Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Комунальне унітарне підприємство Великоолександрівської сільської ради "ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 34812778 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11 |
Контактна особа: |
Артюх Світлана Володимирівна +380632205048 remezsv76@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 16:19 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 486 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 430,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17430.55 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2020 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 16:14 |
Додаток_2_(тех.завдання).docx | |
20 листопада 2020 16:14 |
Додаток_3_(проект_договору) .doc | |
20 листопада 2020 16:14 |
Оголошення .docx | |
20 листопада 2020 16:14 |
Тендерна документацiя .doc | |
20 листопада 2020 16:14 |
Титульна.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно умов ТД, розділу 5 ч.2, п.8 Учасник повинен надати «Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Якщо Учасник планує залучити необхідну техніку по договору оренди, то він може надати відповідні дозвільні документи на використання/застосування техніки, від організації, з якою підписано договір оренди на залучення необхідної техніки, з урахуванням п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД.
Просимо уточнити, про відсутність яких саме документів, дозволів, декларацій йде мова, щодо яких Учасник має надати гарантійний лист та у який саме розділ Тендерної документації, на вашу думку, Замовник має внести зміни.
Згідно частини 2 статті 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Замовник вважає, що для підтвердження своєї тендерної пропозиції, Учасник повинен надати згідно п.п.8, п.2.1, частини 2, Розділу 5 Тендерної документації Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» у строк до закінчення подання пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 28 грудня 2020 16:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000045 ● 68e5fa09534d4580815008196018fab7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-11-20-003019-a 20.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-22 09:44:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка, 9, в с. Чубинське, Бориспільського району, Київської області (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-003019-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-25 08:32:46
Лист до Держаудитслужби України
На ваш запит надсилаємо пояснення та інформацію
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-26 13:49:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка, 9, в с. Чубинське, Бориспільського району, Київської області (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-003019-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), щодо наступного питання:
Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, дочірнім підприємством «СІТІБУД» приватного акціонерного товариства «Будівельник-14» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднений в електронній системі закупівель 21.01.2021) та чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-30 16:34:37
Лист до Держаудитслужби України
На ваш запит надаємо пояснення та інформацію
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник зобов’язується відмінити тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2021-04-06 13:48:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((На порушення частини шостої статті 33 Закону Замовник своєчасно (до 21.03.2021) не уклав договір про закупівлю з переможцем ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14.))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
2 861 631,60
UAH з ПДВ
|
2 469 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" |
3 103 658,95
UAH з ПДВ
|
2 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
2 888 173,24
UAH з ПДВ
|
2 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Рішення скасоване |
2 469 990,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 15:49
|
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" #32771651 |
Рішення скасоване |
2 470 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 15:11
|
|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Переможець |
2 469 990,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 15:14
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 16:02 |
Кінець періоду оскарження: | 17 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 17 квітня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
06 квітня 2021 16:02
|
Електронний підпис |
06 квітня 2021 15:57
|
Протокол |