Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу: НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування, 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування, 12741- Гемодіалізна голка, 35849 - Концентрат гемодіалізу, 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу
Consumables for hemodialysis: NK 024: 2019 "Classifier of medical devices": 47072 - Dialyzer for hemodialysis with hollow fibers, disposable, 34999 - Set of tubes for hemodialysis, disposable, 12741- Hemodialysis needle, 35849 - Hemodialysis concentrate 47739 for purification of dialysate from pyrogens for the hemodialysis system
Очікувана вартість
110 000 000,00 UAH
UA-2020-11-20-003200-b 3ee10852ce104407a5bd09b9be4dd1dc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
National ID: 01996711
Contact point: Pleshakov Pavlo
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 грудня 2020 11:43
Очікувана вартість: 110 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 20 листопада 2020 17:05
Enquiries until: 11 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 110 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 550 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Дата та час розкриття - 21.12.2020 18:00
Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. If these documents are provided in another language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the signature and seal of the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder).
Date and time of opening - 21.12.2020 18:00
Conditions for return or non-return of the tender security: The tender security shall be returned to the bidder within five days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of:
1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation;
2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure);
3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission;
4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals.
Security of the tender offer is not returned in case:
1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
3) failure of the winner to provide the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) within the period specified in part six of Article 17 of this Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of this Law;
4) failure of the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) to ensure the implementation of the procurement contract after receiving notice of intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 шт.
Високопоточний діалізатор, площею 1,0 - 1,3 м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування

High-flow dialyzer with an area of 1.0 - 1.3 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
36000 шт.
Високопоточний діалізатор, площею 1,4 - 1,6 м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування

High-flow dialyzer with an area of 1.4 - 1.6 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
25000 шт.
Високопоточний діалізатор, площею 1,8 - 1,9 м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування

High-flow dialyzer with an area of 1.8 - 1.9 m²
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
4600 шт.
Високопоточний діалізатор, площею 2,0 - 2,2 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 34999 — Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування

High-flow dialyzer with an area of 2.0 - 2.2 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
70000 шт.
Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 34999 — Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування

Arterial-venous set of blood vessels for hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
70000 шт.
Фістульна голка венозна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 12741 — Гемодіалізна голка

Venous fistula needle
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
70000 шт.
Фістульна голка артеріальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 12741 — Гемодіалізна голка

Arterial fistula needle
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
2800 упак.
Набір для приготування кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу

Kit for the preparation of the acid component of the dialysis solution containing glucose
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
70000 шт.
Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу

Dry alkaline component for bicarbonate dialysis
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1400 шт.
Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47739 — Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу

Filter for preparation of ultra pure dialysis solution
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 17:02
Тендерна документація.doc
20 листопада 2020 17:02
Проєкт договору.docx
20 листопада 2020 17:02
Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження грошового покриття
Дата подання: 26 листопада 2020 12:31
Дата відповіді: 30 листопада 2020 12:05
Доброго дня, Згідно п. 3.4.5. Тендерної документації: "Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття." Уточніть будь ласка, який саме документ відповідає встановленим вимогам: платіжне доручення, завірена банком квитанція чи інший? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня.
Це може бути довідка з банку про підтвердження грощового покриття, або платіжне доручення, або завірена банком квитанція. Тобто, документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття.
Payment security
Дата подання: 05 грудня 2020 15:25
Дата відповіді: 08 грудня 2020 17:00
Dear Buyer, We read your answer to other participant's question: Доброго дня, Згідно п. 3.4.5. Тендерної документації: "Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття." Уточніть будь ласка, який саме документ відповідає встановленим вимогам: платіжне доручення, завірена банком квитанція чи інший? Дякуємо. Відповідь: 30.11.20, 12:05 Доброго дня. Це може бути довідка з банку про підтвердження грощового покриття, або платіжне доручення, або завірена банком квитанція. Тобто, документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Please advise which security of payment YOU are going to provide. I believe you understand that nobody will supply you goods for over $3 million without surety to be paid. Especially taking into consideration your terms of contract and your answer to our requirement. Are you going to open bank guarantee or letter of credit or pay in advance? Or you want that we simply trust you? :-) Sincerely, ----------------------- Будь ласка, повідомте, яку безпеку платежу Ви плануєте надати. Я вірю, що ви розумієте, що ніхто не поставить вам товарів на суму понад 3 мільйони доларів без застави. Особливо враховуючи ваші умови контракту та вашу відповідь на наші вимоги. Ви збираєтеся відкрити банківську гарантію чи акредитив або заплатити заздалегідь? Або ви хочете, щоб ми вам просто довіряли? :-) З повагою,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Повідомляємо Вам, що банківську гарантію надаєте Ви, а також Ви надаєте документ з банку про наявність грошового покриття.
Guarantee
Дата подання: 08 грудня 2020 17:58
Дата відповіді: 10 грудня 2020 18:10
Ta ce jasno. A jaki garantiji daete Vi? Nijaki?
Відповідь: Гарантією є підписаний договір.
Guarantee
Дата подання: 10 грудня 2020 18:51
Дата відповіді: 15 грудня 2020 11:51
So, why do you want bank guarantee from seller? Contract is not enough in this case? Such contract looks un-reciprocal and suspiciously un-secured. To open bank guarantee is no problem at all if you have money or even good balance sheet. If you like bank guarantees, we may open 100% Advance Payment bank guarantee, but you have to pay 100% advance. Then everybody will sleep well and have good appetite... ----------------------------------- Отже, чому ви хочете отримати банківську гарантію від продавця? У цьому випадку контракту недостатньо? Такий контракт виглядає не взаємним та підозріло незахищеним. Відкрити банківську гарантію зовсім не проблема, якщо у вас є гроші або навіть хороший баланс. Якщо вам подобаються банківські гарантії, ми можемо відкрити банківську гарантію на 100% авансовим платежем, але ви повинні сплатити 100% авансу. Тоді всі будуть добре спати і мати хороший апетит ...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник скористався таким правом, вимога встановлена законом і не є дискримінаційною.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-003200-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ELEMENTS PHARMA, INC., Код ЄДРПОУ:24AWBPP9753A1ZM
Дата подання: 22 листопада 2020 18:00
Payment Terms
Dear Buyer,

Unfortunately the wording of your contract's payment terms is unsecure and cannot be accepted. If you have no money - you should not buy. Or contract shall become in power only when you secure financing.

We may advise you to use form of the Medical Procurements of Ukraine as attached. This contract is quite professionally made and balanced. Or you may use form of your colleagues from Vinnitsa, Khmelnitsky and Mykolaiv as attached. It is less advanced, but also workable.

Without fair contract we cannot start working on this tender and forced to put it on hold. I think that it will be the same position of any other reasonable supplier.

Thank you.
---------------------------------
Шановний покупце,

На жаль, формулювання умов оплати вашого контракту є небезпечним і не може бути прийняте. Якщо у вас немає грошей - не варто купувати. Або контракт набуде чинності лише тоді, коли ви забезпечите фінансування.

Ми можемо порадити вам скористатися формою Медичних закупівель України, що додається. Цей контракт досить професійно складений та збалансований. Або ви можете скористатися формою своїх колег з Вінниці, Хмельницького та Миколаєва, як додано. Він менш просунутий, але також працездатний.

Без чесного контракту ми не можемо розпочати роботу над цим тендером і змушені призупинити його. Я думаю, що це буде така сама позиція будь-якого іншого розумного постачальника.

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2020 15:47
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. При складання тендерної документації та проєкту договору до закупівлі Замовник керується чинним законодавством, зокрема, Законом України "Про публічні закупівлі". Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону та пункту 10.3 Договору можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Крім того, фінансування Замовника залежить від затверджених кошторисних призначень та фактичного надходження коштів. Тому дякуємо за виражену Вами позицію, але змушені її відхилити. Будемо раді бачити Вас на наших закупівлях.

Документи подані скаржником

22 листопада 2020 18:00
Contract MoH.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 грудня 2020
UA-2020-11-20-003200-b3ee10852ce104407a5bd09b9be4dd1dc
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Лінк-Медитал" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ІНДЕКС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 січня 2021 15:44
Електронний підпис
06 січня 2021 15:42
Довідка банкрутство.pdf
06 січня 2021 15:42
Довідка корупція ю.о..pdf
06 січня 2021 15:42
Довідка ДФСУ.pdf
06 січня 2021 15:42
Довідка МВС.pdf
21 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:24
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:02
Рейтинг.pdf
21 грудня 2020 17:02
довіреність Мороз.pdf
21 грудня 2020 17:02
ліцензія Банку.pdf
21 грудня 2020 17:01
22095 ТОВ ІНДЕКС p7s.zip
21 грудня 2020 17:01
Реєстр.pdf
21 грудня 2020 12:54
Цінова пропозиція.pdf
21 грудня 2020 12:54
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лінк-Медитал"

ТОВ ІНДЕКС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 109 933 764,52
UAH з ПДВ
109 166 772,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНДЕКС 109 742 245,22
UAH з ПДВ
109 742 245,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 15:44
Електронний підпис
06 січня 2021 15:42
Довідка банкрутство.pdf
06 січня 2021 15:42
Довідка корупція ю.о..pdf
06 січня 2021 15:42
Довідка ДФСУ.pdf
06 січня 2021 15:42
Довідка МВС.pdf
21 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:02
Рейтинг.pdf
21 грудня 2020 17:02
довіреність Мороз.pdf
21 грудня 2020 17:02
ліцензія Банку.pdf
21 грудня 2020 17:01
22095 ТОВ ІНДЕКС p7s.zip
21 грудня 2020 17:01
Реєстр.pdf
21 грудня 2020 12:54
Цінова пропозиція.pdf
21 грудня 2020 12:54
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лінк-Медитал"

ТОВ ІНДЕКС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лінк-Медитал"
#37202693
Переможець 109 166 772,18
UAH з ПДВ
04 січня 2021 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2021 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лінк-Медитал"
#37202693
109 166 772,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2022 17:19
ДУ №6 до дог. №201 ТзОВ Лінк Медітал.pdf зміни до договору
05 квітня 2022 17:18
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 12:10
ДУ №5 до дог. 201 ЛінкМедитал.pdf зміни до договору
28 січня 2022 12:09
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 19:39
ДУ №4 до дог. 201 ЛінкМедитал.pdf зміни до договору
05 січня 2022 19:39
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 19:38
ДУ №3 до дог. 201 ЛінкМедитал.pdf зміни до договору
05 січня 2022 19:38
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:50
Договір 15.01.2021 №201 ЛінкМедитал.pdf укладений
15 січня 2021 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми додаткової угоди на 20%
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми додаткової угоди на 20%
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML