Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка,9 в с. Чубинське Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
3 486 110,00 UAH
UA-2020-11-20-003019-a 413a3bf53e634656a1139d5f059e6b18
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артюх Світлана Володимирівна

+380632205048 remezsv76@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Комунальне унітарне підприємство Великоолександрівської сільської ради "ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34812778
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11
Контактна особа: Артюх Світлана Володимирівна
+380632205048
remezsv76@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 16:19
Початок аукціону: 10 грудня 2020 13:59
Очікувана вартість: 3 486 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 430,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17430.55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка,9 в с. Чубинське Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08321, Україна, Київська область, с. Чубинське, вул. Погребняка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 16:14
Додаток_2_(тех.завдання).docx
20 листопада 2020 16:14
Додаток_3_(проект_договору) .doc
20 листопада 2020 16:14
Оголошення .docx
20 листопада 2020 16:14
Тендерна документацiя .doc
20 листопада 2020 16:14
Титульна.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання дозвільних документів
Дата подання: 23 листопада 2020 14:56
Дата відповіді: 24 листопада 2020 09:56
Доброго дня. Відповідно умов ТД , розділу 5, ч. 2 п. 8 необхідно надати ,"Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107....", Просимо надати роз’яснення стосовно наступного, якщо для виконання робіт Учасник планує залучити необхідну техніку по договору оренди, то чи може Учасник надати для підтвердження вимогі ТД , розділу 5, ч.2 п.8, відповідні дозвільні документи на використання/ застосування техніки, від організації з якою підписано договір оренди на залучення необхідної техніки? Завчасно дякуємо за надану відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання!
Відповідно умов ТД, розділу 5 ч.2, п.8 Учасник повинен надати «Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Якщо Учасник планує залучити необхідну техніку по договору оренди, то він може надати відповідні дозвільні документи на використання/застосування техніки, від організації, з якою підписано договір оренди на залучення необхідної техніки, з урахуванням п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД.
Внесення змін
Дата подання: 23 листопада 2020 16:36
Дата відповіді: 26 листопада 2020 09:46
Прошу Замовника внести зміни у ТД та прописати - У разі відсутності вищезазначених документів, Учасник пише гарантійтий лист про те, що Дозволи та декларації, видані на Учасника, будуть надані під час укладання договору...
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання!
Просимо уточнити, про відсутність яких саме документів, дозволів, декларацій йде мова, щодо яких Учасник має надати гарантійний лист та у який саме розділ Тендерної документації, на вашу думку, Замовник має внести зміни.
Внесення змін
Дата подання: 26 листопада 2020 10:42
Дата відповіді: 29 листопада 2020 11:25
Питання стосуєтся, надання документів на вимогу документації - Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Просимо внести зміни у ТД, на надати можливість надати вищезазничені документи під час укладання договору, при а при поданні своєї пропозиції надати гарантійний лист, що Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, будуть надані учасником під час заключення договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання!
Згідно частини 2 статті 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Замовник вважає, що для підтвердження своєї тендерної пропозиції, Учасник повинен надати згідно п.п.8, п.2.1, частини 2, Розділу 5 Тендерної документації Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» у строк до закінчення подання пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-003019-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 18 грудня 2020 19:07
Вимога про надання додаткової інформації
Вимога про надання додаткової інформації
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 19:07
вимога
18 грудня 2020 19:07
додатки

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-20-003019-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 28 грудня 2020 16:39
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 21:09
рішення від 29.12.2020№24049+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 21:09
рішення від 13.01.2021 №456 .pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №456-р/пк-пзвід 13.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель Замовник зобов’язується усунути невідповідності в частині оприлюднення інформації по відношенню до прийнятого рішення про скасування відхилення пропозиції скаржника
Дата виконання рішення замовником: 19 січня 2021 15:11

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 15:39
додатки

Документи подані замовником

29 грудня 2020 16:35
пояснення по суті скарги
30 грудня 2020 14:05
пояснення по суті скарги

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000045 ● 68e5fa09534d4580815008196018fab7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.03.2021 № 78

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-11-20-003019-a 20.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-22 09:44:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка, 9, в с. Чубинське, Бориспільського району, Київської області (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-003019-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-25 08:32:46

Лист до Держаудитслужби України

На ваш запит надсилаємо пояснення та інформацію

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-26 13:49:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка, 9, в с. Чубинське, Бориспільського району, Київської області (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-003019-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), щодо наступного питання:
Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, дочірнім підприємством «СІТІБУД» приватного акціонерного товариства «Будівельник-14» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднений в електронній системі закупівель 21.01.2021) та чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-30 16:34:37

Лист до Держаудитслужби України

На ваш запит надаємо пояснення та інформацію

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник зобов’язується відмінити тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2021-04-06 13:48:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((На порушення частини шостої статті 33 Закону Замовник своєчасно (до 21.03.2021) не уклав договір про закупівлю з переможцем ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14.))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 2 861 631,60
UAH з ПДВ
2 469 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" 3 103 658,95
UAH з ПДВ
2 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 2 888 173,24
UAH з ПДВ
2 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 16:38
Електронний підпис
27 січня 2021 16:34
довідка судимості
27 січня 2021 16:34
довідка
22 січня 2021 12:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:53
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:52
свідоцтва
09 грудня 2020 12:21
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:19
субпідряд.rar
09 грудня 2020 12:19
стат док.rar
09 грудня 2020 12:19
кошторис 9.rar
09 грудня 2020 12:19
док 9.rar
09 грудня 2020 12:19
грантія 9.rar
09 грудня 2020 12:19
аналог дог муз школа.rar
09 грудня 2020 12:19
аналог дог бровари.rar

Публічні документи

09 грудня 2020 09:45
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:13
МТБ договори оренди.pdf
09 грудня 2020 09:13
7. Статут.PDF
09 грудня 2020 09:13
Кошториси.rar
09 грудня 2020 09:13
Тендерна пропозиція.PDF
09 грудня 2020 09:13
Проект договору.PDF
09 грудня 2020 09:13
Тех Завдання.PDF
09 грудня 2020 09:13
Уповноважена особа.PDF
09 грудня 2020 09:13
посвідчення клюйко.pdf
09 грудня 2020 09:13
Захист персон даних.PDF
09 грудня 2020 09:13
наявність працівників.PDF
09 грудня 2020 09:13
Наявність обладнання.PDF
09 грудня 2020 09:13
Наявність приміщень.PDF
09 грудня 2020 09:13
Лист пояснення.PDF
09 грудня 2020 09:13
Календарний графік.PDF
09 грудня 2020 09:13
Лист відгук.PDF
09 грудня 2020 09:13
Довідка.PDF
09 грудня 2020 09:13
Довідка Приватбанк .PDF
09 грудня 2020 09:13
Гарантійний лист.PDF
09 грудня 2020 09:13
UA-2020-11-20-003019-a.zip
09 грудня 2020 09:13
15. Декларація 2.PDF
09 грудня 2020 09:13
Інвентарна картка.PDF
09 грудня 2020 09:13
16.1. Накази.PDF
09 грудня 2020 09:13
16.6. наказ Ясінчук Т.М..PDF
09 грудня 2020 09:13
15. декларацiя1.PDF
09 грудня 2020 09:13
12.2. довідка мегабанк.PDF
09 грудня 2020 09:13
1. Ліцензія.PDF
09 грудня 2020 09:13
2. Витяг з ЄДРПО.PDF
09 грудня 2020 09:13
10. Протокол зборів.PDF
09 грудня 2020 09:13
8. Опис до статуту.PDF
09 грудня 2020 09:11
Десна, №171.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №171 АВР 2018.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №169 АВР 2019.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №169.rar
09 грудня 2020 09:11
18.3. Договір 170-171.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №171 АВР 2019.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №170.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №171 АВР 2019р.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №168.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №169 АВР 2018.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №168 АВР 2018.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №168 АВР 2019.rar
09 грудня 2020 09:11
Договір 201 та додатки.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №170 АВР 2019.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №170 АВР 2018.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №168 АВР 2019р.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №170 АВР 2019р.rar
09 грудня 2020 09:11
Десна, №169 АВР 2019р.rar

Публічні документи

09 грудня 2020 15:54
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:53
33.Витяг.pdf
09 грудня 2020 15:53
32.Паспорт директор.pdf
09 грудня 2020 15:53
31. Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2020 15:53
24. Дозвіл.pdf
09 грудня 2020 15:53
24. Декларація .pdf
09 грудня 2020 15:53
23. Довідки з банків.pdf
09 грудня 2020 15:53
22. Відомість ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 15:53
21.imd
09 грудня 2020 15:53
21. Ліцензія.pdf
09 грудня 2020 15:53
20. Статут.pdf
09 грудня 2020 15:53
19.5 Фін звіт. за 2019рік.pdf
09 грудня 2020 15:53
15. довідка щодо АВК-5.pdf
09 грудня 2020 15:53
14.1 Календ. графік.pdf
09 грудня 2020 15:53
14. Кошторис Погр.9.pdf
09 грудня 2020 15:53
10. Платіж. доруч..pdf
09 грудня 2020 15:53
9.2 довідка ст.17 ТД.pdf
09 грудня 2020 15:53
8. проект договору.pdf
09 грудня 2020 15:53
7.1. Протоколи зборiв.pdf
09 грудня 2020 15:53
7. Наказ Директор.pdf
09 грудня 2020 15:53
3.4 Договір_Акти_№63.pdf
09 грудня 2020 15:53
3.4 Відгук по Леніна.pdf
09 грудня 2020 15:53
3.3 Договір 157.pdf
09 грудня 2020 15:53
1. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

ТОВ "ФПК-Портал-Буд"

ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
Рішення скасоване 2 469 990,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 15:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 15:49
ТОВ "ФПК-Портал-Буд"
#32771651
Рішення скасоване 2 470 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 15:11
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
Переможець 2 469 990,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 15:14

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-11-20-003019-а виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником № 1 ДП «Сітібуд» ПАТ «Будівельник-14» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник № 1 ДП «Сітібуд» ПАТ «Будівельник-14» надав (Згідно Додатку 1 до тендерної документації Таблиця 1. Документи , які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу у сканованому вигляді, але в поганій якості ( неможливо встановити реєстраційний номер, марку транспортного засобу), а саме згідно договору №22/11 від 01.09.2019 згідно таблиці п.1.2 під номерами- 3,12, 13,19,28,29,32 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - належним чином завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу згідно договору №22/11 від 01.09.2019 згідно таблиці п.1.2 під номерами- 3,12, 13,19,28,29,32

Документи

18 грудня 2020 16:24
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:03
протокол
16 грудня 2020 17:15
протокол

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
2 469 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 16:02
Кінець періоду оскарження: 17 квітня 2021 00:00
Дата відміни: 17 квітня 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
06 квітня 2021 16:02
Електронний підпис
06 квітня 2021 15:57
Протокол