Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден (90510000-5)
Service for collection and removal of solid waste from ships.
Очікувана вартість
1 070 000,00 UAH
UA-2020-11-20-002986-b a872003eb2164cb8856bce8768903547
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карабанов Святослав Олександрович

(04868)75129 S.KARABANOV@ILK.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська область обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Карабанов Святослав Олександрович
(04868)75129
S.KARABANOV@ILK.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
National ID: 38728418
Contact point: Karabanov Sviatoslav
(04868)75129
S.KARABANOV@ILK.USPA.GOV.UA

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 січня 2021 11:47
Очікувана вартість: 1 070 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 20 листопада 2020 16:07
Enquiries until: 11 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 1 070 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 350 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Location of the customer: Odessa region, Chernomorsk, Pratsi street, building 6, 68001. Category - legal entities and / or business entities operating in certain areas of business, specified in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On public procurement"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
832 м.куб.
Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Service for collection and removal ofsolid waste from ships
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно тендерної документації Пiсляоплата 15 Банківські 80
Iнша подія реєстрація податкової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 16:05
ТД судовые отходы.docx
20 листопада 2020 16:05
Додаток 2 до ТД_проект договору.docx
20 листопада 2020 16:04
NOTIFICATION (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 09 грудня 2020 11:53
Дата відповіді: 14 грудня 2020 08:37
Шановний Замовнику! Додатком 1 (таблиця 1) зазначається: " Під аналогічним договором слід розуміти договір(и) на надання наступних видів послуг: послуги з приймання та вивезення твердих відходів з суден" Наголошуємо на тому, що аналогічний договір – це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. Для визначення предмету аналогічного договору слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який має подібні характеристики, що підпадають під відповідний предмет закупівлі і вимагати від учасників аналогічний договір з конкретною назвою є дискримінаційним, оскільки звужує коло потенційних учасників. Відповідно до Специфікації, в переліку є відходи як безпечні, так і небезпечні. Як визначати який аналогічний договір завантажувати в складі тп.? Надайте, будь ласка, відповідь та приведіть ТД у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно запитання, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Також слід зауважити, що законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», натомість відповідно до Академічного тлумачного словника поняття аналогічний – це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий (Том1, 1970, стор 42).
Тендерною документацією Замовника чітко визначений предмет закупівлі, це: послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден. Саме договір на поводження з твердими відходами з суден, слід розуміти як аналогічний.
кількість відходів
Дата подання: 09 грудня 2020 12:21
Дата відповіді: 14 грудня 2020 08:38
Шановний Замовнику! В Специфікації зазначені відходи різної номенклатури: як безпечні, так і небезпечні (наприклад пункт 10 (відпрацьовані нафтопродукти, клінічні та подібні відходи, відходи, що містять ртуть, відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, відходи упаковок забруднені). Відходи, які зазначені в пункті 10 потребують як мінімум наявність ліцензії поводження, перевезення небезпечних відходів, МТБ. Утилізація тих відходів, що визначені пунктом 10 потребують різного поводження з небезпезпечними відходами, відповідно й ціна на утилізацію кожного виду відходу є різною. Тому, визначена ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ 832,00 куб.м. всіх відходів (п.п.1-16) робить неможливим розрахувати вартість тендерної пропозиції. Вимагаємо внести зміни до тд та надати інформацію щодо кількості по кожному виду відходу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно запитання, повідомляємо, що пунктом 2 Державних санітарних правил і норм скидання з суден стічних, нафто утримуючих, баластних вод і сміття у водоймища (ДСанПІН 1999-97), які затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 липня 1997 року № 199, визначається термінологія суднового сміття:
«3.5.1. До суднового сміття, як джерела забруднення моря,
належать відходи та покидьки, які утворюються внаслідок:
- вантажних операцій (солом'яні циновки, фанера, папір, картон, дріт, металеві стрічки та інше);
- технічного обслуговування та догляду за судном (відходи фарби, обрізка тросів, тканини, забруднене ганчір'я, тара, непридатні деталі, відходи деревини, металів, синтетичних матеріалів і т. і.);
- повсякденного догляду за житловими та громадськими приміщеннями, побутові покидьки;
- приготування страв та харчові покидьки».
Також, відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 27.05.2013р. № 316 «Про портові збори», справляння санітарного збору передбачає:
- обов'язкове здавання судном у морському порту всіх наявних на борту видів забруднень з метою запобігання їх скиданню у море. Здавання забруднень засвідчується відповідною довідкою Адміністрації морських портів України.
Враховуючі наведене вище, судно, яке знаходиться в морському порту зобов’язано здати усі наявні на борту забруднення, включаючи суднове сміття, облік якого, згідно вимог Міжнародної Конвенції МАРПОЛ 73/78 ведеться на судні в метрах кубічних. Адміністрація судна за 24 години до заходу в порт, повідомляє про готовність здати в порту утворене на судні сміття. Розрахувати кількість такого сміття та кожної номенклатури відходів, яке судно може здати в порту заздалегідь неможливо. Замовником в тендерній документації вказана загальна кількість усіх відходів, які будуть прийняти з суден протягом дії договору, виходячи з прогнозного суднозаходу.
п 8 Технічні вимоги
Дата подання: 09 грудня 2020 12:58
Дата відповіді: 14 грудня 2020 08:38
Яким нормативно-правовим актом передбачена вимога, яка визначена в п.8 Технічних вимог, а саме: миття та дезинфекцію ємностей здійснює Учасник?
Відповідь: Стосовно запитання повідомляємо, що пунктом 2.15. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145 визначено, що власник контейнерів зобов’язаний забезпечити їх миття та дезінфекцію засобами, дозволеними до використання МОЗ України.
тара
Дата подання: 09 грудня 2020 13:16
Дата відповіді: 14 грудня 2020 08:39
Шановний Замовнику. Згідно специфікації до предмету послуг належать відходи різної номенклатури. Зокрема є питання щодо пункту 10 Специфікації. Медичні відходи категорії "В" (клінічні та подібні їм відходи), відходи категорії "С" (відходи, що містять ртуть), тощо заборонено змішувати. Є вимоги щодо ємностей до кожної категорії. Відповідно, вимагати ємності кубові до пункту 10 є дискримінаційною вимогою, яка грубо суперечить Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015р. Якщо застосовувати вимогу, що зазначена в п 6 Технічних вимог (Додаток 3) до клінічних та подібних їм відходів, а саме: миття та дезинфекція тари, то це є також дискримінаційною вимогою по відношенню до медичних відходів категорії "В". Вимагаємо переглянути ТД і внести зміни враховуючи норми чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно запитання, повідомляємо, на час приймання сміття в порту, у адміністрації судна немає технічних паспортів відходів, реєстраційних карток або документів дозвільного характеру, які б дозволяли визначити клас небезпеки, фізико- хімічний склад, небезпечні властивості та інші параметри щодо ідентифікації та/або класифікації суднових відходів згідно Державного класифікатора України ДК - 095, тому адміністрація порту приймає суднове сміття у якості забруднюючих(шкідливих) речовин для морського середовища, за визначеними категоріями Конвенції МАРПОЛ 73/78, які наведено в технічних вимогах Тендерної документації замовника.
Чому в переліку відходів зазначені небезпечні відходи за кодом державного класифікатора 9052?
Дата подання: 10 грудня 2020 17:32
Дата відповіді: 14 грудня 2020 08:40
Шановний Замовнику! Предметом торгів є послуги з утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за кодом державного класифікатора 90510000-5. Чому в переліку відходів зазначені небезпечні відході за кодом державного класифікатора 9052?
Відповідь: Стосовно запитання повідомляємо, що сміття та води, які містять забруднюючі речовини, що утворюються на борту суден, класифікуються вимогами Міжнародної конвенції МАРПОЛ 73/78, згідно якої:
Сміття із суден - будь-яка речовина, матеріали і предмети, які мають бути видалені (харчові, побутові, експлуатаційні відходи, забруднене нафтою і нафтопродуктами ганчір'я, відходи, пов'язані з вантажем, обслуговуванням).
Замовник оголосив закупівлю саме на сміття із суден, в розумінні міжнародних нормативних документів, а саме Міжнародної конвенції щодо запобігання забрудненню із суден 1973 року, зміненої протоколом 1978 року (Конвенція МАРПОЛ 73/78), до якої Україна приєдналась у 1993 році.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-002986-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 10 грудня 2020 17:25
Вимагати від учасників аналогічний договір з конкретною уточнюючою назвою є дискримінаційною вимогою, оскільки зазначена вимога звужує коло потенційних учасників, відповідно порушує ч.4 ст. 22 Закону.
1.Найменування Замовника: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ: 38728418, адреса: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6.
2.Номер закупівлі: UA-2020-11-20-002986-b, Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден)
3.Підстави подання вимоги: Тендерна документація містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
4.Обгрунтування вимоги:
Відповідно до ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Ознайомившись із тендерної документацією, ми виявили дискримінаційну вимогу.

Додатком 1 до тендерної документації визначений перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. В таблиці 1 зазначено кваліфікаційний критерій: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», де Замовник уточнює, що "під аналогічним договором слід розуміти договір(и) на надання наступних видів послуг: послуги з приймання та вивезення твердих відходів з суден"
Вимагати від учасників аналогічний договір з конкретною уточнюючою назвою є дискримінаційною вимогою, оскільки зазначена вимога звужує коло потенційних учасників, відповідно порушує ч.4 ст. 22 Закону.
Наголошуємо на тому, що ч.2 ст. 16 Закону не містить жодних уточнюючих вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів).
Аналогічний договір – це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. Для визначення предмету аналогічного договору слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який має подібні характеристики, що підпадають під відповідний предмет закупівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до Специфікації, в переліку є відходи як безпечні, так і небезпечні (зокрема, пунктом 10 вказані F. Operational waste/ Експлуатаційні відходи (відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням, клінічні та подібні їм відходи, відходи що містять ртуть або сполуки ртуті, відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, відходи упаковок забруднені).
Відповідно, беручи до уваги вимогу, що прописана Замовником про надання аналогічного договору на послуги з приймання та вивезення твердих відходів з суден, враховуючи код державного класифікатору за яким оголошенні торги(90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), та небезпечні відходи, які визначені пунктом 10 Специфікації, незрозумілим є який надавати аналогічний договір.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно, задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, прибрати дискримінаційну вимогу, яка значно звужує коло учасників, та може призвести до дискримінації тендерних пропозицій учасників, вимагаємо внести відповідні зміни, виклавши вимогу в наступній редакції: «під аналогічним договором слід розуміти послуги відповідно до коду державного реєстратора Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 грудня 2020 17:33
Причина: скасування у звязку з технічною помилкою в тексті. буде подана оновлена вимога
Номер вимоги: UA-2020-11-20-002986-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 10 грудня 2020 17:36
аналогічний договір
Вимагати від учасників аналогічний договір з конкретною уточнюючою назвою є дискримінаційною вимогою, оскільки зазначена вимога звужує коло потенційних учасників, відповідно порушує ч.4 ст. 22 Закону.Аналогічний договір – це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. Для визначення предмету аналогічного договору слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який має подібні характеристики, що підпадають під відповідний предмет закупівлі. Вимагаємо внести відповідні зміни у ТД. Детальна інформація у вкладенному файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
14 грудня 2020 10:57
Вимога не задоволена
Номер вимоги: UA-2020-11-20-002986-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 10 грудня 2020 18:16
Вимагаємо видалити з переліку небезпечні відходи, які не відносяться до предмету даних торгів.
1.Найменування Замовника: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ: 38728418, адреса: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6.
2.Номер закупівлі: UA-2020-11-20-002986-b, Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден)
3.Підстави подання вимоги: В предмет послуг входять небезпечні відходи
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ: 38728418 (надалі – Замовник) оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення відкритих торгів UA-2020-11-20-002986-b.
Відповідно до ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Відповідно до електронної системи «Прозорро», а також відповідно до назви предмета закупівлі, що визначена тендерною документацією, дані торги оголошенні за кодом державного класифікатора ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.

Враховуючи Єдиний закупівельний словник відходи які визначені за кодом ДК021: 9051 є безпечними відходами.

Відповідно до Специфікації (Додаток 1 до договору), в переліку є відходи як безпечні, так і небезпечні (зокрема, пунктом 10 вказані F. Operational waste/ Експлуатаційні відходи (відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням, клінічні та подібні їм відходи, відходи що містять ртуть або сполуки ртуті, відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, відходи упаковок забруднені), а також п 11 G Animal carcass(-es)/Трупи тварин., які прирівнюються до біологічних відходів.
Враховуючи Єдиний закупівельний словник вищезазначені відходи відносяться до класу небезпечних відходів за кодом ДК021: 9052, відповідно, зовсім не підпадають до код державного класифікатора ДК021: 9051.
Вимагаємо видалити з переліку небезпечні відходи, які не відносяться до предмету даних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
14 грудня 2020 10:59
Вимога не задоволена

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-11-20-002986-ba872003eb2164cb8856bce8768903547
Найменування закупівельника: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження закупівельника: 68001, Україна, Одеська область обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ Утільвторпром Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЛОГІСТИКА" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:11
Технічні вимоги.pdf
21 грудня 2020 13:11
Сертифікат ISO 14001.pdf
21 грудня 2020 13:11
Сертифікат ISO 9001.pdf
21 грудня 2020 13:11
Проект договору.pdf
21 грудня 2020 13:11
Захист довкілля.pdf
21 грудня 2020 13:11
Довідка ст.17.pdf
21 грудня 2020 13:11
Довідка мат-база.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 13:51
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:50
8.3 Статут 20.03.2019.pdf
21 грудня 2020 13:50
8.1 Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
21 грудня 2020 13:50
5. протокол № 59.pdf
21 грудня 2020 13:50
33.7 висновок сєс 20.08.2015.pdf
21 грудня 2020 13:50
33.3 Висновок СЕС 2015.pdf
21 грудня 2020 13:50
33.2 Висновок СЕС 2015 -2.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.6 свідоцтво ДОПНВ MAN.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.5 документи на MAN.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.4 страховка ЗИЛ.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.3 Свідоцтво ЗИЛ.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.28 Страховка MAN.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.24 Дозвіл на викидки.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.18 ISO 14001 перев.PDF
21 грудня 2020 13:50
23.17 ISO 14001 д-сть.PDF
21 грудня 2020 13:50
23.16 ISO 9001 перев.PDF
21 грудня 2020 13:50
23.15 ISO 9001 д-сть.PDF
21 грудня 2020 13:50
23.1 ЗИЛ УЭП - 1.pdf
21 грудня 2020 13:50
19. Витяг ПДВ.pdf
21 грудня 2020 13:50
18. витяг з ЄДР 17.11.2020.pdf
21 грудня 2020 13:50
11. технічні вимоги.pdf
21 грудня 2020 13:50
10. проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:01
Технічні вимоги.pdf
21 грудня 2020 16:01
Субпідряд.pdf
21 грудня 2020 16:01
Лист-згода.pdf
21 грудня 2020 16:01
Лист про наявність мтб.pdf
21 грудня 2020 16:01
Договір+Акт+Відзив.pdf
21 грудня 2020 16:01
Довідка ст 17.pdf
21 грудня 2020 16:01
Витяг Укртрансбезпека.JPG
21 грудня 2020 16:01
Виписка.pdf
21 грудня 2020 16:01
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Утільвторпром

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЛОГІСТИКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Утільвторпром Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЛОГІСТИКА" Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:11
Технічні вимоги.pdf
21 грудня 2020 13:11
Сертифікат ISO 14001.pdf
21 грудня 2020 13:11
Сертифікат ISO 9001.pdf
21 грудня 2020 13:11
Проект договору.pdf
21 грудня 2020 13:11
Захист довкілля.pdf
21 грудня 2020 13:11
Довідка ст.17.pdf
21 грудня 2020 13:11
Довідка мат-база.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 13:51
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:50
8.3 Статут 20.03.2019.pdf
21 грудня 2020 13:50
8.1 Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
21 грудня 2020 13:50
5. протокол № 59.pdf
21 грудня 2020 13:50
33.7 висновок сєс 20.08.2015.pdf
21 грудня 2020 13:50
33.3 Висновок СЕС 2015.pdf
21 грудня 2020 13:50
33.2 Висновок СЕС 2015 -2.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.6 свідоцтво ДОПНВ MAN.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.5 документи на MAN.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.4 страховка ЗИЛ.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.3 Свідоцтво ЗИЛ.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.28 Страховка MAN.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.24 Дозвіл на викидки.pdf
21 грудня 2020 13:50
23.18 ISO 14001 перев.PDF
21 грудня 2020 13:50
23.17 ISO 14001 д-сть.PDF
21 грудня 2020 13:50
23.16 ISO 9001 перев.PDF
21 грудня 2020 13:50
23.15 ISO 9001 д-сть.PDF
21 грудня 2020 13:50
23.1 ЗИЛ УЭП - 1.pdf
21 грудня 2020 13:50
19. Витяг ПДВ.pdf
21 грудня 2020 13:50
18. витяг з ЄДР 17.11.2020.pdf
21 грудня 2020 13:50
11. технічні вимоги.pdf
21 грудня 2020 13:50
10. проект договору.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:01
Технічні вимоги.pdf
21 грудня 2020 16:01
Субпідряд.pdf
21 грудня 2020 16:01
Лист-згода.pdf
21 грудня 2020 16:01
Лист про наявність мтб.pdf
21 грудня 2020 16:01
Договір+Акт+Відзив.pdf
21 грудня 2020 16:01
Довідка ст 17.pdf
21 грудня 2020 16:01
Витяг Укртрансбезпека.JPG
21 грудня 2020 16:01
Виписка.pdf
21 грудня 2020 16:01
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Утільвторпром

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЛОГІСТИКА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 січня 2021 16:12
Кінець періоду оскарження: 29 січня 2021 00:00
Дата відміни: 29 січня 2021 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Вирішено визнати тендер на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден) таким, що не відбувся на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 32 Закону.
Документи:
18 січня 2021 16:12
Електронний підпис
18 січня 2021 15:35
витяг з протоколу.pdf