимогу замовника щодо обов’язкового зазначення строку придатності, умов зберігання та температурного режиму у документах, що засвідчують якість та безпеку продукції, незаконною та такою, що усуває мене від участі у закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» и єдиним документом, яким мають супроводжуватися об’єкти санітарних заходів під час їх перевезення (пересилання), не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна.
На підтвердження якості та безпеки продукції, що пропонується до постачання, у складі своєї тендерної пропозиції я подаю копію декларації виробника, зміст якої установлюється виробником на власний розсуд, оскільки ані Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом не встановлено поняття декларація виробника, відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві. У замовника також відсутні повноваження щодо встановлення вимог до змісту та форми документів про якість продукції, які складаються та видаються третіми особами.
У декларації виробника, що подається мною у складі тендерної пропозиції, виробником не зазначаються умови зберігання продукції, як того вимагає замовник, через що я не можу подати документ тієї форми, яку встановлює замовник у тендерній документації та прийняти участь у цій закупівлі.
З огляду на викладене вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які встановлює замовник до змісту документів про якість та безпеку продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 22:13
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що зазначена вимога буде скоригована.
Номер вимоги: UA-2020-11-20-003237-a.b14
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 листопада 2020 11:34
Дискримінаційна вимога у ТД
У ч.3 Додатку 2 Тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції сканованих копій підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних.
Вважаю цю вимогу дискримінаційною та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі з наступних підстав.
Я є фізичною особою-підприємцем – платником єдиного податку 2 групи і не маю обов’язку, встановленому законом зберігати такі первинні документи бухгалтерського обліку як видаткові накладні.
Провадячи свою господарську діяльність, я забезпечую зберігання таких первинних документів бухгалтерського обліку як банківські виписки, на підставі яких я заповнюю дані Книги обліку доходів, що використовується для складання податкової декларації платника єдиного податку – ФО-П.
Оскільки я не зберігаю жодних інших первинних документів бухгалтерського обліку, окрім банківських виписок, я не маю можливості надати у складі своєї тендерної пропозиції сканованих копій нотаріально завірених копій накладних на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), передбачені замовником у пункті 3.3 ч.3 Додатку 2 Тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 22:17
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовником буде доповнена зазначена вимога відповідним виразом в частині банківської виписки. Дякуємо за уточнення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-20-003237-a.a15
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 30 листопада 2020 16:53
Оскарження умов тендерної документації
Повний текст скарги викладено в окремому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 18:34
рішення від 02.12.2020 №22295 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 18:33
рішення від 11.12.2020 № 22977.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 18:59
Номер скарги: UA-2020-11-20-003237-a.b16
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 29 грудня 2020 12:51
Незаконне рішення Замовника стосовно визначення Учасника переможцем
Текст скарги викладено у окремому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 грудня 2020 18:50
рішення від 30.12.2020 № 24101 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 18:50
рішення від 14.01.2021 № 501.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 19:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасоване рішення про визначення переможця
Дата виконання рішення замовником: 26 січня 2021 09:55

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 12:24
237 Скарга Молоко та вершки.pdf
30 листопада 2020 12:24
2. Договір зберігання.pdf
30 листопада 2020 12:24
4. Експлуатаційний дозвіл.pdf
30 листопада 2020 12:24
6. Лист-відповідь Зберігача.pdf

Документи подані замовником

07 грудня 2020 09:00
Відповідь скарга.pdf
07 грудня 2020 09:00
Відповідь скарга.doc

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

04 січня 2021 14:23
Відповідь скарга 2.docx
04 січня 2021 14:23
Відповідь скарга 2.pdf
04 січня 2021 14:23
лист до гаранта.pdf
04 січня 2021 14:23
про виявлення описки.zip
04 січня 2021 14:23
Про надання інфо.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чубенко С.С. 249 039,98
UAH з ПДВ
241 568,77
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Колесніков C M 249 000,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТУРЧИНОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 249 040,00
UAH з ПДВ
249 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2020 18:47
паспорт колесников1.jpg
19 грудня 2020 18:47
паспорт колесников (5).jpg
19 грудня 2020 18:47
паспорт колесников (4).jpg
19 грудня 2020 18:47
паспорт колесников (3).jpg
19 грудня 2020 18:47
паспорт колесников (2).jpg
19 грудня 2020 18:47
единый Колесников.jpg
19 грудня 2020 18:47
виписка2.jpg
19 грудня 2020 18:47
виписка1 (2).jpg

Публічні документи

01 січня 2021 17:43
Електронний підпис
01 січня 2021 17:40
турчинов.rar
19 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
19 грудня 2020 16:23
настанова Турчинов.pdf
19 грудня 2020 16:23
доки Турчинов.pdf
19 грудня 2020 16:23
1551-12.pdf
19 грудня 2020 16:23
1551 12.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чубенко С.С.

ФОП Колесніков C M

ФОП ТУРЧИНОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чубенко С.С.
#2996401718
Рішення скасоване 241 568,77
UAH з ПДВ
26 січня 2021 09:55
ФОП Колесніков C M
#2414323070
Рішення скасоване 249 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 09:55
ФОП ТУРЧИНОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2688001252
Рішення скасоване 249 040,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 09:55
ФОП Колесніков C M
#2414323070
Очікує рішення 249 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 10:24
ФОП Чубенко С.С.
#2996401718
Відхилено 241 568,77
UAH з ПДВ
26 січня 2021 10:24

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 01 березня 2021 14:37
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Документи:
01 березня 2021 14:26
ПР-01.01-03 відміна торгів.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 01 березня 2021 15:05
Кінець періоду оскарження: 12 березня 2021 00:00
Дата відміни: 12 березня 2021 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Документи:
01 березня 2021 15:03
Електронний підпис
01 березня 2021 14:59
ПР-02.01-03 відміна торгів.pdf